Аудандық Шебер сабақтың тақырыбы: «Тарих сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру жолдары»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сүйінбай атындағы орта мектеп Үшбұлақ
бастауыш мектебімен кмм
Тарих пәнінің мұғалімі магистр Омарова Гауһар
Жолдасқызы
Санатым : жоғары
Шебер сабақтың тақырыбы : «Тарих сабағында
оқушылардың функционалдық сауаттылығын
қалыптастыру жолдары»
Мақсаты мен міндеті : Мұғалімдерді тарих сабағында
оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын
дамытуға тапсырмалар әзірлеу арқылы кәсіби шеберлігін
шыңдай түсуіне ықпал ететін жолдар қарастыру.
-оқу үдерісінде оқушылардың функционалдық
сауаттылықтарын дамытуға арналған тапсырмалар
туралы тәжірибемен бөлісу.
Күтілетін нәтиже : Тарих сабағында оқушылардың
функционалдық сауаттылықтарын дамытуда
тапсырмалар әзірлеумен танысады.
1 слайд
Сүйінбай атындағы орта мектеп Үшбұлақ бастауыш мектебімен кмм Тарих пәнінің мұғалімі магистр Омарова Гауһар Жолдасқызы Санатым : жоғары Шебер сабақтың тақырыбы : «Тарих сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру жолдары» Мақсаты мен міндеті : Мұғалімдерді тарих сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамытуға тапсырмалар әзірлеу арқылы кәсіби шеберлігін шыңдай түсуіне ықпал ететін жолдар қарастыру. -оқу үдерісінде оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамытуға арналған тапсырмалар туралы тәжірибемен бөлісу. Күтілетін нәтиже : Тарих сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамытуда тапсырмалар әзірлеумен танысады.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Тарих пәнінде оқушының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі
2012-2016жылдарға арналған ұлттық іс –қимыл бекіту туралы ҚР Үкіметінің
2012жылғы 25 маусымда №832қаулысы
Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын
дамыту үшін білім беру жүйесінде басшылыққа алынады.
-білім беру мазмұны ұлттық стандарттар оқубағдарламалары
– оқыту нысандары мен әдістері
- білім алушылардың оқудағы жетістіктерін
-диагностикалау бағалау жүйесі
-мектептен тыс,қосымша білім беру бағдарламасы
-барлық мүдделі талаптармен әріптесттікке негізделген
достық қалыптағы білім беру ортасының болуы
- ата- аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесінде
белсенді ролі
-
3 слайд
Тарих пәнінде оқушының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012-2016жылдарға арналған ұлттық іс –қимыл бекіту туралы ҚР Үкіметінің 2012жылғы 25 маусымда №832қаулысы Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту үшін білім беру жүйесінде басшылыққа алынады. -білім беру мазмұны ұлттық стандарттар оқубағдарламалары – оқыту нысандары мен әдістері - білім алушылардың оқудағы жетістіктерін -диагностикалау бағалау жүйесі -мектептен тыс,қосымша білім беру бағдарламасы -барлық мүдделі талаптармен әріптесттікке негізделген достық қалыптағы білім беру ортасының болуы - ата- аналардың балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесінде белсенді ролі -
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Оқушылардың
функционалдық
сауаттылығын дамыту
арқылы Өзіндік ой
пікір
қалыптасады .
Қоршаған
ортада пайда
болатын
мәселелерді
ажырата
біледі .
Өмірлік жағдайда қолданысы
бар екенін түсінеді Ойлау
қабілеттерін
арттыруға
ықпал жасайды
6 слайд
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту арқылы Өзіндік ой пікір қалыптасады . Қоршаған ортада пайда болатын мәселелерді ажырата біледі . Өмірлік жағдайда қолданысы бар екенін түсінеді Ойлау қабілеттерін арттыруға ықпал жасайды
7 слайд
?
Оқу мақсаттары :
оқу бағдарламасына сілтеме
5.4.1.2 – үйсіндердің шаруашылығын
сипаттау;
5.4.2.1 – деректермен жұмыс жасау. Сабақ мақсаты :
Үйсіндердің шаруашылығын сипаттау,
олардың тұрмыс- тіршілігі мен кәсібін
талдау жасап, баға беру
Барлық оқушылар үйсіндер
шаруашылығының түрлерін біледі,
сипаттайды :
Оқушылардың басым көпшілігі :
дәлел келтіру арқылы үйсіндердің
тұрмыс-тіршілігін, кәсібін талдайды.
Кейбір оқушылар:
үйсіндердің тұрмыс-тіршілігіне баға
береді;Сабақты ң
тақырыбы : Үйсіндердің шаруашылығы. Сынып 5а Қазақстан тарихы
Қолөнер мен сауда.
Ойлау дағдысы
Білу, түсіну, білімін
қолдану , зерттеушілік
дағдылар бағалау
7 слайд
? Оқу мақсаттары : оқу бағдарламасына сілтеме 5.4.1.2 – үйсіндердің шаруашылығын сипаттау; 5.4.2.1 – деректермен жұмыс жасау. Сабақ мақсаты : Үйсіндердің шаруашылығын сипаттау, олардың тұрмыс- тіршілігі мен кәсібін талдау жасап, баға беру Барлық оқушылар үйсіндер шаруашылығының түрлерін біледі, сипаттайды : Оқушылардың басым көпшілігі : дәлел келтіру арқылы үйсіндердің тұрмыс-тіршілігін, кәсібін талдайды. Кейбір оқушылар: үйсіндердің тұрмыс-тіршілігіне баға береді;Сабақты ң тақырыбы : Үйсіндердің шаруашылығы. Сынып 5а Қазақстан тарихы Қолөнер мен сауда. Ойлау дағдысы Білу, түсіну, білімін қолдану , зерттеушілік дағдылар бағалау
8 слайд
Бағалау критерийлері:
үйсіндер шаруашылығының түрлерін
біледі, сипаттайды; дәлел келтіру арқылы
үйсіндердің тұрмыс-тіршілігін, кәсібін
талдайды. үйсіндердің тұрмыс-тіршілігіне
баға береді; Құндылықтарға
баулу:
«Ұлы даланың жеті қыры» мақаласын
сабаққа кіріктіре отырып, Ұлы жібек
жолы атқа міну мәдениеті үйсіндер
кезеңінде болғандығы жайлы айту, ұлы
даланың ежелгі металлургиясы
үйсіндерде темірден жасалған бұйымдар
туралы келтіру.
2 .Ұлы даланың жеті қыры
мақаласындағы бір қыры аң стилін
келтіре отырып ерте заманда діни
наным сенім бойынша сол кездің
адамдары аңға табынғанын, үйсіндердің
тәж диадемасындағы аңдық стилінің
әсерін ұғындыру, ұлы даланың жеті
қырын мақтанышпен айта отырып,
ұлттық тарихымыздың негізгі
мақсатын зерделеу.
3. «Мәңгілік ел» құндылықтарын
насихатау.
4. Оқушыларды өз ел i н i ң тарихын
құрметтеуге, ұлтжан¬дылыққа,
адамгершілікке, имандылыққа
тәрбиелеу.
Тілдік мақсаттар
«Пәндік лексика және терминология:
ұста, көрік, қанжар, жебе, тоқу, иіру,
безендіру т.б.сөздерін пайдаланады.
Оқытудың тілдік мақсаты :
Бейне материал көріп, үйсіндердің
шаруашылығын әңгімелейді
( тыңдалым және айтылым дағдысы );
Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс
жасайды ( оқылым дағдысы).
Диалог құруға / жазылымға қажетті
сөздер топтамасы:
Термин сөздердің анықтамасын жазады
8 слайд
Бағалау критерийлері: үйсіндер шаруашылығының түрлерін біледі, сипаттайды; дәлел келтіру арқылы үйсіндердің тұрмыс-тіршілігін, кәсібін талдайды. үйсіндердің тұрмыс-тіршілігіне баға береді; Құндылықтарға баулу: «Ұлы даланың жеті қыры» мақаласын сабаққа кіріктіре отырып, Ұлы жібек жолы атқа міну мәдениеті үйсіндер кезеңінде болғандығы жайлы айту, ұлы даланың ежелгі металлургиясы үйсіндерде темірден жасалған бұйымдар туралы келтіру. 2 .Ұлы даланың жеті қыры мақаласындағы бір қыры аң стилін келтіре отырып ерте заманда діни наным сенім бойынша сол кездің адамдары аңға табынғанын, үйсіндердің тәж диадемасындағы аңдық стилінің әсерін ұғындыру, ұлы даланың жеті қырын мақтанышпен айта отырып, ұлттық тарихымыздың негізгі мақсатын зерделеу. 3. «Мәңгілік ел» құндылықтарын насихатау. 4. Оқушыларды өз ел i н i ң тарихын құрметтеуге, ұлтжан¬дылыққа, адамгершілікке, имандылыққа тәрбиелеу. Тілдік мақсаттар «Пәндік лексика және терминология: ұста, көрік, қанжар, жебе, тоқу, иіру, безендіру т.б.сөздерін пайдаланады. Оқытудың тілдік мақсаты : Бейне материал көріп, үйсіндердің шаруашылығын әңгімелейді ( тыңдалым және айтылым дағдысы ); Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс жасайды ( оқылым дағдысы). Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Термин сөздердің анықтамасын жазады
9 слайд
Пәнаралық байланыс:
Әдебиет, Д.тарих, Алдыңғы білім
5.5.1.-Үйсіндер тарихын
сипаттау;
5.5.2- Үйсіндердің
қоғамдық құрылымы мен
қандай кәсіппен
айналысқандарын түсіндіру
9 слайд
Пәнаралық байланыс: Әдебиет, Д.тарих, Алдыңғы білім 5.5.1.-Үйсіндер тарихын сипаттау; 5.5.2- Үйсіндердің қоғамдық құрылымы мен қандай кәсіппен айналысқандарын түсіндіру
10 слайд
Белсенді
оқыту әдіс-
тәсілдері1.«Достық
жылу»
тренингі 2.Үй
тапсырмасы:
«Бес саусақ
әдісі » 3.Миға
шабуыл:
«Минуттық
шешім»
4.«Акт »
бейнежазба
көрсету
5.«Топтастыр
у
стратегиясы»
6.«Жеке
жұмыс »7.«Галерея-
ны
шарлау»әдісі
10 слайд
Белсенді оқыту әдіс- тәсілдері1.«Достық жылу» тренингі 2.Үй тапсырмасы: «Бес саусақ әдісі » 3.Миға шабуыл: «Минуттық шешім» 4.«Акт » бейнежазба көрсету 5.«Топтастыр у стратегиясы» 6.«Жеке жұмыс »7.«Галерея- ны шарлау»әдісі
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
Саралау
«Бес саусақ әдіс» үй тапсырмасын әр саусаққа бір бір
сөйлемнен жазады, оқушылардың лезде ойлау
шапшаңдығын арттыру.
«Минуттық әдісі» арқылы тәжді басқа киіп тұрып
көптеген сауалдар арқылы өткен тақырыппен жаңа
тақырыпты байланыстыру. «Акт бейнежазба » әдісі
арқылы үйсіндердің шаруашылығы тұрмысы туралы
көрсете отырып сын тұрғысынан ойлау қабілетін
арттыру. «Топтық стратегиясы » әдісі арқылы
үйсіндердің қоғамы,шаруашылығы, тұрмыс тіршілігіне
талдау жасайды . «Жеке жұмыс» әдісі арқылы
үйсіндердің тұрмыста қажетті заттарды ажыратады.
«Топтық жұмыс» Галерияны шарлау әдісінде
үйсіндердің шаруашылығына байланысты суреттерді
жарнамалайды.
17 слайд
Саралау «Бес саусақ әдіс» үй тапсырмасын әр саусаққа бір бір сөйлемнен жазады, оқушылардың лезде ойлау шапшаңдығын арттыру. «Минуттық әдісі» арқылы тәжді басқа киіп тұрып көптеген сауалдар арқылы өткен тақырыппен жаңа тақырыпты байланыстыру. «Акт бейнежазба » әдісі арқылы үйсіндердің шаруашылығы тұрмысы туралы көрсете отырып сын тұрғысынан ойлау қабілетін арттыру. «Топтық стратегиясы » әдісі арқылы үйсіндердің қоғамы,шаруашылығы, тұрмыс тіршілігіне талдау жасайды . «Жеке жұмыс» әдісі арқылы үйсіндердің тұрмыста қажетті заттарды ажыратады. «Топтық жұмыс» Галерияны шарлау әдісінде үйсіндердің шаруашылығына байланысты суреттерді жарнамалайды.
18 слайд
18 слайд
19 слайд
Критериалды бағалау
«Күлегеш»
әдісі
«Бағдаршам»
әдісі
«Қол
шапалақ»
әдісі
« Бутерброд»
әдісі Мұғалімнің бағалауы
Бір-бірін бағалайды
Топтар бір –бірін
бағалайды
Кері байланыс
19 слайд
Критериалды бағалау «Күлегеш» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Қол шапалақ» әдісі « Бутерброд» әдісі Мұғалімнің бағалауы Бір-бірін бағалайды Топтар бір –бірін бағалайды Кері байланыс