Материалдар / Ашық сабақ. Шығармашылық жұмысты декорациялау және әсемдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Шығармашылық жұмысты декорациялау және әсемдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Барлық оқушы:Батиктің өлшемі бойынша рамка жасау туралы білімді меңгереді. 2.Оқушылардың басым бөлігі: Рамка жасай алады. 3.Кейбір оқушылар: Өзінің жұмысын рамкаға салып әсемдей алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2019
488
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақтөбе қаласы, “№18 орта мектеп” КММ Көркем еңбек пәні мұғалімі Набиева Актенге Минайдаровна Сабақ тақырыбы: Шығармашылық жұм

1 слайд
Ақтөбе қаласы, “№18 орта мектеп” КММ Көркем еңбек пәні мұғалімі Набиева Актенге Минайдаровна Сабақ тақырыбы: Шығармашылық жұмысты декорациялау және әсемдеу

1 слайд

Ақтөбе қаласы, “№18 орта мектеп” КММ Көркем еңбек пәні мұғалімі Набиева Актенге Минайдаровна Сабақ тақырыбы: Шығармашылық жұмысты декорациялау және әсемдеу

7.2.6.1 Қауіпсіздік ережелерінің сақтай отырып, маңызылығын көрсету арқылы құралдар мен материалдарды қолдану. Оқу мақсаттар

2 слайд
7.2.6.1 Қауіпсіздік ережелерінің сақтай отырып, маңызылығын көрсету арқылы құралдар мен материалдарды қолдану. Оқу мақсаттары:

2 слайд

7.2.6.1 Қауіпсіздік ережелерінің сақтай отырып, маңызылығын көрсету арқылы құралдар мен материалдарды қолдану. Оқу мақсаттары:

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Батиктің өлшемі бойынша рамка жасау туралы білім меңгерту; Рамка жасау; Өзінің жұмыстарын рамкаға салы

3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Батиктің өлшемі бойынша рамка жасау туралы білім меңгерту; Рамка жасау; Өзінің жұмыстарын рамкаға салып әсемдеу.

3 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Батиктің өлшемі бойынша рамка жасау туралы білім меңгерту; Рамка жасау; Өзінің жұмыстарын рамкаға салып әсемдеу.

ЖЕТІСТІК КРИТЕРИЙЛЕРІ 1.Барлық оқушы: Батиктің өлшемі бойынша рамка жасау туралы білімді меңгереді. 2.Оқушыларды ң басым б

4 слайд
ЖЕТІСТІК КРИТЕРИЙЛЕРІ 1.Барлық оқушы: Батиктің өлшемі бойынша рамка жасау туралы білімді меңгереді. 2.Оқушыларды ң басым бөлігі: Рамка жасауды түсінеді 3.Кейбір оқушылар: Өзінің жұмысын рамкаға салып әсемдей алады.

4 слайд

ЖЕТІСТІК КРИТЕРИЙЛЕРІ 1.Барлық оқушы: Батиктің өлшемі бойынша рамка жасау туралы білімді меңгереді. 2.Оқушыларды ң басым бөлігі: Рамка жасауды түсінеді 3.Кейбір оқушылар: Өзінің жұмысын рамкаға салып әсемдей алады.

 Оқушылар әңгімелейді, жұппен топ ішінде талқылайды, Тақырыбы мен идеясына қатысты ойын айтады.  Негізгі сөздер мен тіркесте

5 слайд
 Оқушылар әңгімелейді, жұппен топ ішінде талқылайды, Тақырыбы мен идеясына қатысты ойын айтады.  Негізгі сөздер мен тіркестер: Джордж Истмен. Кодак болашақ. Еаstman Kodak  Кракелюр-trekking,  Багет-baguette,  Паспарту - passport. т.бТілдік мақсаттар

5 слайд

 Оқушылар әңгімелейді, жұппен топ ішінде талқылайды, Тақырыбы мен идеясына қатысты ойын айтады.  Негізгі сөздер мен тіркестер: Джордж Истмен. Кодак болашақ. Еаstman Kodak  Кракелюр-trekking,  Багет-baguette,  Паспарту - passport. т.бТілдік мақсаттар

 “ МӘҢГІЛІК ЕЛ” СТРАТЕГИЯСЫ: ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПАТРИОТИЗМ ЖӘНЕ АЗАМАТТЫҚ ЖАУАПКЕРШІЛІКТІ, АШЫҚТЫҚ ПЕН ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫ

6 слайд
 “ МӘҢГІЛІК ЕЛ” СТРАТЕГИЯСЫ: ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПАТРИОТИЗМ ЖӘНЕ АЗАМАТТЫҚ ЖАУАПКЕРШІЛІКТІ, АШЫҚТЫҚ ПЕН ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ӨМІР БОЙЫ БІЛІМ АЛУ. СЫЙЛАСТЫҚ , КІШІПЕЙІЛДІЛІК,САЛАУАТТЫЛЫҚ, ҚАЙЫРЫМДЫЛЫҚ, ІЗГІЛІК, ЕРКІНДІК, СЫПАЙЫЛЫҚ, МӘДЕНИЕТТІЛІК, ШЫҒАРМАШЫЛДЫҚ.Құндылықтарды дарыту

6 слайд

 “ МӘҢГІЛІК ЕЛ” СТРАТЕГИЯСЫ: ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ПАТРИОТИЗМ ЖӘНЕ АЗАМАТТЫҚ ЖАУАПКЕРШІЛІКТІ, АШЫҚТЫҚ ПЕН ЫНТЫМАҚТАСТЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ӨМІР БОЙЫ БІЛІМ АЛУ. СЫЙЛАСТЫҚ , КІШІПЕЙІЛДІЛІК,САЛАУАТТЫЛЫҚ, ҚАЙЫРЫМДЫЛЫҚ, ІЗГІЛІК, ЕРКІНДІК, СЫПАЙЫЛЫҚ, МӘДЕНИЕТТІЛІК, ШЫҒАРМАШЫЛДЫҚ.Құндылықтарды дарыту

 ОҚУШЫЛАР АРАСЫНДА ҚАЛЫПТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ОРНАТУ.  ОҚУШЫЛАР БІР- БІРІН ТЫҢДАЙ БІЛІУ,БАСҚАЛАРДЫҢ ЖҰМЫСТАРЫНА ҚҰРМЕТТЕУ,О

7 слайд
 ОҚУШЫЛАР АРАСЫНДА ҚАЛЫПТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ОРНАТУ.  ОҚУШЫЛАР БІР- БІРІН ТЫҢДАЙ БІЛІУ,БАСҚАЛАРДЫҢ ЖҰМЫСТАРЫНА ҚҰРМЕТТЕУ,ОЙЫН ЖЕТКІЗЕ БІЛУ.  ОҚУШЫЛАРҒА МӘДЕНИ ЖӘНЕ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУ.

7 слайд

 ОҚУШЫЛАР АРАСЫНДА ҚАЛЫПТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ОРНАТУ.  ОҚУШЫЛАР БІР- БІРІН ТЫҢДАЙ БІЛІУ,БАСҚАЛАРДЫҢ ЖҰМЫСТАРЫНА ҚҰРМЕТТЕУ,ОЙЫН ЖЕТКІЗЕ БІЛУ.  ОҚУШЫЛАРҒА МӘДЕНИ ЖӘНЕ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУ.

Пән аралық байланыс Технология Бейнелеу өнері Қазақ , ағылшын, орыс тілдері Сызу Геометрия

8 слайд
Пән аралық байланыс Технология Бейнелеу өнері Қазақ , ағылшын, орыс тілдері Сызу Геометрия

8 слайд

Пән аралық байланыс Технология Бейнелеу өнері Қазақ , ағылшын, орыс тілдері Сызу Геометрия

АКТ қолдану дағдылары Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .Оқушылардың жеке ізденіс жұм

9 слайд
АКТ қолдану дағдылары Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Ноутбук , интербелсенді тақта, тақта, оқулық, таратпа қағаз.

9 слайд

АКТ қолдану дағдылары Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Ноутбук , интербелсенді тақта, тақта, оқулық, таратпа қағаз.

 Оқушылар картиналарды әсемдеудің тәсілдерін біледі.  Парафиннің физикалық қасиетін біледі. Бастапқы білім

10 слайд
 Оқушылар картиналарды әсемдеудің тәсілдерін біледі.  Парафиннің физикалық қасиетін біледі. Бастапқы білім

10 слайд

 Оқушылар картиналарды әсемдеудің тәсілдерін біледі.  Парафиннің физикалық қасиетін біледі. Бастапқы білім

 Тренинг: «Гүлмен тілек»(сергіту және топқа біріктіру)  Оқушылар дөңгеленіп тұрады. Мұғалім әр түрлі гүлдердің бір қиынды

11 слайд
 Тренинг: «Гүлмен тілек»(сергіту және топқа біріктіру)  Оқушылар дөңгеленіп тұрады. Мұғалім әр түрлі гүлдердің бір қиындысын береді. Берілен гүлдердерді біріктіре отырып топ құрады.  1. Топ: раушан  2. Топ: қызғалдақ  3. Топ: жауқазын  Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылармен амандасу, оқу құралдарын тексеріп өту .

11 слайд

 Тренинг: «Гүлмен тілек»(сергіту және топқа біріктіру)  Оқушылар дөңгеленіп тұрады. Мұғалім әр түрлі гүлдердің бір қиындысын береді. Берілен гүлдердерді біріктіре отырып топ құрады.  1. Топ: раушан  2. Топ: қызғалдақ  3. Топ: жауқазын  Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылармен амандасу, оқу құралдарын тексеріп өту .

 Үй тапсырмасын сауалнама арқылы тексеру :  Батик деп нені айтады?  Батиктың түрлері қандай?  Рамка деген не?  Батикке қ

12 слайд
 Үй тапсырмасын сауалнама арқылы тексеру :  Батик деп нені айтады?  Батиктың түрлері қандай?  Рамка деген не?  Батикке қандай рамка жасауға болады?  Бұйымға қойылатын талаптар қандай?  Қалыптастырушы бағалау ; Оқушыларды бағдаршам түстерімен бағалау.Білу

12 слайд

 Үй тапсырмасын сауалнама арқылы тексеру :  Батик деп нені айтады?  Батиктың түрлері қандай?  Рамка деген не?  Батикке қандай рамка жасауға болады?  Бұйымға қойылатын талаптар қандай?  Қалыптастырушы бағалау ; Оқушыларды бағдаршам түстерімен бағалау.Білу

 Видео көрсетілім жіберу. Жаңа сабаққа байланысты видео көрсетіледі.  Фоторамканың шығу тарихы бойынша қысқаша мағлұмат бер

13 слайд
 Видео көрсетілім жіберу.  Жаңа сабаққа байланысты видео көрсетіледі.   Фоторамканың шығу тарихы бойынша қысқаша мағлұмат беру. Фоторамка тарихы суреттер рамкасынан бастау алады. Алғашқы суретке түсірушілер суреттерді сақтауды сурет салушылардан үйренген. Бұл кездей соқтық емес, өйткені фотосурет бұл да өнер, соның ішінде сурет өнеріне ең жақыны. Алғашқы рамалар он бесінші ғасырда пайда болып, ерекшеленбеген, эстетикалық тұрғыдан көмкерілген алтын жолақтар арқылы багеттерде, қазіргі заманғы картиналарда пайдаланылған. ХҮІ ғасырға таман бейненің қабылдауын күшейту мақсатында, рамканың периметрі ішіне енген сайын баспалдақ тәрізді болып құрастырылды. Барокко дәуірінде рамкалар суретен бөлек мүсіндермен, бай жазулармен көмкерілетін болған. Рамкаларда жүзім түрлері, өрілген гүлдер, ер балалардың кішкене мүсіндері бейнеленген. Он тоғызыншы ғасырда кейбір суретшілер рамкаларды бөлек туынды ретінде қарап, оларды безендіруге ерекше көңіл бөлген. Жиырмасыншы ғасырда рамалар фотосуреттерді көркемдеуге пайдаланып, әдемілеуге көп көңіл бөлген жоқ. Олардың көбісі тік, қырлы, бұрышты болып келді. Жиырмасыншы ғасырдың аяғында цифрлық технология белең алып, фотография жасау мерзімі қысқартылып, цифрлік фотография пайда болды. Электронды сақтауға болатын цифрлік рамкалар пайда болды. Цифрлік фоторамкалардан бұрын, цифрлік фотоларды бұрын Джордж Истмен Кодак болашақ Еаstman Kodak компаниясының іргетасын қалады. Түсіну. Жaңa сaбaқты aшу.

13 слайд

 Видео көрсетілім жіберу.  Жаңа сабаққа байланысты видео көрсетіледі.   Фоторамканың шығу тарихы бойынша қысқаша мағлұмат беру. Фоторамка тарихы суреттер рамкасынан бастау алады. Алғашқы суретке түсірушілер суреттерді сақтауды сурет салушылардан үйренген. Бұл кездей соқтық емес, өйткені фотосурет бұл да өнер, соның ішінде сурет өнеріне ең жақыны. Алғашқы рамалар он бесінші ғасырда пайда болып, ерекшеленбеген, эстетикалық тұрғыдан көмкерілген алтын жолақтар арқылы багеттерде, қазіргі заманғы картиналарда пайдаланылған. ХҮІ ғасырға таман бейненің қабылдауын күшейту мақсатында, рамканың периметрі ішіне енген сайын баспалдақ тәрізді болып құрастырылды. Барокко дәуірінде рамкалар суретен бөлек мүсіндермен, бай жазулармен көмкерілетін болған. Рамкаларда жүзім түрлері, өрілген гүлдер, ер балалардың кішкене мүсіндері бейнеленген. Он тоғызыншы ғасырда кейбір суретшілер рамкаларды бөлек туынды ретінде қарап, оларды безендіруге ерекше көңіл бөлген. Жиырмасыншы ғасырда рамалар фотосуреттерді көркемдеуге пайдаланып, әдемілеуге көп көңіл бөлген жоқ. Олардың көбісі тік, қырлы, бұрышты болып келді. Жиырмасыншы ғасырдың аяғында цифрлық технология белең алып, фотография жасау мерзімі қысқартылып, цифрлік фотография пайда болды. Электронды сақтауға болатын цифрлік рамкалар пайда болды. Цифрлік фоторамкалардан бұрын, цифрлік фотоларды бұрын Джордж Истмен Кодак болашақ Еаstman Kodak компаниясының іргетасын қалады. Түсіну. Жaңa сaбaқты aшу.

Слайд «Рамка түрлері, жасау технологиясы»

14 слайд
Слайд «Рамка түрлері, жасау технологиясы»

14 слайд

Слайд «Рамка түрлері, жасау технологиясы»

Рамка түрлері

15 слайд
Рамка түрлері

15 слайд

Рамка түрлері

16 слайд

16 слайд

Рамканың жасалу технологиясы

17 слайд
  Рамканың жасалу технологиясы

17 слайд

  Рамканың жасалу технологиясы

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20Бисер және страздар

20 слайд
20Бисер және страздар

20 слайд

20Бисер және страздар

21 слайд

21 слайд

22

22 слайд
22

22 слайд

22

23« техника кракле».

23 слайд
23« техника кракле».

23 слайд

23« техника кракле».

Контурлар

24 слайд
Контурлар

24 слайд

Контурлар

Шығармашылық жұмысын қалай әсемдеуге болады?

25 слайд
Шығармашылық жұмысын қалай әсемдеуге болады?

25 слайд

Шығармашылық жұмысын қалай әсемдеуге болады?

 Жұмысты бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау, ауызша бағалау Топтық жұмыс "Постер қорғау"

26 слайд
 Жұмысты бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау, ауызша бағалау Топтық жұмыс "Постер қорғау" 

26 слайд

 Жұмысты бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау, ауызша бағалау Топтық жұмыс "Постер қорғау" 

«Ауа-райы» жаттығуы арқылы сергіту жүргізіледі. Видеороликпен ауа-райының өзгерістері қосылады. Оқушылар дөңгеленіп тұрып б

27 слайд
«Ауа-райы» жаттығуы арқылы сергіту жүргізіледі. Видеороликпен ауа-райының өзгерістері қосылады. Оқушылар дөңгеленіп тұрып бір-бірінің арқасына қар, жаңбыр, жел т.б.саусақтарымен сезіндіреді. Сергіту сәті.

27 слайд

«Ауа-райы» жаттығуы арқылы сергіту жүргізіледі. Видеороликпен ауа-райының өзгерістері қосылады. Оқушылар дөңгеленіп тұрып бір-бірінің арқасына қар, жаңбыр, жел т.б.саусақтарымен сезіндіреді. Сергіту сәті.

 Практикалық жұмыс.  Оқушылар жұмыс барысына кіріседі.  Санитарлық-гигиеналық нормалар жайында мұғалімге сабақ басталмас б

28 слайд
 Практикалық жұмыс.  Оқушылар жұмыс барысына кіріседі.  Санитарлық-гигиеналық нормалар жайында мұғалімге сабақ басталмас бұрын техникалық қауіпсіздік шарасын өткізгені дұрыс.  Оқушылар жұмыстарын технологиялық карталарына сәйкес аяқтайды. Және шығармашылық жұмысына рамка әзірлеуге кіріседі ( оларда керекті материалдар болуы тиіс)  Егер оқушылардың бірі рамка әкелмесе, онда шығармашылық жұмысын әсемдеуге болады. Түрлі бисерлермен. Қолдану.

28 слайд

 Практикалық жұмыс.  Оқушылар жұмыс барысына кіріседі.  Санитарлық-гигиеналық нормалар жайында мұғалімге сабақ басталмас бұрын техникалық қауіпсіздік шарасын өткізгені дұрыс.  Оқушылар жұмыстарын технологиялық карталарына сәйкес аяқтайды. Және шығармашылық жұмысына рамка әзірлеуге кіріседі ( оларда керекті материалдар болуы тиіс)  Егер оқушылардың бірі рамка әкелмесе, онда шығармашылық жұмысын әсемдеуге болады. Түрлі бисерлермен. Қолдану.

1 топ. Матадан рамка әзірлеу

29 слайд
1 топ. Матадан рамка әзірлеу

29 слайд

1 топ. Матадан рамка әзірлеу

2 топ. Ағаштан рамка жасау

30 слайд
2 топ. Ағаштан рамка жасау

30 слайд

2 топ. Ағаштан рамка жасау

3 топ. Қағаздан рамка әзірлеу

31 слайд
3 топ. Қағаздан рамка әзірлеу

31 слайд

3 топ. Қағаздан рамка әзірлеу

 1. Батиктің өлшемі бойынша рамка жасау туралы білімді меңгереді.  2. Рамка жасай алады.  3. Өзінің жұмысын рамкаға сал

32 слайд
 1. Батиктің өлшемі бойынша рамка жасау туралы білімді меңгереді.  2. Рамка жасай алады.  3. Өзінің жұмысын рамкаға салып әсемдей алады Дескриптор:

32 слайд

 1. Батиктің өлшемі бойынша рамка жасау туралы білімді меңгереді.  2. Рамка жасай алады.  3. Өзінің жұмысын рамкаға салып әсемдей алады Дескриптор:

Топта жұмысты бағалау. Плюс- минус тәсілі арқылы бағалау

33 слайд
Топта жұмысты бағалау. Плюс- минус тәсілі арқылы бағалау

33 слайд

Топта жұмысты бағалау. Плюс- минус тәсілі арқылы бағалау

Жинақтау.

34 слайд
Жинақтау.

34 слайд

Жинақтау.

 Оқушының аты-жөні _________  “ Бағдаршам” әдісі ___________  «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі __  «Плюс, минус»әдісі _________

35 слайд
 Оқушының аты-жөні _________  “ Бағдаршам” әдісі ___________  «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі __  «Плюс, минус»әдісі __________  «Ойлан, жұптас» әдісі _______  «Білім ағашы» әдісі __________  Балл _________                                                                                        Бағалау Дұрыс жауапқа 5 балл.

35 слайд

 Оқушының аты-жөні _________  “ Бағдаршам” әдісі ___________  «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі __  «Плюс, минус»әдісі __________  «Ойлан, жұптас» әдісі _______  «Білім ағашы» әдісі __________  Балл _________                                                                                        Бағалау Дұрыс жауапқа 5 балл.

Кері байланыс: «Білім ағашы»

36 слайд
Кері байланыс: «Білім ағашы»

36 слайд

Кері байланыс: «Білім ағашы»

 Оқушылар постер қорғау арқылы рамка жасау тарихын, слайдтар арқылы жасалу технологиясын ұғынды.  Деңгейлік тaпсырмaлaрды б

37 слайд
 Оқушылар постер қорғау арқылы рамка жасау тарихын, слайдтар арқылы жасалу технологиясын ұғынды.  Деңгейлік тaпсырмaлaрды беру aрқылы оқушылaр практикалық жұмыстарды орындады. Жұмыстарын әсемдеді.  1.Орта деңгейлі оқушыларға жұмыстың жасалу алгоритмі ұсынылады.  2.Қабілетті оқушыларға рамканы жасау тапсырмасы беріледіСаралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

37 слайд

 Оқушылар постер қорғау арқылы рамка жасау тарихын, слайдтар арқылы жасалу технологиясын ұғынды.  Деңгейлік тaпсырмaлaрды беру aрқылы оқушылaр практикалық жұмыстарды орындады. Жұмыстарын әсемдеді.  1.Орта деңгейлі оқушыларға жұмыстың жасалу алгоритмі ұсынылады.  2.Қабілетті оқушыларға рамканы жасау тапсырмасы беріледіСаралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

 Бағдаршам  «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау, ауызша бағалауларына бағыт беру арқылы бағалау.  Плюс, минус тәсілі 

38 слайд
 Бағдаршам  «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау, ауызша бағалауларына бағыт беру арқылы бағалау.  Плюс, минус тәсілі  Ойлан, жұптас тәсілі  «Білім ағашы» жапырақ түстері арқылы бағалау.  Бағалау парағы Бағалау:

38 слайд

 Бағдаршам  «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау, ауызша бағалауларына бағыт беру арқылы бағалау.  Плюс, минус тәсілі  Ойлан, жұптас тәсілі  «Білім ағашы» жапырақ түстері арқылы бағалау.  Бағалау парағы Бағалау:

 Денсаулық пен қауіпсіздікке байланысты нормаларды сабақтың әр кезеңінде ұстанады.  Сергіту сәті «Ауа-райы» әдісі арқылы өт

39 слайд
 Денсаулық пен қауіпсіздікке байланысты нормаларды сабақтың әр кезеңінде ұстанады.  Сергіту сәті «Ауа-райы» әдісі арқылы өттіДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

39 слайд

 Денсаулық пен қауіпсіздікке байланысты нормаларды сабақтың әр кезеңінде ұстанады.  Сергіту сәті «Ауа-райы» әдісі арқылы өттіДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

1. Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? 2. Жеткізбесе, неліктен? 3. С

40 слайд
  1. Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? 2. Жеткізбесе, неліктен? 3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? 4. Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? 5. Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?   1. Сабақ өз мақсатына жетті. Оқушылар 95 пайыз мақсатқа қол жеткізді.   2. Топтық тапсырма, сұрақ – жауап, жеке жұмыс, постер қорғау   3. Уақыт сақталды.   4. Барлық тапсырмалар кезеңмен орындалды, ауытқу болмадыСабақ бойынша рефлексия

40 слайд

  1. Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? 2. Жеткізбесе, неліктен? 3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? 4. Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? 5. Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?   1. Сабақ өз мақсатына жетті. Оқушылар 95 пайыз мақсатқа қол жеткізді.   2. Топтық тапсырма, сұрақ – жауап, жеке жұмыс, постер қорғау   3. Уақыт сақталды.   4. Барлық тапсырмалар кезеңмен орындалды, ауытқу болмадыСабақ бойынша рефлексия

 Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?  1: Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарды ы

41 слайд
 Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?  1: Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарды ынтамен орындауы.  2: Өз ойларын жаксы жеткізе алды.  Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?  1: Оқушылардың қызығушылығы  2: Тапсырманың нақтылығы.  Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?  Сабақ барысында оқушылармен жеке, топтық жұмыстар жүргізілді, белсенді оқушылар жұмысты толық аяқтады.Жалпы баға

41 слайд

 Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?  1: Оқушылардың топтық және жеке жұмыстарды ынтамен орындауы.  2: Өз ойларын жаксы жеткізе алды.  Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?  1: Оқушылардың қызығушылығы  2: Тапсырманың нақтылығы.  Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?  Сабақ барысында оқушылармен жеке, топтық жұмыстар жүргізілді, белсенді оқушылар жұмысты толық аяқтады.Жалпы баға

Назарларыңызға рақмет!

42 слайд
Назарларыңызға рақмет!

42 слайд

Назарларыңызға рақмет!