Материалдар / Ашық сабақ "Реклама – величайшее искусство ХХ века. Маршалл Маклюэн"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Реклама – величайшее искусство ХХ века. Маршалл Маклюэн"

Материал туралы қысқаша түсінік
жарнама туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2019
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖАРНАМА БІЗДІҢ ӨМІРІМІЗДЕ « Есеп және аудит » мамандығының оқытушысы Саматова Ә.С

1 слайд
ЖАРНАМА БІЗДІҢ ӨМІРІМІЗДЕ « Есеп және аудит » мамандығының оқытушысы Саматова Ә.С

1 слайд

ЖАРНАМА БІЗДІҢ ӨМІРІМІЗДЕ « Есеп және аудит » мамандығының оқытушысы Саматова Ә.С

АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ  Сабақтың мақсаты: жарнама туралы түсінік беру, экономикалық білімін қалыптастыру  Дамытушылығы: ойлау қ

2 слайд
АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ  Сабақтың мақсаты: жарнама туралы түсінік беру, экономикалық білімін қалыптастыру  Дамытушылығы: ойлау қабілеттері мен білімдерін тереңірек дамыту  Тәрбиелілігі: Алған білімдерін сабақ барысында меңгерту, жарнаманың тарихы, жарнаманың артықшылықтары мен кемшіліктері, әртүрлі кеңестермен студенттерді таныстыру  Сабақтың түрі: аралас сабақ  Көрнекіліктері: сөзжұмбақ, плакаттар, буклеттер, слайд, интерактивтік тақтамен жұмыс  Жаңа сабақ  Жарнаманың шығу тарихы  Жарнама қалай жұмыс жасайды  Жарнаманың түрлері  Жарнаманың артықшылықтары мен кемшіліктері

2 слайд

АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ  Сабақтың мақсаты: жарнама туралы түсінік беру, экономикалық білімін қалыптастыру  Дамытушылығы: ойлау қабілеттері мен білімдерін тереңірек дамыту  Тәрбиелілігі: Алған білімдерін сабақ барысында меңгерту, жарнаманың тарихы, жарнаманың артықшылықтары мен кемшіліктері, әртүрлі кеңестермен студенттерді таныстыру  Сабақтың түрі: аралас сабақ  Көрнекіліктері: сөзжұмбақ, плакаттар, буклеттер, слайд, интерактивтік тақтамен жұмыс  Жаңа сабақ  Жарнаманың шығу тарихы  Жарнама қалай жұмыс жасайды  Жарнаманың түрлері  Жарнаманың артықшылықтары мен кемшіліктері

ЖАРНАМА  Жарнама (франц. reclame , лат. reclamo — жар саламын ) — тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті ту

3 слайд
ЖАРНАМА  Жарнама (франц.  reclame , лат.  reclamo  —  жар саламын ) — тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын хабарлама; белгілі бір адамдар, ұйымдар, әдебиет пен өнер шығармалары туралы хабар таратып, оларды әйгілеу. Жарнама көпшілік ақпарат құралдары ( теледидар, радио, газет,  интернет, плакаттар, т.б. ) арқылы жүзеге асырылатын  коммуникацияның ақылы түрі болып табылады.  Жарнаманың түрлері көп: сату орнындағы жарнама, жақсы пікір қалыптастыру мақсатындағы жарнама, хабарламалық жарнама, сауда және көлік жүйесіндегі Жарнама, көше Жарнамасы ( плакат, афиша ), ауызша жарнама

3 слайд

ЖАРНАМА  Жарнама (франц.  reclame , лат.  reclamo  —  жар саламын ) — тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын хабарлама; белгілі бір адамдар, ұйымдар, әдебиет пен өнер шығармалары туралы хабар таратып, оларды әйгілеу. Жарнама көпшілік ақпарат құралдары ( теледидар, радио, газет,  интернет, плакаттар, т.б. ) арқылы жүзеге асырылатын  коммуникацияның ақылы түрі болып табылады.  Жарнаманың түрлері көп: сату орнындағы жарнама, жақсы пікір қалыптастыру мақсатындағы жарнама, хабарламалық жарнама, сауда және көлік жүйесіндегі Жарнама, көше Жарнамасы ( плакат, афиша ), ауызша жарнама

 Жарнама мақсаты – тауар туралы ақпараттандыру, еске салып тұру немесе сол тауарға тұтынушылардың сенімін арттыру.  Жарнам

4 слайд
 Жарнама мақсаты – тауар туралы ақпараттандыру, еске салып тұру немесе сол тауарға тұтынушылардың сенімін арттыру.  Жарнаманың мәні оның қоғамдағы алатын қоғамдық, экономикалық, маркетингтік және коммуникациялық рөліне байланысты.  Жарнаманың қоғамдық рөлі оның адамдардың санасы, көзқарасы, пікірлері мен мінез-құлқының қалыптасуына әсерін тигізуінде.  Жарнаманың экономикалық рөлі – сұраныс пен ұсыныс жасауға, бәсекенің пайда болуына, өткізу нарығының кеңеюі мен жалпы экономиканың және оның әртүрлі саласының дамуына әсер етуі.ЖАРНАМА

4 слайд

 Жарнама мақсаты – тауар туралы ақпараттандыру, еске салып тұру немесе сол тауарға тұтынушылардың сенімін арттыру.  Жарнаманың мәні оның қоғамдағы алатын қоғамдық, экономикалық, маркетингтік және коммуникациялық рөліне байланысты.  Жарнаманың қоғамдық рөлі оның адамдардың санасы, көзқарасы, пікірлері мен мінез-құлқының қалыптасуына әсерін тигізуінде.  Жарнаманың экономикалық рөлі – сұраныс пен ұсыныс жасауға, бәсекенің пайда болуына, өткізу нарығының кеңеюі мен жалпы экономиканың және оның әртүрлі саласының дамуына әсер етуі.ЖАРНАМА

ЖАРНАМА ҰҒЫМДАҒЫ  Жарнаманың маркетингтік рөлі – тауар сұранысының, өткізу көлемінің және фирма пайдасының өсуіне әсері.  Ж

5 слайд
ЖАРНАМА ҰҒЫМДАҒЫ  Жарнаманың маркетингтік рөлі – тауар сұранысының, өткізу көлемінің және фирма пайдасының өсуіне әсері.  Жарнаманың коммуникациялық рөлі - өнім туралы ақпарат беріп қана қоймай, оның тұтынушы санасында әлдебір бейне ретінде қалыптасуына әсері.  Жарнама агенттіктері – жарнама қызметін ұсынатын делдалдар.  Жарнама құралдары – жарнама таратушылардың жиынтығы.  Жарнама берушілер – бұлар өндірушілер, бөлшек көтерме саудагерлер, мемлекеттік емес ұйымдар және тағы басқа Қазақстан нарығында негізгі жарнама берушілер – шетелдік компаниялар.  Жарнамалық хабар – компанияның өз хабарламаларында не айтылатындығын жоспарлауы.

5 слайд

ЖАРНАМА ҰҒЫМДАҒЫ  Жарнаманың маркетингтік рөлі – тауар сұранысының, өткізу көлемінің және фирма пайдасының өсуіне әсері.  Жарнаманың коммуникациялық рөлі - өнім туралы ақпарат беріп қана қоймай, оның тұтынушы санасында әлдебір бейне ретінде қалыптасуына әсері.  Жарнама агенттіктері – жарнама қызметін ұсынатын делдалдар.  Жарнама құралдары – жарнама таратушылардың жиынтығы.  Жарнама берушілер – бұлар өндірушілер, бөлшек көтерме саудагерлер, мемлекеттік емес ұйымдар және тағы басқа Қазақстан нарығында негізгі жарнама берушілер – шетелдік компаниялар.  Жарнамалық хабар – компанияның өз хабарламаларында не айтылатындығын жоспарлауы.

Жарнама сұраныс пен ұсынысты қалыптастыруға, бәсекенің пайда болуына, инвестиция табуға, өткізу нарығының кеңеюіне, осыған ба

6 слайд
Жарнама сұраныс пен ұсынысты қалыптастыруға, бәсекенің пайда болуына, инвестиция табуға, өткізу нарығының кеңеюіне, осыған байланысты жалпы экономиканың және оның әр түрлі саласының дамуына әсерін тигізеді

6 слайд

Жарнама сұраныс пен ұсынысты қалыптастыруға, бәсекенің пайда болуына, инвестиция табуға, өткізу нарығының кеңеюіне, осыған байланысты жалпы экономиканың және оның әр түрлі саласының дамуына әсерін тигізеді

1. Баспалық жарнама. Күн сайын миллиондаған адамдар газет оқиды. Газеттік жарнамаға бәрінің көзі үйренді. Газеттік жарнама

7 слайд
1. Баспалық жарнама. Күн сайын миллиондаған адамдар газет оқиды. Газеттік жарнамаға бәрінің көзі үйренді. Газеттік жарнамаға тез жауап беріледі және де ол өте тиімді.

7 слайд

1. Баспалық жарнама. Күн сайын миллиондаған адамдар газет оқиды. Газеттік жарнамаға бәрінің көзі үйренді. Газеттік жарнамаға тез жауап беріледі және де ол өте тиімді.

2.Радио мен теледидардағы жарнама . Әлем бойынша жарнамаға 250 млрд. доллар

8 слайд
2.Радио мен теледидардағы жарнама . Әлем бойынша жарнамаға 250 млрд. доллар жұмсалады.

8 слайд

2.Радио мен теледидардағы жарнама . Әлем бойынша жарнамаға 250 млрд. доллар жұмсалады.

3. Тікелей пошталық жарнама .

9 слайд
3. Тікелей пошталық жарнама .

9 слайд

3. Тікелей пошталық жарнама .

4. Сыртқы жарнама . Т р о л л д а р Б и л б о р д т а р Брендмауэр

10 слайд
4. Сыртқы жарнама . Т р о л л д а р Б и л б о р д т а р Брендмауэр

10 слайд

4. Сыртқы жарнама . Т р о л л д а р Б и л б о р д т а р Брендмауэр

5. Дүкен сөрелеріндегі жарнама .

11 слайд
5. Дүкен сөрелеріндегі жарнама .

11 слайд

5. Дүкен сөрелеріндегі жарнама .

Жарнама қай кезде өтірік айтады?  КЕЙДЕ ЖАРНАМА ЖАСТАРДЫҢ ЕЛІКТЕЙТІН «ЖҰЛДЫЗДАРЫ» СОЛ ТАУАРДЫ ТҰТЫНАТЫНДАЙ ЕТІП КӨРСЕТЕДІ. «

12 слайд
Жарнама қай кезде өтірік айтады?  КЕЙДЕ ЖАРНАМА ЖАСТАРДЫҢ ЕЛІКТЕЙТІН «ЖҰЛДЫЗДАРЫ» СОЛ ТАУАРДЫ ТҰТЫНАТЫНДАЙ ЕТІП КӨРСЕТЕДІ. «ЖҰЛДЫЗ» ҮШІН БҰЛ АҚША ТАБУ, АЛ ЖАРНАМАҒА КЕТКЕН АҚШАСЫН САТУШЫ СОЛ ТАУАРДЫ ӨТКІЗУДЕН ҚАЙТЫП АЛАДЫ. ЖАРНАМА САПАСЫЗ ТАУАРДЫ АТАҚТЫ ФИРМАЛАР АТАУЫМЕН ЖАСЫРУЫ МҮМКІН. ЖАРНАМА ТҰТЫНУШЫЛАРДЫ АЛДАП КЕТПЕС ҮШІН 1987 ЖЫЛЫ ПАРИЖДЕ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЖАРНАМА КОДЕКСІ ҚАБЫЛДАНЫП ОНДА БЫЛАЙ ДЕЛІНГЕН: КЕЗ-КЕЛГЕН ЖАРНАМАЛЫҚ ХАБАРЛАМА ЗАҢДЫ ТҮРДЕ ТАЗА, ШЫНАЙЫ ЖӘНЕ СЕНІМДІ БОЛУЫ КЕРЕК

12 слайд

Жарнама қай кезде өтірік айтады?  КЕЙДЕ ЖАРНАМА ЖАСТАРДЫҢ ЕЛІКТЕЙТІН «ЖҰЛДЫЗДАРЫ» СОЛ ТАУАРДЫ ТҰТЫНАТЫНДАЙ ЕТІП КӨРСЕТЕДІ. «ЖҰЛДЫЗ» ҮШІН БҰЛ АҚША ТАБУ, АЛ ЖАРНАМАҒА КЕТКЕН АҚШАСЫН САТУШЫ СОЛ ТАУАРДЫ ӨТКІЗУДЕН ҚАЙТЫП АЛАДЫ. ЖАРНАМА САПАСЫЗ ТАУАРДЫ АТАҚТЫ ФИРМАЛАР АТАУЫМЕН ЖАСЫРУЫ МҮМКІН. ЖАРНАМА ТҰТЫНУШЫЛАРДЫ АЛДАП КЕТПЕС ҮШІН 1987 ЖЫЛЫ ПАРИЖДЕ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЖАРНАМА КОДЕКСІ ҚАБЫЛДАНЫП ОНДА БЫЛАЙ ДЕЛІНГЕН: КЕЗ-КЕЛГЕН ЖАРНАМАЛЫҚ ХАБАРЛАМА ЗАҢДЫ ТҮРДЕ ТАЗА, ШЫНАЙЫ ЖӘНЕ СЕНІМДІ БОЛУЫ КЕРЕК

ЖАРНАМА ОБЪЕКТIНIҢ ДАҢҚТЫЛЫҒЫН ҮЛКЕЙТЕДI . ТАБЫСТАРДЫ ҮЛКЕЙТЕДI. ӨНДIРIСТIҢ ӨСУIН ҮЛКЕЙТЕДI. ЖАРНАМАНЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҒЫ:

13 слайд
ЖАРНАМА ОБЪЕКТIНIҢ ДАҢҚТЫЛЫҒЫН ҮЛКЕЙТЕДI . ТАБЫСТАРДЫ ҮЛКЕЙТЕДI. ӨНДIРIСТIҢ ӨСУIН ҮЛКЕЙТЕДI. ЖАРНАМАНЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҒЫ:

13 слайд

ЖАРНАМА ОБЪЕКТIНIҢ ДАҢҚТЫЛЫҒЫН ҮЛКЕЙТЕДI . ТАБЫСТАРДЫ ҮЛКЕЙТЕДI. ӨНДIРIСТIҢ ӨСУIН ҮЛКЕЙТЕДI. ЖАРНАМАНЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҒЫ:

ЖАРНАМАНЫҢ КЕМШІЛІКТЕРІ: ЗИЯНДЫ ӨНIМДЕРДIҢ ЖАРНАМАСЫ. МЫСАЛЫ: МАСКҮНЕМДIК СУСЫНДАРЫ, ТЕМЕКI.КӨП АЛДАУ . КЕРЕКСIЗ ЗАТТАРДЫ

14 слайд
ЖАРНАМАНЫҢ КЕМШІЛІКТЕРІ: ЗИЯНДЫ ӨНIМДЕРДIҢ ЖАРНАМАСЫ. МЫСАЛЫ: МАСКҮНЕМДIК СУСЫНДАРЫ, ТЕМЕКI.КӨП АЛДАУ . КЕРЕКСIЗ ЗАТТАРДЫ САТЫП АЛДЫРУ .

14 слайд

ЖАРНАМАНЫҢ КЕМШІЛІКТЕРІ: ЗИЯНДЫ ӨНIМДЕРДIҢ ЖАРНАМАСЫ. МЫСАЛЫ: МАСКҮНЕМДIК СУСЫНДАРЫ, ТЕМЕКI.КӨП АЛДАУ . КЕРЕКСIЗ ЗАТТАРДЫ САТЫП АЛДЫРУ .

САТЫЛАТЫН ЗАТТЫҢ ҚАЙТАЛАНБАС ҚАСИЕТІН КӨРСЕТІП ТҰРАТЫН ҚЫСҚА ДА НҰСҚА БЕЙНЕЛІ СӨЗ, ДЕВИЗ, НАҚЫЛ.

15 слайд
САТЫЛАТЫН ЗАТТЫҢ ҚАЙТАЛАНБАС ҚАСИЕТІН КӨРСЕТІП ТҰРАТЫН ҚЫСҚА ДА НҰСҚА БЕЙНЕЛІ СӨЗ, ДЕВИЗ, НАҚЫЛ.

15 слайд

САТЫЛАТЫН ЗАТТЫҢ ҚАЙТАЛАНБАС ҚАСИЕТІН КӨРСЕТІП ТҰРАТЫН ҚЫСҚА ДА НҰСҚА БЕЙНЕЛІ СӨЗ, ДЕВИЗ, НАҚЫЛ.

• СЛОГАН ДОСТЫҚ ШЫРАЙЛЫ БОЛУЫ ЖӘНЕ МЕЙІРІМГЕ ШАҚЫРЫП ТҰРУЫ ТИІС. СӨЙЛЕМНІҢ ӘР СӨЗІНДЕ ҰШЫРАСАТЫН ӘРІПТЕРДІҢ НЕМЕС БУЫН БУНАҚ

16 слайд
• СЛОГАН ДОСТЫҚ ШЫРАЙЛЫ БОЛУЫ ЖӘНЕ МЕЙІРІМГЕ ШАҚЫРЫП ТҰРУЫ ТИІС. СӨЙЛЕМНІҢ ӘР СӨЗІНДЕ ҰШЫРАСАТЫН ӘРІПТЕРДІҢ НЕМЕС БУЫН БУНАҚТАРЫНЫҢ ҚАЙТАЛАНЫП КЕЛІП ОТЫРҒАНЫ ДҰРЫС. • СЛОГАНДА БАС ӘРІПТЕР, ГРАФИКАЛЫҚ СИМВОЛДАР БОЛУЫ КЕРЕК. • СӨЗДІҢ ӨРНЕКТІЛІГІ, ТАҚ-ТҰҚ ҚЫСҚА БОЛҒАНЫ ЖАҚСЫ.

16 слайд

• СЛОГАН ДОСТЫҚ ШЫРАЙЛЫ БОЛУЫ ЖӘНЕ МЕЙІРІМГЕ ШАҚЫРЫП ТҰРУЫ ТИІС. СӨЙЛЕМНІҢ ӘР СӨЗІНДЕ ҰШЫРАСАТЫН ӘРІПТЕРДІҢ НЕМЕС БУЫН БУНАҚТАРЫНЫҢ ҚАЙТАЛАНЫП КЕЛІП ОТЫРҒАНЫ ДҰРЫС. • СЛОГАНДА БАС ӘРІПТЕР, ГРАФИКАЛЫҚ СИМВОЛДАР БОЛУЫ КЕРЕК. • СӨЗДІҢ ӨРНЕКТІЛІГІ, ТАҚ-ТҰҚ ҚЫСҚА БОЛҒАНЫ ЖАҚСЫ.

«КОКА-КОЛА» ФИРМАСЫНЫҢ СОҢҒЫ 100 ЖЫЛДА ДАМУ СЕРПІНІН БАҚЫЛАП КӨРСЕК 1886 ЖЫЛЫ ФАРМАЦЕВТ ДЖ.ПУМБЕРТОН ОЙЛАП ТАПҚАН ТАНЫМАЛ СУС

17 слайд
«КОКА-КОЛА» ФИРМАСЫНЫҢ СОҢҒЫ 100 ЖЫЛДА ДАМУ СЕРПІНІН БАҚЫЛАП КӨРСЕК 1886 ЖЫЛЫ ФАРМАЦЕВТ ДЖ.ПУМБЕРТОН ОЙЛАП ТАПҚАН ТАНЫМАЛ СУСЫННЫҢ СЛОГАНЫ МЫНА ТҮРДЕ ДАМЫП ОТЫРҒАН. 1886 ЖЫЛ – «КОКА-КОЛА» ІШІҢІЗ 1904 ЖЫЛ – «КОКА-КОЛАМЕН» МЕЙІР ҚАНДЫРЫҢЫЗ 1906 ЖЫЛ – НАҒЫЗ САПА СУСЫНЫ 1911ЖЫЛ – ҚУАНЫШ ТҰНҒАН СУСЫН. 1917 ЖЫЛ – КҮНІНЕ 3 МИЛЛИОН 1923 ЖЫЛ – ШӨЛ ҚАНДЫРУДЫ ЛАЗЗАТҚА АЙНАЛДЫРЫҢЫЗ 1926 ЖЫЛ – «КОКА-КОЛА» - ШӨЛ МЕН НӘРГЕ АЛЫП БАРАТЫН ЕҢ ТӨТЕ ЖОЛ 1923 ЖЫЛ – МҰЗДАЙ КҮН ШҰҒЫЛАСЫ

17 слайд

«КОКА-КОЛА» ФИРМАСЫНЫҢ СОҢҒЫ 100 ЖЫЛДА ДАМУ СЕРПІНІН БАҚЫЛАП КӨРСЕК 1886 ЖЫЛЫ ФАРМАЦЕВТ ДЖ.ПУМБЕРТОН ОЙЛАП ТАПҚАН ТАНЫМАЛ СУСЫННЫҢ СЛОГАНЫ МЫНА ТҮРДЕ ДАМЫП ОТЫРҒАН. 1886 ЖЫЛ – «КОКА-КОЛА» ІШІҢІЗ 1904 ЖЫЛ – «КОКА-КОЛАМЕН» МЕЙІР ҚАНДЫРЫҢЫЗ 1906 ЖЫЛ – НАҒЫЗ САПА СУСЫНЫ 1911ЖЫЛ – ҚУАНЫШ ТҰНҒАН СУСЫН. 1917 ЖЫЛ – КҮНІНЕ 3 МИЛЛИОН 1923 ЖЫЛ – ШӨЛ ҚАНДЫРУДЫ ЛАЗЗАТҚА АЙНАЛДЫРЫҢЫЗ 1926 ЖЫЛ – «КОКА-КОЛА» - ШӨЛ МЕН НӘРГЕ АЛЫП БАРАТЫН ЕҢ ТӨТЕ ЖОЛ 1923 ЖЫЛ – МҰЗДАЙ КҮН ШҰҒЫЛАСЫ

1923 ЖЫЛ - «КОКА-КОЛАНЫҢ» ТЕҢДЕСІ ЖОҚ 1942 ЖЫЛ - ЕНДІ КЕРЕМЕТ 1946 ЖЫЛ – ИӘ! 1950 ЖЫЛ – САПА МЕН ШӨЛ ҚАНДЫРҒАНҒА НЕ ЖЕТСІН

18 слайд
1923 ЖЫЛ - «КОКА-КОЛАНЫҢ» ТЕҢДЕСІ ЖОҚ 1942 ЖЫЛ - ЕНДІ КЕРЕМЕТ 1946 ЖЫЛ – ИӘ! 1950 ЖЫЛ – САПА МЕН ШӨЛ ҚАНДЫРҒАНҒА НЕ ЖЕТСІН 1956 ЖЫЛ – ЖЕР ШАРЫНДАҒЫ ДОСТЫҚҚА ШАҚЫРАТЫН НАҒЫЗ СУСЫН 1966 ЖЫЛ – «КОКА-КОЛА» ШЫРАЙ КЕЛТІРУДЕ АЛДЫНА ЖАН САЛМАЙДЫ 1966 ЖЫЛ - ДӘМІН ТАТҚАН СОҢ ІШЕ БЕРГІҢ КЕЛЕДІ 1968 ЖЫЛ – ЖҰТЫМНАН СОҢ ЖҰТЫМ, ТАСҚЫННАН СОҢ ТАСҚЫН. 1976 ЖЫЛ – КОКА ҒҰМЫРДЫ ҰЗАРТАДЫ 1988 ЖЫЛ – КОКАНЫҢ ДӘМІН ТАТСАҢ, ЕЗУІҢЕ КҮЛКІ ҮЙІРІЛЕДІ 1988-1991 ЖЫЛ – ШЫНАЙЫ СУСЫНҒА ТЕҢЕСЕР ЕШТЕҢЕ ЖОҚ 1997 ЖЫЛ - ӘРҚАШАНДА «КОКА-КОЛА»

18 слайд

1923 ЖЫЛ - «КОКА-КОЛАНЫҢ» ТЕҢДЕСІ ЖОҚ 1942 ЖЫЛ - ЕНДІ КЕРЕМЕТ 1946 ЖЫЛ – ИӘ! 1950 ЖЫЛ – САПА МЕН ШӨЛ ҚАНДЫРҒАНҒА НЕ ЖЕТСІН 1956 ЖЫЛ – ЖЕР ШАРЫНДАҒЫ ДОСТЫҚҚА ШАҚЫРАТЫН НАҒЫЗ СУСЫН 1966 ЖЫЛ – «КОКА-КОЛА» ШЫРАЙ КЕЛТІРУДЕ АЛДЫНА ЖАН САЛМАЙДЫ 1966 ЖЫЛ - ДӘМІН ТАТҚАН СОҢ ІШЕ БЕРГІҢ КЕЛЕДІ 1968 ЖЫЛ – ЖҰТЫМНАН СОҢ ЖҰТЫМ, ТАСҚЫННАН СОҢ ТАСҚЫН. 1976 ЖЫЛ – КОКА ҒҰМЫРДЫ ҰЗАРТАДЫ 1988 ЖЫЛ – КОКАНЫҢ ДӘМІН ТАТСАҢ, ЕЗУІҢЕ КҮЛКІ ҮЙІРІЛЕДІ 1988-1991 ЖЫЛ – ШЫНАЙЫ СУСЫНҒА ТЕҢЕСЕР ЕШТЕҢЕ ЖОҚ 1997 ЖЫЛ - ӘРҚАШАНДА «КОКА-КОЛА»

ЖАҢА САБАҚТЫ БЕКІТУ Сұрақтары: 1. Халықаралық жарнама кодексі қай қалада қабылданды? (Париж) 2. Саудалық қарым-қатынастың қайта

19 слайд
ЖАҢА САБАҚТЫ БЕКІТУ Сұрақтары: 1. Халықаралық жарнама кодексі қай қалада қабылданды? (Париж) 2. Саудалық қарым-қатынастың қайталанбайтындығын білдіретін қысқаша мәлімет, ұран, афоризм. (Слоган) 3. Көру сезімі арқылы қабылданатын жарнама түрі (сыртқы) 4. Жарнама қызметін ұсынатын делдал (агент). 5. Жарнама сұраныс пен ұсыныс жасауға, бәсекенің пайда болуына, өткізу нарығының кеңеюі, экономиканың түрлі саласының дамуына әсер етеді. Бұл жарнаманың қандай қызметін, ролін көрсетеді? (экономикалық) 6. Тауар өндіру, оны тұтынушыға ұсыну және айырбас арқылы жеке адамдар тобының және тұтынушылар мұқтаждығы мен қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған әлеуметтік және басқару процесі (маркетинг). 7. Тауар туралы ақпараттандыру, еске салу, сенімін арттыру. Бұл- жарнаманың ..... болып табылады. (мақсаты).

19 слайд

ЖАҢА САБАҚТЫ БЕКІТУ Сұрақтары: 1. Халықаралық жарнама кодексі қай қалада қабылданды? (Париж) 2. Саудалық қарым-қатынастың қайталанбайтындығын білдіретін қысқаша мәлімет, ұран, афоризм. (Слоган) 3. Көру сезімі арқылы қабылданатын жарнама түрі (сыртқы) 4. Жарнама қызметін ұсынатын делдал (агент). 5. Жарнама сұраныс пен ұсыныс жасауға, бәсекенің пайда болуына, өткізу нарығының кеңеюі, экономиканың түрлі саласының дамуына әсер етеді. Бұл жарнаманың қандай қызметін, ролін көрсетеді? (экономикалық) 6. Тауар өндіру, оны тұтынушыға ұсыну және айырбас арқылы жеке адамдар тобының және тұтынушылар мұқтаждығы мен қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған әлеуметтік және басқару процесі (маркетинг). 7. Тауар туралы ақпараттандыру, еске салу, сенімін арттыру. Бұл- жарнаманың ..... болып табылады. (мақсаты).

Ж А Р Н А М АКроссворд «Жарнама»СС өзжұмбақөзжұмбақ АА 7.7. ММ АА 55.. НН 4.4. РР 3.3. АА 2.2. ЖЖ 1.1

20 слайд
  Ж     А   Р   Н А   М   АКроссворд «Жарнама»СС өзжұмбақөзжұмбақ АА 7.7. ММ АА 55.. НН 4.4. РР 3.3. АА 2.2. ЖЖ 1.1.

20 слайд

  Ж     А   Р   Н А   М   АКроссворд «Жарнама»СС өзжұмбақөзжұмбақ АА 7.7. ММ АА 55.. НН 4.4. РР 3.3. АА 2.2. ЖЖ 1.1.

АННАГРАМАНЫ ШЕШ 1. Жеқатіткіл 1. Ұттнуыыш 1. Рднөішіу 1. Іісрөдн 1. Екккәіперлі 1. рнажама

21 слайд
АННАГРАМАНЫ ШЕШ 1. Жеқатіткіл 1. Ұттнуыыш 1. Рднөішіу 1. Іісрөдн 1. Екккәіперлі 1. рнажама

21 слайд

АННАГРАМАНЫ ШЕШ 1. Жеқатіткіл 1. Ұттнуыыш 1. Рднөішіу 1. Іісрөдн 1. Екккәіперлі 1. рнажама

Аталымдар Анықтамалар 1. Жарнамалық хабар А)Қаржыландыру көзі анық көрсетілген, бұқаралық ақпарат құралдары арқылыжүзеге асаты

22 слайд
Аталымдар Анықтамалар 1. Жарнамалық хабар А)Қаржыландыру көзі анық көрсетілген, бұқаралық ақпарат құралдары арқылыжүзеге асатын, жеке көрсетілмейтін, тауар мен қызметті жылжыту нысаны 2. Жарнаманы қамту ауқымы Б)Компанияның өз хабарламаларында не айтылатындығын жоспарлауы 3. Жарнама жеткізушілері В)Жарнама қызметін ұсынатын делдалдар 4. Жарнама агенттіктері Г)Жарнаманы тарататын нақты құралдар: нақты журналдар, телешоу, радиобағдарламалар 5. Жарнама Д)Берілген уақыт аралығында жарнама науқанымен таныстыратын мақсатты аудиториядағы адамдардың белгілі бір пайызы.ӘР ҰҒЫМҒА (АТАЛЫМҒА) САЙ КЕЛЕТІН АНЫҚТАМАНЫ ТАУЫП ТАҢДАҢЫЗ 1 2 3 4 5

22 слайд

Аталымдар Анықтамалар 1. Жарнамалық хабар А)Қаржыландыру көзі анық көрсетілген, бұқаралық ақпарат құралдары арқылыжүзеге асатын, жеке көрсетілмейтін, тауар мен қызметті жылжыту нысаны 2. Жарнаманы қамту ауқымы Б)Компанияның өз хабарламаларында не айтылатындығын жоспарлауы 3. Жарнама жеткізушілері В)Жарнама қызметін ұсынатын делдалдар 4. Жарнама агенттіктері Г)Жарнаманы тарататын нақты құралдар: нақты журналдар, телешоу, радиобағдарламалар 5. Жарнама Д)Берілген уақыт аралығында жарнама науқанымен таныстыратын мақсатты аудиториядағы адамдардың белгілі бір пайызы.ӘР ҰҒЫМҒА (АТАЛЫМҒА) САЙ КЕЛЕТІН АНЫҚТАМАНЫ ТАУЫП ТАҢДАҢЫЗ 1 2 3 4 5

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА : «ЖАРНАМА БІЗГЕ КЕРЕК ПЕ?» ДЕГЕН ТАҚЫРЫПТА ЭССЕ ЖАЗУ. КӨРНЕКІЛІК ҚҰРАЛДАР ДАЙЫНДАУ: БУКЛЕТ, КАРТОЧКА, БАҚ- НА

23 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА : «ЖАРНАМА БІЗГЕ КЕРЕК ПЕ?» ДЕГЕН ТАҚЫРЫПТА ЭССЕ ЖАЗУ. КӨРНЕКІЛІК ҚҰРАЛДАР ДАЙЫНДАУ: БУКЛЕТ, КАРТОЧКА, БАҚ- НАН ЖАРНАМАҒА ҚАТЫСТЫ МАҚАЛАЛАР ҚАРАСТЫРУ.

23 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА : «ЖАРНАМА БІЗГЕ КЕРЕК ПЕ?» ДЕГЕН ТАҚЫРЫПТА ЭССЕ ЖАЗУ. КӨРНЕКІЛІК ҚҰРАЛДАР ДАЙЫНДАУ: БУКЛЕТ, КАРТОЧКА, БАҚ- НАН ЖАРНАМАҒА ҚАТЫСТЫ МАҚАЛАЛАР ҚАРАСТЫРУ.