Ашық сабақ:Біздің мерекелеріміз.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы Ақшұқыр
мектеп - лицейі Акниязова Рыскул Тузелбаевна «Махаббат және абырой» бөлімі
Б.Момышұлы «Ұшқан ұя»
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар
орындай алады: әдеби
шығарманың идеясын
ашады. Кейбір оқушылар орындай
алады: Әдеби шығарманың
идеясы мен пафосын ұлттық
мүдде тұрғысынан ашады.Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: әдеби
шығарманың идеясы мен
пафосын ашады. Оқу мақсаты
8.1.2.1. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде
тұрғысынан ашу
1 слайд
Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы Ақшұқыр мектеп - лицейі Акниязова Рыскул Тузелбаевна «Махаббат және абырой» бөлімі Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: әдеби шығарманың идеясын ашады. Кейбір оқушылар орындай алады: Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ашады. Оқу мақсаты 8.1.2.1. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу
2 слайд
Оқушыларды топқа бөлу
Имаш, Момыш, Бауыржан,
Қызтумас бейнелерін
суреттеу
«Бауыржан – ұлт мүддесінің
ұйытқысы» тақырыбына эссе
жаздыру
Берілген мысал мен кейіпкер
сөзін сәйкестендіру
Шығармашылық диктант
жаздыру «Мозайка» әдісі
«Сөзді тап» әдісі
PRES әдісі
Сәйкестендіру кестесі
«Кезбе шолу» әдісі Есте сақтау қабілеттері
артады, кейіпкерлер
бейнесіне ажыратып, ұлы
тұлғаларды тани алады.
Оқушылар топқа бөлінеді
Есте сақтау қабілеті артады,
ойын жүйелі құрастыра білуге
машықтанады
Сөз жүйесін түсініп,
шатаспауға машықтанады
Нақты дәлелдер келтіре алады,
сөздік қоры молайып,
функционалдық сауаттылығы
артады Белсенді оқыту әдістері
2 слайд
Оқушыларды топқа бөлу Имаш, Момыш, Бауыржан, Қызтумас бейнелерін суреттеу «Бауыржан – ұлт мүддесінің ұйытқысы» тақырыбына эссе жаздыру Берілген мысал мен кейіпкер сөзін сәйкестендіру Шығармашылық диктант жаздыру «Мозайка» әдісі «Сөзді тап» әдісі PRES әдісі Сәйкестендіру кестесі «Кезбе шолу» әдісі Есте сақтау қабілеттері артады, кейіпкерлер бейнесіне ажыратып, ұлы тұлғаларды тани алады. Оқушылар топқа бөлінеді Есте сақтау қабілеті артады, ойын жүйелі құрастыра білуге машықтанады Сөз жүйесін түсініп, шатаспауға машықтанады Нақты дәлелдер келтіре алады, сөздік қоры молайып, функционалдық сауаттылығы артады Белсенді оқыту әдістері
3 слайд
Жоғарғы
деңгей
Орта деңгей
Төменгі деңгейСаралап оқыту - оқушының жеке тұлғасы дамып, қалыптасуын көздейтін дидактикалық үдеріс.
« PRES » әдісі бойынша «Бауыржан – ұлт
мүддесінің ұйытқысы» тақырыбына 20-30 сөзден
тұратын эссе жазу Білім алушының сыни
тұрғыдан ойлау арқылы сын-
пікірлер айта білу дағдысы
тереңдейді. Функционалдық
сауаттылығы артады.
Білім алушы жазылым
және сыни тұрғыдан ойлау
дағдысын топтастырып,
құндылықтарды бойына
жинақтайды.
Ұсынылған ақпаратты
түсініп, анықтап, жазылым
дағдысын дамытады.
3 слайд
Жоғарғы деңгей Орта деңгей Төменгі деңгейСаралап оқыту - оқушының жеке тұлғасы дамып, қалыптасуын көздейтін дидактикалық үдеріс. « PRES » әдісі бойынша «Бауыржан – ұлт мүддесінің ұйытқысы» тақырыбына 20-30 сөзден тұратын эссе жазу Білім алушының сыни тұрғыдан ойлау арқылы сын- пікірлер айта білу дағдысы тереңдейді. Функционалдық сауаттылығы артады. Білім алушы жазылым және сыни тұрғыдан ойлау дағдысын топтастырып, құндылықтарды бойына жинақтайды. Ұсынылған ақпаратты түсініп, анықтап, жазылым дағдысын дамытады.
4 слайд
8.1.2.1. Әдеби шығарманың
идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан
тану
Ойлау деңгейі:
төмен (түсіну және
жауап беру) Бағалау критерийі: 1. Әдеби шығарманың
идеясын анықтайды;
2. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын
ашады;
3. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан таниды.
Тапсырма : 1. Шығармашылық диктант жаздыру.
2. Сәйкестендіру кестесі арқылы сөйлемдерді
иесімен біріктіру;
3. «Бауыржан – ұлт мүддесінің ұйытқысы»
тақырыбына 20-30 сөзден тұратын эссе жазу. Дескриптор: 1. Диктант жазу арқылы шығарманың
идеясын анықтай алады;
2. Сөйлемдерді жүйелі орналастыра алады;
3.Сөйлемдерді иесімен біріктіру арқылы шығарманың
пафосын анықтайды;
4. Эссенің құрылымын сақтайды;
5. Сөз саны жеткілікті;
6. Грамматикалық нормаға сай жаза алады;
Графикалық : кереге,
уық, шаңырақтың
суреттері арқылы
бағалау
Қалыптастырушы бағалау кері
байланыс арқылы жүзеге асады.
(ауызша, жазбаша) («Керемет
жауап», «Пікірің өте құнды»,
«пікірді әлі де толықтыру керек»,
т.б.) Нәтиже: оқу мақсатына қол
жеткізіледі. Сабақ мақсаты
мен тапсырмалар бір - біріне
сәйкес келеді. Оқушыларға
қиындық туғызбайды.Критериалды бағалау
Оқушылардың оқу жетістіктерін
білім беру мақсаттары мен
мазмұнына сәйкес ұжым
талқысынан өткен, барлығына
түсінікті нақты анықталған
критерийлерге негізделген
бағалау үдерісі
4 слайд
8.1.2.1. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан тану Ойлау деңгейі: төмен (түсіну және жауап беру) Бағалау критерийі: 1. Әдеби шығарманың идеясын анықтайды; 2. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ашады; 3. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан таниды. Тапсырма : 1. Шығармашылық диктант жаздыру. 2. Сәйкестендіру кестесі арқылы сөйлемдерді иесімен біріктіру; 3. «Бауыржан – ұлт мүддесінің ұйытқысы» тақырыбына 20-30 сөзден тұратын эссе жазу. Дескриптор: 1. Диктант жазу арқылы шығарманың идеясын анықтай алады; 2. Сөйлемдерді жүйелі орналастыра алады; 3.Сөйлемдерді иесімен біріктіру арқылы шығарманың пафосын анықтайды; 4. Эссенің құрылымын сақтайды; 5. Сөз саны жеткілікті; 6. Грамматикалық нормаға сай жаза алады; Графикалық : кереге, уық, шаңырақтың суреттері арқылы бағалау Қалыптастырушы бағалау кері байланыс арқылы жүзеге асады. (ауызша, жазбаша) («Керемет жауап», «Пікірің өте құнды», «пікірді әлі де толықтыру керек», т.б.) Нәтиже: оқу мақсатына қол жеткізіледі. Сабақ мақсаты мен тапсырмалар бір - біріне сәйкес келеді. Оқушыларға қиындық туғызбайды.Критериалды бағалау Оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес ұжым талқысынан өткен, барлығына түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген бағалау үдерісі
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты
жоспарлауға ықпалы
Рөлге бөлініп өткізу арқылы
сабақтың жетіспеген жерлерін
байқап, өзгерістер енгізуге болады.
Ықшамсабақ өткізгенде таңдалған
әдістің тиімді - тиімсіздігін,
тапсырманың оқушының жас
ерекшелігіне сай берілген -
берілмегендігін білуге болады.
Ықшамсабақ – қысқа мерзімді
сабақ жоспарын нәтижелі жасауға
бағытталған тиімді тәсілдің бірі.
Курста алған білімімді өз
тәжірибемде қолданып,
ұштастырамын.
Тренердің ұсынған кері
байланыстары қажеттілігіме
жарады.
Сабақ жоспарын құруда
тапсырмаларды анық
тұжырымдап,нақты,өлшемді,
қолжетімді,
шынайы мақсаттарға бағыттап
үйрендім.Сабақ барысында
мұғалімнің не істейтініне
емес,оқушының немен
айналысатынын басты назарда
ұстау керектігін білдім.Тиімді
кері байланыс жасап
үйрендім.Тапсырманы зерделеу
арқылы бағалау мен дескриптор
құрып дағдыландым. Әріптестерден үйренген
әдіс-тәсілдерді
ықшамсабақ жоспарлауда
тәжірибеме енгіздім. «Пазл
әдісі» және «Үнсіз кадр»
әдістерін ықшамсабағыма
енгізіп, ұтымды
қолдандым.
Ықшамсабақты
жоспарлауда тренер мен
әріптестермен кері
байланыстың көмегі мол
болды.
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Рөлге бөлініп өткізу арқылы сабақтың жетіспеген жерлерін байқап, өзгерістер енгізуге болады. Ықшамсабақ өткізгенде таңдалған әдістің тиімді - тиімсіздігін, тапсырманың оқушының жас ерекшелігіне сай берілген - берілмегендігін білуге болады. Ықшамсабақ – қысқа мерзімді сабақ жоспарын нәтижелі жасауға бағытталған тиімді тәсілдің бірі. Курста алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастырамын. Тренердің ұсынған кері байланыстары қажеттілігіме жарады. Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап,нақты,өлшемді, қолжетімді, шынайы мақсаттарға бағыттап үйрендім.Сабақ барысында мұғалімнің не істейтініне емес,оқушының немен айналысатынын басты назарда ұстау керектігін білдім.Тиімді кері байланыс жасап үйрендім.Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құрып дағдыландым. Әріптестерден үйренген әдіс-тәсілдерді ықшамсабақ жоспарлауда тәжірибеме енгіздім. «Пазл әдісі» және «Үнсіз кадр» әдістерін ықшамсабағыма енгізіп, ұтымды қолдандым. Ықшамсабақты жоспарлауда тренер мен әріптестермен кері байланыстың көмегі мол болды.