Ата -аналар мен жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қош келдіңіздер!
Менің сынып жетекші ретіндегі
Ата - аналармен жұмысым
Пәні: бастауыш сынып мұғалімі
Койшанова Динара Алиевна
1 слайд
Қош келдіңіздер! Менің сынып жетекші ретіндегі Ата - аналармен жұмысым Пәні: бастауыш сынып мұғалімі Койшанова Динара Алиевна
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Сынып жетекшісі ретінде ата - аналармен жүргізетін
жұмыстардың мазмұны және оның түрлерін
түсіндіру бөлімдерін тереңдетемін.
Міндетті:
Білім алушылардың танымдық белсенділігін
дамытуға көмектесетін тәсілдерді таңдау және
қолдануды
2 слайд
Сабақтың мақсаты: Сынып жетекшісі ретінде ата - аналармен жүргізетін жұмыстардың мазмұны және оның түрлерін түсіндіру бөлімдерін тереңдетемін. Міндетті: Білім алушылардың танымдық белсенділігін дамытуға көмектесетін тәсілдерді таңдау және қолдануды
3 слайд
Тәрбие жұмысының басым бағыттары
Бірінші бағыт – Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбиелеу, құқықтық тәрбие леу
Мақсаты:Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық
және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен
жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.
Екінші бағыт – Рухани-адамгершілік тәрбиелеу
Мақсаты:Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен,нормаларымен және
дәстүрлерімен келісілген
рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және
көзқарастарын қалыптастыру.
Үшінші бағыт –
Ұлттық тәрбиелеу
Мақсаты:Тұлғаны ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ
халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау.
Төртінші бағыт – Отбасы тәрбиесі
Мақсаты:Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және
жауапкершіліктерін арттыру.
Бесінші бағыт – Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбиелеу
Мақсаты:Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және
экологиялық мәдениетін дамыту.
Алтыншы бағыт - Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбиелеу
Мақсаты: тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы
эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін
дамыту, білім беру ұйымдарында
көпмәдениетті орта құру.
Жетінші бағыт - Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиелеу
Мақсаты:Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ
ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру.
Сегізінші бағыт - Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Мақсаты:
Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа
зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
3 слайд
Тәрбие жұмысының басым бағыттары Бірінші бағыт – Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбиелеу, құқықтық тәрбие леу Мақсаты:Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру. Екінші бағыт – Рухани-адамгершілік тәрбиелеу Мақсаты:Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен,нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру. Үшінші бағыт – Ұлттық тәрбиелеу Мақсаты:Тұлғаны ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау. Төртінші бағыт – Отбасы тәрбиесі Мақсаты:Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру. Бесінші бағыт – Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбиелеу Мақсаты:Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту. Алтыншы бағыт - Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбиелеу Мақсаты: тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру. Жетінші бағыт - Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиелеу Мақсаты:Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру. Сегізінші бағыт - Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты Мақсаты: Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
4 слайд
Сыныптық ата - аналар жиналысы
Бұл сынып жетекшінің жанұямен байланысымен аса –
маңызды.
Сыныптағы оқу - тәрбие жұмысының жайымен және
міндеттерімен ата – аналарды таныстырып отыру үшін мұндай оқу
жылының басында және әрбір тоқсаның аяғында өткізіледі.
Олардың мақсаты ата - аналарды нақтылы педагогикалық біліммен
қаруландырып, жанұяда бала тәрбиелеудің алдыңғы қатарлы
тәжірибесімен таныстырып отыру болып табылады. Біз, сынып
жетекшілері ең бірінші өзіміздің жетекшілік етіп отырған
сыныбымыздың ата - аналарына арналған педагогикалық білімдердің
насихатау үшін әңгімелер мен лекциялар өткізуміз керек.
Олардың мазмұны ата - аналардың талаптарына оқу тәрбие
жұмыстарының нақтылық міндеттеріне байланысты болады.
Әңімелермен лекциялар жүйелі түрде белгілі бағдарламалар
бойынша өткізіліп отырса ғана көздеген мақсатына жете алады.
Мысалы: Ата – аналардың бала тәрбиелеуіндегі жауап кершілігі
туралы . “Балаларды ұқыптылыққа үйрету”, “Үлкендерді сыйлауға
үйрету”, баланың мінез құлығын тәрбиелеу туралы “Сыныптан
тыс оқуға қалай басшылық жасау керек”
4 слайд
Сыныптық ата - аналар жиналысы Бұл сынып жетекшінің жанұямен байланысымен аса – маңызды. Сыныптағы оқу - тәрбие жұмысының жайымен және міндеттерімен ата – аналарды таныстырып отыру үшін мұндай оқу жылының басында және әрбір тоқсаның аяғында өткізіледі. Олардың мақсаты ата - аналарды нақтылы педагогикалық біліммен қаруландырып, жанұяда бала тәрбиелеудің алдыңғы қатарлы тәжірибесімен таныстырып отыру болып табылады. Біз, сынып жетекшілері ең бірінші өзіміздің жетекшілік етіп отырған сыныбымыздың ата - аналарына арналған педагогикалық білімдердің насихатау үшін әңгімелер мен лекциялар өткізуміз керек. Олардың мазмұны ата - аналардың талаптарына оқу тәрбие жұмыстарының нақтылық міндеттеріне байланысты болады. Әңімелермен лекциялар жүйелі түрде белгілі бағдарламалар бойынша өткізіліп отырса ғана көздеген мақсатына жете алады. Мысалы: Ата – аналардың бала тәрбиелеуіндегі жауап кершілігі туралы . “Балаларды ұқыптылыққа үйрету”, “Үлкендерді сыйлауға үйрету”, баланың мінез құлығын тәрбиелеу туралы “Сыныптан тыс оқуға қалай басшылық жасау керек”
5 слайд
Ата-аналармен жүргізілген
сауалнама сәтінен
5 слайд
Ата-аналармен жүргізілген сауалнама сәтінен
6 слайд
6 слайд
7 слайд
1 Жағдаят
Бір нәрсеге ашулы 11
жасар ұлы мектептен келе
сала: «Құрысын мектеп!
Мұғалімдердің бәрі
әділетсіз! » деп күйіп
піседі.
Баланың бастан кешкен
сезімі
Сіздің іс-әрекетіңіз?
2 Жағдаят
4- сыныпта оқитын қызы:
«Математикадан болатын
бақылау жұмысынан
қорқамын» - дейді.
7 слайд
1 Жағдаят Бір нәрсеге ашулы 11 жасар ұлы мектептен келе сала: «Құрысын мектеп! Мұғалімдердің бәрі әділетсіз! » деп күйіп піседі. Баланың бастан кешкен сезімі Сіздің іс-әрекетіңіз? 2 Жағдаят 4- сыныпта оқитын қызы: «Математикадан болатын бақылау жұмысынан қорқамын» - дейді.
8 слайд
.
8 слайд
.
9 слайд
Ата аналарымның
үйіндегі қуанышты
сәтінен
9 слайд
Ата аналарымның үйіндегі қуанышты сәтінен
10 слайд
Ата – аналар жиналысының кері байланыс
10 слайд
Ата – аналар жиналысының кері байланыс
11 слайд
Қорытынды.
Ж.Ж. Руссо: «Бала туылғанда ақ
қағаздай тап таза болып туылады,
оның үстіне шимақты қалай салсаң,
қағаз бетіне солай түседі, бала
тәрбиесі де солай сияқты, өзің қалай
тәрбиелесең, ол солай тәрбиеленеді»
— деген екен.
Ендеше, ата-аналар, қолымыздағы
алтынымызды жақсылап
тәрбиелейік және біздер оларға үлгі
болар бейне екендігімізді
ұмытпайық. Олай болса балаға
әрдайым жылы сөздер айтып, дұрыс
тәрбие беруге сіз болып, біз болып
бірге атсалысайық.
11 слайд
Қорытынды. Ж.Ж. Руссо: «Бала туылғанда ақ қағаздай тап таза болып туылады, оның үстіне шимақты қалай салсаң, қағаз бетіне солай түседі, бала тәрбиесі де солай сияқты, өзің қалай тәрбиелесең, ол солай тәрбиеленеді» — деген екен. Ендеше, ата-аналар, қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біздер оларға үлгі болар бейне екендігімізді ұмытпайық. Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып, дұрыс тәрбие беруге сіз болып, біз болып бірге атсалысайық.
12 слайд
12 слайд