Материалдар / Ашық сабақ:"Теріс сандар" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ:"Теріс сандар" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұнда ашық сабағым "Блум таксономиясы" арқылы құрылған. Оқушылар математикалық тілде сөйлеп, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
418
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

БілімБілім ТүсінуТүсіну ҚолдануҚолдану АнализАнализ (талдау) СинтезСинтез (жинақтау) БағаБаға Қорытынд ы

2 слайд
БілімБілім ТүсінуТүсіну ҚолдануҚолдану АнализАнализ (талдау) СинтезСинтез (жинақтау) БағаБаға Қорытынд ы

2 слайд

БілімБілім ТүсінуТүсіну ҚолдануҚолдану АнализАнализ (талдау) СинтезСинтез (жинақтау) БағаБаға Қорытынд ы

70 м/мин № № 503503 3.10-сурет бойынша есеп құрастырыңдар. Ит 3.10-сурет бойынша есеп құрастырыңдар. Ит баланы 27

3 слайд
70 м/мин № № 503503 3.10-сурет бойынша есеп құрастырыңдар. Ит 3.10-сурет бойынша есеп құрастырыңдар. Ит баланы 27 секундта қуып жететін болса, иттің баланы 27 секундта қуып жететін болса, иттің жылдамдығын табыңдар.жылдамдығын табыңдар. 108 м

3 слайд

70 м/мин № № 503503 3.10-сурет бойынша есеп құрастырыңдар. Ит 3.10-сурет бойынша есеп құрастырыңдар. Ит баланы 27 секундта қуып жететін болса, иттің баланы 27 секундта қуып жететін болса, иттің жылдамдығын табыңдар.жылдамдығын табыңдар. 108 м

Орын ауыстыру ауыстыру ойыныойыны Тірек Тірек конспектілері.конспектілері.

4 слайд
Орын ауыстыру ауыстыру ойыныойыны Тірек Тірек конспектілері.конспектілері.

4 слайд

Орын ауыстыру ауыстыру ойыныойыны Тірек Тірек конспектілері.конспектілері.

Тірек конспектілері. Анықтамалары Оң сандар: 1; 2; 3; ... Теріс сандар: -1; -2; -3; ... Рационал сандар Таңбалар ережесі:

5 слайд
Тірек конспектілері. Анықтамалары Оң сандар: 1; 2; 3; ... Теріс сандар: -1; -2; -3; ... Рационал сандар Таңбалар ережесі: +(+)=+ +(-)=- -(+)=- -(-)=+ Рационал санның модулі Координадалық түзу 5 3 5 3 5,25,2  

5 слайд

Тірек конспектілері. Анықтамалары Оң сандар: 1; 2; 3; ... Теріс сандар: -1; -2; -3; ... Рационал сандар Таңбалар ережесі: +(+)=+ +(-)=- -(+)=- -(-)=+ Рационал санның модулі Координадалық түзу 5 3 5 3 5,25,2  

Ойлы сұрақтар Ережелер, формулалар.

6 слайд
Ойлы сұрақтар Ережелер, формулалар.

6 слайд

Ойлы сұрақтар Ережелер, формулалар.

Қандай сандар теріс сандар деп аталады? 0 санына қарама-қарсы қандай сан? Рационал сандар дегеніміз не? Таңбалар ережесі Екі

7 слайд
Қандай сандар теріс сандар деп аталады? 0 санына қарама-қарсы қандай сан? Рационал сандар дегеніміз не? Таңбалар ережесі Екі теріс санның модулі қалай табылады? Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең? Таңбалары әр түрлі сандарды азайту қалай орындалады? Қандай сандар оң сандар деп аталады?

7 слайд

Қандай сандар теріс сандар деп аталады? 0 санына қарама-қарсы қандай сан? Рационал сандар дегеніміз не? Таңбалар ережесі Екі теріс санның модулі қалай табылады? Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең? Таңбалары әр түрлі сандарды азайту қалай орындалады? Қандай сандар оң сандар деп аталады?

І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей

8 слайд
І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей

8 слайд

І деңгей ІІ деңгей ІІІ деңгей

ЕсептеңдерЕсептеңдер     3 1 8,0 25,0 6 1 35,58,3 9,437,1

9 слайд
ЕсептеңдерЕсептеңдер     3 1 8,0 25,0 6 1 35,58,3 9,437,1

9 слайд

ЕсептеңдерЕсептеңдер     3 1 8,0 25,0 6 1 35,58,3 9,437,1

1)2,8х-0,6+4,2х+16,8-7х 2)13,5у+7-5,2+8,9у-22,4 3)1,5х-1,8+3,1х-2,9+1,6х 4)5у-у+0,8+1,6-3у-у

10 слайд
1)2,8х-0,6+4,2х+16,8-7х 2)13,5у+7-5,2+8,9у-22,4 3)1,5х-1,8+3,1х-2,9+1,6х 4)5у-у+0,8+1,6-3у-у

10 слайд

1)2,8х-0,6+4,2х+16,8-7х 2)13,5у+7-5,2+8,9у-22,4 3)1,5х-1,8+3,1х-2,9+1,6х 4)5у-у+0,8+1,6-3у-у

          5,273,268,1332)4 2,55,69,356,24)3 3,232,89,1560)2 20 3 163,215,5335,14)1  

11 слайд
          5,273,268,1332)4 2,55,69,356,24)3 3,232,89,1560)2 20 3 163,215,5335,14)1          

11 слайд

          5,273,268,1332)4 2,55,69,356,24)3 3,232,89,1560)2 20 3 163,215,5335,14)1          

1,12,655100,98,8-18,9-30,2 Өзіңді тексер Е -13,7-(-х)=-4,9 Н х+(-0,35)=2,3 Й 6,1-(-у)=-5,2

12 слайд
1,12,655100,98,8-18,9-30,2 Өзіңді тексер Е -13,7-(-х)=-4,9 Н х+(-0,35)=2,3 Й 6,1-(-у)=-5,2 И -23,5+(-у)=-4,6 Б -2,9+(-х)=-3,8 у+(-48,3)=-78,5

12 слайд

1,12,655100,98,8-18,9-30,2 Өзіңді тексер Е -13,7-(-х)=-4,9 Н х+(-0,35)=2,3 Й 6,1-(-у)=-5,2 И -23,5+(-у)=-4,6 Б -2,9+(-х)=-3,8 у+(-48,3)=-78,5

Готфрид Вильгельм Лейбниц (1646- 1716) - неміс философы және ғалымы, математик, физик. Г.В. Лейбниц (1666 жылы) алғаш рет о

13 слайд
Готфрид Вильгельм Лейбниц (1646- 1716) - неміс философы және ғалымы, математик, физик. Г.В. Лейбниц (1666 жылы) алғаш рет ойлау, пайымдау заңдарындағы анықталмағандықтың ауызша төрелік етуін және пікірлер арасындағы байланысты математикалық қатынас түрінде анықталатын математика тіліне аударуға тырысты. Жүз жылдан соң ағылшын математигі Джордж Буль математикалық зандылықтарға бағынатын логикалық әмбебап тілді құру туралы Лейбниц идеясын дамытты. Ол өз алдына ерекше алгебраны — барлық объектілерге, атап айтканда, сандар, әріптерден бастап сөйлемдерге дейін колдануға болатын белгілеулер мен ережелердін жүйесін ойлап тапты.

13 слайд

Готфрид Вильгельм Лейбниц (1646- 1716) - неміс философы және ғалымы, математик, физик. Г.В. Лейбниц (1666 жылы) алғаш рет ойлау, пайымдау заңдарындағы анықталмағандықтың ауызша төрелік етуін және пікірлер арасындағы байланысты математикалық қатынас түрінде анықталатын математика тіліне аударуға тырысты. Жүз жылдан соң ағылшын математигі Джордж Буль математикалық зандылықтарға бағынатын логикалық әмбебап тілді құру туралы Лейбниц идеясын дамытты. Ол өз алдына ерекше алгебраны — барлық объектілерге, атап айтканда, сандар, әріптерден бастап сөйлемдерге дейін колдануға болатын белгілеулер мен ережелердін жүйесін ойлап тапты.

Ү й тап сы р м асы : №513 №514

14 слайд
Ү й тап сы р м асы : №513 №514

14 слайд

Ү й тап сы р м асы : №513 №514