1 слайд
«С.Серкебаев атындағы мектеп – гимназиясы»
КММ
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында облыстық
семинар тақырыбы:
«Кітап арқылы оқушылардың оқылым дағдыларын
дамыту»
Қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі
Досымханов Нұрбек
Керімбайұлы
2 слайд
«Жақсы сөз - жанға қуат»
3 слайд
Мамыр айының
Сынып жұмысы
«Мәңгілік бала бейне» әңгімесі
Сабаққа негізделген оқыту мақсаты:
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын
дәлелдеу үшін орынды қолдану.
Сабақтың мақсаты:
Үзінділерді қолдана отырып, өз көзқарастарын білдіреді.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:
«Оқиға картасы», «Оқырман конференциясы», «Екіжақты күнделік»,
«Өзгертілген ақпаратты анықтау».
4 слайд
Оқыту формасы: «Топтық жұмыс»
Оқылым. Айтылым
2 – топ
«Қарауылдағы той» тақырыбы бойынша «Оқырман
конференциясы» әдісі арқылы кестені толтырады.
Дескриптор:
Мәтін мазмұнын топпен талқылайды; 1 б.
Мәтіннің тақырыбы бойынша топпен сұрақтар
құрастырады; 2 б.
Мәтінге қатысты әртүрлі дереккөздерден топпен
қосымша мәліметтер іздейді; 2 б.
Дайындалған мәліметтерді хабарлауда ауызша
немесе жазбаша түрін анықтайды. 2 б.Оқыту формасы: «Топтық жұмыс»
Оқылым. Айтылым
1 – топ
«Оқиға картасы» әдісі арқылы Роза Мұқанованың
“Мәңгілік бала бейне” әңгімесіне өз көзқарастарын
білдіреді.
Дескриптор:
Мәтінді мазмұндауға көмектесетін тірек сөздер немесе
сөз тіркестерін жазып қояды; 2 б.
Тірек сөздерге немесе сөз тіркестеріне өз көзқарасын
білдіреді; 2 б.
Картаға сүйене отырып, мәтін мазмұнын ашады. 3 б.
Оқыту формасы: «Топтық жұмыс»
Оқылым. Айтылым
3 – топ
«Қарауыл қасіреті» тақырыбы бойынша «Екіжақты күнделік» әдісі арқылы өз
көзқарастарын білдіреді.
Дескриптор:
Мәтін мазмұнын екіге бөледі; 1 б.
Сол жағына ерекше әсер еткен үзінділерді жазады; 3 б.
Оң жағына ерекше әсер еткен үзінділерге қатысты түсініктеме береді. 3 б.
5 слайд
«Мәңгілік бала бейне» әңгімесінің шағын мазмұны
Әңгіменің басты кейіпкері – айналасындағы адамдардан зардап шеккен Жамал есімді қыз.
Бұл «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінің кейіпкері Жамал әңгімеде кемтар 45 жастағы Жамалдың
өміріндегі қиындықтары жайлы баяндалады. Ол Семей полигоны кезінде кемтар болып өмірге
келген. Қыз бұл оқиғадан соң, келбеті 15 жас шамасындағы бүлдіршін күйінде қалып қойып, өспей
қалған. Ата-анасынан айырылған Жамал мейірімді әпкесі Қатираның қолында өседі. Қатира оған бар
мейірімін төгумен болады. Жамал ішіндегі бар мұңы мен сырын тек Қатираға айтады, әпкесімен
ғана сырласады. Әңгімеде айналасындағы қатыгез, кемсіту салдарынан болған оқиғадан Жамалдың
дүниеден өтуімен аяқталады.
Дескриптор:
1. Мәтінді оқиды;
2. Мазмұны өзгерген тірек сөздер мен сөз тіркестерін тауып, астын сызады;
3. Өз жауаптарын түпнұсқамен салыстырады.Оқыту формасы: «Жеке жұмыс»
Оқылым. Айтылым
«Өзгертілген ақпаратты анықтау» әдісі
6 слайд
«Мәңгілік бала бейне» әңгімесінің шағын мазмұны
Әңгіменің басты кейіпкері – Семей полигонынан зардап шеккен
Ләйлә есімді қыз. Бұл «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінің кейіпкері
Ләйлә әңгімеде кемтар 16 жастағы Ләйләнің өміріндегі қиындықтары
жайлы баяндалады. Ол Семей полигоны кезінде кемтар болып өмірге
келген. Қыз бұл оқиғадан соң, келбеті 8 жас шамасындағы бүлдіршін
күйінде қалып қойып, өсіпей қалған. Ата-анасынан айырылған Ләйлә
қатыгез әпкесі Қатираның қолында өседі. Қатира оны кемсітумен
болады. Ләйлә ішіндегі бар мұңы мен сырын тек айға айтады, аймен
сырласады. Әңгімеде айналасындағы қатыгез, кемсіту салдарынан
болған оқиғадан Ләйләнің дүниеден өтуімен аяқталады.
7 слайд
Р е ф л е к с и яМен бүгінгі сабақ арқылы ... білдім.
Мен бүгінгі сабақ арқылы ... түсіндім.
Мен бүгінгі сабақ арқылы ... үйрендім.
8 слайд
Үй жұмысы:
Семей полигонынан зардап шеккен
адамдардың атынан «Солай ма, жарық Ай»
тақырыбында Айға хат жазыңдар.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз