Ашық сабақ. Рационал сандарға амалдар қолдану 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Рационал сандарға
арифметикалық амалдар
қолдану
6 «А» сынып
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану 6 «А» сынып
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізетін мақ саттар: 6.1.2.22 рационал сандармен
арифметикалық амалдарды орындау
Сабақтың мақсаты : Барлық оқушылар : рационал сандарды
көбейтуді, бөлуді орындайды
Оқушылардың басым бөлігі : рационал
сандарды көбейтудің мен бөлудің
қасиеттерін
қолданады
Оқушылардың кейбірі : күрделі
деңгейдегі
рационал сандарды көбейту және бөлу
есептерін шығарады және шығару жолын
түсіндіреді.
2 слайд
Осы сабақта қол жеткізетін мақ саттар: 6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау Сабақтың мақсаты : Барлық оқушылар : рационал сандарды көбейтуді, бөлуді орындайды Оқушылардың басым бөлігі : рационал сандарды көбейтудің мен бөлудің қасиеттерін қолданады Оқушылардың кейбірі : күрделі деңгейдегі рационал сандарды көбейту және бөлу есептерін шығарады және шығару жолын түсіндіреді.
3 слайд
Х+5+х+х+2 =13
3х+7=13
3х=13-7
3х=6
х=2
3 слайд
Х+5+х+х+2 =13 3х+7=13 3х=13-7 3х=6 х=2
4 слайд
Өтілгенді пысықтау :
1. Т аңбалары әр түрлі екі сан
көбейтіндісі қалай табылады?
2. Екі теріс санның көбейтіндісі қалай
табылады?
3. Көбейткіштердің біреуі нөлге тең
болса, көбейтінді неге тең?
4. Көбейтудің ауыстырымдылық
қасиеті
(формуласы)
5. 5. Көбейтудің терімділік қасиеті
(формуласы)
4 слайд
Өтілгенді пысықтау : 1. Т аңбалары әр түрлі екі сан көбейтіндісі қалай табылады? 2. Екі теріс санның көбейтіндісі қалай табылады? 3. Көбейткіштердің біреуі нөлге тең болса, көбейтінді неге тең? 4. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті (формуласы) 5. 5. Көбейтудің терімділік қасиеті (формуласы)
5 слайд
5 слайд
6 слайд
1. Досымның досы маған кім
болады? (+) * (+) → (+)
2. Досымның дұшпаны маған
кім болады? (+) * (-) → (-)
3. Дұшпанымның досы маған кім
болады? (-) * (+) →
(-)
4. Дұшпанымның дұшпаны маған
кім болады?
(-) * (-) → (+)
4 балл
6 слайд
1. Досымның досы маған кім болады? (+) * (+) → (+) 2. Досымның дұшпаны маған кім болады? (+) * (-) → (-) 3. Дұшпанымның досы маған кім болады? (-) * (+) → (-) 4. Дұшпанымның дұшпаны маған кім болады? (-) * (-) → (+) 4 балл
7 слайд
Сан жұмбақ /Тарихи мәлімет /
1) -4* (-1); 2) -10* (- 5 ); 3) 2 0* (-7) ; 4) 6 *(- 3 )
0 * (-2); 4* (-3); - 30 * 5 4* (- 16 );
15 * (-5); 4* (-15); - 0,5 * 1 0 ;
7 слайд
Сан жұмбақ /Тарихи мәлімет / 1) -4* (-1); 2) -10* (- 5 ); 3) 2 0* (-7) ; 4) 6 *(- 3 ) 0 * (-2); 4* (-3); - 30 * 5 4* (- 16 ); 15 * (-5); 4* (-15); - 0,5 * 1 0 ;
8 слайд
ЖАУАБЫ:
VII ғасырда өмір сүрген
үнді математигі
Брахмагупта оң сандарды
« мүлік » , теріс сандарды
« қарыз » түсінігімен
байланыстырған.
8 слайд
ЖАУАБЫ: VII ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды « мүлік » , теріс сандарды « қарыз » түсінігімен байланыстырған.
9 слайд
Деңгейлік тапсырмалар .
9 слайд
Деңгейлік тапсырмалар .
10 слайд
Сергіту( жұмбақ)
1) Теріс сан мен оң сан, қақ ортада қандай
сан?
2) 1 санына “қостым”, “алдым” 2-ні
3) - 3-ке көбейттім де, тағы азайттым
7-ні
10 слайд
Сергіту( жұмбақ) 1) Теріс сан мен оң сан, қақ ортада қандай сан? 2) 1 санына “қостым”, “алдым” 2-ні 3) - 3-ке көбейттім де, тағы азайттым 7-ні
11 слайд
Р/с Тапсырма А В С
1
2
3
4
5 6 ,3:(-0,9)
5,4:(-3)
3,6:(-4)
-8:(-1,6)
9:(-5) -7
-18
-9
0,5
1,8 7
1,8
9
5
-1,08 -700
-1,8
-0,9
-5
-1,8 Тест тапсырмалары / Жеке жұмыс /
Р/с Тапсырма А В С
1
2
3
4
5 6 ,3:(-0,9)
- 5,4:(-3)
3,6:(-4)
-8:(-1,6)
9:(-5) -7
-18
-9
0,5
1,8 7
1,8
9
5
-1,08 -700
-1,8
-0,9
-5
-1,8
11 слайд
Р/с Тапсырма А В С 1 2 3 4 5 6 ,3:(-0,9) 5,4:(-3) 3,6:(-4) -8:(-1,6) 9:(-5) -7 -18 -9 0,5 1,8 7 1,8 9 5 -1,08 -700 -1,8 -0,9 -5 -1,8 Тест тапсырмалары / Жеке жұмыс / Р/с Тапсырма А В С 1 2 3 4 5 6 ,3:(-0,9) - 5,4:(-3) 3,6:(-4) -8:(-1,6) 9:(-5) -7 -18 -9 0,5 1,8 7 1,8 9 5 -1,08 -700 -1,8 -0,9 -5 -1,8
12 слайд
1 2 3 4 5
А В С А СТест жауабы:
1 2 3 4 5
А В С А С
12 слайд
1 2 3 4 5 А В С А СТест жауабы: 1 2 3 4 5 А В С А С
13 слайд
Семантикалық карта
/Топтық жұмыс/
№ а в a *в =
= - 0,0 5 a *в =
= 210 a *в =
= 0 a *в =
= 1 2
1 -0,5 0,1
2 -4 -3
3 -10 -21
4 0 -34
13 слайд
Семантикалық карта /Топтық жұмыс/ № а в a *в = = - 0,0 5 a *в = = 210 a *в = = 0 a *в = = 1 2 1 -0,5 0,1 2 -4 -3 3 -10 -21 4 0 -34
14 слайд
Зақымданған үтірлер
(теңдік тура болатындай етіп, нүктелерді
Қалпына келтіріңдер)
32*18 =5,76
3*108=32,4
63*27=17,01
14 слайд
Зақымданған үтірлер (теңдік тура болатындай етіп, нүктелерді Қалпына келтіріңдер) 32*18 =5,76 3*108=32,4 63*27=17,01
15 слайд
Үйге тапсырма:
№ 614
15 слайд
Үйге тапсырма: № 614
16 слайд
Түсінген жоқпын
Әлі де практика
қажет
Барлығы түсініктіРЕФЛЕКЦИЯ
16 слайд
Түсінген жоқпын Әлі де практика қажет Барлығы түсініктіРЕФЛЕКЦИЯ