Ашық сабақ Нүкте. Сызық. Сәуле.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пәні:Математика
Оқу
мақсаты
Сабақ
мақсаты
Бағалау
критерийлері Геометриялық фигураларды (нүкте, түзу, қисық және сынық
сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар,
кесінді, сәуле, бұрышты) бір-бірінен ажыратады және атайды.1.3.1.1. Геометриялық фигураларды (нүкте, түзу, қисық
және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған
сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты) бір-бірінен ажырату
және атау.
Барлық оқушылар: Геометриялық фигураларды біледі, ажырата
отырып таниды, қоршаған ортамен сәйкестендіре алады.
Көптеген оқушылар: геометриялық фигураларды тұйықталған
және тұйықталмаған сызықтарды және сәулені ажыратады,
тәжірибе көрсете алады.
Кейбір оқушылар: Өздігінен нүкте мен сәулелерді сызады,
мысал келтіре алады.Сабақтың тақырыбы: Нүкте. Сызық. Сәуле. Сынып : 1
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Геометриялық фигуралар
1 слайд
Пәні:Математика Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Геометриялық фигураларды (нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты) бір-бірінен ажыратады және атайды.1.3.1.1. Геометриялық фигураларды (нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты) бір-бірінен ажырату және атау. Барлық оқушылар: Геометриялық фигураларды біледі, ажырата отырып таниды, қоршаған ортамен сәйкестендіре алады. Көптеген оқушылар: геометриялық фигураларды тұйықталған және тұйықталмаған сызықтарды және сәулені ажыратады, тәжірибе көрсете алады. Кейбір оқушылар: Өздігінен нүкте мен сәулелерді сызады, мысал келтіре алады.Сабақтың тақырыбы: Нүкте. Сызық. Сәуле. Сынып : 1 Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Геометриялық фигуралар
2 слайд
Шаттық шеңберін құра отырып
психологиялық көңіл күй орнату.
Топқа біріктіру: Геометриялық фигуралар
арқылы топқа бөліну.
І топ Нүкте
ІІ топ Сызық
ІІІ топ Сәуле
Нүкте мен сызық қарапайым геометриялық
фигуралар. Сәуле – түзу сызықтың бөлігі. Сәуленің
басталу нүктесі болады, бірақ аяқталу нүктесі
болмайтындығын түсіндіре отырып сабақ тақырыбын
ашып алу.Сабақтың басы:
2 слайд
Шаттық шеңберін құра отырып психологиялық көңіл күй орнату. Топқа біріктіру: Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөліну. І топ Нүкте ІІ топ Сызық ІІІ топ Сәуле Нүкте мен сызық қарапайым геометриялық фигуралар. Сәуле – түзу сызықтың бөлігі. Сәуленің басталу нүктесі болады, бірақ аяқталу нүктесі болмайтындығын түсіндіре отырып сабақ тақырыбын ашып алу.Сабақтың басы:
3 слайд
Сабақтың ортасы
Топтық жұмыс
1-тапсырма:
Үш топқа тапсырмалар
беріледі.
І топ: ІІ топ :
ІІІ топ:
Белсенді оқу
Топтық жұмыс арқылы белсенді оқу
ортасы құрылады. Жіпті пайдалана
отырып, сызықтар құрастыру.
Тұйықталған, тұйықталмаған
сызықтарды көрсету, түсіндіру.
Тапсырманы қорытындылау.
-Тұйықталған сызықтардың екі
ұшы болмайды.
-Тұйықталмаған сызықтардың екі
ұшы болады.
Қ.Б: Смайлик Қ.Б: Геометриялық фигуралар
3 слайд
Сабақтың ортасы Топтық жұмыс 1-тапсырма: Үш топқа тапсырмалар беріледі. І топ: ІІ топ : ІІІ топ: Белсенді оқу Топтық жұмыс арқылы белсенді оқу ортасы құрылады. Жіпті пайдалана отырып, сызықтар құрастыру. Тұйықталған, тұйықталмаған сызықтарды көрсету, түсіндіру. Тапсырманы қорытындылау. -Тұйықталған сызықтардың екі ұшы болмайды. -Тұйықталмаған сызықтардың екі ұшы болады. Қ.Б: Смайлик Қ.Б: Геометриялық фигуралар
4 слайд
Жұптық жұмыс
Оқушыларға шырпы
таяқшаларын тарату. Осы
таяқшалар қандай фигураларға
ұқсайтынын табу. Енді осы
сәуле бастарын қоса отырып, не
жасауға болады? Екі сәуледен
бұрыш жасалатынын
құрастырып, көрсетеді. Қолдарындағы шырпы
таяқшаларынан күн
сәулесін құрастыру.
Кері байланыс: Мадақтау
4 слайд
Жұптық жұмыс Оқушыларға шырпы таяқшаларын тарату. Осы таяқшалар қандай фигураларға ұқсайтынын табу. Енді осы сәуле бастарын қоса отырып, не жасауға болады? Екі сәуледен бұрыш жасалатынын құрастырып, көрсетеді. Қолдарындағы шырпы таяқшаларынан күн сәулесін құрастыру. Кері байланыс: Мадақтау
5 слайд
С
е
р
г
і т
у
с
ә
т
іБейнежазбадағы «Пішіндер әні» арқылы әртүрлі
қимыл қозғалыстар жасайды.
Дәптермен жұмыс
5 слайд
С е р г і т у с ә т іБейнежазбадағы «Пішіндер әні» арқылы әртүрлі қимыл қозғалыстар жасайды. Дәптермен жұмыс
6 слайд
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы
Геометриялық фигураларды атауымен
байланыстырып сызу.
Дескриптор: Білім алушы
- нүктені анықтайды; сәйкестендіреді.
- түзуді табады; байланыстырады.
- сәулені анықтайды; байланыстырады.
- кесенді, сызық түрлерін анықтайды; сәйкестендіреді
6 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Геометриялық фигураларды атауымен байланыстырып сызу. Дескриптор: Білім алушы - нүктені анықтайды; сәйкестендіреді. - түзуді табады; байланыстырады. - сәулені анықтайды; байланыстырады. - кесенді, сызық түрлерін анықтайды; сәйкестендіреді
7 слайд
Сараланған тапсырма
Бұл тапсырма жеке жұмыс ретінде жүргізіледі.
1. Нүктелер мен сәулелерді көрсет
2. Екі нүкте арқылы неше түзу сызуға болады?
Неше сәуле сызуға болады?
3. Бұл сызықтар қалай аталады?
7 слайд
Сараланған тапсырма Бұл тапсырма жеке жұмыс ретінде жүргізіледі. 1. Нүктелер мен сәулелерді көрсет 2. Екі нүкте арқылы неше түзу сызуға болады? Неше сәуле сызуға болады? 3. Бұл сызықтар қалай аталады?
8 слайд
Сабақтың соңы:
Сабақ соңында кері байланыс
үйшіктерді бояу арқылы жүргізіледі. Кері байланыс
Түсіндім
Жартылай түсіндім
Түсінгенім жоқ
8 слайд
Сабақтың соңы: Сабақ соңында кері байланыс үйшіктерді бояу арқылы жүргізіледі. Кері байланыс Түсіндім Жартылай түсіндім Түсінгенім жоқ
9 слайд
Н е үй р ен д ім ?
Б о л аш ақта1. Қысқа мерзімді жоспарды ҰМЖ, ОМЖ-ға
сүйене отырып құруды үйрендім.
2. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасының
оқушы білімін қадағалауға, оқушының өз
білімін бақылауға, өзінің бағытын анықтауға
мүмкіндік беретінін түсіндім.
3. Дәстүрлі сабаққа қарағанда оқушының өзінің
сабаққа белсенді араласуына мол мүмкіндік
беретінін білдім.
Әр сабақта курстан алған білім негізінде оқушы
белсенділігін, қызығушылығы мен шығармашылығын
арттыруда тиімді оқытудың әдіс тәсілдерін
пайдаланып отырамын.Менің түйгенім
9 слайд
Н е үй р ен д ім ? Б о л аш ақта1. Қысқа мерзімді жоспарды ҰМЖ, ОМЖ-ға сүйене отырып құруды үйрендім. 2. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасының оқушы білімін қадағалауға, оқушының өз білімін бақылауға, өзінің бағытын анықтауға мүмкіндік беретінін түсіндім. 3. Дәстүрлі сабаққа қарағанда оқушының өзінің сабаққа белсенді араласуына мол мүмкіндік беретінін білдім. Әр сабақта курстан алған білім негізінде оқушы белсенділігін, қызығушылығы мен шығармашылығын арттыруда тиімді оқытудың әдіс тәсілдерін пайдаланып отырамын.Менің түйгенім
10 слайд
Тыңдағандарыңызға
көп-көп рахмет!
10 слайд
Тыңдағандарыңызға көп-көп рахмет!