1 слайд
9.2.4.8 тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді
орындау оқу мақсаты
саба қ мақсаты
Оқушылар негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерге
байланысты берілген есептерді түрлендіру
Тригонометриялық функцияларды тепе-тең түрлендіру
формулаларын талдау Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Бағалау критерийі
Тригонометриялық функцияларды өзара
байланыстырады
Оқушылардың теориялық білімін практикада қолданады
Тепе-тең түрлендіре алады
2 слайд
Еңбек және шығармашылық баулу, ынтымақтастыққа тәрбиелеу, өмір бойы
білім алу
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу
Информатика
Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері.
Қысқаша көбейту формулалары. Бөлшектерге амалдар
қолдану. Пифагор теоремасы
АКТ: Bilim land
қолдану Құндылықтарға баулу
Пәнаралық байланыс
Алдыңғы білім
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері
«DEAL» әдісі
D- Describe- баяндау, суреттеу (оқығанды, көргендісипаттау, сынау,өлшеу).
E-Explain- түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу).
A-Anallyse- талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау).
L-Links- байланыс (болжамдар немесеқорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).
«Күн шуағы» әдісі– топтастыру стратегиясының бір түрі.
Сабақ барысында оқушылардың тақырып туралы білімінің қандай дәрежеде екенін білу
үшін дәптерлеріне дөңгелек пішінде күн көзін салдыру керек. Енді тақырып туралы білетін
әрбір мәліметін күн көзінің шуақтары түрінде жазғызған дұрыс. Оқушының күн
шуағы неғұрлым көп болса, онда тақырып бойынша түсінігі де соғұрлым көп болмақ.
Жұмыс орындалғаннан кейін оқушыларға өз жұмысын оқыту арқылы қай оқушының
күн шуағы көп екендігін атап өткен дұрыс.
«Сұрақты қағып ал» әдісі
Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық
сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіруге итермелейді. Сіз оқушыларға
жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыға лақтыруына мүмкіндік береді. Сонымен қатар, бұл
тапсырманы командамен шешуге де болады. «Bilim
land» Тригонометриялық функциялардың анықтамаларын қималарға бөліп, құрастыру арқылы
4 топқа бөлінеді. «Косинус», «Синус», «Тангенс», «Котангенс», Топтарда топ басшы анықталады
4 слайд
Тапсырма тәсілі арқылы білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған
тапсырмалар беру .
Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай жаттығулар мен
тапсырмаларды жасау.
Қарқын тәсілі арқылы кейбір оқушылар басқаларына қарағанда
жылдам жұмыс істейтін және қосымша тапсырмаларды көп күш
жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдану
Диалог және қолдау көрсету арқылы кейбір оқушыларға тапсырманы орындау
барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болатын мұғалім оқушыларды
ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған
сұрақтарды қоюға болады Саралау
1)Бір ғана бұрыштың синусы мен косинусы арасында қандай байланыс бар?
2)Тригонометриялық функциялардың бірі басқалары арқылы қалай
өрнектеледі?
3) Тригонометриялық тепе-теңдіктерді дәлелдеудің қандай тәсілдері бар?
5 слайд
Критериалды
бағалау «Сұрақты қағып ал» әдісі
арқылы қалыптастырушы
бағалау жүргізіледі. Бұл сұрау
үдерісіне кинестикалық сипат
береді және оқушыларды өз
еркімен жауап беруге
итермелейді. Мұғалім ауызша
кері байланыс ұйымдастырады
Тест тапсырмасын
тексеруде өзара
бағалау «Мұғалімге хат жазу»
арқылы рефлексия
және кері байланыс
жүргізіледіДескриптор
Бағалау кестесі
топтық бағалау
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз