Материалдар / Ашық сабақ. Ы.Алтынсарин "Атымтай Жомарт" 5- сынып

Ашық сабақ. Ы.Алтынсарин "Атымтай Жомарт" 5- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Ы.Алтынсарин "Атымтай Жомарт" 5- сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2023
291
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті. 5-сынып

1 слайд
Қазақ әдебиеті. 5-сынып 7-сабақ (ІІ тоқсан) Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» Жомарттық- қайырымдылық тамшысы

1 слайд

Қазақ әдебиеті. 5-сынып 7-сабақ (ІІ тоқсан) Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» Жомарттық- қайырымдылық тамшысы

Оқу мақсаты: Т/Ж1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Бағалау критерийі: - көркем шығарманы

2 слайд
Оқу мақсаты: Т/Ж1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Бағалау критерийі: - көркем шығарманың жанрына қарай фабуласы,сюжеттік дамуына талдау жасайды. Мектеп құндылығы: Еңбекқорлық арқылы терең білімге тәрбиелеу. Аталған құндылық әңгімеде көтерілген өзекті мәселе арқылы оқушылардың  сын тұрғысынан ойлай білу дағдылары негізінде  жүзеге асады.

2 слайд

Оқу мақсаты: Т/Ж1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Бағалау критерийі: - көркем шығарманың жанрына қарай фабуласы,сюжеттік дамуына талдау жасайды. Мектеп құндылығы: Еңбекқорлық арқылы терең білімге тәрбиелеу. Аталған құндылық әңгімеде көтерілген өзекті мәселе арқылы оқушылардың  сын тұрғысынан ойлай білу дағдылары негізінде  жүзеге асады.

Балалар, суреттен не байқадыңдар? Адамдардың бұл іс-әрекетін қандай қасиетке жатқызамыз? Жомарттық сөзін қалай түсінесіңдер?

3 слайд
Балалар, суреттен не байқадыңдар? Адамдардың бұл іс-әрекетін қандай қасиетке жатқызамыз? Жомарттық сөзін қалай түсінесіңдер?

3 слайд

Балалар, суреттен не байқадыңдар? Адамдардың бұл іс-әрекетін қандай қасиетке жатқызамыз? Жомарттық сөзін қалай түсінесіңдер?

Атымтай жомарт  Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки

4 слайд
Атымтай жомарт  Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен. Б i р күн i өз i н i ң жақын, таныстары сұрады дейд i:  – Жомарт, құдай бергей дәулет i ң i з бар, ашқа – тамақ, жалаңашқа – ки i м, үйс i здерге – үй болдыңыз, сөйт i п тұрып өз басыңызды кемш i л i кке салып, жете алмаған жарлыша отын кес i п, шөп тасығаныңыздың мағынасы не? – деп.Жомарт айтты дейд i:– Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем-кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i.

4 слайд

Атымтай жомарт  Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен. Б i р күн i өз i н i ң жақын, таныстары сұрады дейд i:  – Жомарт, құдай бергей дәулет i ң i з бар, ашқа – тамақ, жалаңашқа – ки i м, үйс i здерге – үй болдыңыз, сөйт i п тұрып өз басыңызды кемш i л i кке салып, жете алмаған жарлыша отын кес i п, шөп тасығаныңыздың мағынасы не? – деп.Жомарт айтты дейд i:– Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем-кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i.

Сұрақтарға жауап беріңіз 1. Неге Атымтай жомарт бай бола тұра отын кесіп, шөп тасыды? 2.Жомарттыққа қарама-қарсы қасиетті қай

5 слайд
Сұрақтарға жауап беріңіз 1. Неге Атымтай жомарт бай бола тұра отын кесіп, шөп тасыды? 2.Жомарттыққа қарама-қарсы қасиетті қай кейіпкердің сөзінен аңғаруға болады?Дәлел келтіріңіз.

5 слайд

Сұрақтарға жауап беріңіз 1. Неге Атымтай жомарт бай бола тұра отын кесіп, шөп тасыды? 2.Жомарттыққа қарама-қарсы қасиетті қай кейіпкердің сөзінен аңғаруға болады?Дәлел келтіріңіз.

Тапсырма Шығарманың сюжетін сақтап жоспар құрыңыз. Дескриптор:  -әңгімені түсініп оқиды;  -шығарма сюжетін сақтап жоспар құрад

6 слайд
Тапсырма Шығарманың сюжетін сақтап жоспар құрыңыз. Дескриптор:  -әңгімені түсініп оқиды;  -шығарма сюжетін сақтап жоспар құрады. Жоспар 1. 2. 3.

6 слайд

Тапсырма Шығарманың сюжетін сақтап жоспар құрыңыз. Дескриптор:  -әңгімені түсініп оқиды;  -шығарма сюжетін сақтап жоспар құрады. Жоспар 1. 2. 3.

Тапсырма  Атымтай жомарттың жұмыс жасау себептерін ретімен сәйкестендірейік Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші се

7 слайд
Тапсырма  Атымтай жомарттың жұмыс жасау себептерін ретімен сәйкестендірейік Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші себеп күнәлі болу көңілге жел кіру еңбектің дәмі әбірет алу

7 слайд

Тапсырма  Атымтай жомарттың жұмыс жасау себептерін ретімен сәйкестендірейік Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші себеп күнәлі болу көңілге жел кіру еңбектің дәмі әбірет алу

Ықтимал жауап  Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші себеп күнәлі болу көңілге жел кіру еңбектің дәмі әбірет алу

8 слайд
Ықтимал жауап  Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші себеп күнәлі болу көңілге жел кіру еңбектің дәмі әбірет алу

8 слайд

Ықтимал жауап  Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші себеп күнәлі болу көңілге жел кіру еңбектің дәмі әбірет алу

Тапсырма  Шығарманың баяндау желісі бойынша реттілігін сәйкестендіріңіз. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұн

9 слайд
Тапсырма  Шығарманың баяндау желісі бойынша реттілігін сәйкестендіріңіз. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н. Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем- кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен. Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i. Дескриптор: -шығарма мазмұнын біледі; -сюжеттік желісі бойынша сәйкестендіреді.

9 слайд

Тапсырма  Шығарманың баяндау желісі бойынша реттілігін сәйкестендіріңіз. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н. Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем- кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен. Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i. Дескриптор: -шығарма мазмұнын біледі; -сюжеттік желісі бойынша сәйкестендіреді.

Ықтимал жауаптар  3. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i л

10 слайд
Ықтимал жауаптар  3. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н.  2. Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем-кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын.  4. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен.  1. Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен.  5. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i.

10 слайд

Ықтимал жауаптар  3. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н.  2. Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем-кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын.  4. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен.  1. Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен.  5. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i.

Қорытынды  Бүгін біз Ыбырай Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесін оқыдық;  көркем шығарманың жанрына қарай фабуласы,сюжетт

11 слайд
Қорытынды  Бүгін біз Ыбырай Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесін оқыдық;  көркем шығарманың жанрына қарай фабуласы,сюжеттік дамуына талдау жасадық.

11 слайд

Қорытынды  Бүгін біз Ыбырай Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесін оқыдық;  көркем шығарманың жанрына қарай фабуласы,сюжеттік дамуына талдау жасадық.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ