Материалдар / Ашық сабақ "Табиғи заттардың түзілуі. Жасанды заттар." 5 сынып

Ашық сабақ "Табиғи заттардың түзілуі. Жасанды заттар." 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда табиғатта кездесетін жасанды, табиғи және синтетикалық талшықтарға тәжірибе арқылы ерекше толықтырылған. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша 5 сынып пән мұғалімдеріне қажетті материал.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3964
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1. Ұйымдастыру кезеңі  Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару.

1 слайд
1. Ұйымдастыру кезеңі  Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару.Оқушыларды талшықтардың атымен топқа бөлу  І-топ «Табиғи талшық»  ІІ-топ «Жасанды талшық»  ІІІ-топ «Синтетикалық талшық»

1 слайд

1. Ұйымдастыру кезеңі  Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару.Оқушыларды талшықтардың атымен топқа бөлу  І-топ «Табиғи талшық»  ІІ-топ «Жасанды талшық»  ІІІ-топ «Синтетикалық талшық»

Үй тапсырмасы. “Миға шабуыл” әдісі 1. Электр тогын жақсы өткізетін металдар – 2. Сынаптың басқа металдан айырмашылығы –

2 слайд
Үй тапсырмасы. “Миға шабуыл” әдісі 1. Электр тогын жақсы өткізетін металдар – 2. Сынаптың басқа металдан айырмашылығы – 3. Гелий металға жатама, әлде бейметалға жата ма? 4. Бейметалл деген не? 5. Металл – 6. Алтын қандай металл? 7. Қазақстан алтынның қоры жөнінен дж нешінші орында? күміс, мыс, алтын, алюминий сұйық, күмістей жылтыр, ақшыл сұр түсті металл Бейметалл Металдардың физикалық қасиеттері жоқ химиялық элементтер иілгіштігімен, созымдылығымен, ерігіштігімен ерекшеленетін қатты зат.Ең созылымды, бағалы металл, бір грамм алтыннан ұзындығы 2 км сым созуға болады. 10 орын

2 слайд

Үй тапсырмасы. “Миға шабуыл” әдісі 1. Электр тогын жақсы өткізетін металдар – 2. Сынаптың басқа металдан айырмашылығы – 3. Гелий металға жатама, әлде бейметалға жата ма? 4. Бейметалл деген не? 5. Металл – 6. Алтын қандай металл? 7. Қазақстан алтынның қоры жөнінен дж нешінші орында? күміс, мыс, алтын, алюминий сұйық, күмістей жылтыр, ақшыл сұр түсті металл Бейметалл Металдардың физикалық қасиеттері жоқ химиялық элементтер иілгіштігімен, созымдылығымен, ерігіштігімен ерекшеленетін қатты зат.Ең созылымды, бағалы металл, бір грамм алтыннан ұзындығы 2 км сым созуға болады. 10 орын

Кестені толтыр. Заттарды металл және бейметалға орналастырыңыз.  Алюминий, күкірт, темір, иод, мыс, оттек, сутек, магний,

3 слайд
Кестені толтыр. Заттарды металл және бейметалға орналастырыңыз.  Алюминий, күкірт, темір, иод, мыс, оттек, сутек, магний, көміртек, азот, мырыш, кальций, кремний, алтын, фосфор, сынап, хлор. Металл Бейметалл

3 слайд

Кестені толтыр. Заттарды металл және бейметалға орналастырыңыз.  Алюминий, күкірт, темір, иод, мыс, оттек, сутек, магний, көміртек, азот, мырыш, кальций, кремний, алтын, фосфор, сынап, хлор. Металл Бейметалл

«Геометриялық бас қатырғы» әріптерді орналастыру арқылы жаңа сабаққа ену.  «ЫДЖСАН» -  «БТИИҒА» - ЖАСАНДЫ ТАБИҒИ

4 слайд
«Геометриялық бас қатырғы» әріптерді орналастыру арқылы жаңа сабаққа ену.  «ЫДЖСАН» -  «БТИИҒА» - ЖАСАНДЫ ТАБИҒИ

4 слайд

«Геометриялық бас қатырғы» әріптерді орналастыру арқылы жаңа сабаққа ену.  «ЫДЖСАН» -  «БТИИҒА» - ЖАСАНДЫ ТАБИҒИ

Сабақтың тақырыбы: Табиғи заттардың түзілуі. Жасанды заттар 5.3.3.1 – кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынға

5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Табиғи заттардың түзілуі. Жасанды заттар 5.3.3.1 – кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіру

5 слайд

Сабақтың тақырыбы: Табиғи заттардың түзілуі. Жасанды заттар 5.3.3.1 – кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіру

Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс «Фрайер моделі» арқылы оқушылар мәтінді оқиды, талқылайды, қорғайды, өз ойларын жеткізеді. С

6 слайд
Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс «Фрайер моделі» арқылы оқушылар мәтінді оқиды, талқылайды, қорғайды, өз ойларын жеткізеді. СөзАнықтама Сипаттамасы Мысалы Мысал емес

6 слайд

Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс «Фрайер моделі» арқылы оқушылар мәтінді оқиды, талқылайды, қорғайды, өз ойларын жеткізеді. СөзАнықтама Сипаттамасы Мысалы Мысал емес

№ 1 тәжірибе. Табиғи және жимиялық талшықтарды ажырату. 158 бет.  Қажетті құралдар: бірнеше жіп үлгілері, қысқыш, балауы

7 слайд
№ 1 тәжірибе. Табиғи және жимиялық талшықтарды ажырату. 158 бет.  Қажетті құралдар: бірнеше жіп үлгілері, қысқыш, балауыз шам, қайшы.  сантиметрдей жіп кесіп ал.  қысқыш пен жіпті шырақ отына жақындатып, жылдам тартып ал.  Бақыла: жіп жана бере ме немесе сөніп қала ма?  жіптің жанған бөлігі қандай күйде екенін қара;жіп жанған кезде қандай иіс пайда болғанын иіскеп көр;  4. Кесте арқылы талшықтың түрін анықта:

7 слайд

№ 1 тәжірибе. Табиғи және жимиялық талшықтарды ажырату. 158 бет.  Қажетті құралдар: бірнеше жіп үлгілері, қысқыш, балауыз шам, қайшы.  сантиметрдей жіп кесіп ал.  қысқыш пен жіпті шырақ отына жақындатып, жылдам тартып ал.  Бақыла: жіп жана бере ме немесе сөніп қала ма?  жіптің жанған бөлігі қандай күйде екенін қара;жіп жанған кезде қандай иіс пайда болғанын иіскеп көр;  4. Кесте арқылы талшықтың түрін анықта:

Деңгейлік тапсырма №1. Топтық жұмыс. Табиғи заттарды сол бағанға, жасанды заттарды оң бағанға белгілеңіз. Табиғи жолмен алы

8 слайд
Деңгейлік тапсырма №1. Топтық жұмыс. Табиғи заттарды сол бағанға, жасанды заттарды оң бағанға белгілеңіз. Табиғи жолмен алынған заттар Заттар Жасанды жолмен алынған заттар Пластмасса Шыны Гранит Бор Көмір Мақта Резеңке Жүн Жібек мата

8 слайд

Деңгейлік тапсырма №1. Топтық жұмыс. Табиғи заттарды сол бағанға, жасанды заттарды оң бағанға белгілеңіз. Табиғи жолмен алынған заттар Заттар Жасанды жолмен алынған заттар Пластмасса Шыны Гранит Бор Көмір Мақта Резеңке Жүн Жібек мата

Деңгейлік тапсырма №2. Топтық жұмыс. Әр топқа киімнің заттаңбасы беріледі .  Әр заттаңбадағы табиғи және жасанды талшықт

9 слайд
Деңгейлік тапсырма №2. Топтық жұмыс. Әр топқа киімнің заттаңбасы беріледі .  Әр заттаңбадағы табиғи және жасанды талшықтардың пайыздық көрсеткішін анықта.  Не үшін матаға жасанды талшықтарды қосады?  Мата сапасына жасанды талшықтарды қосу қалай әсер етеді?

9 слайд

Деңгейлік тапсырма №2. Топтық жұмыс. Әр топқа киімнің заттаңбасы беріледі .  Әр заттаңбадағы табиғи және жасанды талшықтардың пайыздық көрсеткішін анықта.  Не үшін матаға жасанды талшықтарды қосады?  Мата сапасына жасанды талшықтарды қосу қалай әсер етеді?

Деңгейлік тапсырма №3. тестті белгіле. Жеке жұмыс  1. Табиғатта барлық заттар кездесе бермейді, ол заттарды жасанды жолме

10 слайд
Деңгейлік тапсырма №3. тестті белгіле. Жеке жұмыс  1. Табиғатта барлық заттар кездесе бермейді, ол заттарды жасанды жолмен алуға болады. Жасанды жолмен алынған затты көрсетіңіз. D.полиэтиленС. сазВ. тас тұзыA. су 2. Синтетикалық талшық бұл - А. Табиғи полимерді өңдеу арқылы алынған талшықтар В. өсімдіктерден, жануарлардан, минералдардан алынған талшықтар С. Жасанды жолмен алынған химиялық талшықтар Д. Табиғи және жасанды жолмен алынған талшықтар 3. Табиғи талшықты анықтаңыз. А. Вискозды В. Капрон С. Мақта Д. Лавсан

10 слайд

Деңгейлік тапсырма №3. тестті белгіле. Жеке жұмыс  1. Табиғатта барлық заттар кездесе бермейді, ол заттарды жасанды жолмен алуға болады. Жасанды жолмен алынған затты көрсетіңіз. D.полиэтиленС. сазВ. тас тұзыA. су 2. Синтетикалық талшық бұл - А. Табиғи полимерді өңдеу арқылы алынған талшықтар В. өсімдіктерден, жануарлардан, минералдардан алынған талшықтар С. Жасанды жолмен алынған химиялық талшықтар Д. Табиғи және жасанды жолмен алынған талшықтар 3. Табиғи талшықты анықтаңыз. А. Вискозды В. Капрон С. Мақта Д. Лавсан

Бағалау шәкілі  14 балл – 100 ℅  13 балл – 92 ℅ өте жақсы  12 балл – 85 ℅  11 балл – 78 ℅  10 балл – 71 ℅

11 слайд
Бағалау шәкілі  14 балл – 100 ℅  13 балл – 92 ℅ өте жақсы  12 балл – 85 ℅  11 балл – 78 ℅  10 балл – 71 ℅ жақсы  9 балл – 64 ℅  8 балл -57 ℅  7 балл – 50 ℅  6 балл – 42 ℅ қанағаттанарлық  5 балл – 35 ℅

11 слайд

Бағалау шәкілі  14 балл – 100 ℅  13 балл – 92 ℅ өте жақсы  12 балл – 85 ℅  11 балл – 78 ℅  10 балл – 71 ℅ жақсы  9 балл – 64 ℅  8 балл -57 ℅  7 балл – 50 ℅  6 балл – 42 ℅ қанағаттанарлық  5 балл – 35 ℅

12 слайд

12 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ