Ашық сабақ. Ы.Алтынсарин "Атымтай Жомарт" 5- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Ы.Алтынсарин "Атымтай Жомарт" 5- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Ы.Алтынсарин "Атымтай Жомарт" 5- сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақ әдебиеті. 5-сынып

#1 слайд
Қазақ әдебиеті. 5-сынып 7-сабақ (ІІ тоқсан) Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» Жомарттық- қайырымдылық тамшысы

1 слайд

Қазақ әдебиеті. 5-сынып 7-сабақ (ІІ тоқсан) Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» Жомарттық- қайырымдылық тамшысы

Оқу мақсаты: Т/Ж1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Бағалау критерийі: - көркем шығарманы

#2 слайд
Оқу мақсаты: Т/Ж1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Бағалау критерийі: - көркем шығарманың жанрына қарай фабуласы,сюжеттік дамуына талдау жасайды. Мектеп құндылығы: Еңбекқорлық арқылы терең білімге тәрбиелеу. Аталған құндылық әңгімеде көтерілген өзекті мәселе арқылы оқушылардың  сын тұрғысынан ойлай білу дағдылары негізінде  жүзеге асады.

2 слайд

Оқу мақсаты: Т/Ж1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. Бағалау критерийі: - көркем шығарманың жанрына қарай фабуласы,сюжеттік дамуына талдау жасайды. Мектеп құндылығы: Еңбекқорлық арқылы терең білімге тәрбиелеу. Аталған құндылық әңгімеде көтерілген өзекті мәселе арқылы оқушылардың  сын тұрғысынан ойлай білу дағдылары негізінде  жүзеге асады.

Балалар, суреттен не байқадыңдар? Адамдардың бұл іс-әрекетін қандай қасиетке жатқызамыз? Жомарттық сөзін қалай түсінесіңдер?

#3 слайд
Балалар, суреттен не байқадыңдар? Адамдардың бұл іс-әрекетін қандай қасиетке жатқызамыз? Жомарттық сөзін қалай түсінесіңдер?

3 слайд

Балалар, суреттен не байқадыңдар? Адамдардың бұл іс-әрекетін қандай қасиетке жатқызамыз? Жомарттық сөзін қалай түсінесіңдер?

Атымтай жомарт  Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки

#4 слайд
Атымтай жомарт  Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен. Б i р күн i өз i н i ң жақын, таныстары сұрады дейд i:  – Жомарт, құдай бергей дәулет i ң i з бар, ашқа – тамақ, жалаңашқа – ки i м, үйс i здерге – үй болдыңыз, сөйт i п тұрып өз басыңызды кемш i л i кке салып, жете алмаған жарлыша отын кес i п, шөп тасығаныңыздың мағынасы не? – деп.Жомарт айтты дейд i:– Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем-кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i.

4 слайд

Атымтай жомарт  Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен. Б i р күн i өз i н i ң жақын, таныстары сұрады дейд i:  – Жомарт, құдай бергей дәулет i ң i з бар, ашқа – тамақ, жалаңашқа – ки i м, үйс i здерге – үй болдыңыз, сөйт i п тұрып өз басыңызды кемш i л i кке салып, жете алмаған жарлыша отын кес i п, шөп тасығаныңыздың мағынасы не? – деп.Жомарт айтты дейд i:– Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем-кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i.

Сұрақтарға жауап беріңіз 1. Неге Атымтай жомарт бай бола тұра отын кесіп, шөп тасыды? 2.Жомарттыққа қарама-қарсы қасиетті қай

#5 слайд
Сұрақтарға жауап беріңіз 1. Неге Атымтай жомарт бай бола тұра отын кесіп, шөп тасыды? 2.Жомарттыққа қарама-қарсы қасиетті қай кейіпкердің сөзінен аңғаруға болады?Дәлел келтіріңіз.

5 слайд

Сұрақтарға жауап беріңіз 1. Неге Атымтай жомарт бай бола тұра отын кесіп, шөп тасыды? 2.Жомарттыққа қарама-қарсы қасиетті қай кейіпкердің сөзінен аңғаруға болады?Дәлел келтіріңіз.

Тапсырма Шығарманың сюжетін сақтап жоспар құрыңыз. Дескриптор:  -әңгімені түсініп оқиды;  -шығарма сюжетін сақтап жоспар құрад

#6 слайд
Тапсырма Шығарманың сюжетін сақтап жоспар құрыңыз. Дескриптор:  -әңгімені түсініп оқиды;  -шығарма сюжетін сақтап жоспар құрады. Жоспар 1. 2. 3.

6 слайд

Тапсырма Шығарманың сюжетін сақтап жоспар құрыңыз. Дескриптор:  -әңгімені түсініп оқиды;  -шығарма сюжетін сақтап жоспар құрады. Жоспар 1. 2. 3.

Тапсырма  Атымтай жомарттың жұмыс жасау себептерін ретімен сәйкестендірейік Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші се

#7 слайд
Тапсырма  Атымтай жомарттың жұмыс жасау себептерін ретімен сәйкестендірейік Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші себеп күнәлі болу көңілге жел кіру еңбектің дәмі әбірет алу

7 слайд

Тапсырма  Атымтай жомарттың жұмыс жасау себептерін ретімен сәйкестендірейік Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші себеп күнәлі болу көңілге жел кіру еңбектің дәмі әбірет алу

Ықтимал жауап  Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші себеп күнәлі болу көңілге жел кіру еңбектің дәмі әбірет алу

#8 слайд
Ықтимал жауап  Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші себеп күнәлі болу көңілге жел кіру еңбектің дәмі әбірет алу

8 слайд

Ықтимал жауап  Бірінші себеп Екінші себеп Үшінші себеп Төртінші себеп күнәлі болу көңілге жел кіру еңбектің дәмі әбірет алу

Тапсырма  Шығарманың баяндау желісі бойынша реттілігін сәйкестендіріңіз. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұн

#9 слайд
Тапсырма  Шығарманың баяндау желісі бойынша реттілігін сәйкестендіріңіз. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н. Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем- кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен. Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i. Дескриптор: -шығарма мазмұнын біледі; -сюжеттік желісі бойынша сәйкестендіреді.

9 слайд

Тапсырма  Шығарманың баяндау желісі бойынша реттілігін сәйкестендіріңіз. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н. Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем- кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен. Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i. Дескриптор: -шығарма мазмұнын біледі; -сюжеттік желісі бойынша сәйкестендіреді.

Ықтимал жауаптар  3. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i л

#10 слайд
Ықтимал жауаптар  3. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н.  2. Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем-кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын.  4. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен.  1. Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен.  5. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i.

10 слайд

Ықтимал жауаптар  3. Ек i нш i с i: бар бола тұрып мен жұмыс қылсам, мұның кемш i л i к емес екен i н б i л i п, кей i нг i лер әб i рет алсын дейм i н.  2. Төрт түрл i себеп бар. Әуелг i с i: әдем i ат, асыл ки i м, асқан дәулетт i өне бойы әдет етсең, көң i лге жел к i рг i зед i; сол жел i ккен көң i лмен өз i мнен терезес i төмен бейшаралардан жирен i п, көз салмай, кем-кет i кке жәрдем беруд i ұмытармын деп қорқамын.  4. Үш i нш i с i: күн сайын өз бейнет i ммен тапқан б i р-ек i пұлға нан сатып алып жесем де бойыма сол тамақ болып тарайды, еңбекпен табылған дәмн i ң тәтт i л i г i, с i ң i мд i л i г i болады екен.  1. Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай бола тұрып, күн сайын б i р мезг i л үст i не еск i- құсқы ки i м ки i п, отын кес i п, шөп тасып жұмыс қылады екен.  5. Төрт i нш i с i: құдайтағаламның берген дәулет i н өз i мс i н i п, ти i ст i орындарына жаратпай, көб i с i н өз i м i ш i п-жеп, өз i м тұтынсам, мал берген иес i не күнәл i болармын деп қорқамын, – дед i.

Қорытынды  Бүгін біз Ыбырай Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесін оқыдық;  көркем шығарманың жанрына қарай фабуласы,сюжетт

#11 слайд
Қорытынды  Бүгін біз Ыбырай Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесін оқыдық;  көркем шығарманың жанрына қарай фабуласы,сюжеттік дамуына талдау жасадық.

11 слайд

Қорытынды  Бүгін біз Ыбырай Алтынсариннің «Атымтай жомарт» әңгімесін оқыдық;  көркем шығарманың жанрына қарай фабуласы,сюжеттік дамуына талдау жасадық.

Файл форматы:
pptx
03.01.2023
609
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі