Материалдар / Ашық сабақ:Қарапайым тригонометриялық теңдеулер.

Ашық сабақ:Қарапайым тригонометриялық теңдеулер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ:Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу жолдары10 сынып.Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы жасалған .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2022
482
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер.Сабақ тақырыбы: № 14 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Қуатбек Қ

1 слайд
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер.Сабақ тақырыбы: № 14 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Қуатбек Қ

1 слайд

Қарапайым тригонометриялық теңдеулер.Сабақ тақырыбы: № 14 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Қуатбек Қ

Сабақ мақсаты: 1)Барлық оқушылар істей алады:тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алады; 2)Көптеген

2 слайд
Сабақ мақсаты: 1)Барлық оқушылар істей алады:тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алады; 2)Көптеген оқушылар істей алады: тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шешуді меңгереді; 3)Кейбір оқушылар істей алады:тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шешуге тырысады;

2 слайд

Сабақ мақсаты: 1)Барлық оқушылар істей алады:тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алады; 2)Көптеген оқушылар істей алады: тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шешуді меңгереді; 3)Кейбір оқушылар істей алады:тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шешуге тырысады;

" QR код "әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу.

3 слайд
" QR код "әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу.

3 слайд

" QR код "әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Оқулықпен жұмыс.

6 слайд
Оқулықпен жұмыс.

6 слайд

Оқулықпен жұмыс.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Үй тапсырмасы. № 3.3

10 слайд
Үй тапсырмасы. № 3.3

10 слайд

Үй тапсырмасы. № 3.3

Кері байланыс.

11 слайд
Кері байланыс.

11 слайд

Кері байланыс.

Егер және векторларының кемінде біреуі нөлдік вектор болса, онда олардың векторлық көбейтіндісі

12 слайд
Егер және векторларының кемінде біреуі нөлдік вектор болса, онда олардың векторлық көбейтіндісі нөлдік векторға тең деп алынады. а  b 

12 слайд

Егер және векторларының кемінде біреуі нөлдік вектор болса, онда олардың векторлық көбейтіндісі нөлдік векторға тең деп алынады. а  b 

Екі вектордың векторлық көбейтіндісі туралы түсінік механикадан алынған. Егер векторы қандай болса да бір М

13 слайд
Екі вектордың векторлық көбейтіндісі туралы түсінік механикадан алынған. Егер векторы қандай болса да бір М нүктесіне түсірілген күшті бейнелесе, ал векторы болып О нүктесіне түсірілсе, онда векторы О нүктесіне қатысты күшінің моментіне тең болады. b  а  а ОМ   b а с      b 

13 слайд

Екі вектордың векторлық көбейтіндісі туралы түсінік механикадан алынған. Егер векторы қандай болса да бір М нүктесіне түсірілген күшті бейнелесе, ал векторы болып О нүктесіне түсірілсе, онда векторы О нүктесіне қатысты күшінің моментіне тең болады. b  а  а ОМ   b а с      b 

II. Векторлық көбейтіндінің геометриялық қасиеттері. 1 - Теорема. Нөлдік емес екі және векторлары коллинеар болуы үші

14 слайд
II. Векторлық көбейтіндінің геометриялық қасиеттері. 1 - Теорема. Нөлдік емес екі және векторлары коллинеар болуы үшін, олардың векторлық көбейтіндісінің нөлге тең болуы қажетті және жеткілікті: , а   0  b  ║  0  а  b  а  b    0   а  b 

14 слайд

II. Векторлық көбейтіндінің геометриялық қасиеттері. 1 - Теорема. Нөлдік емес екі және векторлары коллинеар болуы үшін, олардың векторлық көбейтіндісінің нөлге тең болуы қажетті және жеткілікті: , а   0  b  ║  0  а  b  а  b    0   а  b 

Қажеттілік. және векторлары коллинеар болсын. Мына жағдайлар болуы мүмкін: 1. , яғни

15 слайд
Қажеттілік. және векторлары коллинеар болсын. Мына жағдайлар болуы мүмкін: 1. , яғни және векторлары бағыттас болсын, сонда олардың арасындағы бұрыш -қа тең болады. Сондықтан, , бұдан болады; 2. , яғни және қарама-қарсы бағытталған векторлар болсын. Сонда олардың арасындағы бұрыш -қа тең болады. Сондықтан, , бұдан , яғни, екі жағдайда да .b  а  b a    а  b  0 0 0 0 sin 0       b a b а с      0   b а   b a    а  b  0 180 0 180 sin 0       b a b а с      0   b а   0   b а  

15 слайд

Қажеттілік. және векторлары коллинеар болсын. Мына жағдайлар болуы мүмкін: 1. , яғни және векторлары бағыттас болсын, сонда олардың арасындағы бұрыш -қа тең болады. Сондықтан, , бұдан болады; 2. , яғни және қарама-қарсы бағытталған векторлар болсын. Сонда олардың арасындағы бұрыш -қа тең болады. Сондықтан, , бұдан , яғни, екі жағдайда да .b  а  b a    а  b  0 0 0 0 sin 0       b a b а с      0   b а   b a    а  b  0 180 0 180 sin 0       b a b а с      0   b а   0   b а  

Жеткіліктілік. болсын. Сонда

16 слайд
Жеткіліктілік. болсын. Сонда . болғандықтан, бұдан теңдігі шығады, яғни немесе . Ал бұл және векторларының коллинеар векторлар екенін көрсетеді.b a     sin 0      b a b a     0 , 0   b а   0 sin   0 0   0 180   а  b 

16 слайд

Жеткіліктілік. болсын. Сонда . болғандықтан, бұдан теңдігі шығады, яғни немесе . Ал бұл және векторларының коллинеар векторлар екенін көрсетеді.b a     sin 0      b a b a     0 , 0   b а   0 sin   0 0   0 180   а  b 

2-теорема. және векторларының векторлық көбейтіндісінің ұзындығы ортақ бас нүктеден шыққан және

17 слайд
2-теорема. және векторларының векторлық көбейтіндісінің ұзындығы ортақ бас нүктеден шыққан және векторларына салынған параллелограмның ауданына тең. Анықтама бойынша а  b  а  b   sin     b a b a     φ b а с      а  b  S

17 слайд

2-теорема. және векторларының векторлық көбейтіндісінің ұзындығы ортақ бас нүктеден шыққан және векторларына салынған параллелограмның ауданына тең. Анықтама бойынша а  b  а  b   sin     b a b a     φ b а с      а  b  S

Параллелограмның ауданы: Үшбұрыштың ауданы:b a S     b a S     2 1 а  b  S

18 слайд
Параллелограмның ауданы: Үшбұрыштың ауданы:b a S     b a S     2 1 а  b  S

18 слайд

Параллелограмның ауданы: Үшбұрыштың ауданы:b a S     b a S     2 1 а  b  S

Бірлік векторлардың векторлық көбейтіндісі:k j i      i k j      j i k      k i j       i j k

19 слайд
Бірлік векторлардың векторлық көбейтіндісі:k j i      i k j      j i k      k i j       i j k       j k i      

19 слайд

Бірлік векторлардың векторлық көбейтіндісі:k j i      i k j      j i k      k i j       i j k       j k i      

Екі вектордың векторлық көбейтіндісінің алгебралық қасиеттері: 1-қасиет. қар

20 слайд
Екі вектордың векторлық көбейтіндісінің алгебралық қасиеттері: 1-қасиет. қарсы ауыстырымдылық қасиет 2-қасиет. сан көбейткішіне қатысты терімділік қасиет 3-қасиет. үлестірімділік қасиет 4-қасиет. Кез келген векторы үшінa b b a         ) ( ) ( b a b a          c b c a c b a              ) ( a  0   a a  

20 слайд

Екі вектордың векторлық көбейтіндісінің алгебралық қасиеттері: 1-қасиет. қарсы ауыстырымдылық қасиет 2-қасиет. сан көбейткішіне қатысты терімділік қасиет 3-қасиет. үлестірімділік қасиет 4-қасиет. Кез келген векторы үшінa b b a         ) ( ) ( b a b a          c b c a c b a              ) ( a  0   a a  

2 2 2 1 1 1 z y x z y x k j i b a        ) ; ; ( , ) ; ; ( 2 2 2 1 1 1 z y x b z y x a  Декарттық тік бұрышты

21 слайд
2 2 2 1 1 1 z y x z y x k j i b a        ) ; ; ( , ) ; ; ( 2 2 2 1 1 1 z y x b z y x a  Декарттық тік бұрышты координаталарымен берілген векторлардың векторлық көбейтіндісінің өрнегі.

21 слайд

2 2 2 1 1 1 z y x z y x k j i b a        ) ; ; ( , ) ; ; ( 2 2 2 1 1 1 z y x b z y x a  Декарттық тік бұрышты координаталарымен берілген векторлардың векторлық көбейтіндісінің өрнегі.

Есеп №1. Параллелограмның қабырғаларындағы векторлар берілген: Осы параллелограмның ауданын табайық.k j i а       

22 слайд
Есеп №1. Параллелограмның қабырғаларындағы векторлар берілген: Осы параллелограмның ауданын табайық.k j i а        3 k j i b     3 2      1; 3 ; 1   а    3 ; 1 ; 2   b    10 3 10 9 90 25 1 64 5;1 ;8 5 8 1 2 3 1 2 3 1 1 3 1 1 3 3 1 2 1 3 1 ,                              b a S k j i k j i k j i b a b a S                Шешуі : , Параллелограмның ауданы: Жауабы: 10 3

22 слайд

Есеп №1. Параллелограмның қабырғаларындағы векторлар берілген: Осы параллелограмның ауданын табайық.k j i а        3 k j i b     3 2      1; 3 ; 1   а    3 ; 1 ; 2   b    10 3 10 9 90 25 1 64 5;1 ;8 5 8 1 2 3 1 2 3 1 1 3 1 1 3 3 1 2 1 3 1 ,                              b a S k j i k j i k j i b a b a S                Шешуі : , Параллелограмның ауданы: Жауабы: 10 3

A( - 1;0;-1 ) B( 0;2;-3 ) C( 4;4;1 )Есеп №2 . Төбелері А(-1;0;-1), В(0;2;-3), С(4;4;1) нүктелерінде жатқан үшбұрыш ауданын тап.

23 слайд
A( - 1;0;-1 ) B( 0;2;-3 ) C( 4;4;1 )Есеп №2 . Төбелері А(-1;0;-1), В(0;2;-3), С(4;4;1) нүктелерінде жатқан үшбұрыш ауданын тап. Шешу і: ) 2; 4; 5 ( ) 2 ; 2; 1( 2 1       АС АВ АС АВ S . 9 ;9 18 2 1 2 1 18 324 36 144 144 ) 6 ( ) 12 ( 12 ) 6 ; 12 ; 12( ) 6 ; 12 ; 12( 6 12 12 4 5 2 1 5 2 1 2 2 4 2 2 2 4 5 2 2 1 2 2 2                                      S АС АВ S АС АВ AC AB k j i k j i k j i            АС АВ

23 слайд

A( - 1;0;-1 ) B( 0;2;-3 ) C( 4;4;1 )Есеп №2 . Төбелері А(-1;0;-1), В(0;2;-3), С(4;4;1) нүктелерінде жатқан үшбұрыш ауданын тап. Шешу і: ) 2; 4; 5 ( ) 2 ; 2; 1( 2 1       АС АВ АС АВ S . 9 ;9 18 2 1 2 1 18 324 36 144 144 ) 6 ( ) 12 ( 12 ) 6 ; 12 ; 12( ) 6 ; 12 ; 12( 6 12 12 4 5 2 1 5 2 1 2 2 4 2 2 2 4 5 2 2 1 2 2 2                                      S АС АВ S АС АВ AC AB k j i k j i k j i            АС АВ

Есеп №3. Жақшаларды ашып өрнектерді ықшамда: 1 – тапсырма:       i k i k i j i k j k k k j k i k k j i j k i j i k j

24 слайд
Есеп №3. Жақшаларды ашып өрнектерді ықшамда: 1 – тапсырма:       i k i k i j i k j k k k j k i k k j i j k i j i k j i k k i j k j i                                                                      2 2 2 0       c a b a b a c b c b c a a c a b b c b b b a c c c b c a a c b b c b a c c b а                                          2 0 0 2 2 – тапсырма:       k j i k k i j k j i                          a c b b c b a c c b а          

24 слайд

Есеп №3. Жақшаларды ашып өрнектерді ықшамда: 1 – тапсырма:       i k i k i j i k j k k k j k i k k j i j k i j i k j i k k i j k j i                                                                      2 2 2 0       c a b a b a c b c b c a a c a b b c b b b a c c c b c a a c b b c b a c c b а                                          2 0 0 2 2 – тапсырма:       k j i k k i j k j i                          a c b b c b a c c b а          

Есеп №4. Диагональдары және болып табылатын, мұнда - бірлік

25 слайд
Есеп №4. Диагональдары және болып табылатын, мұнда - бірлік векторлар және олардың арасындағы бұрыш , параллелограмның ауданын табыңдар.n m    2 n m   5 4  n m   , 0 45 Шешуі: бір-біріне көбейтсек n m b a n m b a         5 4 , 2       2 5, 1 2 2 3 , 2 3 2 2 6 6 6 0 2 0 5 4 10 8                              S a b m n n m a b n n m n n m m m b b a b b a a a                         а  b 

25 слайд

Есеп №4. Диагональдары және болып табылатын, мұнда - бірлік векторлар және олардың арасындағы бұрыш , параллелограмның ауданын табыңдар.n m    2 n m   5 4  n m   , 0 45 Шешуі: бір-біріне көбейтсек n m b a n m b a         5 4 , 2       2 5, 1 2 2 3 , 2 3 2 2 6 6 6 0 2 0 5 4 10 8                              S a b m n n m a b n n m n n m m m b b a b b a a a                         а  b 

Есеп №5. және векторларына салынған параллелограмның диагональдары мен ауданын

26 слайд
Есеп №5. және векторларына салынған параллелограмның диагональдары мен ауданын табыңдар. Ш ешуі: ) 1; 1 ; 0 (  а  j k a      k j i b        ) 1 ; 1 ; 1 ( b  а  b  ) 2 ; 0 ; 1 (   b а   ) 0; 2 ; 1 (     b а   5   b а   5   b а  

26 слайд

Есеп №5. және векторларына салынған параллелограмның диагональдары мен ауданын табыңдар. Ш ешуі: ) 1; 1 ; 0 (  а  j k a      k j i b        ) 1 ; 1 ; 1 ( b  а  b  ) 2 ; 0 ; 1 (   b а   ) 0; 2 ; 1 (     b а   5   b а   5   b а  

6 1 1 4 ) 1; 1; 2 ( 2 1 1 1 0 1 1 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 ,                        b a S

27 слайд
6 1 1 4 ) 1; 1; 2 ( 2 1 1 1 0 1 1 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 ,                        b a S k j i k j i k j i b a b a S               Жауабы: 6

27 слайд

6 1 1 4 ) 1; 1; 2 ( 2 1 1 1 0 1 1 0 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 0 ,                        b a S k j i k j i k j i b a b a S               Жауабы: 6

Тест сұрақтары: 1. А (-1;-2;4), В(-4;-2;0), С(3;-2;1) үшбұрышының төбелері болса, А төбесіндегі үшбұрыштың бұрышын табыңыз.

28 слайд
Тест сұрақтары: 1. А (-1;-2;4), В(-4;-2;0), С(3;-2;1) үшбұрышының төбелері болса, А төбесіндегі үшбұрыштың бұрышын табыңыз. А ) B) C) D) E) 2. векторлары өзара перпендикуляр. 0 60 0 30 0 45 0 180 c b a    , , у а      c a b а       3 2 болса, скаляр көбейтіндісін анықтаңыз. А ) B) C) D) E) y 0 90 2 yy3 2 3 y 3 3. Төбелері А(7;3;4), В(1;0;6), С(4;5;-2) нүктелерінде жатқан үшбұрыш ауданын тап. А ) 24 B) 23 C) 24,5 D) 23,5 E) 21

28 слайд

Тест сұрақтары: 1. А (-1;-2;4), В(-4;-2;0), С(3;-2;1) үшбұрышының төбелері болса, А төбесіндегі үшбұрыштың бұрышын табыңыз. А ) B) C) D) E) 2. векторлары өзара перпендикуляр. 0 60 0 30 0 45 0 180 c b a    , , у а      c a b а       3 2 болса, скаляр көбейтіндісін анықтаңыз. А ) B) C) D) E) y 0 90 2 yy3 2 3 y 3 3. Төбелері А(7;3;4), В(1;0;6), С(4;5;-2) нүктелерінде жатқан үшбұрыш ауданын тап. А ) 24 B) 23 C) 24,5 D) 23,5 E) 21

4. Егер 17 , 2 4    b a b    және 15   b a   болса, онда табыңыз. a  А ) 15 B) 13

29 слайд
4. Егер 17 , 2 4    b a b    және 15   b a   болса, онда табыңыз. a  А ) 15 B) 13 C) 16 D) 14 E) 12 5. Егер және векторлар арасындағы бұрыш , әрі скаляр көбейтіндісі болса, онда осы векторлар арқылы салынған параллелограмның ауданы қаншаға тең болады? a  0 30 b  3   b a   А ) B) 2 C) D) 1 E) 2 1 2 3 3

29 слайд

4. Егер 17 , 2 4    b a b    және 15   b a   болса, онда табыңыз. a  А ) 15 B) 13 C) 16 D) 14 E) 12 5. Егер және векторлар арасындағы бұрыш , әрі скаляр көбейтіндісі болса, онда осы векторлар арқылы салынған параллелограмның ауданы қаншаға тең болады? a  0 30 b  3   b a   А ) B) 2 C) D) 1 E) 2 1 2 3 3

Тест сұрақтары: 1. А (-1;-2;4), В(-4;-2;0), С(3;-2;1) үшбұрышының төбелері болса, А төбесіндегі үшбұрыштың бұрышын табыңыз.

30 слайд
Тест сұрақтары: 1. А (-1;-2;4), В(-4;-2;0), С(3;-2;1) үшбұрышының төбелері болса, А төбесіндегі үшбұрыштың бұрышын табыңыз. А ) B) C) D) E) 2. векторлары өзара перпендикуляр. 0 60 0 30 0 45 0 180 c b a    , , у а      c a b а       3 2 болса, скаляр көбейтіндісін анықтаңыз. А ) B) C) D) E) y 0 90 2 yy3 2 3 y 3 3. Төбелері А(7;3;4), В(1;0;6), С(4;5;-2) нүктелерінде жатқан үшбұрыш ауданын тап. А ) 24 B) 23 C) 24,5 D) 23,5 E) 21

30 слайд

Тест сұрақтары: 1. А (-1;-2;4), В(-4;-2;0), С(3;-2;1) үшбұрышының төбелері болса, А төбесіндегі үшбұрыштың бұрышын табыңыз. А ) B) C) D) E) 2. векторлары өзара перпендикуляр. 0 60 0 30 0 45 0 180 c b a    , , у а      c a b а       3 2 болса, скаляр көбейтіндісін анықтаңыз. А ) B) C) D) E) y 0 90 2 yy3 2 3 y 3 3. Төбелері А(7;3;4), В(1;0;6), С(4;5;-2) нүктелерінде жатқан үшбұрыш ауданын тап. А ) 24 B) 23 C) 24,5 D) 23,5 E) 21

4. Егер 17 , 2 4    b a b    және 15   b a   болса, онда табыңыз. a  А ) 15 B) 13

31 слайд
4. Егер 17 , 2 4    b a b    және 15   b a   болса, онда табыңыз. a  А ) 15 B) 13 C) 16 D) 14 E) 12 5. Егер және векторлар арасындағы бұрыш , әрі скаляр көбейтіндісі болса, онда осы векторлар арқылы салынған параллелограмның ауданы қаншаға тең болады? a  0 30 b  3   b a   А ) B) 2 C) D) 1 E) 2 1 2 3 3

31 слайд

4. Егер 17 , 2 4    b a b    және 15   b a   болса, онда табыңыз. a  А ) 15 B) 13 C) 16 D) 14 E) 12 5. Егер және векторлар арасындағы бұрыш , әрі скаляр көбейтіндісі болса, онда осы векторлар арқылы салынған параллелограмның ауданы қаншаға тең болады? a  0 30 b  3   b a   А ) B) 2 C) D) 1 E) 2 1 2 3 3

А В Б а с ы Ұ ш ы Векторларды белгілеу:а немесе АВ

32 слайд
А В Б а с ы Ұ ш ы Векторларды белгілеу:а немесе АВ

32 слайд

А В Б а с ы Ұ ш ы Векторларды белгілеу:а немесе АВ

Вектордың абсолют шамасы немесе модулі деп векторды кескіндейтін кесіндінің ұзындығын атайды және

33 слайд
Вектордың абсолют шамасы немесе модулі деп векторды кескіндейтін кесіндінің ұзындығын атайды және деп белгілейді. АВ а ,  ) ; ; ( 2 2 2 z у х В ) ; ; ( 1 1 1 z у х А ) ; ; ( 3 2 1 а а а а  2 3 2 2 2 1 а а а а     2 1 2 2 1 2 2 1 2 ) ( ) ( ) ( z z у у х х АВ      

33 слайд

Вектордың абсолют шамасы немесе модулі деп векторды кескіндейтін кесіндінің ұзындығын атайды және деп белгілейді. АВ а ,  ) ; ; ( 2 2 2 z у х В ) ; ; ( 1 1 1 z у х А ) ; ; ( 3 2 1 а а а а  2 3 2 2 2 1 а а а а     2 1 2 2 1 2 2 1 2 ) ( ) ( ) ( z z у у х х АВ      

Егер в ектордың бас нүктесі оның ұшымен дәл келіп беттесіп жатса, онда ол векторды нөлдік вектор деп атайды және деп б

34 слайд
Егер в ектордың бас нүктесі оның ұшымен дәл келіп беттесіп жатса, онда ол векторды нөлдік вектор деп атайды және деп белгілейді. Нөлдік вектордың абсолют шамасы нөлге тең.0  0 0  

34 слайд

Егер в ектордың бас нүктесі оның ұшымен дәл келіп беттесіп жатса, онда ол векторды нөлдік вектор деп атайды және деп белгілейді. Нөлдік вектордың абсолют шамасы нөлге тең.0  0 0  

b а    b а    а  b Векторлардың теңдігі

35 слайд
b а    b а    а  b Векторлардың теңдігі

35 слайд

b а    b а    а  b Векторлардың теңдігі

A B CАС ВС АВ  «Үшбұрыш» ережесіАС ВС АВ  

36 слайд
A B CАС ВС АВ  «Үшбұрыш» ережесіАС ВС АВ  

36 слайд

A B CАС ВС АВ  «Үшбұрыш» ережесіАС ВС АВ  

C A B D“ Параллелограмм” ережесіа  b  b а АС     b а DВ     Параллелограмның қасиеті бойынша: 2 2 2 2 2 b a

37 слайд
C A B D“ Параллелограмм” ережесіа  b  b а АС     b а DВ     Параллелограмның қасиеті бойынша: 2 2 2 2 2 b a b a b а           

37 слайд

C A B D“ Параллелограмм” ережесіа  b  b а АС     b а DВ     Параллелограмның қасиеті бойынша: 2 2 2 2 2 b a b a b а           

38 слайд

38 слайд

Бір түзу бойында немесе параллель түзулер бойында жатқан нөлдік емес екі вектор коллинеар векторлар деп аталады. Коллине

39 слайд
Бір түзу бойында немесе параллель түзулер бойында жатқан нөлдік емес екі вектор коллинеар векторлар деп аталады. Коллинер векторлардың сәйкес координаталары пропорционал болады. Белгілеуі: а  b  ) ; ; ( 3 2 1 a a a a  ) ; ; ( 3 2 1 b b b b  3 3 2 2 1 1 b a b a b a  

39 слайд

Бір түзу бойында немесе параллель түзулер бойында жатқан нөлдік емес екі вектор коллинеар векторлар деп аталады. Коллинер векторлардың сәйкес координаталары пропорционал болады. Белгілеуі: а  b  ) ; ; ( 3 2 1 a a a a  ) ; ; ( 3 2 1 b b b b  3 3 2 2 1 1 b a b a b a  

Нөлдік емес мен векторларының арасындағы бұрыш деп ВАС бұрышын атайды. Кез келген мен

40 слайд
Нөлдік емес мен векторларының арасындағы бұрыш деп ВАС бұрышын атайды. Кез келген мен екі вектордың арасындағы бұрыш деп бас нүктесі ортақ әрі олармен тең векторлардың арасындағы бұрышты айтады. Бірдей бағытталған векторлардың арасындағы бұрыш нөлге тең деп есептеледі, ал қарама-қарсы бағытталған векторлардың арасындағы бұрыш -қа тең.АВ а  0 180 b  АC 0 0 180 0

40 слайд

Нөлдік емес мен векторларының арасындағы бұрыш деп ВАС бұрышын атайды. Кез келген мен екі вектордың арасындағы бұрыш деп бас нүктесі ортақ әрі олармен тең векторлардың арасындағы бұрышты айтады. Бірдей бағытталған векторлардың арасындағы бұрыш нөлге тең деп есептеледі, ал қарама-қарсы бағытталған векторлардың арасындағы бұрыш -қа тең.АВ а  0 180 b  АC 0 0 180 0

) ; ; ( 3 2 1 a a a a  ) ; ; ( 3 2 1 b b b b мен векторларының скаляр көбейтіндісі деп

41 слайд
) ; ; ( 3 2 1 a a a a  ) ; ; ( 3 2 1 b b b b мен векторларының скаляр көбейтіндісі деп санын атайды. 3 3 2 2 1 1 b a b a b a b a       3 3 2 2 1 1 b a b a b a b a       3 3 2 2 1 1 b a b a b a    а  b   cos     b а b a     cos     b а b a    

41 слайд

) ; ; ( 3 2 1 a a a a  ) ; ; ( 3 2 1 b b b b мен векторларының скаляр көбейтіндісі деп санын атайды. 3 3 2 2 1 1 b a b a b a b a       3 3 2 2 1 1 b a b a b a b a       3 3 2 2 1 1 b a b a b a    а  b   cos     b а b a     cos     b а b a    

) ; ; ( z y x Mi jk x y z M 1 M 2 M 3Ұзындығы бірге тең векторды бірлік вектор немесе орт дейміз. 3 2 1 ОМ ОМ ОМ ОМ    i x

42 слайд
) ; ; ( z y x Mi jk x y z M 1 M 2 M 3Ұзындығы бірге тең векторды бірлік вектор немесе орт дейміз. 3 2 1 ОМ ОМ ОМ ОМ    i x ОМ   1 j y ОМ   2 k z ОМ   3 k z j y i x ОМ      

42 слайд

) ; ; ( z y x Mi jk x y z M 1 M 2 M 3Ұзындығы бірге тең векторды бірлік вектор немесе орт дейміз. 3 2 1 ОМ ОМ ОМ ОМ    i x ОМ   1 j y ОМ   2 k z ОМ   3 k z j y i x ОМ      

Үйге тапсырма: № 421, №427 есептер ( В.П.Минорский)

43 слайд
Үйге тапсырма: № 421, №427 есептер ( В.П.Минорский)

43 слайд

Үйге тапсырма: № 421, №427 есептер ( В.П.Минорский)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ