Ауа және ауаның қасиеттері.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ашық сабақ
Дүниетану пәні
Тақырыбы : Ауа және оның қасиеттері
Класы : 3 “В”
Класс жетекшісі : Қожан Сәуле
Жанболатқызы
1 слайд
Ашық сабақ Дүниетану пәні Тақырыбы : Ауа және оның қасиеттері Класы : 3 “В” Класс жетекшісі : Қожан Сәуле Жанболатқызы
2 слайд
ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!
2 слайд
ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!
3 слайд
Психологиялық дайындық
-Әрбір адам?
- Туысым, досым, жұрағат!
- Әрбір сабақ?
- Үйрену, ұғу, ұлағат!
- Әрбір ісің?
- Тірлік, тірек, адамдық!
- Әрбір сөзің?
- Шындық, бірлік, адалдық!
3 слайд
Психологиялық дайындық -Әрбір адам? - Туысым, досым, жұрағат! - Әрбір сабақ? - Үйрену, ұғу, ұлағат! - Әрбір ісің? - Тірлік, тірек, адамдық! - Әрбір сөзің? - Шындық, бірлік, адалдық!
4 слайд
1.Тәртіп сақтау
2. Бір – бірімізді тыңдау
3. Әдептілік
4. Топпен жұмыс жасау
5. Белсенділік таныту
6. Өз өзіңді бағалай білу
Есте сақтайтын ережелер :
4 слайд
1.Тәртіп сақтау 2. Бір – бірімізді тыңдау 3. Әдептілік 4. Топпен жұмыс жасау 5. Белсенділік таныту 6. Өз өзіңді бағалай білу Есте сақтайтын ережелер :
5 слайд
АДАМ
ауа
су
қорек
жарық
жылу
5 слайд
АДАМ ауа су қорек жарық жылу
6 слайд
Сұрақтар шеңбері
I топ:
1.Дене деген не?
Адамды қоршаған нәрселердің барлығы дене деп аталады.
2. Дене нешеге бөлінеді?
Табиғи және қолдан жасалған денелер
3. Табиғи денені атап шық.
Күн, ай, жұлдыз, бұлт, тас, аң, құс, адам.
6 слайд
Сұрақтар шеңбері I топ: 1.Дене деген не? Адамды қоршаған нәрселердің барлығы дене деп аталады. 2. Дене нешеге бөлінеді? Табиғи және қолдан жасалған денелер 3. Табиғи денені атап шық. Күн, ай, жұлдыз, бұлт, тас, аң, құс, адам.
7 слайд
Сұрақтар шеңбері
II топ:
1.Жасанды денені ата.
Машина, ұшақ, кітап, пойыз, т.б
2. Табиғи дене нешеге бөлінеді?
Тірі және өлі денелер.
3. Тірі денелерді атап шық.
Гүл, жемістер, құстар,аңдар, т.б
7 слайд
Сұрақтар шеңбері II топ: 1.Жасанды денені ата. Машина, ұшақ, кітап, пойыз, т.б 2. Табиғи дене нешеге бөлінеді? Тірі және өлі денелер. 3. Тірі денелерді атап шық. Гүл, жемістер, құстар,аңдар, т.б
8 слайд
III топ:
1.Өлі денелерді ата.
Ауа, бұлт, құм, тас, т.б
2. Зат қасиеттерін атап шық.
Қатты, жұмсақ, тәтті, ащы, серпімді, т.б
3. Дене неден тұрады?
Дене заттан тұрады.
Сұрақтар шеңбері
8 слайд
III топ: 1.Өлі денелерді ата. Ауа, бұлт, құм, тас, т.б 2. Зат қасиеттерін атап шық. Қатты, жұмсақ, тәтті, ащы, серпімді, т.б 3. Дене неден тұрады? Дене заттан тұрады. Сұрақтар шеңбері
9 слайд
IV топ:
1.Табиғат құбыластары деген не?
Өсімдіктердің гүлдеуі, жеміс беруі,
жапырағының түсуі, жануарлардың
ұйқыға кетуі, ұя салу.
2. Тәжірибе дегеніміз не?
Шындыққа сынақ жүргізу арқылы көз
жеткізу, танып білу.
3. Бақылау әдісі дегеніміз не?
Табиғат заттары мен құбылыстарын
тікелей көріп, ұстап, дыбысы болса
тыңдап, естіп, зерделеу жолдары.
Сұрақтар шеңбері
9 слайд
IV топ: 1.Табиғат құбыластары деген не? Өсімдіктердің гүлдеуі, жеміс беруі, жапырағының түсуі, жануарлардың ұйқыға кетуі, ұя салу. 2. Тәжірибе дегеніміз не? Шындыққа сынақ жүргізу арқылы көз жеткізу, танып білу. 3. Бақылау әдісі дегеніміз не? Табиғат заттары мен құбылыстарын тікелей көріп, ұстап, дыбысы болса тыңдап, естіп, зерделеу жолдары. Сұрақтар шеңбері
10 слайд
“Көрінбейтін сиқыршы”\
10 слайд
“Көрінбейтін сиқыршы”\
11 слайд
Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің,
Ол жоқ жерде өмір сүріп, жүрмейсің.
Ауа
11 слайд
Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің, Ол жоқ жерде өмір сүріп, жүрмейсің. Ауа
12 слайд
"Болжау"
12 слайд
"Болжау"
13 слайд
Желтоқсанның сегізі
Ауа және оның қасиеті
13 слайд
Желтоқсанның сегізі Ауа және оның қасиеті
14 слайд
«Конференция»
Мәтінмен жұмыс
14 слайд
«Конференция» Мәтінмен жұмыс
15 слайд
Мәтінді талдау
15 слайд
Мәтінді талдау
16 слайд
16 слайд
17 слайд
“Тәжірибе жасап көрейік”
17 слайд
“Тәжірибе жасап көрейік”
18 слайд
I топ - Стаканға су құйып, оған бір қасық
қант салу. Тәжірибені байқау.
II топ - Ыдысқа су құйып, стаканды
төңкеру. Тәжірибені байқау.
III топ – Доптың ішіндегі ауа қасиеті.
Тәжірибені байқау.
IV топ - Шарды үру. Тәжірибені байқау.
18 слайд
I топ - Стаканға су құйып, оған бір қасық қант салу. Тәжірибені байқау. II топ - Ыдысқа су құйып, стаканды төңкеру. Тәжірибені байқау. III топ – Доптың ішіндегі ауа қасиеті. Тәжірибені байқау. IV топ - Шарды үру. Тәжірибені байқау.
19 слайд
“ Үш тілді сауаттылықты арттыру”
Су - вода - water
Табиғат – природа - nature
19 слайд
“ Үш тілді сауаттылықты арттыру” Су - вода - water Табиғат – природа - nature
20 слайд
От - огонь - fire
Құм – песок – soil
20 слайд
От - огонь - fire Құм – песок – soil
21 слайд
21 слайд
22 слайд
Саусақпен мұрын қысайық,
Әншіге біраз ұқсайық.
Әрбір сөздің дыбысы,
Қандай екенін ұғайық!
22 слайд
Саусақпен мұрын қысайық, Әншіге біраз ұқсайық. Әрбір сөздің дыбысы, Қандай екенін ұғайық!
23 слайд
«Топтан топқа сұрақ»
23 слайд
«Топтан топқа сұрақ»
24 слайд
“Ой сергек”
I топ - Ауаның қасиеті
II топ – Ауаның қажеттілігі
III топ – Тәжірибе нәтижелері
IV топ – Ауаның ластануы
24 слайд
“Ой сергек” I топ - Ауаның қасиеті II топ – Ауаның қажеттілігі III топ – Тәжірибе нәтижелері IV топ – Ауаның ластануы
25 слайд
25 слайд
26 слайд
Дұрыс жауаптар:
1. Ауа температурасын өлшейтін құрал?
а) термометр
2. Ауаның қандай қасиеттері бар?
а) мөлдір, түссіз, иіссіз, қыздырғанда, ұлғаяды,
салқындатқанда қысылады, жылуды жай
өткізеді.
3.Ауаның құрамына қандай заттар кіреді?
б) оттегі, азот, көмірқышқыл газы.
4. Терезелерге жылу ұстау үшін екі қабат әйнек
орнатады. Қандай қасиет пайдаланады?
в) Ауа жылуды жай өткізеді.
26 слайд
Дұрыс жауаптар: 1. Ауа температурасын өлшейтін құрал? а) термометр 2. Ауаның қандай қасиеттері бар? а) мөлдір, түссіз, иіссіз, қыздырғанда, ұлғаяды, салқындатқанда қысылады, жылуды жай өткізеді. 3.Ауаның құрамына қандай заттар кіреді? б) оттегі, азот, көмірқышқыл газы. 4. Терезелерге жылу ұстау үшін екі қабат әйнек орнатады. Қандай қасиет пайдаланады? в) Ауа жылуды жай өткізеді.
27 слайд
Бағалау
27 слайд
Бағалау
28 слайд
Бағалау критерийі:
7 – 6 - “5”
5 – 4 - “4”
3 – 2 - “3”
2 ден төмен - “2”
28 слайд
Бағалау критерийі: 7 – 6 - “5” 5 – 4 - “4” 3 – 2 - “3” 2 ден төмен - “2”
29 слайд
Үйге тапсырма
48-49- бет оқу, мазмұндау
“Ауаның қажеттілігі” тақырыбына
эссе жазу
29 слайд
Үйге тапсырма 48-49- бет оқу, мазмұндау “Ауаның қажеттілігі” тақырыбына эссе жазу