Ашық сабақ Тұсау кесу 5-сынып Қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
С offee-break
1 слайд
С offee-break
2 слайд
Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру
кезеңі
2 слайд
Топтың ережесін құруға 3 мин беріледі Таңыстыру кезеңі
3 слайд
•
Оқушы өз білім нәтижесін немесе өз ісіне
қай кезде қандай нәтижеге саралай алады?
3 слайд
• Оқушы өз білім нәтижесін немесе өз ісіне қай кезде қандай нәтижеге саралай алады?
4 слайд
•
Оқушылардың өзіндік реттелеуін дұрыс
қалыптастыру үшін мұғалімге не маңызды?
4 слайд
• Оқушылардың өзіндік реттелеуін дұрыс қалыптастыру үшін мұғалімге не маңызды?
5 слайд
•
Сыныпта жағымды ахуалды қалыптастыру
үшін сіз қандай бағалау түрлерін
пайдаланасыз?
5 слайд
• Сыныпта жағымды ахуалды қалыптастыру үшін сіз қандай бағалау түрлерін пайдаланасыз?
6 слайд
Бағалау – оқу дәлелдері жоспарлы
және жүйелі жинақталатын және де
оқу сапасы туралы қорытынды
қабылдау үшін қолданылатын кез
келген қызметті сипаттайтын ұғым.
6 слайд
Бағалау – оқу дәлелдері жоспарлы және жүйелі жинақталатын және де оқу сапасы туралы қорытынды қабылдау үшін қолданылатын кез келген қызметті сипаттайтын ұғым.
7 слайд
Бұл ұғым бағалаудың
екі аспектісін көздейді
Оқуды бағалау
( жиынтық
бағалау) Оқу үшін бағалау
(қалыптастырушы
бағалау)
7 слайд
Бұл ұғым бағалаудың екі аспектісін көздейді Оқуды бағалау ( жиынтық бағалау) Оқу үшін бағалау (қалыптастырушы бағалау)
8 слайд
•
Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді,
оқушыларды және педагогикалық үдерістің
басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру
үшін қажет ақпаратпен қамтамассыз ететін
оқудың ағымдағы бағалауы.
•
Жиынтық бағалау – оқытудың нәтижелерін
жіктеу, сертификаттау және тіркеу
мақсатында оқытудың қорытындыларын
шығару.
8 слайд
• Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамассыз ететін оқудың ағымдағы бағалауы. • Жиынтық бағалау – оқытудың нәтижелерін жіктеу, сертификаттау және тіркеу мақсатында оқытудың қорытындыларын шығару.
9 слайд
Тапсырма 1: Топтық жұмыс
Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу
Регламент 3 минут
9 слайд
Тапсырма 1: Топтық жұмыс Әр мұғалім А4 парағына көбелектің суретін салу Регламент 3 минут
10 слайд
Топтық бағалау
2
2
2
, 3
, 4
, 5
10 слайд
Топтық бағалау 2 2 2 , 3 , 4 , 5
11 слайд
•
Критериалды бағалау – оқушының оқу
нәтижелерін білім беру мақсаттарымен
мазмұнына сәйкес келетің білім беру
үдерісіне қатысушылардың барлығына
алдын ала таныс, ұжым талқысынан
өткен, нақты анықталған өлшемдер.
11 слайд
• Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттарымен мазмұнына сәйкес келетің білім беру үдерісіне қатысушылардың барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер.
12 слайд
Критерий арқылы бағалау:
10 балл –«5»
•
Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай
•
төрт қанаты симметриялы-2 ұпай
•
мұрты -1 ұпай
•
көзі -1 ұпай
•
тұмсығы -1 ұпай
•
суреттің салыну ерекшілігі -2 ұпай
2 минут уақыт беріледі
12 слайд
Критерий арқылы бағалау: 10 балл –«5» • Денесі үш бөліктен тұрады -3 ұпай • төрт қанаты симметриялы-2 ұпай • мұрты -1 ұпай • көзі -1 ұпай • тұмсығы -1 ұпай • суреттің салыну ерекшілігі -2 ұпай 2 минут уақыт беріледі
13 слайд
Тапсырма 2: Топтық жұмыс
Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию
Регламент 3 минут
13 слайд
Тапсырма 2: Топтық жұмыс Қошқар мүйіз ою-өрнегін оюып қию Регламент 3 минут
14 слайд
Дескриптор қолданудың артықшылығы:
•
Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады
•
Оқушы өзін-өзі бағалайды
•
Өзінің білім деңгейін басқа оқушылырмен салыстырады.
•
Тапсырмалар төменгі деңгейден жоғары қарай кезең кезеңмен қамтылады.
•
Оқушылар танымдық, эмоционалдық, психомотрлық бағыт бойынша мақсатқа
жетеді.
•
Оқушы әділ бағаланады.
•
Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту стратегиялары іске асады.
14 слайд
Дескриптор қолданудың артықшылығы: • Тапсырма берген кезде критерий беріледі, соған қарай оқушы талпынады • Оқушы өзін-өзі бағалайды • Өзінің білім деңгейін басқа оқушылырмен салыстырады. • Тапсырмалар төменгі деңгейден жоғары қарай кезең кезеңмен қамтылады. • Оқушылар танымдық, эмоционалдық, психомотрлық бағыт бойынша мақсатқа жетеді. • Оқушы әділ бағаланады. • Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқыту стратегиялары іске асады.
15 слайд
+ - қызықты ?
Кері байланыс
15 слайд
+ - қызықты ? Кері байланыс