Ашық сабақ: "Түбір мен қосымшаның жазылуы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы :
Түбір мен
қосымшаның
жазылуы
Тажимаханова Айнұр Жарылқасынқызы 3 «В»
сыныбы Қазақ тілі
1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Түбір мен қосымшаның жазылуы Тажимаханова Айнұр Жарылқасынқызы 3 «В» сыныбы Қазақ тілі
2 слайд
Сабақтың мақсаты :
3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру
жəне жауап беру;
3.4.1.2. Түбір сөздегі –ы, -і нің дауысты
дыбыстан басталатын қосымша жалғанған
кездегі өзгерісін сақтап жазу
2 слайд
Сабақтың мақсаты : 3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру; 3.4.1.2. Түбір сөздегі –ы, -і нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу
3 слайд
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте
Жұмыс ережесіне келісу
Сабақта бір – бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты дәл жауап береміз
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
3 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру Ана тілің арың бұл, Ұятың боп тұр бетте. Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте Жұмыс ережесіне келісу Сабақта бір – бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты дәл жауап береміз Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
4 слайд
“ Микрофон” әдісі бойынша алдыңғы
білімді пысықтау
Түбір сөз дегеніміз не?
Қосымша дегеніміз не, қосымшаның неше түрі болады?
Жұрнақ дегеніміз не? Мысал келтір
Жалғау дегеніміз не? Мысал келтір
Туынды сөз дегеніміз не? Мысал келтір
Түбірлес сөздер дегеніміз не?
ҚБ: Басбармақ арқылы бағалау
4 слайд
“ Микрофон” әдісі бойынша алдыңғы білімді пысықтау Түбір сөз дегеніміз не? Қосымша дегеніміз не, қосымшаның неше түрі болады? Жұрнақ дегеніміз не? Мысал келтір Жалғау дегеніміз не? Мысал келтір Туынды сөз дегеніміз не? Мысал келтір Түбірлес сөздер дегеніміз не? ҚБ: Басбармақ арқылы бағалау
5 слайд
«Мюссенберг» әдісі
Раэлиащшатүбірмөпывымен
кеаозсджқосымшаныңпигнну
шәазтлжазылуышвщпдрщ
5 слайд
«Мюссенберг» әдісі Раэлиащшатүбірмөпывымен кеаозсджқосымшаныңпигнну шәазтлжазылуышвщпдрщ
6 слайд
Өлең неліктен «Түн» деп аталған?
Балалар түнде неге әткеншек теппейді?
Түн мезгілін күндізгі уақытпен салыстыр. «Түн» өлеңі
Өлеңді аудиожазбадан тыңдату
Дескриптор:
1. Өлеңнің мазмұнын жүйелі баяндайды
2. Берілген сұрақтарға жауап береді
3. Негізгі ойды анықтайды
6 слайд
Өлең неліктен «Түн» деп аталған? Балалар түнде неге әткеншек теппейді? Түн мезгілін күндізгі уақытпен салыстыр. «Түн» өлеңі Өлеңді аудиожазбадан тыңдату Дескриптор: 1. Өлеңнің мазмұнын жүйелі баяндайды 2. Берілген сұрақтарға жауап береді 3. Негізгі ойды анықтайды
7 слайд
Сергіту сәті
Грамматикалық ширату:
Түбір сөзді естігенде 1 рет, туынды сөзді
естігенде 2 рет қол соғу
7 слайд
Сергіту сәті Грамматикалық ширату: Түбір сөзді естігенде 1 рет, туынды сөзді естігенде 2 рет қол соғу
8 слайд
Дескриптор:
Мәтінді оқиды
Мәтінді көркем жазадыДәптермен жұмыс
Күндіз күн шығады. Ол айналаға
нұрын шашады. Жер беті жап -
жарық болады.
8 слайд
Дескриптор: Мәтінді оқиды Мәтінді көркем жазадыДәптермен жұмыс Күндіз күн шығады. Ол айналаға нұрын шашады. Жер беті жап - жарық болады.
9 слайд
Топтық жұмыс
Түбір сөз
дегеніміз не?
(Ережесін айту, сөйлемнің
түбірін табу)
Күзде күн
салқындайды. Туынды сөз
дегеніміз не?
(Ережесін айту, мысал
келтіру) Түбірлес сөздер
дегеніміз не?
(Ережесін айту, мысал
келтіру)
Дескриптор:
Түбір, туынды, түбірлес сөздердің ережелерін біледі.
Сөйлемдерді талдай алады
ҚБ: “Бағдаршам” арқылы бағалау 2 – топ. 1 – топ. 3 – топ.
9 слайд
Топтық жұмыс Түбір сөз дегеніміз не? (Ережесін айту, сөйлемнің түбірін табу) Күзде күн салқындайды. Туынды сөз дегеніміз не? (Ережесін айту, мысал келтіру) Түбірлес сөздер дегеніміз не? (Ережесін айту, мысал келтіру) Дескриптор: Түбір, туынды, түбірлес сөздердің ережелерін біледі. Сөйлемдерді талдай алады ҚБ: “Бағдаршам” арқылы бағалау 2 – топ. 1 – топ. 3 – топ.
10 слайд
Пішіндерді сәйкестендіріп, өлең құрастыр
Елеңдеп құлағы
Еліріп тұрады
Көреген қырағы
Бөкеннің лағы
Дескриптор:
Өлең құрастырады
Қарамен берілген сөздің түбірін табады
Түбір сөздің соңғы дыбысы неліктен өзгергенін түсіндіреді
ҚБ: “Бағдаршам” арқылы бағалау
10 слайд
Пішіндерді сәйкестендіріп, өлең құрастыр Елеңдеп құлағы Еліріп тұрады Көреген қырағы Бөкеннің лағы Дескриптор: Өлең құрастырады Қарамен берілген сөздің түбірін табады Түбір сөздің соңғы дыбысы неліктен өзгергенін түсіндіреді ҚБ: “Бағдаршам” арқылы бағалау
11 слайд
Жұптық жұмыс
“ Ішіне – сыртына” стратегиясы бойынша берілген
сөздерден түбір сөздер мен қосымшалы сөздерді ажырату
(түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымша сөздерді
шеңбердің сыртына жазу)
Дескриптор:
Түбір және қосымша сөзді табады.
Түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымша сөздерді
шеңбердің сыртына жаза алады.
ҚБ: “От шашу” арқылы бағалау
11 слайд
Жұптық жұмыс “ Ішіне – сыртына” стратегиясы бойынша берілген сөздерден түбір сөздер мен қосымшалы сөздерді ажырату (түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымша сөздерді шеңбердің сыртына жазу) Дескриптор: Түбір және қосымша сөзді табады. Түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымша сөздерді шеңбердің сыртына жаза алады. ҚБ: “От шашу” арқылы бағалау
12 слайд
1. Түбір сөз дегеніміз не?
2. Қосымша дегеніміз не, қосымшаның неше түрі болады?
3. Жұрнақ дегеніміз не? Мысал келтір
4. Жалғау дегеніміз не? Мысал келтір
5. Туынды сөз дегеніміз не? Мысал келтір
6. Түбірлес сөздер дегеніміз не? Сабақты бекіту:
«Қар лақтыру» әдісі
12 слайд
1. Түбір сөз дегеніміз не? 2. Қосымша дегеніміз не, қосымшаның неше түрі болады? 3. Жұрнақ дегеніміз не? Мысал келтір 4. Жалғау дегеніміз не? Мысал келтір 5. Туынды сөз дегеніміз не? Мысал келтір 6. Түбірлес сөздер дегеніміз не? Сабақты бекіту: «Қар лақтыру» әдісі
13 слайд
“ Эмоциялық
көңіл – күйді анықтау”Кері байланыс
Ағаштың қай жеріне өзіңді
орналастырар едің?
Өзіңді ағаштың қай жерінде
сезінесің?
Ағашта отырған әрбір
адамның өзіне ғана тән
көңіл – күйі мен ішкі жан
дүниесі бар, оны бет
әлпетінен ажыратуға
болады. Қайсысы саған
ұқсайды?
13 слайд
“ Эмоциялық көңіл – күйді анықтау”Кері байланыс Ағаштың қай жеріне өзіңді орналастырар едің? Өзіңді ағаштың қай жерінде сезінесің? Ағашта отырған әрбір адамның өзіне ғана тән көңіл – күйі мен ішкі жан дүниесі бар, оны бет әлпетінен ажыратуға болады. Қайсысы саған ұқсайды?
14 слайд
Үйге тапсырма
Түбір мен қосымшаның жазылуы.
Ережені қайтала, 39 - жаттығу 91 - бет
14 слайд
Үйге тапсырма Түбір мен қосымшаның жазылуы. Ережені қайтала, 39 - жаттығу 91 - бет
15 слайд
Тыңдағандарыңызға
рахмет !
15 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет !