Ашық сабақ "Табиғи заттардың түзілуі. Жасанды заттар." 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Табиғи заттардың түзілуі. Жасанды заттар." 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда табиғатта кездесетін жасанды, табиғи және синтетикалық талшықтарға тәжірибе арқылы ерекше толықтырылған. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша 5 сынып пән мұғалімдеріне қажетті материал.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару.О

#1 слайд
1. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару.Оқушыларды талшықтардың атымен топқа бөлу І-топ «Табиғи талшық» ІІ-топ «Жасанды талшық» ІІІ-топ «Синтетикалық талшық»

1 слайд

1. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару.Оқушыларды талшықтардың атымен топқа бөлу І-топ «Табиғи талшық» ІІ-топ «Жасанды талшық» ІІІ-топ «Синтетикалық талшық»

Үй тапсырмасы. “Миға шабуыл” әдісі 1.Электр тогын жақсы өткізетін металдар – 2. Сынаптың басқа металдан айырмашылығы – 3. Г

#2 слайд
Үй тапсырмасы. “Миға шабуыл” әдісі 1.Электр тогын жақсы өткізетін металдар – 2. Сынаптың басқа металдан айырмашылығы – 3. Гелий металға жатама, әлде бейметалға жата ма? 4. Бейметалл деген не? 5. Металл – 6. Алтын қандай металл? 7. Қазақстан алтынның қоры жөнінен дж нешінші орында? күміс, мыс, алтын, алюминий сұйық, күмістей жылтыр, ақшыл сұр түсті металл Бейметалл Металдардың физикалық қасиеттері жоқ химиялық элементтер иілгіштігімен, созымдылығымен, ерігіштігімен ерекшеленетін қатты зат. Ең созылымды, бағалы металл, бір грамм алтыннан ұзындығы 2 км сым созуға болады. 10 орын

2 слайд

Үй тапсырмасы. “Миға шабуыл” әдісі 1.Электр тогын жақсы өткізетін металдар – 2. Сынаптың басқа металдан айырмашылығы – 3. Гелий металға жатама, әлде бейметалға жата ма? 4. Бейметалл деген не? 5. Металл – 6. Алтын қандай металл? 7. Қазақстан алтынның қоры жөнінен дж нешінші орында? күміс, мыс, алтын, алюминий сұйық, күмістей жылтыр, ақшыл сұр түсті металл Бейметалл Металдардың физикалық қасиеттері жоқ химиялық элементтер иілгіштігімен, созымдылығымен, ерігіштігімен ерекшеленетін қатты зат. Ең созылымды, бағалы металл, бір грамм алтыннан ұзындығы 2 км сым созуға болады. 10 орын

Кестені толтыр. Заттарды металл және бейметалға орналастырыңыз. Алюминий, күкірт, темір, иод, мыс, оттек, сутек, магний, к

#3 слайд
Кестені толтыр. Заттарды металл және бейметалға орналастырыңыз. Алюминий, күкірт, темір, иод, мыс, оттек, сутек, магний, көміртек, азот, мырыш, кальций, кремний, алтын, фосфор, сынап, хлор. Металл Бейметалл

3 слайд

Кестені толтыр. Заттарды металл және бейметалға орналастырыңыз. Алюминий, күкірт, темір, иод, мыс, оттек, сутек, магний, көміртек, азот, мырыш, кальций, кремний, алтын, фосфор, сынап, хлор. Металл Бейметалл

«Геометриялық бас қатырғы» әріптерді орналастыру арқылы жаңа сабаққа ену. «ЫДЖСАН» - «БТИИҒА» - ЖАСАНДЫ ТАБИҒИ

#4 слайд
«Геометриялық бас қатырғы» әріптерді орналастыру арқылы жаңа сабаққа ену. «ЫДЖСАН» - «БТИИҒА» - ЖАСАНДЫ ТАБИҒИ

4 слайд

«Геометриялық бас қатырғы» әріптерді орналастыру арқылы жаңа сабаққа ену. «ЫДЖСАН» - «БТИИҒА» - ЖАСАНДЫ ТАБИҒИ

Сабақтың тақырыбы: Табиғи заттардың түзілуі. Жасанды заттар 5.3.3.1 – кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынға

#5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Табиғи заттардың түзілуі. Жасанды заттар 5.3.3.1 – кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіру

5 слайд

Сабақтың тақырыбы: Табиғи заттардың түзілуі. Жасанды заттар 5.3.3.1 – кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіру

Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс «Фрайер моделі» арқылы оқушылар мәтінді оқиды, талқылайды, қорғайды, өз ойларын жеткізеді. Сөз

#6 слайд
Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс «Фрайер моделі» арқылы оқушылар мәтінді оқиды, талқылайды, қорғайды, өз ойларын жеткізеді. Сөз Анықтама Сипаттамасы Мысалы Мысал емес

6 слайд

Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс «Фрайер моделі» арқылы оқушылар мәтінді оқиды, талқылайды, қорғайды, өз ойларын жеткізеді. Сөз Анықтама Сипаттамасы Мысалы Мысал емес

№1 тәжірибе. Табиғи және жимиялық талшықтарды ажырату. 158 бет. Қажетті құралдар: бірнеше жіп үлгілері, қысқыш, балауыз ш

#7 слайд
№1 тәжірибе. Табиғи және жимиялық талшықтарды ажырату. 158 бет. Қажетті құралдар: бірнеше жіп үлгілері, қысқыш, балауыз шам, қайшы.  сантиметрдей жіп кесіп ал. қысқыш пен жіпті шырақ отына жақындатып, жылдам тартып ал. Бақыла: жіп жана бере ме немесе сөніп қала ма? жіптің жанған бөлігі қандай күйде екенін қара;жіп жанған кезде қандай иіс пайда болғанын иіскеп көр; 4. Кесте арқылы талшықтың түрін анықта:

7 слайд

№1 тәжірибе. Табиғи және жимиялық талшықтарды ажырату. 158 бет. Қажетті құралдар: бірнеше жіп үлгілері, қысқыш, балауыз шам, қайшы.  сантиметрдей жіп кесіп ал. қысқыш пен жіпті шырақ отына жақындатып, жылдам тартып ал. Бақыла: жіп жана бере ме немесе сөніп қала ма? жіптің жанған бөлігі қандай күйде екенін қара;жіп жанған кезде қандай иіс пайда болғанын иіскеп көр; 4. Кесте арқылы талшықтың түрін анықта:

Деңгейлік тапсырма №1. Топтық жұмыс. Табиғи заттарды сол бағанға, жасанды заттарды оң бағанға белгілеңіз. Табиғи жолмен алы

#8 слайд
Деңгейлік тапсырма №1. Топтық жұмыс. Табиғи заттарды сол бағанға, жасанды заттарды оң бағанға белгілеңіз. Табиғи жолмен алынған заттар Заттар Жасанды жолмен алынған заттар Пластмасса Шыны Гранит Бор Көмір Мақта Резеңке Жүн Жібек мата

8 слайд

Деңгейлік тапсырма №1. Топтық жұмыс. Табиғи заттарды сол бағанға, жасанды заттарды оң бағанға белгілеңіз. Табиғи жолмен алынған заттар Заттар Жасанды жолмен алынған заттар Пластмасса Шыны Гранит Бор Көмір Мақта Резеңке Жүн Жібек мата

Деңгейлік тапсырма №2. Топтық жұмыс. Әр топқа киімнің заттаңбасы беріледі. Әр заттаңбадағы табиғи және жасанды талшықтар

#9 слайд
Деңгейлік тапсырма №2. Топтық жұмыс. Әр топқа киімнің заттаңбасы беріледі. Әр заттаңбадағы табиғи және жасанды талшықтардың пайыздық көрсеткішін анықта. Не үшін матаға жасанды талшықтарды қосады? Мата сапасына жасанды талшықтарды қосу қалай әсер етеді?

9 слайд

Деңгейлік тапсырма №2. Топтық жұмыс. Әр топқа киімнің заттаңбасы беріледі. Әр заттаңбадағы табиғи және жасанды талшықтардың пайыздық көрсеткішін анықта. Не үшін матаға жасанды талшықтарды қосады? Мата сапасына жасанды талшықтарды қосу қалай әсер етеді?

Деңгейлік тапсырма №3. тестті белгіле. Жеке жұмыс  1. Табиғатта барлық заттар кездесе бермейді, ол заттарды жасанды жолме

#10 слайд
Деңгейлік тапсырма №3. тестті белгіле. Жеке жұмыс  1. Табиғатта барлық заттар кездесе бермейді, ол заттарды жасанды жолмен алуға болады. Жасанды жолмен алынған затты көрсетіңіз. D.полиэтиленС. сазВ. тас тұзыA. су 2. Синтетикалық талшық бұл - А. Табиғи полимерді өңдеу арқылы алынған талшықтар В. өсімдіктерден, жануарлардан, минералдардан алынған талшықтар С. Жасанды жолмен алынған химиялық талшықтар Д. Табиғи және жасанды жолмен алынған талшықтар 3. Табиғи талшықты анықтаңыз. А. Вискозды В. Капрон С. Мақта Д. Лавсан

10 слайд

Деңгейлік тапсырма №3. тестті белгіле. Жеке жұмыс  1. Табиғатта барлық заттар кездесе бермейді, ол заттарды жасанды жолмен алуға болады. Жасанды жолмен алынған затты көрсетіңіз. D.полиэтиленС. сазВ. тас тұзыA. су 2. Синтетикалық талшық бұл - А. Табиғи полимерді өңдеу арқылы алынған талшықтар В. өсімдіктерден, жануарлардан, минералдардан алынған талшықтар С. Жасанды жолмен алынған химиялық талшықтар Д. Табиғи және жасанды жолмен алынған талшықтар 3. Табиғи талшықты анықтаңыз. А. Вискозды В. Капрон С. Мақта Д. Лавсан

Бағалау шәкілі 14 балл – 100 ℅ 13 балл – 92 ℅ өте жақсы 12 балл – 85 ℅  11 балл – 78 ℅ 10 балл – 71 ℅

#11 слайд
Бағалау шәкілі 14 балл – 100 ℅ 13 балл – 92 ℅ өте жақсы 12 балл – 85 ℅  11 балл – 78 ℅ 10 балл – 71 ℅ жақсы 9 балл – 64 ℅ 8 балл -57 ℅ 7 балл – 50 ℅ 6 балл – 42 ℅қанағаттанарлық 5 балл – 35 ℅

11 слайд

Бағалау шәкілі 14 балл – 100 ℅ 13 балл – 92 ℅ өте жақсы 12 балл – 85 ℅  11 балл – 78 ℅ 10 балл – 71 ℅ жақсы 9 балл – 64 ℅ 8 балл -57 ℅ 7 балл – 50 ℅ 6 балл – 42 ℅қанағаттанарлық 5 балл – 35 ℅

#12 слайд

12 слайд

Файл форматы:
ppt
21.12.2017
4672
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі