Ашық сабақ Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар

Материал туралы қысқаша түсінік
3.2.2.1. Жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктеу. 3.2.2.3. Табиғаттағы жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жақсымбай Назгүл Маратқызы Құрсай бастауыш мектебі Бастауыш класс мұғалімі Оқу мақсаттары: 3.2.2.1. Жануарларды омыртқалыларға

#1 слайд
Жақсымбай Назгүл Маратқызы Құрсай бастауыш мектебі Бастауыш класс мұғалімі Оқу мақсаттары: 3.2.2.1. Жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктеу. 3.2.2.3. Табиғаттағы жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттау Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жануарлардың қандай топтарға бөлінетінін білу; Көптеген оқушылар: Жануарларды омыртқалы және омыртқасыз екенін ажырату.Омыртқаның қызметін білу; Кейбір оқушылар: Жануарлардың ортаға қалай бейімделетінін айта алу. Бағалау критерийлері: -Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажырата алады; -Омыртқаның қызметін біледі; -Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тіршілік ортасын біледі. Та қырыбы: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар Сыныбы: 3 Пәні: Жаратылыстану

1 слайд

Жақсымбай Назгүл Маратқызы Құрсай бастауыш мектебі Бастауыш класс мұғалімі Оқу мақсаттары: 3.2.2.1. Жануарларды омыртқалыларға және омыртқасыздарға жіктеу. 3.2.2.3. Табиғаттағы жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттау Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Жануарлардың қандай топтарға бөлінетінін білу; Көптеген оқушылар: Жануарларды омыртқалы және омыртқасыз екенін ажырату.Омыртқаның қызметін білу; Кейбір оқушылар: Жануарлардың ортаға қалай бейімделетінін айта алу. Бағалау критерийлері: -Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажырата алады; -Омыртқаның қызметін біледі; -Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тіршілік ортасын біледі. Та қырыбы: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар Сыныбы: 3 Пәні: Жаратылыстану

«Озық болсаң, ойлап тап» әдісі Тақырыпты ашу үшін жұмбақтар жасырылады . «Мозайка» әдісі Сурет қиындылары беріліп, құрастыру.

#2 слайд
«Озық болсаң, ойлап тап» әдісі Тақырыпты ашу үшін жұмбақтар жасырылады . «Мозайка» әдісі Сурет қиындылары беріліп, құрастыру. Шыққан суреттерді салыстыру, айырмашылықтарын айту. «Сұрақ-жауап» әдісі Оқушыларға сұрақтар қою арқылы, тақырыпты ашу Саралау: 1.«Қарқын» (оқушылар ортақ тапсырма орындайды, бірақ оларды аяқтауға жұмсалған уақыт әр-түрлі барлығының табысты болуын қамтамасыз ететіндей етіп топтастырылған) 2 .«Қолдау көрсету»( тақырыпты ашу барысында оқушыларға қолдау көрсетіледі)Белсенд і оқу әдісі Саралау жолы Дескриптор: - жұмбақтарды шеше алады; -суреттерді салыстырады; -омыртқалы және омыртқасыз жануарлар болатындығын біледі Бағалау: жақсы қатысқан оқушыға жетондар тарату арқылы бағалау«КВЕСТ» ӘДІСІ Бағалау критерийі

2 слайд

«Озық болсаң, ойлап тап» әдісі Тақырыпты ашу үшін жұмбақтар жасырылады . «Мозайка» әдісі Сурет қиындылары беріліп, құрастыру. Шыққан суреттерді салыстыру, айырмашылықтарын айту. «Сұрақ-жауап» әдісі Оқушыларға сұрақтар қою арқылы, тақырыпты ашу Саралау: 1.«Қарқын» (оқушылар ортақ тапсырма орындайды, бірақ оларды аяқтауға жұмсалған уақыт әр-түрлі барлығының табысты болуын қамтамасыз ететіндей етіп топтастырылған) 2 .«Қолдау көрсету»( тақырыпты ашу барысында оқушыларға қолдау көрсетіледі)Белсенд і оқу әдісі Саралау жолы Дескриптор: - жұмбақтарды шеше алады; -суреттерді салыстырады; -омыртқалы және омыртқасыз жануарлар болатындығын біледі Бағалау: жақсы қатысқан оқушыға жетондар тарату арқылы бағалау«КВЕСТ» ӘДІСІ Бағалау критерийі

оқщу Саралау: 1 «Қарқын» (оқушыларға жалпы тапсырма беріледі бірақ олардың аяқтауға әр-түрлі уақыт жұмсалады бірақ барлығы

#3 слайд
оқщу Саралау: 1 «Қарқын» (оқушыларға жалпы тапсырма беріледі бірақ олардың аяқтауға әр-түрлі уақыт жұмсалады бірақ барлығы табысты болады) 2. «Қорытынды» (барлық оқушылар бір тапсырма орындайды бәрақ нәтижелері әр түрлі болады)Д.Ж. Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды таңдап, жазу. оларды топтастырады және бояйды «КІМ ЖЫЛДАМ?» ӘДІСІ Дескриптор: - жануарлардың омыртқалы және омыртқасыз екенін ажыратады -жануарларды топқа бөледі Бағалау: Дұрыс жауабы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. Балалар өз-өздерін бағалайды.Белсенд і оқу әдісі Саралау жолы Бағалау критерийі

3 слайд

оқщу Саралау: 1 «Қарқын» (оқушыларға жалпы тапсырма беріледі бірақ олардың аяқтауға әр-түрлі уақыт жұмсалады бірақ барлығы табысты болады) 2. «Қорытынды» (барлық оқушылар бір тапсырма орындайды бәрақ нәтижелері әр түрлі болады)Д.Ж. Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды таңдап, жазу. оларды топтастырады және бояйды «КІМ ЖЫЛДАМ?» ӘДІСІ Дескриптор: - жануарлардың омыртқалы және омыртқасыз екенін ажыратады -жануарларды топқа бөледі Бағалау: Дұрыс жауабы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. Балалар өз-өздерін бағалайды.Белсенд і оқу әдісі Саралау жолы Бағалау критерийі

Жануа рлар омырт қалы омыртқ асыз«Сематикалы қ карта» Дескриптор: -жануарлардың ерекшеліктерін біледі -жануарлардың омыртқалы,

#4 слайд
Жануа рлар омырт қалы омыртқ асыз«Сематикалы қ карта» Дескриптор: -жануарлардың ерекшеліктерін біледі -жануарлардың омыртқалы, омыртқасыз екенін ажыратады Бағалау: -д ұрыс жауабы тақтадан көрсетіліп оқушылар бір-бірін бағалайды Саралау: -«Таңдау» -«Қолдау көрсету» (жеке орындау барысында мұғалімнің көмегі көрсетіледі) -«Бағалау» (оқушылар әр тапсырма сайын үнемі бағаланып отырады)Белсенд і оқу әдісі Бағалау критерийі Саралау жолы Кері байланыс: «БЛОБ» ағашы арқылы оқушы өзін-өзі бағалау Жануа рлар омыр тқал ы омырт қасыз

4 слайд

Жануа рлар омырт қалы омыртқ асыз«Сематикалы қ карта» Дескриптор: -жануарлардың ерекшеліктерін біледі -жануарлардың омыртқалы, омыртқасыз екенін ажыратады Бағалау: -д ұрыс жауабы тақтадан көрсетіліп оқушылар бір-бірін бағалайды Саралау: -«Таңдау» -«Қолдау көрсету» (жеке орындау барысында мұғалімнің көмегі көрсетіледі) -«Бағалау» (оқушылар әр тапсырма сайын үнемі бағаланып отырады)Белсенд і оқу әдісі Бағалау критерийі Саралау жолы Кері байланыс: «БЛОБ» ағашы арқылы оқушы өзін-өзі бағалау Жануа рлар омыр тқал ы омырт қасыз

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшам сабақ өткізу барысында бірінші дүниетану пәнін таңдаған бо

#5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшам сабақ өткізу барысында бірінші дүниетану пәнін таңдаған болатынмын. Ең алғаш қысқа мерзімді жоспар құру барысында маған оқу мақсатынан сабақ мақсатын құру және сабақты саралау жолдары қиынға соқты. Бірақ келесі математика пәнінен тренеріміз Әлия апайдың және әріптестерім Гүлсезім, Күлзат апай,Ляззат апайлардың көмегімен саралау жұмыстарын қалай орындау керек екендігін меңгердім, қателерімді дұрыстадым. SMART форматына сай сабақ мақсатын құруды үйрендім. Көптеген әдіс-тәсілдер түрлерін игердім және тиімді қолдану жолдарын білдім. Болашақта қысқа мерзімді жоспарды нақты, жүйелі және түсінікті етіп құрамын. Белсенді оқу әдіс-тәсілдердің көптеген түрлерін қолданатын боламын. Жаңартылған білім бойынша білімді ұрпақ тәрбиелеймін

5 слайд

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Ықшам сабақ өткізу барысында бірінші дүниетану пәнін таңдаған болатынмын. Ең алғаш қысқа мерзімді жоспар құру барысында маған оқу мақсатынан сабақ мақсатын құру және сабақты саралау жолдары қиынға соқты. Бірақ келесі математика пәнінен тренеріміз Әлия апайдың және әріптестерім Гүлсезім, Күлзат апай,Ляззат апайлардың көмегімен саралау жұмыстарын қалай орындау керек екендігін меңгердім, қателерімді дұрыстадым. SMART форматына сай сабақ мақсатын құруды үйрендім. Көптеген әдіс-тәсілдер түрлерін игердім және тиімді қолдану жолдарын білдім. Болашақта қысқа мерзімді жоспарды нақты, жүйелі және түсінікті етіп құрамын. Белсенді оқу әдіс-тәсілдердің көптеген түрлерін қолданатын боламын. Жаңартылған білім бойынша білімді ұрпақ тәрбиелеймін

Файл форматы:
pptx
23.00.2021
1092
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі