Материалдар / Ашық сабақ Тұсау кесу 5-сынып Қазақ тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Тұсау кесу 5-сынып Қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2020
612
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
С offee-break

1 слайд
С offee-break

1 слайд

С offee-break

Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру кезеңі

2 слайд
Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру кезеңі

2 слайд

Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру кезеңі

• Оқушы өз білім нәтижесін немесе өз ісіне қай кезде қандай нәтижеге саралай алады?

3 слайд
• Оқушы өз білім нәтижесін немесе өз ісіне қай кезде қандай нәтижеге саралай алады?

3 слайд

• Оқушы өз білім нәтижесін немесе өз ісіне қай кезде қандай нәтижеге саралай алады?

• Оқушылардың өзіндік реттелеуін дұрыс қалыптастыру үшін мұғалімге не маңызды?

4 слайд
• Оқушылардың өзіндік реттелеуін дұрыс қалыптастыру үшін мұғалімге не маңызды?

4 слайд

• Оқушылардың өзіндік реттелеуін дұрыс қалыптастыру үшін мұғалімге не маңызды?

• Сыныпта жағымды ахуалды қалыптастыру үшін сіз қандай бағалау түрлерін пайдаланасыз?

5 слайд
• Сыныпта жағымды ахуалды қалыптастыру үшін сіз қандай бағалау түрлерін пайдаланасыз?

5 слайд

• Сыныпта жағымды ахуалды қалыптастыру үшін сіз қандай бағалау түрлерін пайдаланасыз?

Бағалау – оқу дәлелдері жоспарлы және жүйелі жинақталатын және де оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін қолда

6 слайд
Бағалау – оқу дәлелдері жоспарлы және жүйелі жинақталатын және де оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін қолданылатын кез келген қызметті сипаттайтын ұғым.

6 слайд

Бағалау – оқу дәлелдері жоспарлы және жүйелі жинақталатын және де оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін қолданылатын кез келген қызметті сипаттайтын ұғым.

Бұл ұғым бағалаудың екі аспектісін көздейді Оқуды бағалау ( жиынтық бағалау) Оқу үшін бағалау (қалыптастырушы бағалау)

7 слайд
Бұл ұғым бағалаудың екі аспектісін көздейді Оқуды бағалау ( жиынтық бағалау) Оқу үшін бағалау (қалыптастырушы бағалау)

7 слайд

Бұл ұғым бағалаудың екі аспектісін көздейді Оқуды бағалау ( жиынтық бағалау) Оқу үшін бағалау (қалыптастырушы бағалау)

• Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілд

8 слайд
• Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамассыз ететін оқудың ағымдағы бағалауы. • Жиынтық бағалау – оқытудың нәтижелерін жіктеу, сертификаттау және тіркеу мақсатында оқытудың қорытындыларын шығару.

8 слайд

• Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамассыз ететін оқудың ағымдағы бағалауы. • Жиынтық бағалау – оқытудың нәтижелерін жіктеу, сертификаттау және тіркеу мақсатында оқытудың қорытындыларын шығару.

Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

9 слайд
Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

9 слайд

Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут

Топтық бағалау 2 2 2 , 3 , 4 , 5

10 слайд
Топтық бағалау 2 2 2 , 3 , 4 , 5

10 слайд

Топтық бағалау 2 2 2 , 3 , 4 , 5

• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдері

11 слайд
• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер.

11 слайд

• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер.

Критерий арқылы бағалау: 10 балл –«5» • Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай • төрт қанаты симметриялы-2 ұпай • мұрты -1 ұпай • к

12 слайд
Критерий арқылы бағалау: 10 балл –«5» • Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай • төрт қанаты симметриялы-2 ұпай • мұрты -1 ұпай • көзі -1 ұпай • тұмсығы -1 ұпай • суреттің салыну ерекшілігі -2 ұпай 2 минут уақыт беріледі

12 слайд

Критерий арқылы бағалау: 10 балл –«5» • Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай • төрт қанаты симметриялы-2 ұпай • мұрты -1 ұпай • көзі -1 ұпай • тұмсығы -1 ұпай • суреттің салыну ерекшілігі -2 ұпай 2 минут уақыт беріледі

Тапсырма 2: Топтық жұмыс Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию Регламент 3 минут

13 слайд
Тапсырма 2: Топтық жұмыс Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию Регламент 3 минут

13 слайд

Тапсырма 2: Топтық жұмыс Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию Регламент 3 минут

Дескриптор қолданудың артықшылығы: • Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады • Оқушы өзін-өзі бағ

14 слайд
Дескриптор қолданудың артықшылығы: • Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады • Оқушы өзін-өзі бағалайды • Өзінің білім деңгейін басқа оқушылырмен салыстырады. • Тапсырмалар төменгі деңгейден жоғары қарай кезең кезеңмен қамтылады. • Оқушылар танымдық, эмоционалдық, психомотрлық бағыт бойынша мақсатқа жетеді. • Оқушы әділ бағаланады. • Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту стратегиялары іске асады.

14 слайд

Дескриптор қолданудың артықшылығы: • Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады • Оқушы өзін-өзі бағалайды • Өзінің білім деңгейін басқа оқушылырмен салыстырады. • Тапсырмалар төменгі деңгейден жоғары қарай кезең кезеңмен қамтылады. • Оқушылар танымдық, эмоционалдық, психомотрлық бағыт бойынша мақсатқа жетеді. • Оқушы әділ бағаланады. • Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту стратегиялары іске асады.

+ - қызықты ? Кері байланыс

15 слайд
+ - қызықты ?                        Кері байланыс

15 слайд

+ - қызықты ?                        Кері байланыс