Материалдар / Ашық сабақ. Сақ мемлекеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Сақ мемлекеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 5 сынып сақ мемлекеті туралы. Барлық мұғалімдерге сабақта қолданыс ретінде ұсынылады. Сақ мемлекеті туралы ақпараттар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2022
667
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Нұр-Сұлтан қаласы, №64 мектеп-лицейі тарих пәні мұғалімі Оразымбетов Мурат Маратович Сабақтың тақырыбы: Неліктен АҚШ-та 1920-

1 слайд
Нұр-Сұлтан қаласы, №64 мектеп-лицейі тарих пәні мұғалімі Оразымбетов Мурат Маратович Сабақтың тақырыбы: Неліктен АҚШ-та 1920-шы жылдарды «гүлдену кезеңі» деп атайды? Оқу мақсаты: 8.4.1.2 индустриялық қоғамның даму процесін түсіндіру үшін «модернизация» ұғымын пайдалану 8.4.1.1 ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын бағалау.

1 слайд

Нұр-Сұлтан қаласы, №64 мектеп-лицейі тарих пәні мұғалімі Оразымбетов Мурат Маратович Сабақтың тақырыбы: Неліктен АҚШ-та 1920-шы жылдарды «гүлдену кезеңі» деп атайды? Оқу мақсаты: 8.4.1.2 индустриялық қоғамның даму процесін түсіндіру үшін «модернизация» ұғымын пайдалану 8.4.1.1 ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын бағалау.

Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтаймыз. (білу, түсіну) • Оқушылардың басым б

2 слайд
Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтаймыз. (білу, түсіну) • Оқушылардың басым бөлігі: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму кезеңіндегі модернизация ұғымын пайдаланып, гүлдену кезеңін анықтаймыз, талдаймыз. ( қолдану, талдау) • Кейбір оқушылар: ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын талдап, бағасын береміз. (қолдану, талдау, бағалау)

2 слайд

Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтаймыз. (білу, түсіну) • Оқушылардың басым бөлігі: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму кезеңіндегі модернизация ұғымын пайдаланып, гүлдену кезеңін анықтаймыз, талдаймыз. ( қолдану, талдау) • Кейбір оқушылар: ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын талдап, бағасын береміз. (қолдану, талдау, бағалау)

Бағалау критерийлері • Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтайсындар. • Оқушылардың басым бөлігі:

3 слайд
Бағалау критерийлері • Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтайсындар. • Оқушылардың басым бөлігі: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму кезеңіндегі модернизация ұғымын пайдаланып, гүлдену кезеңін анықтап, талдайсындар • Кейбір оқушылар: ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын талдап, бағасын бересіңдер.

3 слайд

Бағалау критерийлері • Барлық оқушылар: АҚШ-тың даму процесіндегі гүлдену кезеңін анықтайсындар. • Оқушылардың басым бөлігі: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму кезеңіндегі модернизация ұғымын пайдаланып, гүлдену кезеңін анықтап, талдайсындар • Кейбір оқушылар: ХХ ғасырдың басындағы техникалық революция жетістіктерінің (конвейер өңдірісі, стандарттау) мемлекеттердің шаруашылық жүйесінің дамуына ықпалын талдап, бағасын бересіңдер.

Тақырыпқа шығу: 1. АҚШ қандай мемлекет? 2. АҚШ астанасы қалай аталады? 3.Индустрия дегенді қалай түсінесіңдер?

4 слайд
Тақырыпқа шығу: 1. АҚШ қандай мемлекет? 2. АҚШ астанасы қалай аталады? 3.Индустрия дегенді қалай түсінесіңдер? БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ

4 слайд

Тақырыпқа шығу: 1. АҚШ қандай мемлекет? 2. АҚШ астанасы қалай аталады? 3.Индустрия дегенді қалай түсінесіңдер? БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 1922 – 1929 жж. кезең АҚШ-та өркендеу немесе «просперити дәуірі» деп аталады. • 1920 жылдардың

5 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 1922 – 1929 жж. кезең АҚШ-та өркендеу немесе «просперити дәуірі» деп аталады. • 1920 жылдардың басында АҚШ әлемдегі өнеркәсіптік өнімнің 48%-ын өндірді. Сондай-ақ Америка дүниежүзі елдеріне несие бере отырып, жаһандық несие берушіге айналды. • Республикалық президенттер 1920 жылдары «қатты бизнес салығын төмендетіп, жоғары кедендік тарифтерді енгізді.Уоррен Гардинг(1921-1923 ) Гардинг әкімшілігі АҚШ тарихындағы ең жемқоры саналды. Себебі Президенттің жақын достары мафиямен (ұйымдасқан қылмыстық топтар) тығыз байланыста болды.

5 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 1922 – 1929 жж. кезең АҚШ-та өркендеу немесе «просперити дәуірі» деп аталады. • 1920 жылдардың басында АҚШ әлемдегі өнеркәсіптік өнімнің 48%-ын өндірді. Сондай-ақ Америка дүниежүзі елдеріне несие бере отырып, жаһандық несие берушіге айналды. • Республикалық президенттер 1920 жылдары «қатты бизнес салығын төмендетіп, жоғары кедендік тарифтерді енгізді.Уоррен Гардинг(1921-1923 ) Гардинг әкімшілігі АҚШ тарихындағы ең жемқоры саналды. Себебі Президенттің жақын достары мафиямен (ұйымдасқан қылмыстық топтар) тығыз байланыста болды.

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • «Американың ісі – бизнес» ұранымен Калвин Кулидж (1923 – 1929 жж.) протекционизм және елге шектеулі имми

6 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • «Американың ісі – бизнес» ұранымен Калвин Кулидж (1923 – 1929 жж.) протекционизм және елге шектеулі иммиграция саясатын жалғастырды. • Герберт Гувер (1929 – 1932 жж.) билікке өркендеу ұранымен келді, бірақ оның бүкіл билігі ұзақ жылдар бойы экономикалық дағдарысқа душар болды.

6 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • «Американың ісі – бизнес» ұранымен Калвин Кулидж (1923 – 1929 жж.) протекционизм және елге шектеулі иммиграция саясатын жалғастырды. • Герберт Гувер (1929 – 1932 жж.) билікке өркендеу ұранымен келді, бірақ оның бүкіл билігі ұзақ жылдар бойы экономикалық дағдарысқа душар болды.

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • Жаңа салалар – автомобиль өнеркәсібі, электротехника, химия және авиация барынша жылдам қарқынмен дамыды.

7 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • Жаңа салалар – автомобиль өнеркәсібі, электротехника, химия және авиация барынша жылдам қарқынмен дамыды. Экономикалық өрлеудің маңызды алғышарты дәстүрлі отынды электрмен және мұнаймен алмастыру болды. Осы ретте өнеркәсіп өнімдерін стандарттау және унификациялау ерекше рөл атқарды. Көптеген өнеркәсіп конвейерді құрастыру әдісін қолдана бастады, оны алғаш рет Г. Форд өзінің автомобиль зауыттарына енгізді. Конвейер еңбек өнімділігін 10 есеге арттыруға мүмкіндік берді. 1925 жылға қарай автомобиль бағасы 300 доллардан төмен болды, бұл оны көпшілікке қолжетімді етті. 1929 жылға қарай АҚШ зауыттары 39 миллион автомобиль шығарды.

7 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • Жаңа салалар – автомобиль өнеркәсібі, электротехника, химия және авиация барынша жылдам қарқынмен дамыды. Экономикалық өрлеудің маңызды алғышарты дәстүрлі отынды электрмен және мұнаймен алмастыру болды. Осы ретте өнеркәсіп өнімдерін стандарттау және унификациялау ерекше рөл атқарды. Көптеген өнеркәсіп конвейерді құрастыру әдісін қолдана бастады, оны алғаш рет Г. Форд өзінің автомобиль зауыттарына енгізді. Конвейер еңбек өнімділігін 10 есеге арттыруға мүмкіндік берді. 1925 жылға қарай автомобиль бағасы 300 доллардан төмен болды, бұл оны көпшілікке қолжетімді етті. 1929 жылға қарай АҚШ зауыттары 39 миллион автомобиль шығарды.

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ

8 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ

8 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 1-тапсырма: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесін анықтаңдар? • Дескриптор: білім алушы- • 1) АҚШ-т

9 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 1-тапсырма: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесін анықтаңдар? • Дескриптор: білім алушы- • 1) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің алғышарттарын анықтайды; • 2) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің барысын сипаттап, анықтайды; • 3) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің салдарың сипаттап, анықтайды; • Қалыптастырушы бағалау: Басбармақ әдісі

9 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 1-тапсырма: АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесін анықтаңдар? • Дескриптор: білім алушы- • 1) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің алғышарттарын анықтайды; • 2) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің барысын сипаттап, анықтайды; • 3) АҚШ-тағы индустриялық қоғамның даму процесінің салдарың сипаттап, анықтайды; • Қалыптастырушы бағалау: Басбармақ әдісі

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 2-тапсырма: Деректер мен • дәйектерге сүйене отырып • АҚШ президенттерінің рөлін • сипаттап, талдап жа

10 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 2-тапсырма: Деректер мен • дәйектерге сүйене отырып • АҚШ президенттерінің рөлін • сипаттап, талдап жазыңдар. • Кестені толтырыңдар. • Дескриптор: білім алушы- • 1) Деректер мен дәйектерге • сүйене отырып АҚШ • президенттерінің рөлін сипаттап • жазыңдар • 2) АҚШ президенттерінің оң • және теріс факторларын сипаттап • Жазыңдар • Қалыптастырушы бағалау: • Басбармақ әдісі АҚШ президентте рі АҚШ тарихынд ағы рөлі 1. Уоррен Гардинг 2. Калвин Кулидж 3. Герберт Гувер

10 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 2-тапсырма: Деректер мен • дәйектерге сүйене отырып • АҚШ президенттерінің рөлін • сипаттап, талдап жазыңдар. • Кестені толтырыңдар. • Дескриптор: білім алушы- • 1) Деректер мен дәйектерге • сүйене отырып АҚШ • президенттерінің рөлін сипаттап • жазыңдар • 2) АҚШ президенттерінің оң • және теріс факторларын сипаттап • Жазыңдар • Қалыптастырушы бағалау: • Басбармақ әдісі АҚШ президентте рі АҚШ тарихынд ағы рөлі 1. Уоррен Гардинг 2. Калвин Кулидж 3. Герберт Гувер

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 3-тапсырма: «Просперити» кезіңіндегі АҚШ – тың ішкі саясатына баға беріңдер? • Дескриптор: білім алушы-

11 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 3-тапсырма: «Просперити» кезіңіндегі АҚШ – тың ішкі саясатына баға беріңдер? • Дескриптор: білім алушы- • 1) Деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы АҚШ – тың ішкі саясатын салыстырып сипаттаңдар; • 2) Деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы АҚШ – тың ішкі саясатының бағасын беріңдер; • Қалыптастырушы бағалау: Басбармақ әдісі

11 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ • 3-тапсырма: «Просперити» кезіңіндегі АҚШ – тың ішкі саясатына баға беріңдер? • Дескриптор: білім алушы- • 1) Деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы АҚШ – тың ішкі саясатын салыстырып сипаттаңдар; • 2) Деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы АҚШ – тың ішкі саясатының бағасын беріңдер; • Қалыптастырушы бағалау: Басбармақ әдісі

Критериалды бағалау • Қалыптастырушы бағалау: "Бас бармақ" әдісі Үй тапсырмасы: §17 оқу OnlineMektep тапсырмасын орындау.

12 слайд
Критериалды бағалау • Қалыптастырушы бағалау: "Бас бармақ" әдісі Үй тапсырмасы: §17 оқу OnlineMektep тапсырмасын орындау.

12 слайд

Критериалды бағалау • Қалыптастырушы бағалау: "Бас бармақ" әдісі Үй тапсырмасы: §17 оқу OnlineMektep тапсырмасын орындау.