Материалдар / Ауа және ауаның қасиеттері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ауа және ауаның қасиеттері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Республика ұстаздарымен тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
474
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ашық сабақ Дүниетану пәні Тақырыбы : Ауа және оның қасиеттері Класы : 3 “В” Класс жетекшісі : Қожан Сәуле

1 слайд
Ашық сабақ Дүниетану пәні Тақырыбы : Ауа және оның қасиеттері Класы : 3 “В” Класс жетекшісі : Қожан Сәуле Жанболатқызы

1 слайд

Ашық сабақ Дүниетану пәні Тақырыбы : Ауа және оның қасиеттері Класы : 3 “В” Класс жетекшісі : Қожан Сәуле Жанболатқызы

ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!

2 слайд
ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!

2 слайд

ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!

Психологиялық дайындық -Әрбір адам? - Туысым, досым, жұрағат! - Әрбір сабақ? - Үйрену, ұғу, ұлағат! - Әрбір ісің? - Тірлік, тіре

3 слайд
Психологиялық дайындық -Әрбір адам? - Туысым, досым, жұрағат! - Әрбір сабақ? - Үйрену, ұғу, ұлағат! - Әрбір ісің? - Тірлік, тірек, адамдық! - Әрбір сөзің? - Шындық, бірлік, адалдық!

3 слайд

Психологиялық дайындық -Әрбір адам? - Туысым, досым, жұрағат! - Әрбір сабақ? - Үйрену, ұғу, ұлағат! - Әрбір ісің? - Тірлік, тірек, адамдық! - Әрбір сөзің? - Шындық, бірлік, адалдық!

1.Тәртіп сақтау 2. Бір – бірімізді тыңдау 3. Әдептілік 4. Топпен жұмыс жасау 5. Белсенділік таныту 6. Өз өзіңді бағалай білу Е

4 слайд
1.Тәртіп сақтау 2. Бір – бірімізді тыңдау 3. Әдептілік 4. Топпен жұмыс жасау 5. Белсенділік таныту 6. Өз өзіңді бағалай білу Есте сақтайтын ережелер :

4 слайд

1.Тәртіп сақтау 2. Бір – бірімізді тыңдау 3. Әдептілік 4. Топпен жұмыс жасау 5. Белсенділік таныту 6. Өз өзіңді бағалай білу Есте сақтайтын ережелер :

АДАМ ауа су қорек жарық жылу

5 слайд
АДАМ ауа су қорек жарық жылу

5 слайд

АДАМ ауа су қорек жарық жылу

Сұрақтар шеңбері I топ: 1.Дене деген не? Адамды қоршаған нәрселердің барлығы дене деп аталады. 2. Дене нешеге бөлінеді? Табиғи

6 слайд
Сұрақтар шеңбері I топ: 1.Дене деген не? Адамды қоршаған нәрселердің барлығы дене деп аталады. 2. Дене нешеге бөлінеді? Табиғи және қолдан жасалған денелер 3. Табиғи денені атап шық. Күн, ай, жұлдыз, бұлт, тас, аң, құс, адам.

6 слайд

Сұрақтар шеңбері I топ: 1.Дене деген не? Адамды қоршаған нәрселердің барлығы дене деп аталады. 2. Дене нешеге бөлінеді? Табиғи және қолдан жасалған денелер 3. Табиғи денені атап шық. Күн, ай, жұлдыз, бұлт, тас, аң, құс, адам.

Сұрақтар шеңбері II топ: 1.Жасанды денені ата. Машина, ұшақ, кітап, пойыз, т.б 2. Табиғи дене нешеге бөлінеді? Тірі және өлі де

7 слайд
Сұрақтар шеңбері II топ: 1.Жасанды денені ата. Машина, ұшақ, кітап, пойыз, т.б 2. Табиғи дене нешеге бөлінеді? Тірі және өлі денелер. 3. Тірі денелерді атап шық. Гүл, жемістер, құстар,аңдар, т.б

7 слайд

Сұрақтар шеңбері II топ: 1.Жасанды денені ата. Машина, ұшақ, кітап, пойыз, т.б 2. Табиғи дене нешеге бөлінеді? Тірі және өлі денелер. 3. Тірі денелерді атап шық. Гүл, жемістер, құстар,аңдар, т.б

III топ: 1.Өлі денелерді ата. Ауа, бұлт, құм, тас, т.б 2. Зат қасиеттерін атап шық. Қатты, жұмсақ, тәтті, ащы, серпімді, т.б 3.

8 слайд
III топ: 1.Өлі денелерді ата. Ауа, бұлт, құм, тас, т.б 2. Зат қасиеттерін атап шық. Қатты, жұмсақ, тәтті, ащы, серпімді, т.б 3. Дене неден тұрады? Дене заттан тұрады. Сұрақтар шеңбері

8 слайд

III топ: 1.Өлі денелерді ата. Ауа, бұлт, құм, тас, т.б 2. Зат қасиеттерін атап шық. Қатты, жұмсақ, тәтті, ащы, серпімді, т.б 3. Дене неден тұрады? Дене заттан тұрады. Сұрақтар шеңбері

IV топ: 1.Табиғат құбыластары деген не? Өсімдіктердің гүлдеуі, жеміс беруі, жапырағының түсуі, жануарлардың ұйқыға кетуі, ұя с

9 слайд
IV топ: 1.Табиғат құбыластары деген не? Өсімдіктердің гүлдеуі, жеміс беруі, жапырағының түсуі, жануарлардың ұйқыға кетуі, ұя салу. 2. Тәжірибе дегеніміз не? Шындыққа сынақ жүргізу арқылы көз жеткізу, танып білу. 3. Бақылау әдісі дегеніміз не? Табиғат заттары мен құбылыстарын тікелей көріп, ұстап, дыбысы болса тыңдап, естіп, зерделеу жолдары. Сұрақтар шеңбері

9 слайд

IV топ: 1.Табиғат құбыластары деген не? Өсімдіктердің гүлдеуі, жеміс беруі, жапырағының түсуі, жануарлардың ұйқыға кетуі, ұя салу. 2. Тәжірибе дегеніміз не? Шындыққа сынақ жүргізу арқылы көз жеткізу, танып білу. 3. Бақылау әдісі дегеніміз не? Табиғат заттары мен құбылыстарын тікелей көріп, ұстап, дыбысы болса тыңдап, естіп, зерделеу жолдары. Сұрақтар шеңбері

“Көрінбейтін сиқыршы”\

10 слайд
“Көрінбейтін сиқыршы”\

10 слайд

“Көрінбейтін сиқыршы”\

Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің, Ол жоқ жерде өмір сүріп, жүрмейсің. Ауа

11 слайд
Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің, Ол жоқ жерде өмір сүріп, жүрмейсің. Ауа

11 слайд

Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің, Ол жоқ жерде өмір сүріп, жүрмейсің. Ауа

"Болжау"

12 слайд
"Болжау"

12 слайд

"Болжау"

Желтоқсанның сегізі Ауа және оның қасиеті

13 слайд
Желтоқсанның сегізі Ауа және оның қасиеті

13 слайд

Желтоқсанның сегізі Ауа және оның қасиеті

«Конференция» Мәтінмен жұмыс

14 слайд
«Конференция» Мәтінмен жұмыс

14 слайд

«Конференция» Мәтінмен жұмыс

Мәтінді талдау

15 слайд
Мәтінді талдау

15 слайд

Мәтінді талдау

16 слайд

16 слайд

“Тәжірибе жасап көрейік”

17 слайд
“Тәжірибе жасап көрейік”

17 слайд

“Тәжірибе жасап көрейік”

I топ - Стаканға су құйып, оған бір қасық қант салу. Тәжірибені байқау. II топ - Ыдысқа су құйып, стаканды төңкеру. Тәжіри

18 слайд
I топ - Стаканға су құйып, оған бір қасық қант салу. Тәжірибені байқау. II топ - Ыдысқа су құйып, стаканды төңкеру. Тәжірибені байқау. III топ – Доптың ішіндегі ауа қасиеті. Тәжірибені байқау. IV топ - Шарды үру. Тәжірибені байқау.

18 слайд

I топ - Стаканға су құйып, оған бір қасық қант салу. Тәжірибені байқау. II топ - Ыдысқа су құйып, стаканды төңкеру. Тәжірибені байқау. III топ – Доптың ішіндегі ауа қасиеті. Тәжірибені байқау. IV топ - Шарды үру. Тәжірибені байқау.

“ Үш тілді сауаттылықты арттыру” Су - вода - water Табиғат – природа - nature

19 слайд
“ Үш тілді сауаттылықты арттыру” Су - вода - water Табиғат – природа - nature

19 слайд

“ Үш тілді сауаттылықты арттыру” Су - вода - water Табиғат – природа - nature

От - огонь - fire Құм – песок – soil

20 слайд
От - огонь - fire Құм – песок – soil

20 слайд

От - огонь - fire Құм – песок – soil

21 слайд

21 слайд

Саусақпен мұрын қысайық, Әншіге біраз ұқсайық. Әрбір сөздің дыбысы, Қандай екенін ұғайық!

22 слайд
Саусақпен мұрын қысайық, Әншіге біраз ұқсайық. Әрбір сөздің дыбысы, Қандай екенін ұғайық!

22 слайд

Саусақпен мұрын қысайық, Әншіге біраз ұқсайық. Әрбір сөздің дыбысы, Қандай екенін ұғайық!

«Топтан топқа сұрақ»

23 слайд
«Топтан топқа сұрақ»

23 слайд

«Топтан топқа сұрақ»

“Ой сергек” I топ - Ауаның қасиеті II топ – Ауаның қажеттілігі III топ – Тәжірибе нәтижелері IV топ – Ауаның ластануы

24 слайд
“Ой сергек” I топ - Ауаның қасиеті II топ – Ауаның қажеттілігі III топ – Тәжірибе нәтижелері IV топ – Ауаның ластануы

24 слайд

“Ой сергек” I топ - Ауаның қасиеті II топ – Ауаның қажеттілігі III топ – Тәжірибе нәтижелері IV топ – Ауаның ластануы

25 слайд

25 слайд

Дұрыс жауаптар: 1. Ауа температурасын өлшейтін құрал? а) термометр 2. Ауаның қандай қасиеттері бар? а) мөлдір, түссіз, иіссіз, қ

26 слайд
Дұрыс жауаптар: 1. Ауа температурасын өлшейтін құрал? а) термометр 2. Ауаның қандай қасиеттері бар? а) мөлдір, түссіз, иіссіз, қыздырғанда, ұлғаяды, салқындатқанда қысылады, жылуды жай өткізеді. 3.Ауаның құрамына қандай заттар кіреді? б) оттегі, азот, көмірқышқыл газы. 4. Терезелерге жылу ұстау үшін екі қабат әйнек орнатады. Қандай қасиет пайдаланады? в) Ауа жылуды жай өткізеді.

26 слайд

Дұрыс жауаптар: 1. Ауа температурасын өлшейтін құрал? а) термометр 2. Ауаның қандай қасиеттері бар? а) мөлдір, түссіз, иіссіз, қыздырғанда, ұлғаяды, салқындатқанда қысылады, жылуды жай өткізеді. 3.Ауаның құрамына қандай заттар кіреді? б) оттегі, азот, көмірқышқыл газы. 4. Терезелерге жылу ұстау үшін екі қабат әйнек орнатады. Қандай қасиет пайдаланады? в) Ауа жылуды жай өткізеді.

Бағалау

27 слайд
Бағалау

27 слайд

Бағалау

Бағалау критерийі: 7 – 6 - “5” 5 – 4 - “4” 3 – 2 - “3” 2 ден төмен - “2”

28 слайд
Бағалау критерийі: 7 – 6 - “5” 5 – 4 - “4” 3 – 2 - “3” 2 ден төмен - “2”

28 слайд

Бағалау критерийі: 7 – 6 - “5” 5 – 4 - “4” 3 – 2 - “3” 2 ден төмен - “2”

Үйге тапсырма 48-49- бет оқу, мазмұндау “Ауаның қажеттілігі” тақырыбына эссе жазу

29 слайд
Үйге тапсырма 48-49- бет оқу, мазмұндау “Ауаның қажеттілігі” тақырыбына эссе жазу

29 слайд

Үйге тапсырма 48-49- бет оқу, мазмұндау “Ауаның қажеттілігі” тақырыбына эссе жазу