Материалдар / Ата-аналарға кеңес

Ата-аналарға кеңес

Материал туралы қысқаша түсінік
материал ата-аналарға психологиялық көмек ретінде ұсынылады, балалардың қауіпсіздігін сақтау туралы кеңестер берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2020
281
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ ШЫРЫН ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫМЕН” КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ДИЛБИРИМ МАХПИР

1 слайд
“ ШЫРЫН ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫМЕН” КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ДИЛБИРИМ МАХПИРОВА

1 слайд

“ ШЫРЫН ОРТА МЕКТЕБІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫМЕН” КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ДИЛБИРИМ МАХПИРОВА

БАЛАЛАР ҚАУІПСІЗДІГІ ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕМІЗ? Ата-аналарға кеңес

2 слайд
БАЛАЛАР ҚАУІПСІЗДІГІ ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕМІЗ? Ата-аналарға кеңес

2 слайд

БАЛАЛАР ҚАУІПСІЗДІГІ ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕМІЗ? Ата-аналарға кеңес

 Балаңызбен көшеде серуендеп жүргенде қауіпті жерлерді және көліктің астына түсіп қалмайтын жағдайларды түсіндіріңіз.

3 слайд
 Балаңызбен көшеде серуендеп жүргенде қауіпті жерлерді және көліктің астына түсіп қалмайтын жағдайларды түсіндіріңіз. «Бөгде адамдармен сөйлеспе, одан адамдар көп шоғырланған жерге қарай кетіп қал!» деп түсіндіріңізКЕҢЕС № 1

3 слайд

 Балаңызбен көшеде серуендеп жүргенде қауіпті жерлерді және көліктің астына түсіп қалмайтын жағдайларды түсіндіріңіз. «Бөгде адамдармен сөйлеспе, одан адамдар көп шоғырланған жерге қарай кетіп қал!» деп түсіндіріңізКЕҢЕС № 1

КЕҢЕС №2  Қауіп тудыратын жерлермен жүрмеу. Ондай жерлер: адам аяқ баспайтын жер, жолдың қасындағы орманды алқап, қараус

4 слайд
КЕҢЕС №2  Қауіп тудыратын жерлермен жүрмеу. Ондай жерлер: адам аяқ баспайтын жер, жолдың қасындағы орманды алқап, қараусыз қалған үйлер, үйдің төбелері мен бос жатқан жерлер болуы мүмкін. Сонымен қатар үйдің подъездері де қауіпті болуы мүмкін.

4 слайд

КЕҢЕС №2  Қауіп тудыратын жерлермен жүрмеу. Ондай жерлер: адам аяқ баспайтын жер, жолдың қасындағы орманды алқап, қараусыз қалған үйлер, үйдің төбелері мен бос жатқан жерлер болуы мүмкін. Сонымен қатар үйдің подъездері де қауіпті болуы мүмкін.

КЕҢЕС №3  Балаларды қауіпсіздік тәртібіне үйрету – өмірдің дұрыс жолына үйретумен тең болады.  Балалардың қауіпсіздігі

5 слайд
КЕҢЕС №3  Балаларды қауіпсіздік тәртібіне үйрету – өмірдің дұрыс жолына үйретумен тең  болады.  Балалардың қауіпсіздігін сақтау туралы әдебиетті оқыңыз. Қауіпсіздікті сақтауды кәсіби деңгейде атқаратын мамандар: психологтар, мұғалімдер, ішкі істер қызметкерлерінің кеңестеріне назар аударыңыз.

5 слайд

КЕҢЕС №3  Балаларды қауіпсіздік тәртібіне үйрету – өмірдің дұрыс жолына үйретумен тең  болады.  Балалардың қауіпсіздігін сақтау туралы әдебиетті оқыңыз. Қауіпсіздікті сақтауды кәсіби деңгейде атқаратын мамандар: психологтар, мұғалімдер, ішкі істер қызметкерлерінің кеңестеріне назар аударыңыз.

КЕҢЕС №4  Балаңыз сізге барынша сенім артатындай жағдайға қол жеткізіңіз. Егер балаңыз қиын жағдайда дұрыс әрекет жасағаны

6 слайд
КЕҢЕС №4  Балаңыз сізге барынша сенім артатындай жағдайға қол жеткізіңіз. Егер балаңыз қиын жағдайда дұрыс әрекет жасағаны мәлім болса, міндетті түрде мақтау айтыңыз. Егер қисық әрекет жасаса, ұрыспай, айқайламай одан туындайтын жағдайларды ақылмен әңгімелеген жөн.

6 слайд

КЕҢЕС №4  Балаңыз сізге барынша сенім артатындай жағдайға қол жеткізіңіз. Егер балаңыз қиын жағдайда дұрыс әрекет жасағаны мәлім болса, міндетті түрде мақтау айтыңыз. Егер қисық әрекет жасаса, ұрыспай, айқайламай одан туындайтын жағдайларды ақылмен әңгімелеген жөн.

КЕҢЕС №5  Балаңызбен ылғи қарым- қатынаста болған жағдайда ғана сіздің оған қаншалықты қамқор бола алатыныңызды түсіне біл

7 слайд
КЕҢЕС №5  Балаңызбен  ылғи қарым- қатынаста болған жағдайда ғана сіздің оған қаншалықты қамқор бола алатыныңызды түсіне білесіз және қаншалықты сенім артуға және бостандық беруге (үйде жалғыз қалдыру, дүкенге жіберу, досына баруға рұқсат ету)  болатындығын білесіз.

7 слайд

КЕҢЕС №5  Балаңызбен  ылғи қарым- қатынаста болған жағдайда ғана сіздің оған қаншалықты қамқор бола алатыныңызды түсіне білесіз және қаншалықты сенім артуға және бостандық беруге (үйде жалғыз қалдыру, дүкенге жіберу, досына баруға рұқсат ету)  болатындығын білесіз.

КЕҢЕС №6  Егер бала өз ата-анасымен қарым- қатынаста болмаса, ол өзін түсінетін адамды іздейді және басқа адамдардан жылылық

8 слайд
КЕҢЕС №6  Егер бала өз ата-анасымен қарым- қатынаста болмаса, ол өзін түсінетін адамды іздейді және басқа адамдардан жылылық пен түсінушілікті табуы мүмкін. Осындай жағдайды қылмыскерлер ұтымды пайдаланады.  Балаңызға өз-өзіне сенімді болуға, барлық мүмкіндігін пайдалана алуға және барлық қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйретіңіз. Сонда қиын жағдайларға кездеспейтінін түсіндіріңіз.

8 слайд

КЕҢЕС №6  Егер бала өз ата-анасымен қарым- қатынаста болмаса, ол өзін түсінетін адамды іздейді және басқа адамдардан жылылық пен түсінушілікті табуы мүмкін. Осындай жағдайды қылмыскерлер ұтымды пайдаланады.  Балаңызға өз-өзіне сенімді болуға, барлық мүмкіндігін пайдалана алуға және барлық қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйретіңіз. Сонда қиын жағдайларға кездеспейтінін түсіндіріңіз.

КЕҢЕС №7  Балаңызбен жүйелі түрде дайындық жасаңыз. Әрбір дағды күнделікті дайындықтан соң қалыптасады. Сіздің айтқаныңызд

9 слайд
КЕҢЕС №7  Балаңызбен жүйелі түрде дайындық жасаңыз. Әрбір дағды күнделікті дайындықтан соң қалыптасады. Сіздің айтқаныңызда балаңыз қаншалықты қабылдағанын біліп отырыңыз.

9 слайд

КЕҢЕС №7  Балаңызбен жүйелі түрде дайындық жасаңыз. Әрбір дағды күнделікті дайындықтан соң қалыптасады. Сіздің айтқаныңызда балаңыз қаншалықты қабылдағанын біліп отырыңыз.

КЕҢЕС№8  Осы жерде үйретудің әр түрлі әдістерін қолданыңыз: қуыршақпен ойнау, қиын жағдайды қойылым арқылы, қауіпсіздік ер

10 слайд
КЕҢЕС№8  Осы жерде үйретудің әр түрлі әдістерін қолданыңыз: қуыршақпен ойнау, қиын жағдайды қойылым арқылы,  қауіпсіздік ережелерін дұрыс сақтаған балалар туралы әңгіме айту. « Сен қандай әрекет жасар едің...» деген жағдайдан шығу жолдарын қарастыру

10 слайд

КЕҢЕС№8  Осы жерде үйретудің әр түрлі әдістерін қолданыңыз: қуыршақпен ойнау, қиын жағдайды қойылым арқылы,  қауіпсіздік ережелерін дұрыс сақтаған балалар туралы әңгіме айту. « Сен қандай әрекет жасар едің...» деген жағдайдан шығу жолдарын қарастыру

КЕҢЕС №9  Өз балаңызға үлгі болыңыз. Егер сіз есік ашпас бұрын есіктің көзіне қарамасаңыз, балаңыз оны жасамайды, себебі д

11 слайд
КЕҢЕС №9  Өз балаңызға үлгі болыңыз. Егер сіз есік ашпас бұрын есіктің көзіне қарамасаңыз, балаңыз оны жасамайды, себебі дағдыланбаған.  Басқа балалармен қарым- қатынасын тексеріп отырыңыз!

11 слайд

КЕҢЕС №9  Өз балаңызға үлгі болыңыз. Егер сіз есік ашпас бұрын есіктің көзіне қарамасаңыз, балаңыз оны жасамайды, себебі дағдыланбаған.  Басқа балалармен қарым- қатынасын тексеріп отырыңыз!

КЕҢЕС №10  Балаларға қастандық жасайтын адамдардың басқа адамдардан ешқандай айырмашылығы жоқ. Керісінше олар өздерін жұмс

12 слайд
КЕҢЕС №10  Балаларға қастандық жасайтын адамдардың басқа адамдардан ешқандай айырмашылығы жоқ. Керісінше олар өздерін жұмсақ сөйлеп және сыпайы ұстайды. Осындай жағдайда балалар ашық – жарқын сәлемдесуге назар аударып, сенгіштік танытып байқаусызда құрбан болады.

12 слайд

КЕҢЕС №10  Балаларға қастандық жасайтын адамдардың басқа адамдардан ешқандай айырмашылығы жоқ. Керісінше олар өздерін жұмсақ сөйлеп және сыпайы ұстайды. Осындай жағдайда балалар ашық – жарқын сәлемдесуге назар аударып, сенгіштік танытып байқаусызда құрбан болады.

КЕҢЕС №11  Балаңызды қорқытпаңыз! Балаңыз қиын жағдайда өзі ешнәрсе жасай алмай қалуы мүмкін.  Балаңыздың жас ерекшел

13 слайд
КЕҢЕС №11  Балаңызды қорқытпаңыз! Балаңыз қиын жағдайда өзі ешнәрсе жасай алмай қалуы мүмкін.    Балаңыздың жас ерекшелігі және қауіпсіздігін ескеріңіз. Балалар өзінің аты-жөнін, мекенжайын, телефонын білуге міндетті.

13 слайд

КЕҢЕС №11  Балаңызды қорқытпаңыз! Балаңыз қиын жағдайда өзі ешнәрсе жасай алмай қалуы мүмкін.    Балаңыздың жас ерекшелігі және қауіпсіздігін ескеріңіз. Балалар өзінің аты-жөнін, мекенжайын, телефонын білуге міндетті.

ҚОРЫТЫНДЫ  Егер сіз қиын жағдайға кездескен баланы көрсеңіз көмектесіңіз, өтіп кетпеңіз. Егер шамаңыз жететіндей жағдайда б

14 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ  Егер сіз қиын жағдайға кездескен баланы көрсеңіз көмектесіңіз, өтіп кетпеңіз. Егер шамаңыз жететіндей жағдайда болса әрекет жасаңыз. Егер шамаңыз келмесе, оның түрін, машина нөмірін, бағытын 102 телефонына хабарлаңыз. ЕСІҢІЗДЕ БОЛСЫН!!!  Бүгін сіз басқа балаға көмектессеңіз, ертең сіздің балаңызға біреу көмектеседі  

14 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ  Егер сіз қиын жағдайға кездескен баланы көрсеңіз көмектесіңіз, өтіп кетпеңіз. Егер шамаңыз жететіндей жағдайда болса әрекет жасаңыз. Егер шамаңыз келмесе, оның түрін, машина нөмірін, бағытын 102 телефонына хабарлаңыз. ЕСІҢІЗДЕ БОЛСЫН!!!  Бүгін сіз басқа балаға көмектессеңіз, ертең сіздің балаңызға біреу көмектеседі  

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ