Материалдар / Ашық сабақ тақырыбы: Эргономикалық зерттеу тәсілдері (Авангард стиліндегі орхидея топтамасының көрсетілімі)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ тақырыбы: Эргономикалық зерттеу тәсілдері (Авангард стиліндегі орхидея топтамасының көрсетілімі)

Материал туралы қысқаша түсінік
Дамытушылық: Шығармашылық дамыту жұмыстарын жүргізу, ауыз екі сөйлеу дағдыларын дамыту, танымдық қасиеттерін қалыптастыру. - шығармашылық ізденістерді дизайн объектілерінің бейнелеу образын жасауды ұғыну; - дизайн методологиялық, теориялық негізінде танып білу; - комбинаторлық шешім арқылы заттың ортада жобалайтын объектінің пінінін қалыптастыру; - өндіріс дизайн техникалық эстетика менбұйымдарды ( шаруа заттары, үй жиһаздары, киім, аяқ-киім, ыдыс, т.б) - композицияны дұрыс әрі ұқыпты графикалық түрде қолданудың заңдылықтарымен танысу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2021
395
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Пән: «Дизайн негіздері» Оқытушы: т.ғ.к. Жұмабаева А.Е.М.Х. ДУЛАТИ АТЫНДАҒЫ ТАРАЗ ӨҢІРЛІК УНИВЕРСИТЕТІ Ашық сабақ тақырыбы: Эрго

1 слайд
Пән: «Дизайн негіздері» Оқытушы: т.ғ.к. Жұмабаева А.Е.М.Х. ДУЛАТИ АТЫНДАҒЫ ТАРАЗ ӨҢІРЛІК УНИВЕРСИТЕТІ Ашық сабақ тақырыбы: Эргономикалық зерттеу тәсілдері (Авангард стиліндегі орхидея топтамасының көрсетілімі)

2 слайд

АШЫҚ САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ Сабақтың тақырыбы: Эргономикалық зерттеу тәсілдері (Авангард стиліндегі орхидея топтамасының көрсетілімі

3 слайд
АШЫҚ САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ Сабақтың тақырыбы: Эргономикалық зерттеу тәсілдері (Авангард стиліндегі орхидея топтамасының көрсетілімі) Сабақтың мақсаты: «Дизайн негіздері» болашақ мамандарға жоғары дәрежеде, сапалы түрде оқыту, дизайн облысында жаңа көркем суретті жобалау, ұжым аралық жұмысты творчествалық тұрғыда жүргізу. Дәріс сабақ барысында білімгер «Дизайн негіздері» пәні бойынша творчествалық ізденістерді, алға қойған мақсатына жету үшін, оның ойлау қабілеті, бейнелеу образы, ассоциациясы, қалыпты эскиз, макет түрінде құрау ойлаудың абстракциялық жағын жаңа үлгіні, бейнені жасап оны функциональді етіп істеуді үйренеді.

АШЫҚ САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ Дамытушылық: Шығармашылық дамыту жұмыстарын жүргізу, ауыз екі сөйлеу дағдыларын дамыту, танымдық

4 слайд
АШЫҚ САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ Дамытушылық: Шығармашылық дамыту жұмыстарын жүргізу, ауыз екі сөйлеу дағдыларын дамыту, танымдық қасиеттерін қалыптастыру. - шығармашылық ізденістерді дизайн объектілерінің бейнелеу образын жасауды ұғыну; - дизайн методологиялық, теориялық негізінде танып білу; - комбинаторлық шешім арқылы заттың ортада жобалайтын объектінің пінінін қалыптастыру; - өндіріс дизайн техникалық эстетика менбұйымдарды ( шаруа заттары, үй жиһаздары, киім, аяқ-киім, ыдыс, т.б) - композицияны дұрыс әрі ұқыпты графикалық түрде қолданудың заңдылықтарымен танысу; Тәрбиелік: Туған жеріне, еліне құрмет көрсету. Патриоттық-елжандылыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Дәріс сабағы. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойландыру, түсіндіру, талдау. Көрнекілік: таблицалар (эскиздер, модельдер).

Эргономика дегеніміз ( гр. ergon – жұмыс + nomos – заң) – еңбек құралдары мен үдерістерін оңтайландыру арқылы

5 слайд
Эргономика дегеніміз  ( гр.   ergon  – жұмыс + nomos – заң) –  еңбек құралдары  мен үдерістерін оңтайландыру арқылы еңбекке қолайлы жағдай жасау мақсатымен адамды (адамдар тобын) және оның қазіргі заманғы өндірістің еңбек үдерістеріне қатысуын зерделейтін ғылыми пән. Эргономикалық әдістемелік базасына жүйелік жақын келу қызмет етеді. Оның негізінде эргономикалықтарды зерттеуде әртүрлі ғылымдар мен техниктерді қолданылады, яғни жаңа мәселе «адам – киім - орта» жүйелерін зерттеу сапалы шешеді. Сонымен қатар айқын тасымалдау әдісі қолданылады. Эргономикаға жақын келу ерекшелгіінде оның жобалау бағыты, қасиеттің есеп жинағының қажеттілігі, параметрлер жүйесі және оның компоненттері ескертіледі. Кез келген эргономиканы зерттеу адам қызметінің талдауынан басталады.

Авангард стиліндегі орхидея топтамасының

6 слайд
Авангард стиліндегі орхидея топтамасының

Эргонокмкалық талдау тек дұрыс мәнде және құрыла алмайды, сонымен қатар жүйелер талап етеді, яғни мұндай талдау сауатты жүзег

7 слайд
Эргонокмкалық талдау тек дұрыс мәнде және құрыла алмайды, сонымен қатар жүйелер талап етеді, яғни мұндай талдау сауатты жүзеге асыру жобалаушыға рұқсат етеді. Еңбек қызметі эргономикалық талдауда ерекше мәнге ие, жүре келе оның мінезі және профессиограммасы құралады. Профессиограмма адам психофизиологиялық қасиеттерін және техникалық құралдардың қызмет көрсету талаптарын өзіне кіргізеді. Ғылыми еңбек алу туралы бастапқы ақпарат үшін екі әдіс құралып шықты. Профессиограммаларды құрастыру үшін: суреттеме және аспаптық профессиограмма.

Эргономикалық қамтамасыз дайындау эргономикалық талаптарын құру және оның өңдеу мен қолдану стадиясының жалпы түрі де «ада

8 слайд
Эргономикалық қамтамасыз дайындау эргономикалық талаптарын құру және оның өңдеу мен қолдану стадиясының жалпы түрі де «адам – машина – орта» жүйелерінің эргономикалық қасиеті формирлеу деп түсіндіріледі. Негізгі қолданбалы мақсаты, эргономикалық шешімдері келесілер: Біріншіден бұйымға адам қорының ең аз шығыны және барынша көп қанағаттанушылықты ұстау мен тіршілік әрекеті шартында ең тімді функционал жүйеге арналған техникалық қасиет береді, екішіден техника мен бұйымдардың қызмет ету және эксплуотация бойынша нұсқаудағы талапты өңдеу. Ерекше атап кететін жәйт кәсіптілік, жыныстық, жас ерекшілік және басқа кезеңдер есебімен өндеу жүргізіледі. Бұйымды жобалаудағы өзекті мәселе мүгедектерге арналған пәндік орта жабдықтар. Жобаны тәжірибеде эргономиканы қолдану қызмет ету және эксплуотация сенімділік, техника жұмыс орнына кеңістіктің бір бөлігі жатады, яғни адам еңбек өткізеді. Бұл қажетті техникалық құралдармен жабдықталады (басқару құралдар, көмекші жабдықтар). Жұмыс орны - өндірістің азғана біртұтас бөлігі, үш элементтен тұрады. Заттар, жабдықтар және еңбек ету. .

Жұмыс орнының мекемесін жарықтандыруда әсресе офистарда, банктерде, мекемелерде эргономикалық факторлар жиынтығының есебін тал

9 слайд
Жұмыс орнының мекемесін жарықтандыруда әсресе офистарда, банктерде, мекемелерде эргономикалық факторлар жиынтығының есебін талап етеді. Киім жабдықтау интеллекті еңбек ұйымында өзгерудің, әлеуметтік үдіріс пен техника дамуымен тығыз байланысты. Киім жабдықтар біршама өзгерді. Көптеген реализация арасында жаңа тәжірибе әкімшілік ғимараттардың жұмыс жасау негізін бөледі. Жұмыс орнының әртрлі машинасымен жалпы жабдықтау, жинауды тездету, ақпаратты өндеу жеке тапсыру компьютер құралдарымен жабдықтау телекомуникация. Соңғы он жылдықта киім жобалауды, жабдықтар олар үшін дизайнерлердің шығармашылық іс-әрекетінің ішінде экономика өсе бастады, оны «эргодизайн» терминімен белгіледі. Эргодизайн қозғалысы офиста электронды революциясымен байланысы болды. 1984 жылы Швейцарияда бірінші рет халықаралық симозиум және көрме осы ұранмен болып өтті. Қозғалыс негізін түсінуді қойды. Эргономикалық мөлшер есебі дәстүрлі түр және жұмыс орнын электрондау мен бақылау, тезнизирлеу ортасын жобалауда тиімді қажетті ұсыныс бермейді.   .

Белгіленген талаптарға сай келетін эргономика көрсеткіштер бұйымның жекелеген түрлерін пайдаланудың қолайлылығы мен

10 слайд
Белгіленген талаптарға сай келетін эргономика көрсеткіштер бұйымның жекелеген түрлерін пайдаланудың қолайлылығы мен қауіпсіздігін сипаттауға мүмкіндік береді‚ еңбектің мазмұнын байытып‚ тартымдылығын жақсартуға‚ өнімділігін арттыруға‚ адамның күш- қуатын‚  денсаулығын  жұмыс істеу қабілетін сақтауға септігін тигізеді

Авангард стиліндегі орхидея топтамасының

11 слайд
Авангард стиліндегі орхидея топтамасының

Суреттеме профессиограммасына кіретіндер:  техникалық және эксплуотациялық құжатты талдау;  эргономикалық және инженер – психо

12 слайд
Суреттеме профессиограммасына кіретіндер:  техникалық және эксплуотациялық құжатты талдау;  эргономикалық және инженер – психологиялық жабдықтарды тексеру;  эргономика бойынша басқару және норматив құжаттарын тексеру нәтижелерін салыстыру;  адамның мінез-құлқы мен жұмысшы үдірісінің жүру бақылау;  жұмыс істеуші адаммен кеңес;  қызмет барысында адам өз-өзіне есеп беру;  эксперттік бағалау және сұрақ-жауап алу;  хрометраж әртүрлі құрастырылған жұмысшы үдірісін айқын ажыратады;  тиімді сандық бағалау .

Авангард стиліндегі орхидея топтамасының

13 слайд
Авангард стиліндегі орхидея топтамасының

Соматографиялық және тәжірибелік әдістердің эргономикалық мақсаттың шешуде тігін машина өлшемдері, оның элементтері,

14 слайд
Соматографиялық және тәжірибелік әдістердің эргономикалық мақсаттың шешуде тігін машина өлшемдері, оның элементтері, адам тұлғасы мен түрінің пропорция арасындағы тиімді қатынасты таңдау үшін қолданылады. Соматография – жұмыс орнының өлшемі, адам тұлғасы мен түрінің пропорция арасындағы қатынасын таңдау мәселесімен байланыста адам денесінің техникалық және басқа құжаттама схемалық бейнелеу әдісі.

Үй тапсырмасы 1.Бүгінгі айтылған дәріс бойынша және Авангард стиліндегі орхидея топтамасына көрсетілген коллекция бойынша техн

15 слайд
Үй тапсырмасы 1.Бүгінгі айтылған дәріс бойынша және Авангард стиліндегі орхидея топтамасына көрсетілген коллекция бойынша техникалық сипаттама жасап келу. 2.Конспект жасау. 3. Осы топтамаға жаңа идея қосып, эскиз салып орындап келу.

Қорытынды Бүгінгі күні дизайн мамандық дайындаудағы педагогикалық процестің басты міндеті - оқыту мен тәрбиелеуге қаже

16 слайд
Қорытынды Бүгінгі күні дизайн мамандық дайындаудағы педагогикалық процестің басты міндеті - оқыту мен тәрбиелеуге қажетті әртүрлі педагогикалық міндеттерді шеше алатын студенттің жеке тұлғасын кәсіби маман мұғалімге айналдыру. Сондықтан педагогикалық жоғарға оқу орнындағы оқу - тәрбие, білім беру процесінде жаңа тиімді әдістермен қолданумен шектеліп қана қоймай, пән мұғалімі ретінде студенттерді даярлаудың құрлымы мен мазмұнына өзгеріс енгізу, оқыту мен сабақ берудің технологиялық деңгейін жоғарғы дәрежеге жеткізу міндет. Осыған орай ХХІ ғасырда әртүрлі білім беру жүйесінің интеграциясы мен алдыңғы қатарлы педагогикалық іс - тәжірибелер деңгейін үйрену, енгізу күн тәртібінде тұрған өзекті мәселе. Дизайн өнерінде композиция идеялық - көркемдік принциптердің бірлігіне, сән мен өнердің функциялық мақсатына, жобалық ерекшеліктеріне, олардың қала құрылысындағы мән- маңызына орай құрылады.. Дизайн негіздер өнеріндегі композиция шығарманың идеялық және идеялық - тақырыптық негізін нақтыландыру барысында эскиздерді орналастыру тәртәбін, шығарма көлемін тиянақтау әрі жарық пен көлеңке ұнасымын қадағалау арқылы көрінеді.

Қолданылған әдебиеттер Негізгі: 1. Михайлов С.М.; Михайлов А.С. История дизайна. – М.: Союз дизайнеров России, 2004 2. Браиловс

17 слайд
Қолданылған әдебиеттер Негізгі: 1. Михайлов С.М.; Михайлов А.С. История дизайна. – М.: Союз дизайнеров России, 2004 2. Браиловская Л.В. Арт-дизайн: красивые вещи. – М.: Союз дизайнеровРоссии; 2004 3. Папанек В. Дизайн для реального мира – М.: издатель Д. Аронов; 2004 4. Бердник Т.О., Неклюдова Т.П. Дизайн костюма. Ростов на – Дону: Феникс, 2000 5. Ермилова В.В., Ермилова Д.Ю. Моделирование и художественное оформление одежды. –М, 2000 6. Воронов Н.В. Российский дизайн. Очерк истории отечественного дизайна. – М.: Союз дизайнеров России, 2001 Қосымша: 1. Рунге В.Ф., Сеньковский В.В. Основы теории и методологии дизайна: учебное пособие – М.: МЗ Пресс, Издат-во «Социально-политическая мысль», 2005-368с. 2. Каминская «История костюма» 3 . Иконников А.В., Степанов Г.П.Основы архитектурной композиции М.: 1971г. 4 . Голубева О.Л. Основы композиции Москва, 2001г. 5 . Альберти Л.Б. Об архитектуре. Москва, Искусство 6. Объемно - пространственная композиция под ред. Проф. А.В.Степанова Москва, Архитектура-С, 2004г. 7. Школа архитектурно-дизайнерского формообразования Д.Л.Мелодинский Москва, Архитектура - С,2004г.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!

18 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!