Атом.Молекула презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі Ұзақ мерзімді
жоспар бөліміАтом және
молекула. Жай және
күрделі заттар
Атом және
молекула. Жай және
күрделі заттар Барлық оқушылар:
Атом мен молекула,жай және
күрделі зат айырмашылығын
біледі..
Барлық оқушылар:
Атом мен молекула,жай және
күрделі зат айырмашылығын
біледі..Оқушылардың басым бөлігі
Молекулалардың
модельдеріне қарап
формуланы,жай және күрделі
заттарды ажыратады..
Оқушылардың басым бөлігі
Молекулалардың
модельдеріне қарап
формуланы,жай және күрделі
заттарды ажыратады..Кейбір оқушылар
Заттардың атом мен
молекулық модельдерін
құрайды.
Кейбір оқушылар
Заттардың атом мен
молекулық модельдерін
құрайды.Тілдік мақсаттар
Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен
терминологиясы
Атом-атом-atom
молекула-молекула-molecule
элемент-элемент-element
Пәнге қатысты лексика мен
терминологиясы
Атом-атом-atom
молекула-молекула-molecule
элемент-элемент-elementСабақ
мақсаты
Сабақ
мақсаты
Файзуллаева Асем Туракбаевна
№100 орта мектеп
7- сыныпОқытудың тілдік мақсаты:
Оқушылар:
атом химиялық қасиетін сақтайтын заттың ең
кіші бөлшегі болып табылатынын ауызша
түсіндіреді
атомдар мен молекулалардың
айырмашылығын сипаттай алады
Оқытудың тілдік мақсаты:
Оқушылар:
атом химиялық қасиетін сақтайтын заттың ең
кіші бөлшегі болып табылатынын ауызша
түсіндіреді
атомдар мен молекулалардың
айырмашылығын сипаттай аладыДиалог пен жазу үшін пайдалы
сөздер мен тіркестер:
Диалог пен жазу үшін пайдалы
сөздер мен тіркестер:7.2А Атомдар.
Молекулалар.
7.2А Атомдар.
Молекулалар. Сабақтың тақырыбы
Сабақтың тақырыбы7.1.3.1 атомды заттың ең кіші
бөлшегі ретінде түсіну
7.1.3.2 атом мен молекуланың
айырмашылығын білу
7.1.3.1 атомды заттың ең кіші
бөлшегі ретінде түсіну
7.1.3.2 атом мен молекуланың
айырмашылығын білуОқу мақсаты
Оқу мақсаты
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Ұзақ мерзімді жоспар бөліміАтом және молекула. Жай және күрделі заттар Атом және молекула. Жай және күрделі заттар Барлық оқушылар: Атом мен молекула,жай және күрделі зат айырмашылығын біледі.. Барлық оқушылар: Атом мен молекула,жай және күрделі зат айырмашылығын біледі..Оқушылардың басым бөлігі Молекулалардың модельдеріне қарап формуланы,жай және күрделі заттарды ажыратады.. Оқушылардың басым бөлігі Молекулалардың модельдеріне қарап формуланы,жай және күрделі заттарды ажыратады..Кейбір оқушылар Заттардың атом мен молекулық модельдерін құрайды. Кейбір оқушылар Заттардың атом мен молекулық модельдерін құрайды.Тілдік мақсаттар Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминологиясы Атом-атом-atom молекула-молекула-molecule элемент-элемент-element Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы Атом-атом-atom молекула-молекула-molecule элемент-элемент-elementСабақ мақсаты Сабақ мақсаты Файзуллаева Асем Туракбаевна №100 орта мектеп 7- сыныпОқытудың тілдік мақсаты: Оқушылар: атом химиялық қасиетін сақтайтын заттың ең кіші бөлшегі болып табылатынын ауызша түсіндіреді атомдар мен молекулалардың айырмашылығын сипаттай алады Оқытудың тілдік мақсаты: Оқушылар: атом химиялық қасиетін сақтайтын заттың ең кіші бөлшегі болып табылатынын ауызша түсіндіреді атомдар мен молекулалардың айырмашылығын сипаттай аладыДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:7.2А Атомдар. Молекулалар. 7.2А Атомдар. Молекулалар. Сабақтың тақырыбы Сабақтың тақырыбы7.1.3.1 атомды заттың ең кіші бөлшегі ретінде түсіну 7.1.3.2 атом мен молекуланың айырмашылығын білу 7.1.3.1 атомды заттың ең кіші бөлшегі ретінде түсіну 7.1.3.2 атом мен молекуланың айырмашылығын білуОқу мақсаты Оқу мақсаты
2 слайд
Физика ФизикаЗаттаржәне физикалық
денелер (жаратылыстану
5 сынып)
Химияға кіріспе.
Элементтер, қосылыстар
және қоспалар (7. 1 A
бөлім)
Заттаржәне физикалық
денелер (жаратылыстану
5 сынып)
Химияға кіріспе.
Элементтер, қосылыстар
және қоспалар (7. 1 A
бөлім)Бағалау
критерийі
Бағалау
критерийі 1.Атомдар мен
молекулалардың
айырмашылығын
түсінеді.
2.Атом мен молекула
ұғымын ажырата алады
3.Молекулалар моделін
жасайды.
1.Атомдар мен
молекулалардың
айырмашылығын
түсінеді.
2.Атом мен молекула
ұғымын ажырата алады
3.Молекулалар моделін
жасайды.Пән аралық
байланыс
Пән аралық
байланысАлдыңғы
білім
Алдыңғы
білім
7- сынып
Файзуллаева Асем
Туракбаевна
№100 орта мектепҚұндылықтарды
дарыту
Құндылықтарды
дарытуСын тұрғысынан ойлау,жеке
жұмыстар арқылы оқушының ,
өзара сыйластыққа дамыту;
Жұптық және топтық
жұмыстар арқылы
оқушылардың
ынтымақтастық,
көшбасшылық қабілеттерін
дамыту
Сын тұрғысынан ойлау,жеке
жұмыстар арқылы оқушының ,
өзара сыйластыққа дамыту;
Жұптық және топтық
жұмыстар арқылы
оқушылардың
ынтымақтастық,
көшбасшылық қабілеттерін
дамыту
2 слайд
Физика ФизикаЗаттаржәне физикалық денелер (жаратылыстану 5 сынып) Химияға кіріспе. Элементтер, қосылыстар және қоспалар (7. 1 A бөлім) Заттаржәне физикалық денелер (жаратылыстану 5 сынып) Химияға кіріспе. Элементтер, қосылыстар және қоспалар (7. 1 A бөлім)Бағалау критерийі Бағалау критерийі 1.Атомдар мен молекулалардың айырмашылығын түсінеді. 2.Атом мен молекула ұғымын ажырата алады 3.Молекулалар моделін жасайды. 1.Атомдар мен молекулалардың айырмашылығын түсінеді. 2.Атом мен молекула ұғымын ажырата алады 3.Молекулалар моделін жасайды.Пән аралық байланыс Пән аралық байланысАлдыңғы білім Алдыңғы білім 7- сынып Файзуллаева Асем Туракбаевна №100 орта мектепҚұндылықтарды дарыту Құндылықтарды дарытуСын тұрғысынан ойлау,жеке жұмыстар арқылы оқушының , өзара сыйластыққа дамыту; Жұптық және топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ынтымақтастық, көшбасшылық қабілеттерін дамыту Сын тұрғысынан ойлау,жеке жұмыстар арқылы оқушының , өзара сыйластыққа дамыту; Жұптық және топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ынтымақтастық, көшбасшылық қабілеттерін дамыту
3 слайд
Тренинг
«Шаңырақ»
Оқушыларды
топтау
Сынып ішінде жағымды ахуал
қалыптастыру
Н.Панарин тесті бойынша 3 топқа бөлемін.
(дөңгелек,тіктөртбұрыш,үшбұрыш бейнеленген)
Миға шабуыл Оқушыларға 30 см ұзындықта қағаз
таратылып беріледі.Тең екі бөлікке ,одан ары тағы екі
бөлікке бөле береді.
Бейнежазба көрсету
3 топқа мәтін мен жұмыс беріледі.
3 слайд
Тренинг «Шаңырақ» Оқушыларды топтау Сынып ішінде жағымды ахуал қалыптастыру Н.Панарин тесті бойынша 3 топқа бөлемін. (дөңгелек,тіктөртбұрыш,үшбұрыш бейнеленген) Миға шабуыл Оқушыларға 30 см ұзындықта қағаз таратылып беріледі.Тең екі бөлікке ,одан ары тағы екі бөлікке бөле береді. Бейнежазба көрсету 3 топқа мәтін мен жұмыс беріледі.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Атом
ЗаттарМолекула
5 слайд
Атом ЗаттарМолекула
6 слайд
Таңдағандар
лидерлік
қабілеті
бар, алдына
қойған
мақсатына
жететін,
басқарушыл
ық қабілеті
басым
жандар.
Таңдағандар өте
еңбекқор, төзімді,
өз жұмысының
шебері, бастаған
істі аяғына дейін
жеткізетін
жандар.
Осы 3 фигураның
ішідегі өте
мейірімді, басқаның
қайғысын,
қуанышын бөлуге
даяр тұратын
жандар.
6 слайд
Таңдағандар лидерлік қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін, басқарушыл ық қабілеті басым жандар. Таңдағандар өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар. Осы 3 фигураның ішідегі өте мейірімді, басқаның қайғысын, қуанышын бөлуге даяр тұратын жандар.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Топтық жұмыс
Бағалау:Бағалау:
Кері байланыс: «Қарлы кесек» Кері байланыс: «Қарлы кесек»
8 слайд
Топтық жұмыс Бағалау:Бағалау: Кері байланыс: «Қарлы кесек» Кері байланыс: «Қарлы кесек»
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
“Қызықты қимыл қозғалыстар”
“Атомдар мен молекулалар”ойыны
14 слайд
“Қызықты қимыл қозғалыстар” “Атомдар мен молекулалар”ойыны
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Жұппен
жұмыс
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма
Жеке
жұмыс
“Қарлы кесек” әдісі арқылы
жүргізіледі.
Атом және молекула. Жай және
күрделі заттар
1.Химиялық диктант
2.Кестемен жұмыс
3.Хронологиялық кесте
Кестемен жұмыс
16 слайд
Жұппен жұмыс Кері байланыс Үйге тапсырма Жеке жұмыс “Қарлы кесек” әдісі арқылы жүргізіледі. Атом және молекула. Жай және күрделі заттар 1.Химиялық диктант 2.Кестемен жұмыс 3.Хронологиялық кесте Кестемен жұмыс
17 слайд
А)Қант суда ерігенде ,оның__________су_____арасында біркелкі
таралады.
Ә)Көмірқышқыл газының___________көміртек және
оттек__________тұрады.
Б)Сірке қышқылының иісі көміртек,сутек және оттек _________тұратын
оның___________қасиеттерімен түсіндіріледі.
С)Ауа қоспа,оның құрамына оттек __________ кіреді.
Д)Су............сутек пен оттектің...............түзілген.
Е)Йод..............ауаға таралуына байланысты тосаптың дәмі тәтті болады.
17 слайд
А)Қант суда ерігенде ,оның__________су_____арасында біркелкі таралады. Ә)Көмірқышқыл газының___________көміртек және оттек__________тұрады. Б)Сірке қышқылының иісі көміртек,сутек және оттек _________тұратын оның___________қасиеттерімен түсіндіріледі. С)Ауа қоспа,оның құрамына оттек __________ кіреді. Д)Су............сутек пен оттектің...............түзілген. Е)Йод..............ауаға таралуына байланысты тосаптың дәмі тәтті болады.
18 слайд
Уақыт Ғалым Атом моделі
18 слайд
Уақыт Ғалым Атом моделі
19 слайд
19 слайд
20 слайд
Венн диограммасы
Венн диограммасы бойынша атом мен
молекуланың айырмашылын жаз .
20 слайд
Венн диограммасы Венн диограммасы бойынша атом мен молекуланың айырмашылын жаз .
21 слайд
2- тап с ырма
Атом ме н моле кула ның а йырма шылығын а йтып, ке с те ні толтырыңыз.
Атом Молекула
Құрамы
Электр зарядының
болуы
Жеке бола алуы
Ары қарай бөлінуі
Дескриптор
− кестеде атомның қасиеттерін көрсетеді;
− кестеде молекуланың қасиеттерін көрсетеді.
21 слайд
2- тап с ырма Атом ме н моле кула ның а йырма шылығын а йтып, ке с те ні толтырыңыз. Атом Молекула Құрамы Электр зарядының болуы Жеке бола алуы Ары қарай бөлінуі Дескриптор − кестеде атомның қасиеттерін көрсетеді; − кестеде молекуланың қасиеттерін көрсетеді.
22 слайд
22 слайд
23 слайд
23 слайд
24 слайд
Жеке жұмыс
24 слайд
Жеке жұмыс
25 слайд
Сабақтың соңы
Рефлексия: «Диктор сөз алады» әдісі
1-диктор:Сабаққа дейінгі жағдайын баяндайды
2-диктор:Сабақ үстіндегі жағдайды баяндайды.
3-диктор:Сабақтан кейінгі жағдайды баяндайды.
25 слайд
Сабақтың соңы Рефлексия: «Диктор сөз алады» әдісі 1-диктор:Сабаққа дейінгі жағдайын баяндайды 2-диктор:Сабақ үстіндегі жағдайды баяндайды. 3-диктор:Сабақтан кейінгі жағдайды баяндайды.
26 слайд
Атом және молекула.
Жай және күрделі
заттар
26 слайд
Атом және молекула. Жай және күрделі заттар
27 слайд
Сындарлы оқыту теориясына негізделген топтық жұмыстар негізінде оқушыларға қолдау көрсету
мақсатында оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін. Сындарлы оқыту теориясына негізделген топтық жұмыстар негізінде оқушыларға қолдау көрсету
мақсатында оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін.
Саралау
Жалпы тапсыр-
малар мазмұнын
оқушылардың
білім деңгейлер-
іне қарай
жоспарлаймын
Тапсырма
О
қ
улы
қ
тан
ж
ән
е
қ
осы
м
ш
а
н
ұсқ
аулы
қ
тардан
алы
н
ған
дерек
-
к
өздерді ы
қ
ш
ам
дап
ұсы
н
ам
ы
н
Оқулықтан
және қосымша
нұсқаулықтардан
алынған
дереккөздерді
ықшамдап
ұсынамын
Дереккөз
Тапсырмаларды
жылдам қарқын-
мен орындайтын
оқушыларға қо-
сымша тапсырма-
ларды орындауға
беремін
Қарқын
Диалогқа тарту
немесе қолдау көр-
сету мақсатында
оқушыларды ой-
ланту үшін жете-
леуші ұрақтар
қоямын ( 1, 2)
Диалог/
қолдау
Оқуш
ыларға нұсқау
бере отырып, өзде-
рінің не түсінгеніне
тапсырмаларды
орындау барысында
көз жеткізуге
тырысамын
Нұсқау
ҚБ түрлерін
қолдану арқылы
әрбір тапсырма-
дан соң оқуш
ы
жұмыстары
бағаланып
отырады
БағалауҚМЖ
ҚМЖ
27 слайд
Сындарлы оқыту теориясына негізделген топтық жұмыстар негізінде оқушыларға қолдау көрсету мақсатында оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін. Сындарлы оқыту теориясына негізделген топтық жұмыстар негізінде оқушыларға қолдау көрсету мақсатында оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін. Саралау Жалпы тапсыр- малар мазмұнын оқушылардың білім деңгейлер- іне қарай жоспарлаймын Тапсырма О қ улы қ тан ж ән е қ осы м ш а н ұсқ аулы қ тардан алы н ған дерек - к өздерді ы қ ш ам дап ұсы н ам ы н Оқулықтан және қосымша нұсқаулықтардан алынған дереккөздерді ықшамдап ұсынамын Дереккөз Тапсырмаларды жылдам қарқын- мен орындайтын оқушыларға қо- сымша тапсырма- ларды орындауға беремін Қарқын Диалогқа тарту немесе қолдау көр- сету мақсатында оқушыларды ой- ланту үшін жете- леуші ұрақтар қоямын ( 1, 2) Диалог/ қолдау Оқуш ыларға нұсқау бере отырып, өзде- рінің не түсінгеніне тапсырмаларды орындау барысында көз жеткізуге тырысамын Нұсқау ҚБ түрлерін қолдану арқылы әрбір тапсырма- дан соң оқуш ы жұмыстары бағаланып отырады БағалауҚМЖ ҚМЖ
28 слайд
28 слайд