Атом.Молекула презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі
Атом және
молекула. Жай ж ә не
күрделі заттар Барлық оқушылар :
Атом мен молекула,жай және
күрделі зат айырмашылығын
біледі..
Оқушылардың басым бөлігі
Молекулалардың
модельдеріне қарап
формуланы,жай және күрделі
заттарды ажыратады. .
Кейбір оқушылар
Заттардың атом мен
молекулық модельдерін
құрайды. Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты лексика мен
терминологиясы
Атом-атом- atom
молекула - молекула- molecule
элемент - элемент- elementСабақ
мақсаты Файзуллаева Асем Туракбаевна
№ 100 орта мектеп7- сынып
Оқытудың тілдік мақсаты:
Оқушылар:
атом химиялық қасиетін сақтайтын заттың ең
кіші бөлшегі болып табылатынын ауызша
түсіндіреді
атомдар мен молекулалардың
айырмашылығын сипаттай алады
Диалог пен жазу үшін пайдалы
сөздер мен тіркестер:7.2А Атом дар .
Молекул алар .
Сабақтың тақырыбы
7.1.3.1 атомды заттың ең кіші
бөлшегі ретінде түсіну
7.1.3.2 атом мен молекуланың
айырмашылығын білу Оқу мақсатыҰзақ мерзімді
жоспар бөлімі Атом және
молекула. Жай ж ә не
күрделі заттар Барлық оқушылар :
Атом мен молекула,жай және
күрделі зат айырмашылығын
біледі.. Оқушылардың басым бөлігі
Молекулалардың
модельдеріне қарап
формуланы,жай және күрделі
заттарды ажыратады. . Кейбір оқушылар
Заттардың атом мен
молекулық модельдерін
құрайды. Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен
терминологиясы
Атом-атом- atom
молекула - молекула- molecule
элемент - элемент- element Сабақ
мақсаты Оқытудың тілдік мақсаты:
Оқушылар:
атом химиялық қасиетін сақтайтын заттың ең
кіші бөлшегі болып табылатынын ауызша
түсіндіреді
атомдар мен молекулалардың
айырмашылығын сипаттай алады Диалог пен жазу үшін пайдалы
сөздер мен тіркестер: 7.2А Атом дар .
Молекул алар . Сабақтың тақырыбы 7.1.3.1 атомды заттың ең кіші
бөлшегі ретінде түсіну
7.1.3.2 атом мен молекуланың
айырмашылығын білу Оқу мақсаты
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Атом және молекула. Жай ж ә не күрделі заттар Барлық оқушылар : Атом мен молекула,жай және күрделі зат айырмашылығын біледі.. Оқушылардың басым бөлігі Молекулалардың модельдеріне қарап формуланы,жай және күрделі заттарды ажыратады. . Кейбір оқушылар Заттардың атом мен молекулық модельдерін құрайды. Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы Атом-атом- atom молекула - молекула- molecule элемент - элемент- elementСабақ мақсаты Файзуллаева Асем Туракбаевна № 100 орта мектеп7- сынып Оқытудың тілдік мақсаты: Оқушылар: атом химиялық қасиетін сақтайтын заттың ең кіші бөлшегі болып табылатынын ауызша түсіндіреді атомдар мен молекулалардың айырмашылығын сипаттай алады Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:7.2А Атом дар . Молекул алар . Сабақтың тақырыбы 7.1.3.1 атомды заттың ең кіші бөлшегі ретінде түсіну 7.1.3.2 атом мен молекуланың айырмашылығын білу Оқу мақсатыҰзақ мерзімді жоспар бөлімі Атом және молекула. Жай ж ә не күрделі заттар Барлық оқушылар : Атом мен молекула,жай және күрделі зат айырмашылығын біледі.. Оқушылардың басым бөлігі Молекулалардың модельдеріне қарап формуланы,жай және күрделі заттарды ажыратады. . Кейбір оқушылар Заттардың атом мен молекулық модельдерін құрайды. Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы Атом-атом- atom молекула - молекула- molecule элемент - элемент- element Сабақ мақсаты Оқытудың тілдік мақсаты: Оқушылар: атом химиялық қасиетін сақтайтын заттың ең кіші бөлшегі болып табылатынын ауызша түсіндіреді атомдар мен молекулалардың айырмашылығын сипаттай алады Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: 7.2А Атом дар . Молекул алар . Сабақтың тақырыбы 7.1.3.1 атомды заттың ең кіші бөлшегі ретінде түсіну 7.1.3.2 атом мен молекуланың айырмашылығын білу Оқу мақсаты
2 слайд
Физика
Заттаржәне физикалық
денелер ( жаратылыстану
5 сынып )
Химияға кіріспе .
Элементтер , қосылыстар
және қоспалар (7. 1 A
бөлім )Бағалау
критерийі
1 .Атомдар мен
молекулалардың
айырмашылығын
түсінеді.
2.Атом мен молекула
ұғымын ажырата алады
3.Молекулалар моделін
жасайды. Пән аралық
байланыс Алдыңғы
білім7- сынып Файзуллаева Асем
Туракбаевна
№ 100 орта мектеп
Құндылықтарды
дарыту
Сын тұрғысынан ойлау ,жеке
жұмыстар арқылы оқушының ,
өзара сыйластыққа дамыту;
Жұптық және топтық
жұмыстар арқылы
оқушылардың
ынтымақтастық,
көшбасшылық қабілеттерін
дамытуФизика Заттаржәне физикалық
денелер ( жаратылыстану
5 сынып )
Химияға кіріспе .
Элементтер , қосылыстар
және қоспалар (7. 1 A
бөлім ) Бағалау
критерийі 1 .Атомдар мен
молекулалардың
айырмашылығын
түсінеді.
2.Атом мен молекула
ұғымын ажырата алады
3.Молекулалар моделін
жасайды. Пән аралық
байланыс Алдыңғы
білім Құндылықтарды
дарыту Сын тұрғысынан ойлау ,жеке
жұмыстар арқылы оқушының ,
өзара сыйластыққа дамыту;
Жұптық және топтық
жұмыстар арқылы
оқушылардың
ынтымақтастық,
көшбасшылық қабілеттерін
дамыту
2 слайд
Физика Заттаржәне физикалық денелер ( жаратылыстану 5 сынып ) Химияға кіріспе . Элементтер , қосылыстар және қоспалар (7. 1 A бөлім )Бағалау критерийі 1 .Атомдар мен молекулалардың айырмашылығын түсінеді. 2.Атом мен молекула ұғымын ажырата алады 3.Молекулалар моделін жасайды. Пән аралық байланыс Алдыңғы білім7- сынып Файзуллаева Асем Туракбаевна № 100 орта мектеп Құндылықтарды дарыту Сын тұрғысынан ойлау ,жеке жұмыстар арқылы оқушының , өзара сыйластыққа дамыту; Жұптық және топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ынтымақтастық, көшбасшылық қабілеттерін дамытуФизика Заттаржәне физикалық денелер ( жаратылыстану 5 сынып ) Химияға кіріспе . Элементтер , қосылыстар және қоспалар (7. 1 A бөлім ) Бағалау критерийі 1 .Атомдар мен молекулалардың айырмашылығын түсінеді. 2.Атом мен молекула ұғымын ажырата алады 3.Молекулалар моделін жасайды. Пән аралық байланыс Алдыңғы білім Құндылықтарды дарыту Сын тұрғысынан ойлау ,жеке жұмыстар арқылы оқушының , өзара сыйластыққа дамыту; Жұптық және топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ынтымақтастық, көшбасшылық қабілеттерін дамыту
3 слайд
Тренинг
«Шаңырақ»
Оқушыларды
топтау Сынып ішінде жағымды ахуал
қалыптастыру
Н.Панарин тесті бойынша 3 топқа бөлемін.
(дөңгелек,тіктөртбұрыш,үшбұрыш бейнеленген)
Миға шабуыл Оқушыларға 30 см ұзындықта қағаз
таратылып беріледі.Тең екі бөлікке ,одан ары тағы екі
бөлікке бөле береді.
Бейнежазба көрсету
3 топқа мәтін мен жұмыс беріледі.
3 слайд
Тренинг «Шаңырақ» Оқушыларды топтау Сынып ішінде жағымды ахуал қалыптастыру Н.Панарин тесті бойынша 3 топқа бөлемін. (дөңгелек,тіктөртбұрыш,үшбұрыш бейнеленген) Миға шабуыл Оқушыларға 30 см ұзындықта қағаз таратылып беріледі.Тең екі бөлікке ,одан ары тағы екі бөлікке бөле береді. Бейнежазба көрсету 3 топқа мәтін мен жұмыс беріледі.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Атом
ЗаттарМолекула
5 слайд
Атом ЗаттарМолекула
6 слайд
Таңдағандар
лидерлік
қабілеті
бар, алдына
қойған
мақсатына
жететін,
басқарушыл
ық қабілеті
басым
жандар . Таңдағандар өте
еңбекқор, төзімді,
өз жұмысының
шебері, бастаған
істі аяғына дейін
жеткізетін
жандар. Осы 3 фигураның
ішідегі өте
мейірімді, басқаның
қайғысын,
қуанышын бөлуге
даяр тұратын
жандар .
6 слайд
Таңдағандар лидерлік қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін, басқарушыл ық қабілеті басым жандар . Таңдағандар өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар. Осы 3 фигураның ішідегі өте мейірімді, басқаның қайғысын, қуанышын бөлуге даяр тұратын жандар .
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Топтық жұмыс
Бағалау:Бағалау:
Кері байланыс: «Қарлы кесек» Кері байланыс: «Қарлы кесек»
8 слайд
Топтық жұмыс Бағалау:Бағалау: Кері байланыс: «Қарлы кесек» Кері байланыс: «Қарлы кесек»
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
“ Қызықты қимыл қозғалыстар”
“ Атомдар мен молекулалар”ойыны
14 слайд
“ Қызықты қимыл қозғалыстар” “ Атомдар мен молекулалар”ойыны
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Жұппен
жұмыс
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма Жеке
жұмыс
“ Қарлы кесек” әдісі арқылы
жүргізіледі .
Атом және молекула. Жай ж ә не
күрделі заттар 1.Химиялық диктант
2.Кестемен жұмыс
3.Хронологиялық кесте
Кестемен жұмыс
16 слайд
Жұппен жұмыс Кері байланыс Үйге тапсырма Жеке жұмыс “ Қарлы кесек” әдісі арқылы жүргізіледі . Атом және молекула. Жай ж ә не күрделі заттар 1.Химиялық диктант 2.Кестемен жұмыс 3.Хронологиялық кесте Кестемен жұмыс
17 слайд
А)Қант суда ерігенде ,оның __________ су _____ арасында біркелкі
таралады.
Ә)Көмірқышқыл газының ___________ көміртек және
оттек __________ тұрады.
Б)Сірке қышқылының иісі көміртек,сутек және оттек _________ тұратын
оның ___________ қасиеттерімен түсіндіріледі.
С)Ауа қоспа,оның құрамына оттек __________ к іреді.
Д)Су............сутек пен оттектің...............түзілген.
Е)Йод..............ауаға таралуына байланысты тосаптың дәмі тәтті болады.
17 слайд
А)Қант суда ерігенде ,оның __________ су _____ арасында біркелкі таралады. Ә)Көмірқышқыл газының ___________ көміртек және оттек __________ тұрады. Б)Сірке қышқылының иісі көміртек,сутек және оттек _________ тұратын оның ___________ қасиеттерімен түсіндіріледі. С)Ауа қоспа,оның құрамына оттек __________ к іреді. Д)Су............сутек пен оттектің...............түзілген. Е)Йод..............ауаға таралуына байланысты тосаптың дәмі тәтті болады.
18 слайд
Уақыт Ғалым Атом моделі
18 слайд
Уақыт Ғалым Атом моделі
19 слайд
19 слайд
20 слайд
Венн диограммасы
Венн диограммасы бойынша атом мен
молекуланың айырмашылын жаз .
20 слайд
Венн диограммасы Венн диограммасы бойынша атом мен молекуланың айырмашылын жаз .
21 слайд
2-тапсырма
Атом мен молекуланың айырмашылығын айтып, кестені толтырыңыз.
Атом Молекула
Құрамы
Электр зарядының
болуы
Жеке бола алуы
Ары қарай бөлінуі
Дескриптор
− кестеде атомның қасиеттерін көрсетеді;
− кестеде молекуланың қасиеттерін көрсетеді.
21 слайд
2-тапсырма Атом мен молекуланың айырмашылығын айтып, кестені толтырыңыз. Атом Молекула Құрамы Электр зарядының болуы Жеке бола алуы Ары қарай бөлінуі Дескриптор − кестеде атомның қасиеттерін көрсетеді; − кестеде молекуланың қасиеттерін көрсетеді.
22 слайд
22 слайд
23 слайд
23 слайд
24 слайд
Жеке ж ұмыс
24 слайд
Жеке ж ұмыс
25 слайд
Сабақтың соңы
Рефлексия: «Диктор сөз алады» әдісі
1-диктор:Сабаққа дейінгі жағдайын баяндайды
2-диктор:Сабақ үстіндегі жағдайды баяндайды.
3-диктор:Сабақтан кейінгі жағдайды баяндайды.
25 слайд
Сабақтың соңы Рефлексия: «Диктор сөз алады» әдісі 1-диктор:Сабаққа дейінгі жағдайын баяндайды 2-диктор:Сабақ үстіндегі жағдайды баяндайды. 3-диктор:Сабақтан кейінгі жағдайды баяндайды.
26 слайд
Атом және молекула.
Жай ж ә не күрделі
заттар
26 слайд
Атом және молекула. Жай ж ә не күрделі заттар
27 слайд
Сындарлы оқыту теориясына негізделген топтық жұмыстар негізінде оқушыларға қолдау көрсету
мақсатында оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін. СаралауЖ алпы тапсыр-
малар мазмұнын
оқушылардың
білім деңгейлер-
іне қарай
жоспарлаймын
Т ап сы р м а
Оқулықтан және
қосымша
нұсқаулықтардан
алынған дерек-
көздерді ықшамдап
ұсынамын
Оқулықтан
және қосымша
нұсқаулықтардан
алынған
дереккөздерді
ықшамдап
ұсынамын
Д ер ек к өз
Тапсырмаларды
жылдам қарқын-
мен орындайтын
оқушыларға қо-
сымша тапсырма-
ларды орындауға
беремін
Қ ар қ ы н
Диалогқа тарту
немесе қолдау көр-
сету мақсатында
оқушыларды ой-
ланту үшін жете-
леуші ұрақтар
қоямын ( 1, 2)
Д и ал ог/
қ ол дау
Оқушыларға нұсқау
бере отырып, өзде-
рінің не түсінгеніне
тапсырмаларды
орындау барысында
көз жеткізуге
тырысамын
Н ұсқ ау
ҚБ түрлерін
қолдану арқылы
әрбір тапсырма-
дан соң оқушы
жұмыстары
бағаланып
отырады
Б ағал ау
ҚМЖСындарлы оқыту теориясына негізделген топтық жұмыстар негізінде оқушыларға қолдау көрсету
мақсатында оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін. ҚМЖ
27 слайд
Сындарлы оқыту теориясына негізделген топтық жұмыстар негізінде оқушыларға қолдау көрсету мақсатында оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін. СаралауЖ алпы тапсыр- малар мазмұнын оқушылардың білім деңгейлер- іне қарай жоспарлаймын Т ап сы р м а Оқулықтан және қосымша нұсқаулықтардан алынған дерек- көздерді ықшамдап ұсынамын Оқулықтан және қосымша нұсқаулықтардан алынған дереккөздерді ықшамдап ұсынамын Д ер ек к өз Тапсырмаларды жылдам қарқын- мен орындайтын оқушыларға қо- сымша тапсырма- ларды орындауға беремін Қ ар қ ы н Диалогқа тарту немесе қолдау көр- сету мақсатында оқушыларды ой- ланту үшін жете- леуші ұрақтар қоямын ( 1, 2) Д и ал ог/ қ ол дау Оқушыларға нұсқау бере отырып, өзде- рінің не түсінгеніне тапсырмаларды орындау барысында көз жеткізуге тырысамын Н ұсқ ау ҚБ түрлерін қолдану арқылы әрбір тапсырма- дан соң оқушы жұмыстары бағаланып отырады Б ағал ау ҚМЖСындарлы оқыту теориясына негізделген топтық жұмыстар негізінде оқушыларға қолдау көрсету мақсатында оқушыларға алдыңғы тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіруге бағыт беремін. ҚМЖ
28 слайд
28 слайд