Материалдар / Ашық сабақ"Тік белдемше"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ"Тік белдемше"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тігін өндірісі және киімді үлгілеу " мамандығына қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2020
977
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Тік белдемше Пәні: «Тігін өндірісінің технологиясы» 195 топ білімгерлері Арнайы пән оқытушысы: Сагинбекова А.Ж.

1 слайд
Тақырыбы: Тік белдемше Пәні: «Тігін өндірісінің технологиясы» 195 топ білімгерлері Арнайы пән оқытушысы: Сагинбекова А.Ж.

1 слайд

Тақырыбы: Тік белдемше Пәні: «Тігін өндірісінің технологиясы» 195 топ білімгерлері Арнайы пән оқытушысы: Сагинбекова А.Ж.

 Мақсаты: Тік белдемшені құрастыру және модельдеу жолдарын үйрету.  Білімділік: Білімгерлерді белдемшенінің түрлерімен, ш

2 слайд
 Мақсаты: Тік белдемшені құрастыру және модельдеу жолдарын үйрету.  Білімділік: Білімгерлерді белдемшенінің түрлерімен, шығу тарихымен таныстыру. Белдемше эскиздерін салып, киімді сипаттауды үйрету;  Дамытушылық: Білімгерлердің шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту;  Тәрбиелілік: Эстетикалық талғамға, кездесетін қиындықтарды жеңе білуге, бірізділікке, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.

2 слайд

 Мақсаты: Тік белдемшені құрастыру және модельдеу жолдарын үйрету.  Білімділік: Білімгерлерді белдемшенінің түрлерімен, шығу тарихымен таныстыру. Белдемше эскиздерін салып, киімді сипаттауды үйрету;  Дамытушылық: Білімгерлердің шығармашылық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту;  Тәрбиелілік: Эстетикалық талғамға, кездесетін қиындықтарды жеңе білуге, бірізділікке, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.

Үй тапсырмасын тексеру (графикалық диктант арқылы). Сұрақ жауабымен келіссе «Иә - » , келіспесе «жоқ Λ » белгілейді.  1. Тіг

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру (графикалық диктант арқылы). Сұрақ жауабымен келіссе «Иә - » , келіспесе «жоқ Λ » белгілейді.  1. Тігін машинасымен жұмыс істегенде жарық сол жақтан түсу керек.  2. Іс тігуші мен машина столының ара-қашықтығы 16-20 см. болу керек.  3. Іс машинасын сабақтағанда аяқты педальдан алу керек.  4. Ине майысқан: ине сынады, жіп үзіледі, тістері босатылады.  5. Ине негізі төрт бөліктен тұрады.  6. Қалың мата тігу үшін №90 инені қолдану керек.  7. Маховик тек бір бағытта жұмыс атқарушыға қарай айналу керек.  8. Машина іске қосылмай тұрғанда қысу табаны түсіп тұрады.  9. Қол машинасын 1870 жылы ойлап тапқан.  10. Аяқ машинасының ең керек бөлшегі аяқ жетегі.  11. Ине дұрыс егелмеген: жіп үзіледі, мата жіптерін жұлады.  12. Қол машинасымен аяқ машинасының сабақталуы бірдей емес.  13. Қайыққа шөрік дұрыс кигізілсе, сағат тіліне қарсы айналады.  14. Орындық машина инесіне қарама –қарсы тұруы керек.  15. Қайыққа шөрікті кигізгеннен кейін, жіп 10-15см шығып тұруы керек.

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру (графикалық диктант арқылы). Сұрақ жауабымен келіссе «Иә - » , келіспесе «жоқ Λ » белгілейді.  1. Тігін машинасымен жұмыс істегенде жарық сол жақтан түсу керек.  2. Іс тігуші мен машина столының ара-қашықтығы 16-20 см. болу керек.  3. Іс машинасын сабақтағанда аяқты педальдан алу керек.  4. Ине майысқан: ине сынады, жіп үзіледі, тістері босатылады.  5. Ине негізі төрт бөліктен тұрады.  6. Қалың мата тігу үшін №90 инені қолдану керек.  7. Маховик тек бір бағытта жұмыс атқарушыға қарай айналу керек.  8. Машина іске қосылмай тұрғанда қысу табаны түсіп тұрады.  9. Қол машинасын 1870 жылы ойлап тапқан.  10. Аяқ машинасының ең керек бөлшегі аяқ жетегі.  11. Ине дұрыс егелмеген: жіп үзіледі, мата жіптерін жұлады.  12. Қол машинасымен аяқ машинасының сабақталуы бірдей емес.  13. Қайыққа шөрік дұрыс кигізілсе, сағат тіліне қарсы айналады.  14. Орындық машина инесіне қарама –қарсы тұруы керек.  15. Қайыққа шөрікті кигізгеннен кейін, жіп 10-15см шығып тұруы керек.

 Графикалық диктанттың жауаптары _Λ_ _ Λ Λ_ Λ Λ_ _ Λ_ _ _

4 слайд
 Графикалық диктанттың жауаптары _Λ_ _ Λ Λ_ Λ Λ_ _ Λ_ _ _

4 слайд

 Графикалық диктанттың жауаптары _Λ_ _ Λ Λ_ Λ Λ_ _ Λ_ _ _

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу. «Кім тапқыр» /Сөзжұмбақты шешу/ Қол жұмысы кезінде қолданылатын құралдар мен жабдықтар

5 слайд
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу. «Кім тапқыр» /Сөзжұмбақты шешу/ Қол жұмысы кезінде қолданылатын құралдар мен жабдықтар атаңдар? Б е л д е м ш е

5 слайд

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу. «Кім тапқыр» /Сөзжұмбақты шешу/ Қол жұмысы кезінде қолданылатын құралдар мен жабдықтар атаңдар? Б е л д е м ш е

Киімдердің ең көне элементтерінің бірі белдік болатын. Белдікке тартылған терілер, жапырақтар, маталар алғашқы белдемше

6 слайд
Киімдердің ең көне элементтерінің бірі белдік болатын. Белдікке тартылған терілер, жапырақтар, маталар алғашқы белдемшенің түпнұсқалары еді. .

6 слайд

Киімдердің ең көне элементтерінің бірі белдік болатын. Белдікке тартылған терілер, жапырақтар, маталар алғашқы белдемшенің түпнұсқалары еді. .

Тек Х V ғасырда готикалық белдемше кеудеше мен белдемшеге бөлінді .

7 слайд
Тек Х V ғасырда готикалық белдемше кеудеше мен белдемшеге бөлінді .

7 слайд

Тек Х V ғасырда готикалық белдемше кеудеше мен белдемшеге бөлінді .

Х V І ғасырда Испанияда бай әйелдер көлемді, қабат-қабат бірнеше белдемшеден тұратын киімдерді кие бастады. Бұл белдем

8 слайд
Х V І ғасырда Испанияда бай әйелдер көлемді, қабат-қабат бірнеше белдемшеден тұратын киімдерді кие бастады. Бұл белдемшенің бір кемшілігі салмағы ауыр болды, сондықтан белдіктерге мінген бірнеше металдардан жасалған құрсауды (обруч) ойлап тапты.

8 слайд

Х V І ғасырда Испанияда бай әйелдер көлемді, қабат-қабат бірнеше белдемшеден тұратын киімдерді кие бастады. Бұл белдемшенің бір кемшілігі салмағы ауыр болды, сондықтан белдіктерге мінген бірнеше металдардан жасалған құрсауды (обруч) ойлап тапты.

ХІХ ғасырдың аяғында белдемше еркін, қолайлы, күнделікті өмірге ыңғайлы бел бұйымына айналды. Әйел адамның жеке белдікті

9 слайд
ХІХ ғасырдың аяғында белдемше еркін, қолайлы, күнделікті өмірге ыңғайлы бел бұйымына айналды. Әйел адамның жеке белдікті бұйымы болып саналды.

9 слайд

ХІХ ғасырдың аяғында белдемше еркін, қолайлы, күнделікті өмірге ыңғайлы бел бұйымына айналды. Әйел адамның жеке белдікті бұйымы болып саналды.

Қиықты Тік Кең етекті Конструкциясы бойынша белдемшелер

10 слайд
Қиықты Тік Кең етекті Конструкциясы бойынша белдемшелер

10 слайд

Қиықты Тік Кең етекті Конструкциясы бойынша белдемшелер

 Тік белдемшелер: екі бөлшектен тұрады: алдыңғы және артқы бойлардан. Тік белдемше фигураны тығыз қынап тұрады, ол тілікті

11 слайд
 Тік белдемшелер: екі бөлшектен тұрады: алдыңғы және артқы бойлардан. Тік белдемше фигураны тығыз қынап тұрады, ол тілікті, қатпарлы, жиырылған, иінішті, қалталы т.с.с. болуы мүмкін.  Тік белдемшені моделдеу арқылы сан алуан белдемше түрлерін шығаруға болады ТІК БЕЛДЕМШЕЛЕР СИЛУЭТІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ: ТІК, ЕТЕГІ ТАРЫЛҒАН ЖӘНЕ КЕҢЕЙТІЛГЕН БОЛЫП БӨЛІНЕДІ.

11 слайд

 Тік белдемшелер: екі бөлшектен тұрады: алдыңғы және артқы бойлардан. Тік белдемше фигураны тығыз қынап тұрады, ол тілікті, қатпарлы, жиырылған, иінішті, қалталы т.с.с. болуы мүмкін.  Тік белдемшені моделдеу арқылы сан алуан белдемше түрлерін шығаруға болады ТІК БЕЛДЕМШЕЛЕР СИЛУЭТІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ: ТІК, ЕТЕГІ ТАРЫЛҒАН ЖӘНЕ КЕҢЕЙТІЛГЕН БОЛЫП БӨЛІНЕДІ.

№ Өлшем атауы Өлшемні ң белгілен уі Өлшемді алу ережесі 1 Бел айналымы Ба Белбеу бойымен көлдеңенінен бел сызығы 2 Мықын айна

12 слайд
№ Өлшем атауы Өлшемні ң белгілен уі Өлшемді алу ережесі 1 Бел айналымы Ба Белбеу бойымен көлдеңенінен бел сызығы 2 Мықын айналымы Ма Бөксенің шығыңқы нүктесінен алдыңғы жағына қарынның дөңестігін ескеріп. 3 Бұйымның ұзындығы Бұ Оң жақтан бел сызығынан төмен қарай қажетті ұзындыққа дейін түсіріледі.Белдемше сызбасын жасауға арналған өлшемдер

12 слайд

№ Өлшем атауы Өлшемні ң белгілен уі Өлшемді алу ережесі 1 Бел айналымы Ба Белбеу бойымен көлдеңенінен бел сызығы 2 Мықын айналымы Ма Бөксенің шығыңқы нүктесінен алдыңғы жағына қарынның дөңестігін ескеріп. 3 Бұйымның ұзындығы Бұ Оң жақтан бел сызығынан төмен қарай қажетті ұзындыққа дейін түсіріледі.Белдемше сызбасын жасауға арналған өлшемдер

ТІК БЕЛДЕМШЕНІ ҚҰРАСТЫРУҒА ҚАЖЕТТІ ӨЛШЕМДЕР Жба– Жартылай бел айналымы. Таспа бел сызығын айналдыра өтіп көлденең өлшенеді.

13 слайд
ТІК БЕЛДЕМШЕНІ ҚҰРАСТЫРУҒА ҚАЖЕТТІ ӨЛШЕМДЕР Жба– Жартылай бел айналымы. Таспа бел сызығын айналдыра өтіп көлденең өлшенеді. Өлшемнің жартысы жазылады.

13 слайд

ТІК БЕЛДЕМШЕНІ ҚҰРАСТЫРУҒА ҚАЖЕТТІ ӨЛШЕМДЕР Жба– Жартылай бел айналымы. Таспа бел сызығын айналдыра өтіп көлденең өлшенеді. Өлшемнің жартысы жазылады.

ТІК БЕЛДЕМШЕНІ ҚҰРАСТЫРУҒА ҚАЖЕТТІ ӨЛШЕМДЕР Жма – Жартылай мықын айналымы. Мықынды айналдыра іштің шығынқы тұсын ескере отыр

14 слайд
ТІК БЕЛДЕМШЕНІ ҚҰРАСТЫРУҒА ҚАЖЕТТІ ӨЛШЕМДЕР Жма – Жартылай мықын айналымы. Мықынды айналдыра іштің шығынқы тұсын ескере отырып өлшенеді. Өлшемнің жартысы жазылады.

14 слайд

ТІК БЕЛДЕМШЕНІ ҚҰРАСТЫРУҒА ҚАЖЕТТІ ӨЛШЕМДЕР Жма – Жартылай мықын айналымы. Мықынды айналдыра іштің шығынқы тұсын ескере отырып өлшенеді. Өлшемнің жартысы жазылады.

ТІК БЕЛДЕМШЕНІ ҚҰРАСТЫРУҒА ҚАЖЕТТІ ӨЛШЕМДЕР Бұ - Бұйым ұзындығы. Артқы бойдың бел сызығынан төмен қарай қажетті үзынды

15 слайд
ТІК БЕЛДЕМШЕНІ ҚҰРАСТЫРУҒА ҚАЖЕТТІ ӨЛШЕМДЕР Бұ - Бұйым ұзындығы. Артқы бойдың бел сызығынан төмен қарай қажетті үзындыққа дейін түсіріледі. Өлшем белдемшенің ұзындығын анықтау ұшін қолданылады

15 слайд

ТІК БЕЛДЕМШЕНІ ҚҰРАСТЫРУҒА ҚАЖЕТТІ ӨЛШЕМДЕР Бұ - Бұйым ұзындығы. Артқы бойдың бел сызығынан төмен қарай қажетті үзындыққа дейін түсіріледі. Өлшем белдемшенің ұзындығын анықтау ұшін қолданылады

Тік белдемшенің сызбасы Ба Бұ

16 слайд
Тік белдемшенің сызбасы Ба Бұ

16 слайд

Тік белдемшенің сызбасы Ба Бұ

Ба БұМа

17 слайд
Ба БұМа

17 слайд

Ба БұМа

Ба БұМа Ба1 Ма1 Бұ1

18 слайд
Ба БұМа Ба1 Ма1 Бұ1

18 слайд

Ба БұМа Ба1 Ма1 Бұ1

Ба БұМа Ба2 Ба1 Ма2 Ма1 Бұ2 Бұ1

19 слайд
Ба БұМа Ба2 Ба1 Ма2 Ма1 Бұ2 Бұ1

19 слайд

Ба БұМа Ба2 Ба1 Ма2 Ма1 Бұ2 Бұ1

Ба БұМа Ба 6 Ба 5 Ба 3 Ба 4 В В Ба1Ба2 Ма2 Ма1 Бұ2 Бұ1

20 слайд
Ба БұМа Ба 6 Ба 5 Ба 3 Ба 4 В В Ба1Ба2 Ма2 Ма1 Бұ2 Бұ1

20 слайд

Ба БұМа Ба 6 Ба 5 Ба 3 Ба 4 В В Ба1Ба2 Ма2 Ма1 Бұ2 Бұ1

Ба БұМа Б 6 Б 5 Б 3 Б 4 В ВБ 4 'Б 3 ' Ба2 Ба 1 Ма2 Ма1 Бұ2 Бұ1

21 слайд
Ба БұМа Б 6 Б 5 Б 3 Б 4 В ВБ 4 'Б 3 ' Ба2 Ба 1 Ма2 Ма1 Бұ2 Бұ1

21 слайд

Ба БұМа Б 6 Б 5 Б 3 Б 4 В ВБ 4 'Б 3 ' Ба2 Ба 1 Ма2 Ма1 Бұ2 Бұ1

Тік белдемшенің сызбасы АРТҚЫ БОЙ АЛДЫҢҒЫ БОЙ

22 слайд
Тік белдемшенің сызбасы АРТҚЫ БОЙ АЛДЫҢҒЫ БОЙ

22 слайд

Тік белдемшенің сызбасы АРТҚЫ БОЙ АЛДЫҢҒЫ БОЙ

«Тығырықтан қалай шығам?» • Саған өз белдемшесінің өлшемін білмейтін әйел адам келді. Нешінші размерлі белдемше алатынын сіз

23 слайд
«Тығырықтан қалай шығам?» • Саған өз белдемшесінің өлшемін білмейтін әйел адам келді. Нешінші размерлі белдемше алатынын сізден сұрады. Сен қандай өлшем алып, размерін қалай тауып бересің? • Көршің жаңа белдемше алған. Белдемше ұзындау екен. Оны қысқартып беруін сенен өтінді. Сен қалай қысқартасың? • Саған тапсырыс беруші белдемше тігуді өтінді. Сен қандай өлшем аласың?

23 слайд

«Тығырықтан қалай шығам?» • Саған өз белдемшесінің өлшемін білмейтін әйел адам келді. Нешінші размерлі белдемше алатынын сізден сұрады. Сен қандай өлшем алып, размерін қалай тауып бересің? • Көршің жаңа белдемше алған. Белдемше ұзындау екен. Оны қысқартып беруін сенен өтінді. Сен қалай қысқартасың? • Саған тапсырыс беруші белдемше тігуді өтінді. Сен қандай өлшем аласың?

• Белдемше дегеніміз не? • Белдемшенің түрлерін ата? • Белдемше тігу үшін қандай өлшемдер қажет ? • ЖМа өлшемінің қолданылуы?

24 слайд
• Белдемше дегеніміз не? • Белдемшенің түрлерін ата? • Белдемше тігу үшін қандай өлшемдер қажет ? • ЖМа өлшемінің қолданылуы? • ЖБа өлшемінің қолданылуы? • Бұ өлшемі қалай алынады? ҚОРЫТЫНДЫ:  «КІР ЖАЮ ӘДІСІ»

24 слайд

• Белдемше дегеніміз не? • Белдемшенің түрлерін ата? • Белдемше тігу үшін қандай өлшемдер қажет ? • ЖМа өлшемінің қолданылуы? • ЖБа өлшемінің қолданылуы? • Бұ өлшемі қалай алынады? ҚОРЫТЫНДЫ:  «КІР ЖАЮ ӘДІСІ»

Ү й ге т а п с ы р м а Ә р б іл ім ге р ө з ін е ұ н а й т ы н б ір б е л д е м ш е с ы з б а с ы н с ы з ы

25 слайд
Ү й ге т а п с ы р м а Ә р б іл ім ге р ө з ін е ұ н а й т ы н б ір б е л д е м ш е с ы з б а с ы н с ы з ы п к е л у .

25 слайд

Ү й ге т а п с ы р м а Ә р б іл ім ге р ө з ін е ұ н а й т ы н б ір б е л д е м ш е с ы з б а с ы н с ы з ы п к е л у .

№ Білімгердің аты-жөні “ Графикал ық диктант” (Үй тапсырмасы) «Кім тапқыр» (Сөзжұмб ақ) “ Болмасаң да ұқсап бақ” (Тік б

26 слайд
№ Білімгердің аты-жөні “ Графикал ық диктант” (Үй тапсырмасы) «Кім тапқыр» (Сөзжұмб ақ) “ Болмасаң да ұқсап бақ” (Тік белдемше сызбасы) “ Тығырықта н қалай шығам?” ( Ситуациялы қ сұрақтар ) “ Кір жаю” әдісі (Сабақты бекіту) Жалпы ұпайы 1 2 3 4 5 6 7 8 Б А Ғ А Л А У+++++ = 5 ++++ = 4 +++ = 3

26 слайд

№ Білімгердің аты-жөні “ Графикал ық диктант” (Үй тапсырмасы) «Кім тапқыр» (Сөзжұмб ақ) “ Болмасаң да ұқсап бақ” (Тік белдемше сызбасы) “ Тығырықта н қалай шығам?” ( Ситуациялы қ сұрақтар ) “ Кір жаю” әдісі (Сабақты бекіту) Жалпы ұпайы 1 2 3 4 5 6 7 8 Б А Ғ А Л А У+++++ = 5 ++++ = 4 +++ = 3

Назар қойып тыңдағандарыңыз ға рахмет!

27 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңыз ға рахмет!

27 слайд

Назар қойып тыңдағандарыңыз ға рахмет!