Материалдар / Ашық сабақ: "Түбір мен қосымшаның жазылуы"

Ашық сабақ: "Түбір мен қосымшаның жазылуы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: "Түбір мекн қосымшаның жазылуы" 3 сынып 3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру; 3.4.1.2. Түбір сөздегі –ы, -і нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2021
646
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы : Түбір мен қосымшаның жазылуы Тажимаханова Айнұр Жарылқасынқызы 3 «В» сыныбы Қазақ тілі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Түбір мен қосымшаның жазылуы Тажимаханова Айнұр Жарылқасынқызы 3 «В» сыныбы Қазақ тілі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : Түбір мен қосымшаның жазылуы Тажимаханова Айнұр Жарылқасынқызы 3 «В» сыныбы Қазақ тілі

Сабақтың мақсаты : 3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру; 3.4.1.2. Т

2 слайд
Сабақтың мақсаты : 3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру; 3.4.1.2. Түбір сөздегі –ы, -і нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу

2 слайд

Сабақтың мақсаты : 3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру; 3.4.1.2. Түбір сөздегі –ы, -і нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу

Психологиялық ахуал қалыптастыру Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте Жұмыс ере

3 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте Жұмыс ережесіне келісу Сабақта бір – бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты дәл жауап береміз Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

3 слайд

Психологиялық ахуал қалыптастыру Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте Жұмыс ережесіне келісу Сабақта бір – бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты дәл жауап береміз Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

“ Микрофон” әдісі бойынша алдыңғы білімді пысықтау  Түбір сөз дегеніміз не?  Қосымша дегеніміз не, қосымшаның неше түрі

4 слайд
“ Микрофон” әдісі бойынша алдыңғы білімді пысықтау  Түбір сөз дегеніміз не?  Қосымша дегеніміз не, қосымшаның неше түрі болады?  Жұрнақ дегеніміз не? Мысал келтір  Жалғау дегеніміз не? Мысал келтір  Туынды сөз дегеніміз не? Мысал келтір  Түбірлес сөздер дегеніміз не? ҚБ: Басбармақ арқылы бағалау

4 слайд

“ Микрофон” әдісі бойынша алдыңғы білімді пысықтау  Түбір сөз дегеніміз не?  Қосымша дегеніміз не, қосымшаның неше түрі болады?  Жұрнақ дегеніміз не? Мысал келтір  Жалғау дегеніміз не? Мысал келтір  Туынды сөз дегеніміз не? Мысал келтір  Түбірлес сөздер дегеніміз не? ҚБ: Басбармақ арқылы бағалау

«Мюссенберг» әдісі Раэлиащшатүбірмөпывымен кеаозсджқосымшаныңпигнну шәазтлжазылуышвщпдрщ

5 слайд
«Мюссенберг» әдісі Раэлиащшатүбірмөпывымен кеаозсджқосымшаныңпигнну шәазтлжазылуышвщпдрщ

5 слайд

«Мюссенберг» әдісі Раэлиащшатүбірмөпывымен кеаозсджқосымшаныңпигнну шәазтлжазылуышвщпдрщ

Өлең неліктен «Түн» деп аталған? Балалар түнде неге әткеншек теппейді? Түн мезгілін күндізгі уақытпен салыстыр. «Түн» өлеңі Өлең

6 слайд
Өлең неліктен «Түн» деп аталған? Балалар түнде неге әткеншек теппейді? Түн мезгілін күндізгі уақытпен салыстыр. «Түн» өлеңі Өлеңді аудиожазбадан тыңдату Дескриптор: 1. Өлеңнің мазмұнын жүйелі баяндайды 2. Берілген сұрақтарға жауап береді 3. Негізгі ойды анықтайды

6 слайд

Өлең неліктен «Түн» деп аталған? Балалар түнде неге әткеншек теппейді? Түн мезгілін күндізгі уақытпен салыстыр. «Түн» өлеңі Өлеңді аудиожазбадан тыңдату Дескриптор: 1. Өлеңнің мазмұнын жүйелі баяндайды 2. Берілген сұрақтарға жауап береді 3. Негізгі ойды анықтайды

Сергіту сәті Грамматикалық ширату: Түбір сөзді естігенде 1 рет, туынды сөзді естігенде 2 рет қол соғу

7 слайд
Сергіту сәті Грамматикалық ширату: Түбір сөзді естігенде 1 рет, туынды сөзді естігенде 2 рет қол соғу

7 слайд

Сергіту сәті Грамматикалық ширату: Түбір сөзді естігенде 1 рет, туынды сөзді естігенде 2 рет қол соғу

Дескриптор: Мәтінді оқиды Мәтінді көркем жазадыДәптермен жұмыс Күндіз күн шығады. Ол айналаға нұрын шашады. Жер беті жап - жа

8 слайд
Дескриптор: Мәтінді оқиды Мәтінді көркем жазадыДәптермен жұмыс Күндіз күн шығады. Ол айналаға нұрын шашады. Жер беті жап - жарық болады.

8 слайд

Дескриптор: Мәтінді оқиды Мәтінді көркем жазадыДәптермен жұмыс Күндіз күн шығады. Ол айналаға нұрын шашады. Жер беті жап - жарық болады.

Топтық жұмыс Түбір сөз дегеніміз не? (Ережесін айту, сөйлемнің түбірін табу) Күзде күн салқындайды. Туынды сөз дегеніміз не?

9 слайд
Топтық жұмыс Түбір сөз дегеніміз не? (Ережесін айту, сөйлемнің түбірін табу) Күзде күн салқындайды. Туынды сөз дегеніміз не? (Ережесін айту, мысал келтіру) Түбірлес сөздер дегеніміз не? (Ережесін айту, мысал келтіру) Дескриптор: Түбір, туынды, түбірлес сөздердің ережелерін біледі. Сөйлемдерді талдай алады ҚБ: “Бағдаршам” арқылы бағалау 2 – топ. 1 – топ. 3 – топ.

9 слайд

Топтық жұмыс Түбір сөз дегеніміз не? (Ережесін айту, сөйлемнің түбірін табу) Күзде күн салқындайды. Туынды сөз дегеніміз не? (Ережесін айту, мысал келтіру) Түбірлес сөздер дегеніміз не? (Ережесін айту, мысал келтіру) Дескриптор: Түбір, туынды, түбірлес сөздердің ережелерін біледі. Сөйлемдерді талдай алады ҚБ: “Бағдаршам” арқылы бағалау 2 – топ. 1 – топ. 3 – топ.

Пішіндерді сәйкестендіріп, өлең құрастыр Елеңдеп құлағы Еліріп тұрады Көреген қырағы Бөкеннің лағы Дескриптор: Өлең құрасты

10 слайд
Пішіндерді сәйкестендіріп, өлең құрастыр Елеңдеп құлағы Еліріп тұрады Көреген қырағы Бөкеннің лағы Дескриптор: Өлең құрастырады Қарамен берілген сөздің түбірін табады Түбір сөздің соңғы дыбысы неліктен өзгергенін түсіндіреді ҚБ: “Бағдаршам” арқылы бағалау

10 слайд

Пішіндерді сәйкестендіріп, өлең құрастыр Елеңдеп құлағы Еліріп тұрады Көреген қырағы Бөкеннің лағы Дескриптор: Өлең құрастырады Қарамен берілген сөздің түбірін табады Түбір сөздің соңғы дыбысы неліктен өзгергенін түсіндіреді ҚБ: “Бағдаршам” арқылы бағалау

Жұптық жұмыс “ Ішіне – сыртына” стратегиясы бойынша берілген сөздерден түбір сөздер мен қосымшалы сөздерді ажырату (түбір сө

11 слайд
Жұптық жұмыс “ Ішіне – сыртына” стратегиясы бойынша берілген сөздерден түбір сөздер мен қосымшалы сөздерді ажырату (түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымша сөздерді шеңбердің сыртына жазу) Дескриптор: Түбір және қосымша сөзді табады. Түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымша сөздерді шеңбердің сыртына жаза алады. ҚБ: “От шашу” арқылы бағалау

11 слайд

Жұптық жұмыс “ Ішіне – сыртына” стратегиясы бойынша берілген сөздерден түбір сөздер мен қосымшалы сөздерді ажырату (түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымша сөздерді шеңбердің сыртына жазу) Дескриптор: Түбір және қосымша сөзді табады. Түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымша сөздерді шеңбердің сыртына жаза алады. ҚБ: “От шашу” арқылы бағалау

1. Түбір сөз дегеніміз не? 2. Қосымша дегеніміз не, қосымшаның неше түрі болады? 3. Жұрнақ дегеніміз не? Мысал келтір 4.

12 слайд
1. Түбір сөз дегеніміз не? 2. Қосымша дегеніміз не, қосымшаның неше түрі болады? 3. Жұрнақ дегеніміз не? Мысал келтір 4. Жалғау дегеніміз не? Мысал келтір 5. Туынды сөз дегеніміз не? Мысал келтір 6. Түбірлес сөздер дегеніміз не? Сабақты бекіту: «Қар лақтыру» әдісі

12 слайд

1. Түбір сөз дегеніміз не? 2. Қосымша дегеніміз не, қосымшаның неше түрі болады? 3. Жұрнақ дегеніміз не? Мысал келтір 4. Жалғау дегеніміз не? Мысал келтір 5. Туынды сөз дегеніміз не? Мысал келтір 6. Түбірлес сөздер дегеніміз не? Сабақты бекіту: «Қар лақтыру» әдісі

“ Эмоциялық көңіл – күйді анықтау”Кері байланыс Ағаштың қай жеріне өзіңді орналастырар едің? Өзіңді ағаштың қай жерінде сезі

13 слайд
“ Эмоциялық көңіл – күйді анықтау”Кері байланыс Ағаштың қай жеріне өзіңді орналастырар едің? Өзіңді ағаштың қай жерінде сезінесің? Ағашта отырған әрбір адамның өзіне ғана тән көңіл – күйі мен ішкі жан дүниесі бар, оны бет әлпетінен ажыратуға болады. Қайсысы саған ұқсайды?

13 слайд

“ Эмоциялық көңіл – күйді анықтау”Кері байланыс Ағаштың қай жеріне өзіңді орналастырар едің? Өзіңді ағаштың қай жерінде сезінесің? Ағашта отырған әрбір адамның өзіне ғана тән көңіл – күйі мен ішкі жан дүниесі бар, оны бет әлпетінен ажыратуға болады. Қайсысы саған ұқсайды?

Үйге тапсырма Түбір мен қосымшаның жазылуы. Ережені қайтала, 39 - жаттығу 91 - бет

14 слайд
Үйге тапсырма Түбір мен қосымшаның жазылуы. Ережені қайтала, 39 - жаттығу 91 - бет

14 слайд

Үйге тапсырма Түбір мен қосымшаның жазылуы. Ережені қайтала, 39 - жаттығу 91 - бет

Тыңдағандарыңызға рахмет !

15 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет !

15 слайд

Тыңдағандарыңызға рахмет !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ