Материалдар / Ашық сабақ. Рационал сандарға амалдар қолдану 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Рационал сандарға амалдар қолдану 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пән мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2019
389
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану 6 «А» сынып

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану 6 «А» сынып

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану 6 «А» сынып

Осы сабақта қол жеткізетін мақ саттар: 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау  Сабақтың мақсаты

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізетін мақ саттар: 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау  Сабақтың мақсаты : Барлық оқушылар : рационал сандарды көбейтуді, бөлуді орындайды Оқушылардың басым бөлігі : рационал сандарды көбейтудің мен бөлудің қасиеттерін қолданады Оқушылардың кейбірі : күрделі деңгейдегі рационал сандарды көбейту және бөлу есептерін шығарады және шығару жолын түсіндіреді.

2 слайд

Осы сабақта қол жеткізетін мақ саттар: 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау  Сабақтың мақсаты : Барлық оқушылар : рационал сандарды көбейтуді, бөлуді орындайды Оқушылардың басым бөлігі : рационал сандарды көбейтудің мен бөлудің қасиеттерін қолданады Оқушылардың кейбірі : күрделі деңгейдегі рационал сандарды көбейту және бөлу есептерін шығарады және шығару жолын түсіндіреді.

Х+5+х+х+2 =13 3х+7=13 3х=13-7 3х=6 х=2

3 слайд
Х+5+х+х+2 =13 3х+7=13 3х=13-7 3х=6 х=2

3 слайд

Х+5+х+х+2 =13 3х+7=13 3х=13-7 3х=6 х=2

Өтілгенді пысықтау : 1. Т аңбалары әр түрлі екі сан көбейтіндісі қалай табылады? 2. Екі теріс санның көбейтіндісі қалай та

4 слайд
Өтілгенді пысықтау : 1. Т аңбалары әр түрлі екі сан көбейтіндісі қалай табылады? 2. Екі теріс санның көбейтіндісі қалай табылады? 3. Көбейткіштердің біреуі нөлге тең болса, көбейтінді неге тең? 4. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті (формуласы) 5. 5. Көбейтудің терімділік қасиеті (формуласы)

4 слайд

Өтілгенді пысықтау : 1. Т аңбалары әр түрлі екі сан көбейтіндісі қалай табылады? 2. Екі теріс санның көбейтіндісі қалай табылады? 3. Көбейткіштердің біреуі нөлге тең болса, көбейтінді неге тең? 4. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті (формуласы) 5. 5. Көбейтудің терімділік қасиеті (формуласы)

5 слайд

5 слайд

1. Досымның досы маған кім болады? (+) * (+) → (+) 2. Досымның дұшпаны маған кім болады?

6 слайд
1. Досымның досы маған кім болады? (+) * (+) → (+) 2. Досымның дұшпаны маған кім болады? (+) * (-) → (-) 3. Дұшпанымның досы маған кім болады? (-) * (+) → (-) 4. Дұшпанымның дұшпаны маған кім болады? (-) * (-) → (+) 4 балл

6 слайд

1. Досымның досы маған кім болады? (+) * (+) → (+) 2. Досымның дұшпаны маған кім болады? (+) * (-) → (-) 3. Дұшпанымның досы маған кім болады? (-) * (+) → (-) 4. Дұшпанымның дұшпаны маған кім болады? (-) * (-) → (+) 4 балл

Сан жұмбақ /Тарихи мәлімет / 1) -4* (-1); 2) -10* (- 5 ); 3) 2 0* (-7) ; 4) 6 *(- 3 ) 0 *

7 слайд
Сан жұмбақ /Тарихи мәлімет / 1) -4* (-1); 2) -10* (- 5 ); 3) 2 0* (-7) ; 4) 6 *(- 3 ) 0 * (-2); 4* (-3); - 30 * 5 4* (- 16 ); 15 * (-5); 4* (-15); - 0,5 * 1 0 ;

7 слайд

Сан жұмбақ /Тарихи мәлімет / 1) -4* (-1); 2) -10* (- 5 ); 3) 2 0* (-7) ; 4) 6 *(- 3 ) 0 * (-2); 4* (-3); - 30 * 5 4* (- 16 ); 15 * (-5); 4* (-15); - 0,5 * 1 0 ;

ЖАУАБЫ: VII ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды « мүлік » , теріс сандарды « қарыз » түсінігімен

8 слайд
ЖАУАБЫ: VII ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды « мүлік » , теріс сандарды « қарыз » түсінігімен байланыстырған.

8 слайд

ЖАУАБЫ: VII ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды « мүлік » , теріс сандарды « қарыз » түсінігімен байланыстырған.

Деңгейлік тапсырмалар .

9 слайд
Деңгейлік тапсырмалар .

9 слайд

Деңгейлік тапсырмалар .

Сергіту( жұмбақ) 1) Теріс сан мен оң сан, қақ ортада қандай сан? 2) 1 санына “қостым”, “алдым” 2-ні 3) - 3-ке көбейттім де,

10 слайд
Сергіту( жұмбақ) 1) Теріс сан мен оң сан, қақ ортада қандай сан? 2) 1 санына “қостым”, “алдым” 2-ні 3) - 3-ке көбейттім де, тағы азайттым 7-ні

10 слайд

Сергіту( жұмбақ) 1) Теріс сан мен оң сан, қақ ортада қандай сан? 2) 1 санына “қостым”, “алдым” 2-ні 3) - 3-ке көбейттім де, тағы азайттым 7-ні

Р/с Тапсырма А В С 1 2 3 4 5 6 ,3:(-0,9) 5,4:(-3) 3,6:(-4) -8:(-1,6) 9:(-5) -7 -18 -9 0,5 1,8 7 1,8 9 5 -1,08 -700 -1,8 -0,9 -5

11 слайд
Р/с Тапсырма А В С 1 2 3 4 5 6 ,3:(-0,9) 5,4:(-3) 3,6:(-4) -8:(-1,6) 9:(-5) -7 -18 -9 0,5 1,8 7 1,8 9 5 -1,08 -700 -1,8 -0,9 -5 -1,8 Тест тапсырмалары / Жеке жұмыс / Р/с Тапсырма А В С 1 2 3 4 5 6 ,3:(-0,9) - 5,4:(-3) 3,6:(-4) -8:(-1,6) 9:(-5) -7 -18 -9 0,5 1,8 7 1,8 9 5 -1,08 -700 -1,8 -0,9 -5 -1,8

11 слайд

Р/с Тапсырма А В С 1 2 3 4 5 6 ,3:(-0,9) 5,4:(-3) 3,6:(-4) -8:(-1,6) 9:(-5) -7 -18 -9 0,5 1,8 7 1,8 9 5 -1,08 -700 -1,8 -0,9 -5 -1,8 Тест тапсырмалары / Жеке жұмыс / Р/с Тапсырма А В С 1 2 3 4 5 6 ,3:(-0,9) - 5,4:(-3) 3,6:(-4) -8:(-1,6) 9:(-5) -7 -18 -9 0,5 1,8 7 1,8 9 5 -1,08 -700 -1,8 -0,9 -5 -1,8

1 2 3 4 5 А В С А СТест жауабы: 1 2 3 4 5 А В С А С

12 слайд
1 2 3 4 5 А В С А СТест жауабы: 1 2 3 4 5 А В С А С

12 слайд

1 2 3 4 5 А В С А СТест жауабы: 1 2 3 4 5 А В С А С

Семантикалық карта /Топтық жұмыс/ № а в a *в = = - 0,0 5 a *в = = 210 a *в = = 0 a *

13 слайд
Семантикалық карта /Топтық жұмыс/ № а в a *в = = - 0,0 5 a *в = = 210 a *в = = 0 a *в = = 1 2 1 -0,5 0,1 2 -4 -3 3 -10 -21 4 0 -34

13 слайд

Семантикалық карта /Топтық жұмыс/ № а в a *в = = - 0,0 5 a *в = = 210 a *в = = 0 a *в = = 1 2 1 -0,5 0,1 2 -4 -3 3 -10 -21 4 0 -34

Зақымданған үтірлер (теңд

14 слайд
Зақымданған үтірлер (теңдік тура болатындай етіп, нүктелерді Қалпына келтіріңдер) 32*18 =5,76 3*108=32,4 63*27=17,01

14 слайд

Зақымданған үтірлер (теңдік тура болатындай етіп, нүктелерді Қалпына келтіріңдер) 32*18 =5,76 3*108=32,4 63*27=17,01

Үйге тапсырма: № 614

15 слайд
Үйге тапсырма: № 614

15 слайд

Үйге тапсырма: № 614

Түсінген жоқпын Әлі де практика қажет Барлығы түсініктіРЕФЛЕКЦИЯ

16 слайд
Түсінген жоқпын Әлі де практика қажет Барлығы түсініктіРЕФЛЕКЦИЯ

16 слайд

Түсінген жоқпын Әлі де практика қажет Барлығы түсініктіРЕФЛЕКЦИЯ