Ашық сабақ. тақырыбы: "Маркетинг жүйесіндегі жарнама"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пәні: Кәсіпкерлік қызмет негіздері
Оқытушы: Байбориева Б.К М-31 тобы12.12.2019ж
Ашық сабақ
1 слайд
Пәні: Кәсіпкерлік қызмет негіздері Оқытушы: Байбориева Б.К М-31 тобы12.12.2019ж Ашық сабақ
2 слайд
4.САБАҚТЫ
ҚО РЫ ТЫ Н ДЫ ЛАУ.
БАҒАЛАУ3. ҮЙ
ТАПСЫРМАСЫН
СҰРАУ
5.Ж АҢА ТАҚЫ РЫ ПТЫ
ТҮСІНДІРУ6.ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ
БЕКІТУ
4. М И ҒА Ш АБУЛ
2.Н Е ГІЗГІ
Б Ө Л ІМ І 1.ҰЙЫМДАСТЫРУ
2 слайд
4.САБАҚТЫ ҚО РЫ ТЫ Н ДЫ ЛАУ. БАҒАЛАУ3. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ 5.Ж АҢА ТАҚЫ РЫ ПТЫ ТҮСІНДІРУ6.ЖАҢА ТАҚЫРЫПТЫ БЕКІТУ 4. М И ҒА Ш АБУЛ 2.Н Е ГІЗГІ Б Ө Л ІМ І 1.ҰЙЫМДАСТЫРУ
3 слайд
Ұйымдастыру
бөлімі
(сәлемдесу,
студенттерді түгендеу,
топты төрт топқа бөліп
отырғызу, сабақтың
мақсатын жариялау)
3 слайд
Ұйымдастыру бөлімі (сәлемдесу, студенттерді түгендеу, топты төрт топқа бөліп отырғызу, сабақтың мақсатын жариялау)
4 слайд
Сабақтың мақсаты:
Білі
мділ
ік •
Жарнамалық шараларды жүзеге асыру, фирманың жарнамалық
қызметі аумағындағы білімдерін бекіту
Дам
ыту
шыл
ық •
Оқушылардың ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, ш ағын топтарда
жұмыс істей отырып, бірігіп ойлау, шешім қабылдау
қабілеттерін дамыту.
Пән
бойын
ша
күтіле
тін
нәтиж
елер : •
Маркетинг жүйесіндегі жарнаманы жасай біледі,
•
Ағылшын тіліндегі жаңа терминдерді қолдана отырып
сөйлемді жалғастыру
4 слайд
Сабақтың мақсаты: Білі мділ ік • Жарнамалық шараларды жүзеге асыру, фирманың жарнамалық қызметі аумағындағы білімдерін бекіту Дам ыту шыл ық • Оқушылардың ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, ш ағын топтарда жұмыс істей отырып, бірігіп ойлау, шешім қабылдау қабілеттерін дамыту. Пән бойын ша күтіле тін нәтиж елер : • Маркетинг жүйесіндегі жарнаманы жасай біледі, • Ағылшын тіліндегі жаңа терминдерді қолдана отырып сөйлемді жалғастыру
5 слайд
2. Негізгі
бөліміActivity 1. (Өткен тақырыптар негізінде
студенттердің білімін ағылшын терминдерінің
қайталай отырып қазақша баламасын табу)
Activity 2. Төмендегі
келтірілген сөздердің жалған
немесе дұрыс екенін
анықтаңыз, егер дұрыс
болған жағдайда «TRUE»,
қате болған жағдайда
«FALSE» жауабын қойыңыз.
Activity 3
.Графикалық диктант-1 ) ….is
one of the types of advertising
activities to control and increase the
effectiveness of retail sales
2)...is on essential element of
marketing Activity 4
Оқушыларға ағылшын тілінде
жаңа сөздермен 12 карточка
таратылады. Әр топқа үш
тапсымадан. Оқушылар жаңа
сөздерді қазақ тіліндегі
баламамен сәйкестендіру керек Activity 5
Әр топқа тауардың қажетті
бөлшектерін және қызмет
көрсетудің қызметтері
суретпен беріледі, әр топ
тауардың және қызметтің
атын тауып жарнамалау
қажет:
5 слайд
2. Негізгі бөліміActivity 1. (Өткен тақырыптар негізінде студенттердің білімін ағылшын терминдерінің қайталай отырып қазақша баламасын табу) Activity 2. Төмендегі келтірілген сөздердің жалған немесе дұрыс екенін анықтаңыз, егер дұрыс болған жағдайда «TRUE», қате болған жағдайда «FALSE» жауабын қойыңыз. Activity 3 .Графикалық диктант-1 ) ….is one of the types of advertising activities to control and increase the effectiveness of retail sales 2)...is on essential element of marketing Activity 4 Оқушыларға ағылшын тілінде жаңа сөздермен 12 карточка таратылады. Әр топқа үш тапсымадан. Оқушылар жаңа сөздерді қазақ тіліндегі баламамен сәйкестендіру керек Activity 5 Әр топқа тауардың қажетті бөлшектерін және қызмет көрсетудің қызметтері суретпен беріледі, әр топ тауардың және қызметтің атын тауып жарнамалау қажет:
6 слайд
(Өткен тақырыптар негізінде студенттердің білімін ағылшын терминдерінің қайталай отырып қазақша
баламасын табу)
Вокабуляр:
1 топқа:
(нарық ),
( көтерме сауда ),
( бизнес ) Homework reguest
wholesale
trade the market
business
6 слайд
(Өткен тақырыптар негізінде студенттердің білімін ағылшын терминдерінің қайталай отырып қазақша баламасын табу) Вокабуляр: 1 топқа: (нарық ), ( көтерме сауда ), ( бизнес ) Homework reguest wholesale trade the market business
7 слайд
2 топқа:
( маркетинг ),
(бөлшек сауда)
(делдалдар)
intermediaries retailmarketing
7 слайд
2 топқа: ( маркетинг ), (бөлшек сауда) (делдалдар) intermediaries retailmarketing
8 слайд
3 топқа:
( тауар),
(өндірушілер),
(маркетинг – логистика) commodity
producers
marketing –
logistics
8 слайд
3 топқа: ( тауар), (өндірушілер), (маркетинг – логистика) commodity producers marketing – logistics
9 слайд
4 топқа:
( тұтынушы),
(несие),
(электронды сауда) C ustomer
C redit
E lectronic
trading
9 слайд
4 топқа: ( тұтынушы), (несие), (электронды сауда) C ustomer C redit E lectronic trading
10 слайд
Input 1.
cars Commodity brand English course
footwear cosmetics Household items
food
accessory
10 слайд
Input 1. cars Commodity brand English course footwear cosmetics Household items food accessory
11 слайд
ЖОСПАРЫ:
1 Жарнаманың түсінігі мен функциялары.
2 Жарнаманы тарату түрлері және құралдары.
3 Жарнамалық компанияның түсінігі мен кезеңдері.
4 Жарнамалық агенттіктердің типтері мен функциялары. Lesson topic :
Маркетинг жүйесіндегі жарнама
Advertising in the marketing system
11 слайд
ЖОСПАРЫ: 1 Жарнаманың түсінігі мен функциялары. 2 Жарнаманы тарату түрлері және құралдары. 3 Жарнамалық компанияның түсінігі мен кезеңдері. 4 Жарнамалық агенттіктердің типтері мен функциялары. Lesson topic : Маркетинг жүйесіндегі жарнама Advertising in the marketing system
12 слайд
•
Advertising
•
Advertising agents
•
Television advertising
•
Polygraph
•
Publication
•
No n- verbal tools
•
Vis ual aids
•
Electronic marketing
•
Outdoor advertising
•
Advertising on the car
•
•
Advertising on the place of sale of goods
•
Merchandising
•
Electronik advertising •
Жарнама
•
жарнама агенттері
•
теледидарлық жарнама
•
Полиграфия
•
Басылым
•
вербалды емес құралдар
•
визуалды құралдар
•
электронды маркетинг
•
сыртқы жарнама
•
көліктегі жарнама
•
тауарларды сату орындағы жарнама
•
Мерчендайзинг
•
электронды жарнамаKEYWORDS .
12 слайд
• Advertising • Advertising agents • Television advertising • Polygraph • Publication • No n- verbal tools • Vis ual aids • Electronic marketing • Outdoor advertising • Advertising on the car • • Advertising on the place of sale of goods • Merchandising • Electronik advertising • Жарнама • жарнама агенттері • теледидарлық жарнама • Полиграфия • Басылым • вербалды емес құралдар • визуалды құралдар • электронды маркетинг • сыртқы жарнама • көліктегі жарнама • тауарларды сату орындағы жарнама • Мерчендайзинг • электронды жарнамаKEYWORDS .
13 слайд
Жарнама – бұл тауар немесе фирма
туралы сендіретін ақпарат құралы,
активті және потенциалды сатып
алушыны сатып алуға дайындайтын,
тауардың және фирма қызметінің
жетістіктерінің тұтынушылық
қасиеттерін коммерциялық насихаттау.
Ф.Панкратов, Т.Серегина латынның
«reclamere» деген сөзінен шыққан деп
есептейді, ол аударғанда қатты
айқайлау немесе хабарлау деген сөзді
білдіреді, Ежелгі Грекияда және
Римде жарнамаларды халықтың көп
жиналған жерінде айқайлап
хабарлайтын болған.
Жарнама - бұл қарапайым төленетін
және тауарлар мен қызметтер немесе
әртүрлі тасымалдаушылар арқылы
атақты жарнама берушілердің
идеялары туралы қарапайым сипаты
бар ақпаратты беру болып табылады. Жарнама туралы негізгі ұғым — ол
маркетингтің маңызды элементі,
маркетинг аясы дамыған елдерде
экономиканың барлық салаларын
қамтуға негізделген, сонымен қатар
фирманың маркетингтік қызметінің
кез-келген кезеңі жарнамалық
қызметпен тікелей және жанама түрде
байланысады.«Жарнама» деген сөздің мәні әлі
күнге дейін талдану үстінде.
У.Уэлс, Дж.Бернетт, С.Мориартидің
пікірлері бойынша жарнама
(advertisement) шамамен 1655 ж.,
пайда болған, бірақ ол Библияда
ескерту мен хабарламалардың
мәнін білдірген
13 слайд
Жарнама – бұл тауар немесе фирма туралы сендіретін ақпарат құралы, активті және потенциалды сатып алушыны сатып алуға дайындайтын, тауардың және фирма қызметінің жетістіктерінің тұтынушылық қасиеттерін коммерциялық насихаттау. Ф.Панкратов, Т.Серегина латынның «reclamere» деген сөзінен шыққан деп есептейді, ол аударғанда қатты айқайлау немесе хабарлау деген сөзді білдіреді, Ежелгі Грекияда және Римде жарнамаларды халықтың көп жиналған жерінде айқайлап хабарлайтын болған. Жарнама - бұл қарапайым төленетін және тауарлар мен қызметтер немесе әртүрлі тасымалдаушылар арқылы атақты жарнама берушілердің идеялары туралы қарапайым сипаты бар ақпаратты беру болып табылады. Жарнама туралы негізгі ұғым — ол маркетингтің маңызды элементі, маркетинг аясы дамыған елдерде экономиканың барлық салаларын қамтуға негізделген, сонымен қатар фирманың маркетингтік қызметінің кез-келген кезеңі жарнамалық қызметпен тікелей және жанама түрде байланысады.«Жарнама» деген сөздің мәні әлі күнге дейін талдану үстінде. У.Уэлс, Дж.Бернетт, С.Мориартидің пікірлері бойынша жарнама (advertisement) шамамен 1655 ж., пайда болған, бірақ ол Библияда ескерту мен хабарламалардың мәнін білдірген
14 слайд
Жарнаманың
тарату түрлері
тауарлық
кіріс ішкікорпор
ативтік тікелей
және
жанама престиждік
(фирмалық) біртекті және
біртекті емес
адал
емес
жарнама ақпараттық
және
агрессивтік
14 слайд
Жарнаманың тарату түрлері тауарлық кіріс ішкікорпор ативтік тікелей және жанама престиждік (фирмалық) біртекті және біртекті емес адал емес жарнама ақпараттық және агрессивтік
15 слайд
Жарнаманы
таратудың
құралдары
сыртқы
жарнамалық
құрал
полиграфия
визуалдық
және вербалды
емес құралдар
(ТВ, радио,
Интернет).басылымбаспасөз
15 слайд
Жарнаманы таратудың құралдары сыртқы жарнамалық құрал полиграфия визуалдық және вербалды емес құралдар (ТВ, радио, Интернет).басылымбаспасөз
16 слайд
Жарнама таратылуының арналары:
advertising channels
тікелей жеке
•
жеке жарнамалық жұмыс
•
почта
•
телефон
•
факс бойынша жеке емес
•
прессадағы жарнама
•
баспадағы жарнама
•
экрандық жарнама
•
теледидарлық жарнама ТВ-
маркетинг
•
электронды маркетинг
•
радио жарнама
•
сыртқы жарнама
•
көліктегі жарнама
•
тауарларды сату орындағы
жарнамалар.
16 слайд
Жарнама таратылуының арналары: advertising channels тікелей жеке • жеке жарнамалық жұмыс • почта • телефон • факс бойынша жеке емес • прессадағы жарнама • баспадағы жарнама • экрандық жарнама • теледидарлық жарнама ТВ- маркетинг • электронды маркетинг • радио жарнама • сыртқы жарнама • көліктегі жарнама • тауарларды сату орындағы жарнамалар.
17 слайд
Жарнамалық компанияны жоспарлау келесі тәртіпте жүзеге асырылады:
1. Жарнама объектісі және активті және пассивті сатып
алушыларға тауар туралы айтуға қажетті ақпараттың
мазмұны анықталады.
2. Жарнама субъектісі таңдалады.
3. Жарнама мекен жайы орнатылады.
4. Жарнама себебі анықталады.
5. Жарнама құралдарының түрлері таңдалады және олардың
оптималды жиынтығы мен қатынасы анықталады.
6. Жарнамалық хабарландыру құрастырылады.
7. Жарнама шығарылымдарының графигі бекітіледі.
8. Жарнамалық шараларға шығындар сметасы
құрастырылады.
9. Жарнама тиімділігі анықталады.
17 слайд
Жарнамалық компанияны жоспарлау келесі тәртіпте жүзеге асырылады: 1. Жарнама объектісі және активті және пассивті сатып алушыларға тауар туралы айтуға қажетті ақпараттың мазмұны анықталады. 2. Жарнама субъектісі таңдалады. 3. Жарнама мекен жайы орнатылады. 4. Жарнама себебі анықталады. 5. Жарнама құралдарының түрлері таңдалады және олардың оптималды жиынтығы мен қатынасы анықталады. 6. Жарнамалық хабарландыру құрастырылады. 7. Жарнама шығарылымдарының графигі бекітіледі. 8. Жарнамалық шараларға шығындар сметасы құрастырылады. 9. Жарнама тиімділігі анықталады.
18 слайд
Activity 2. Төмендегі келтірілген сөздердің жалған немесе
дұрыс екенін анықтаңыз, егер дұрыс болған жағдайда
«TRUE», қате болған жағдайда «FALSE» жауабын
қойыңыз.
1 топқа: жарнама бәсекелес фирмаларға және айтылуы
мүмкін.
Advertisingcompetition firms and can be said
2 топқа: сезімталдық, өткенді сағыну, таң қаларлық сияқты
эмоция салынған жарнамалық роликтер, әсерлік болып
табылады.
Emotionally-charged advertising clips that are
sensitive are impessive
3 топқа: жақсы тауар жарнама қажет етпейді
Good a dvertising does not require a dvertising
4 топқа: туристік қызмет көрсетулерді радиода жарнамалау
өте орынды
It is appropriate to advertise tourist services on the radio
18 слайд
Activity 2. Төмендегі келтірілген сөздердің жалған немесе дұрыс екенін анықтаңыз, егер дұрыс болған жағдайда «TRUE», қате болған жағдайда «FALSE» жауабын қойыңыз. 1 топқа: жарнама бәсекелес фирмаларға және айтылуы мүмкін. Advertisingcompetition firms and can be said 2 топқа: сезімталдық, өткенді сағыну, таң қаларлық сияқты эмоция салынған жарнамалық роликтер, әсерлік болып табылады. Emotionally-charged advertising clips that are sensitive are impessive 3 топқа: жақсы тауар жарнама қажет етпейді Good a dvertising does not require a dvertising 4 топқа: туристік қызмет көрсетулерді радиода жарнамалау өте орынды It is appropriate to advertise tourist services on the radio
19 слайд
Мерчендайзинг – бөлшек сауда
нәтижелігін арттыру және қолдау,
бақылау бойынша жарнамалық
қызмет түрлерінің бірі. Жарнамалық
агенттіктердің
типтері мен
функциялары:ж а р н а м а л а р д ы
о р н а л а ст ы р у
ж арнамалы қ компанияларды әзірлеу ж әне ж үргізу, соны ң іш інде ж арнамалы қ айналы мдарды даярлау;
ж арн ам ал ы қ
зерттеул ерді
ж үргізу;
ж арн ам а
тасуш ы л арды ң
өн дірісі;
ж арн ам ал ы қ
қ ы зм еттің
ж осп ары н әзірл еу;
19 слайд
Мерчендайзинг – бөлшек сауда нәтижелігін арттыру және қолдау, бақылау бойынша жарнамалық қызмет түрлерінің бірі. Жарнамалық агенттіктердің типтері мен функциялары:ж а р н а м а л а р д ы о р н а л а ст ы р у ж арнамалы қ компанияларды әзірлеу ж әне ж үргізу, соны ң іш інде ж арнамалы қ айналы мдарды даярлау; ж арн ам ал ы қ зерттеул ерді ж үргізу; ж арн ам а тасуш ы л арды ң өн дірісі; ж арн ам ал ы қ қ ы зм еттің ж осп ары н әзірл еу;
20 слайд
1 ) ….is one of the types of advertising activities
to control and increase the effectiveness of
retail sales
2) ...is on essential element of marketing Activity 3. Бос орынды толтыр...барлық 4 топқа
берілетін тапсырма.
20 слайд
1 ) ….is one of the types of advertising activities to control and increase the effectiveness of retail sales 2) ...is on essential element of marketing Activity 3. Бос орынды толтыр...барлық 4 топқа берілетін тапсырма.
21 слайд
Ірі жарнамалық
агенттіктердің негізгі
бес функционалдық
бөлімшелерін бөліп
көрсетуге болады:
5)қаржылық-
шаруашылық
бөлім.
4)маркетинг
бөлімі;
3)өндірістік
бөлім;2)тапсырыстард
ы орындау
бөлімі ;1)шығармашылы
қ бөлім;
21 слайд
Ірі жарнамалық агенттіктердің негізгі бес функционалдық бөлімшелерін бөліп көрсетуге болады: 5)қаржылық- шаруашылық бөлім. 4)маркетинг бөлімі; 3)өндірістік бөлім;2)тапсырыстард ы орындау бөлімі ;1)шығармашылы қ бөлім;
22 слайд
Activity 4
4 топ өзара тақтаға берілген қазақша жаңа сөздердің
ағылшын тіліндегі аудармасын табу керек. Дұрыс таппаса
келесі топ жауап беруіне болады
22 слайд
Activity 4 4 топ өзара тақтаға берілген қазақша жаңа сөздердің ағылшын тіліндегі аудармасын табу керек. Дұрыс таппаса келесі топ жауап беруіне болады
23 слайд
Мерчендайзинг M
erchandi
Merchandisin
M e rc h a n d isin g
23 слайд
Мерчендайзинг M erchandi Merchandisin M e rc h a n d isin g
24 слайд
Көліктегі жарнама
Advertising an the
car Advertising is
car A
d v ertisin g o n
th e car
24 слайд
Көліктегі жарнама Advertising an the car Advertising is car A d v ertisin g o n th e car
25 слайд
Электрондық жарнама S
creen
a d
v ertisin
g
S c r e e n w h o
a d v e r tis
S c r e e n h e
a d v r ts in g
25 слайд
Электрондық жарнама S creen a d v ertisin g S c r e e n w h o a d v e r tis S c r e e n h e a d v r ts in g
26 слайд
Теледидарлық жарнама
Television
advertising T
h
is
T
elevision
ad
vtisin
g Telvsion an
advertising
26 слайд
Теледидарлық жарнама Television advertising T h is T elevision ad vtisin g Telvsion an advertising
27 слайд
Электронды маркетинг
Elecronic an
mrketing Electronic marketing
E
letron ic is
m
aretin g
27 слайд
Электронды маркетинг Elecronic an mrketing Electronic marketing E letron ic is m aretin g
28 слайд
Электрондық жарнама N
o v erb al to o ls
N o v e rb a l to ls
W
h e re
N o v e rb a to o ls
28 слайд
Электрондық жарнама N o v erb al to o ls N o v e rb a l to ls W h e re N o v e rb a to o ls
29 слайд
Пол и графия P o ly g r a p h
H
i P olyrap h
Is P o y g r a p h
29 слайд
Пол и графия P o ly g r a p h H i P olyrap h Is P o y g r a p h
30 слайд
Сыртқы жарнама
Outdor advertisingIs O
u
d
o
o
r
a
d
v
tisin
g
T h e O u d o o r
a d v tisin g
30 слайд
Сыртқы жарнама Outdor advertisingIs O u d o o r a d v tisin g T h e O u d o o r a d v tisin g
31 слайд
ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ:
3 group
3 group 2 group1 group
4 groupActivity 5
Әр топқа тауардың қажетті бөлшектерін және қызмет көрсетудің қызметтері суретпен беріледі, әр
топ тауардың және қызметтің атын тауып жарнамалау қажет:
31 слайд
ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ: 3 group 3 group 2 group1 group 4 groupActivity 5 Әр топқа тауардың қажетті бөлшектерін және қызмет көрсетудің қызметтері суретпен беріледі, әр топ тауардың және қызметтің атын тауып жарнамалау қажет:
32 слайд
Activity 5
Әр топқа тауардың қажетті бөлшектерін және қызмет
көрсетудің қызметтері суретпен беріледі, әр топ тауардың
және қызметтің атын тауып жарнамалау қажет:
1.Топқа «Өлшеу приборларын жарнамалау» -
АdvertisingMeasuring instrumenrs
2.Топқа «Компьютер жарнамалау» - Computer advertising
3.Топқа «Теміржолды жарнамалау» - Railroadadvertising
4.Топқа «Кітапты жарнамалау» - Bookpromotion
Бұл әр түрлі формаларда болуы мүмкін (ролик түрінде,
музыкалық қойылым, ертек т.б.) ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ:
32 слайд
Activity 5 Әр топқа тауардың қажетті бөлшектерін және қызмет көрсетудің қызметтері суретпен беріледі, әр топ тауардың және қызметтің атын тауып жарнамалау қажет: 1.Топқа «Өлшеу приборларын жарнамалау» - АdvertisingMeasuring instrumenrs 2.Топқа «Компьютер жарнамалау» - Computer advertising 3.Топқа «Теміржолды жарнамалау» - Railroadadvertising 4.Топқа «Кітапты жарнамалау» - Bookpromotion Бұл әр түрлі формаларда болуы мүмкін (ролик түрінде, музыкалық қойылым, ертек т.б.) ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ БЕКІТУ:
33 слайд
33 слайд
34 слайд
ЖАУАПТАР
ИӘ-1 Жоқ- 0
34 слайд
ЖАУАПТАР ИӘ-1 Жоқ- 0
35 слайд
Ойша ақша есептейсіз бе?
35 слайд
Ойша ақша есептейсіз бе?
36 слайд
Ақшаны үнемдей аласыз ба?
36 слайд
Ақшаны үнемдей аласыз ба?
37 слайд
Мамандығыңызды сәтті
таңдадыңыз ба?
37 слайд
Мамандығыңызды сәтті таңдадыңыз ба?
38 слайд
Адамдарды басқара
аласыз ба?
38 слайд
Адамдарды басқара аласыз ба?
39 слайд
Көшеде тиын-тебен жатса
аласыз ба?
39 слайд
Көшеде тиын-тебен жатса аласыз ба?
40 слайд
Өз-өзіңізді жарнамамалай
аласыз ба?
40 слайд
Өз-өзіңізді жарнамамалай аласыз ба?
41 слайд
Миллион долларды жұмсай алар ма едіңіз?
41 слайд
Миллион долларды жұмсай алар ма едіңіз?
42 слайд
6-7 балл
Сіздерде бай адамдардың ойлау қабілеті
және мүмкіншіліктері бар. Осы уақытқа
дейін байымаған болсаңыз, тезірек
әрекеттеніңіз.
4-5 балл
Сіз қаржыны дұрыс жұмсай аласыз, сіздің
өміріңізде олар әрқашан да жеткілікті
болады. Бірақ, миллионер атануыңыз
екіталай.
1-3 балл
Өкінішті - ақ, сізге қыруар қаржыны тек
теледидар арқылы көру бұйырыпты.
Жеткілікке және байлыққа деген
көзқарасыңызды өзгертіп, өзіңізге тиімді
некелесуді көздеңіз.
42 слайд
6-7 балл Сіздерде бай адамдардың ойлау қабілеті және мүмкіншіліктері бар. Осы уақытқа дейін байымаған болсаңыз, тезірек әрекеттеніңіз. 4-5 балл Сіз қаржыны дұрыс жұмсай аласыз, сіздің өміріңізде олар әрқашан да жеткілікті болады. Бірақ, миллионер атануыңыз екіталай. 1-3 балл Өкінішті - ақ, сізге қыруар қаржыны тек теледидар арқылы көру бұйырыпты. Жеткілікке және байлыққа деген көзқарасыңызды өзгертіп, өзіңізге тиімді некелесуді көздеңіз.
43 слайд
•
Маркетинг негіздері Ф.Котлер 151-168 беттер
•
Маркетинг негіздері С.Сатыбалды 133-145 беттер
•
Бүгінгі өткен ағылшын тіліндегі терминдерді
қолдана отырып ЭССЕ жазып келу Assign a home
43 слайд
• Маркетинг негіздері Ф.Котлер 151-168 беттер • Маркетинг негіздері С.Сатыбалды 133-145 беттер • Бүгінгі өткен ағылшын тіліндегі терминдерді қолдана отырып ЭССЕ жазып келу Assign a home
44 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
44 слайд
Назарларыңызға рахмет!