Материалдар / АТФ синтезі: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

АТФ синтезі: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
10.1.4.2- анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін салыстыру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
546
10 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Ойнайық та, еске түсірейік!» https:// wordwall.net/ru/resource/816042 50 «Бір қадам алға..» әдісі

1 слайд
«Ойнайық та, еске түсірейік!» https:// wordwall.net/ru/resource/816042 50 «Бір қадам алға..» әдісі

1 слайд

«Ойнайық та, еске түсірейік!» https:// wordwall.net/ru/resource/816042 50 «Бір қадам алға..» әдісі

1.Жылдамдық: Әрбір жасуша әр секунд сайын миллиондаған АТФ молекуласын синтездейді және пайдаланады. Әсіресе, адамның дене

2 слайд
1.Жылдамдық: Әрбір жасуша әр секунд сайын миллиондаған АТФ молекуласын синтездейді және пайдаланады. Әсіресе, адамның денесі бір күнде өз массасынан үлкен көлемде АТФ өндіреді. 2.Дене қызуы: АТФ синтезі және оның ыдырауы жылу бөлумен қатар жүреді, бұл дененің тұрақты температурасын сақтауға көмектеседі. 3.Әсері: Энергия тапшылығы (мысалы, гипоксия жағдайында) ми мен жүрек жұмысының нашарлауына әкелуі мүмкін, себебі бұл органдарға энергия көп қажет. «Қызықты деректер»

2 слайд

1.Жылдамдық: Әрбір жасуша әр секунд сайын миллиондаған АТФ молекуласын синтездейді және пайдаланады. Әсіресе, адамның денесі бір күнде өз массасынан үлкен көлемде АТФ өндіреді. 2.Дене қызуы: АТФ синтезі және оның ыдырауы жылу бөлумен қатар жүреді, бұл дененің тұрақты температурасын сақтауға көмектеседі. 3.Әсері: Энергия тапшылығы (мысалы, гипоксия жағдайында) ми мен жүрек жұмысының нашарлауына әкелуі мүмкін, себебі бұл органдарға энергия көп қажет. «Қызықты деректер»

Аэробты тыныс алу барысында глюкоза қандай өзгерістерге ұшырайды? «Миға шабуыл сұрақтары»

3 слайд
Аэробты тыныс алу барысында глюкоза қандай өзгерістерге ұшырайды? «Миға шабуыл сұрақтары»

3 слайд

Аэробты тыныс алу барысында глюкоза қандай өзгерістерге ұшырайды? «Миға шабуыл сұрақтары»

Организмде АТФ қоры қандай процестердің нәтижесінде толықтырылады? «Миға шабуыл сұрақтары»

4 слайд
Организмде АТФ қоры қандай процестердің нәтижесінде толықтырылады? «Миға шабуыл сұрақтары»

4 слайд

Организмде АТФ қоры қандай процестердің нәтижесінде толықтырылады? «Миға шабуыл сұрақтары»

Бұл прцестердің энергетикалық тиімділігі қандай? «Миға шабуыл сұрақтары»

5 слайд
Бұл прцестердің энергетикалық тиімділігі қандай? «Миға шабуыл сұрақтары»

5 слайд

Бұл прцестердің энергетикалық тиімділігі қандай? «Миға шабуыл сұрақтары»

§41.Аденозинүшфосфор қышқылын синтездеу: глюкозаның анаэробты ыдырау кезеңі. §42.Аденозинүшфосфор қышқылын синтездеу: глю

6 слайд
§41.Аденозинүшфосфор қышқылын синтездеу: глюкозаның анаэробты ыдырау кезеңі. §42.Аденозинүшфосфор қышқылын синтездеу: глюкозаның аэробты ыдырау кезеңі. 10.1.4.2- анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін салыстыру;

6 слайд

§41.Аденозинүшфосфор қышқылын синтездеу: глюкозаның анаэробты ыдырау кезеңі. §42.Аденозинүшфосфор қышқылын синтездеу: глюкозаның аэробты ыдырау кезеңі. 10.1.4.2- анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін салыстыру;

Теориялық білім: анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін сипаттайды; Практикалық дағдылар: анаэробты ж

7 слайд
Теориялық білім: анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін сипаттайды; Практикалық дағдылар: анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін салыстырады; Функционалдық сауаттылық: анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін түсіндіреді; Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық»

7 слайд

Теориялық білім: анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін сипаттайды; Практикалық дағдылар: анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін салыстырады; Функционалдық сауаттылық: анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін түсіндіреді; Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық»

Аэробты тыныс алу теңдеуі глюкоза + оттегі көмірқышқыл газы + су + энергия бөлінеді

8 слайд
Аэробты тыныс алу теңдеуі глюкоза + оттегі көмірқышқыл газы + су + энергия бөлінеді

8 слайд

Аэробты тыныс алу теңдеуі глюкоза + оттегі көмірқышқыл газы + су + энергия бөлінеді

Анаэробты тыныс алу теңдеулері Бұлшық еттерде Ашытқыда глюкоз а глюкоз а сүт қышқылы + энергия этанол + көмірқышқыл газы + э

9 слайд
Анаэробты тыныс алу теңдеулері Бұлшық еттерде Ашытқыда глюкоз а глюкоз а сүт қышқылы + энергия этанол + көмірқышқыл газы + энергия

9 слайд

Анаэробты тыныс алу теңдеулері Бұлшық еттерде Ашытқыда глюкоз а глюкоз а сүт қышқылы + энергия этанол + көмірқышқыл газы + энергия

Салыстырмалы түрде үлкен көлемдегі энергияны шығарады. Аэробты тыныс алу Анаэробты тыныс алу Оттегі бар. Глюкоза толығымен т

10 слайд
Салыстырмалы түрде үлкен көлемдегі энергияны шығарады. Аэробты тыныс алу Анаэробты тыныс алу Оттегі бар. Глюкоза толығымен тотығады. Аз мөлшерде энергияны өте тез шығарады. Оттегі жоқ немесе өте көп емес. Глюкоза толығымен тотықпайды және өнімдерде әлі де энергия бар.

10 слайд

Салыстырмалы түрде үлкен көлемдегі энергияны шығарады. Аэробты тыныс алу Анаэробты тыныс алу Оттегі бар. Глюкоза толығымен тотығады. Аз мөлшерде энергияны өте тез шығарады. Оттегі жоқ немесе өте көп емес. Глюкоза толығымен тотықпайды және өнімдерде әлі де энергия бар.

Митохондри я «Бейнетүсінді ру» әдісі.

11 слайд
Митохондри я «Бейнетүсінді ру» әдісі.

11 слайд

Митохондри я «Бейнетүсінді ру» әдісі.

Анаэробты тыныс алу Аэробты тыныс алу АТФ Пирожүзім қышқылы Фруктоза-1,6-бифосфаты Сүт қышқылы НАДН2 Спирттің және сүтт

12 слайд
Анаэробты тыныс алу Аэробты тыныс алу АТФ Пирожүзім қышқылы Фруктоза-1,6-бифосфаты Сүт қышқылы НАДН2 Спирттің және сүттің ашуы Аэробты кезең Ацетил-КоА НАД(Н) АТФ-синтетаза Кілт сөздер:

12 слайд

Анаэробты тыныс алу Аэробты тыныс алу АТФ Пирожүзім қышқылы Фруктоза-1,6-бифосфаты Сүт қышқылы НАДН2 Спирттің және сүттің ашуы Аэробты кезең Ацетил-КоА НАД(Н) АТФ-синтетаза Кілт сөздер:

«Ойнайық та, түсінейік!» https:// wordwall.net/ru/resource/816047 20 «Бір қадам алға..» әдісі

13 слайд
«Ойнайық та, түсінейік!» https:// wordwall.net/ru/resource/816047 20 «Бір қадам алға..» әдісі

13 слайд

«Ойнайық та, түсінейік!» https:// wordwall.net/ru/resource/816047 20 «Бір қадам алға..» әдісі

1-топ/жұп: «АТФ синтезі: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдеріндегі айырмашылық неде?» 2-топ/жұп: «Аденозинүшф

14 слайд
1-топ/жұп: «АТФ синтезі: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдеріндегі айырмашылық неде?» 2-топ/жұп: «Аденозинүшфосфор қышқылын синтездеу: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңіндегі айырмашылық неде?» 3-топ/жұп: «Кребс циклі мен тыныс алу үдерісіндегі айырмашылық неде?» «Айырмашылығы неде?» әдісі.

14 слайд

1-топ/жұп: «АТФ синтезі: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдеріндегі айырмашылық неде?» 2-топ/жұп: «Аденозинүшфосфор қышқылын синтездеу: глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңіндегі айырмашылық неде?» 3-топ/жұп: «Кребс циклі мен тыныс алу үдерісіндегі айырмашылық неде?» «Айырмашылығы неде?» әдісі.

- глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдеріндегі айырмашылығын сипаттайды – 5 балл; - глюкозаның анаэробты және

15 слайд
- глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдеріндегі айырмашылығын сипаттайды – 5 балл; - глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңіндегі айырмашылығын атайды – 5 балл; Кребс циклі мен тыныс алу үдерісіндегі айырмашылығын түсіндіреді – 5 балл; Дескриптор:

15 слайд

- глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдеріндегі айырмашылығын сипаттайды – 5 балл; - глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңіндегі айырмашылығын атайды – 5 балл; Кребс циклі мен тыныс алу үдерісіндегі айырмашылығын түсіндіреді – 5 балл; Дескриптор:

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ Зерттеу мәтіні: «Ғалымдар адам ағзасындағы глюкозаның ыдырауының екі кезеңін зерттеді: ана

16 слайд
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ Зерттеу мәтіні: «Ғалымдар адам ағзасындағы глюкозаның ыдырауының екі кезеңін зерттеді: анаэробты (гликолиз) және аэробты (митохондриядағы процестер). Олардың әрқайсысында түзіліп шығатын энергия мөлшері әртүрлі.» 1.Гликолиз нәтижесінде қанша молекула АТФ түзіледі? oA) 2 молекула oB) 4 молекула oC) 36 молекула oD) 38 молекула

16 слайд

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ Зерттеу мәтіні: «Ғалымдар адам ағзасындағы глюкозаның ыдырауының екі кезеңін зерттеді: анаэробты (гликолиз) және аэробты (митохондриядағы процестер). Олардың әрқайсысында түзіліп шығатын энергия мөлшері әртүрлі.» 1.Гликолиз нәтижесінде қанша молекула АТФ түзіледі? oA) 2 молекула oB) 4 молекула oC) 36 молекула oD) 38 молекула

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ 2.Аэробты ыдырау кезінде ең көп энергия қай кезеңде түзіледі? oA) Гликолиз oB) Пируваттың

17 слайд
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ 2.Аэробты ыдырау кезінде ең көп энергия қай кезеңде түзіледі? oA) Гликолиз oB) Пируваттың тотығуы oC) Кребс циклі oD) Электрондар тасымалдау тізбегі

17 слайд

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ 2.Аэробты ыдырау кезінде ең көп энергия қай кезеңде түзіледі? oA) Гликолиз oB) Пируваттың тотығуы oC) Кребс циклі oD) Электрондар тасымалдау тізбегі

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ Кесте: Анаэробты және Аэробты ыдыраудың салыстыруы Талдау сұрағы: Глюкозаның анаэробты ыдыр

18 слайд
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ Кесте: Анаэробты және Аэробты ыдыраудың салыстыруы Талдау сұрағы: Глюкозаның анаэробты ыдырауынан бастап аэробты ыдырау процесіне өтудің қандай биологиялық артықшылықтары бар? ________________________________________________________ Факторлар Анаэробты ыдырау Аэробты ыдырау Орналасуы Цитоплазма Митохондрия АТФ мөлшері 2 молекула 36-38 молекула Оттегі қажеттілігіЖоқ Қажет Өнімдер Пируват, НАДНCO2, су, АТФ

18 слайд

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ Кесте: Анаэробты және Аэробты ыдыраудың салыстыруы Талдау сұрағы: Глюкозаның анаэробты ыдырауынан бастап аэробты ыдырау процесіне өтудің қандай биологиялық артықшылықтары бар? ________________________________________________________ Факторлар Анаэробты ыдырау Аэробты ыдырау Орналасуы Цитоплазма Митохондрия АТФ мөлшері 2 молекула 36-38 молекула Оттегі қажеттілігіЖоқ Қажет Өнімдер Пируват, НАДНCO2, су, АТФ

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ 2.Аэробты ыдырау кезінде ең көп энергия қай кезеңде түзіледі? oA) Гликолиз oB) Пируваттың

19 слайд
ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ 2.Аэробты ыдырау кезінде ең көп энергия қай кезеңде түзіледі? oA) Гликолиз oB) Пируваттың тотығуы oC) Кребс циклі oD) Электрондар тасымалдау тізбегі

19 слайд

ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ТАПСЫРМАСЫ 2.Аэробты ыдырау кезінде ең көп энергия қай кезеңде түзіледі? oA) Гликолиз oB) Пируваттың тотығуы oC) Кребс циклі oD) Электрондар тасымалдау тізбегі

1,2-«Бүгін сабақта салыстырдым» 3- «Бүгінгі сабақта маған түсіну қиынға соқты» 4-«Менің жеңісім» Үйге: §43.Метаболизм тү

20 слайд
1,2-«Бүгін сабақта салыстырдым» 3- «Бүгінгі сабақта маған түсіну қиынға соқты» 4-«Менің жеңісім» Үйге: §43.Метаболизм түрлері Кері байланыс

20 слайд

1,2-«Бүгін сабақта салыстырдым» 3- «Бүгінгі сабақта маған түсіну қиынға соқты» 4-«Менің жеңісім» Үйге: §43.Метаболизм түрлері Кері байланыс