Материалдар / Балада түйсіктердің дамуы мен өзара байланысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балада түйсіктердің дамуы мен өзара байланысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балада түйсіктердің дамуы мен өзара байланысы. Балада түйсіктердің дамуы мен өзара байланысы Балада түйсіктердің дамуы мен өзара байланысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2022
495
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
БАЛАДА ТҮЙСІКТЕРДІҢ ДАМУЫ МЕН ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ ОРЫНДАҒАН:БАТЫРБЕКҚЫЗЫ ГҮЛНАТ ТЕКСЕРГЕН: НҰРҒАЗЫ МАДИНА

1 слайд
БАЛАДА ТҮЙСІКТЕРДІҢ ДАМУЫ МЕН ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ ОРЫНДАҒАН:БАТЫРБЕКҚЫЗЫ ГҮЛНАТ ТЕКСЕРГЕН: НҰРҒАЗЫ МАДИНА

 Түйсіктердің өзара байланысы – психофизиологиялық заңдылықтардың бір түрі. Белгілі бір тітіркендіргіш сезгіштің сол бойда сез

2 слайд
 Түйсіктердің өзара байланысы – психофизиологиялық заңдылықтардың бір түрі. Белгілі бір тітіркендіргіш сезгіштің сол бойда сезіліп тұрған басқа да тітіркендіргіштерге тәуелділігі түйсіктердің өзара байланысы дейді. Әдетте, сыртқы әсерлер талдағыштардың жеке түрімен ғана емес, өзара байланысты түрде түйсіну процесін тудырып отырады. 

 Балалар мектепте оқығанға дейін олардың анализаторлары бірқатар жетілмегенімен , олардың одан әрі дамуы мектептегі кезеңдер

3 слайд
 Балалар мектепте оқығанға дейін олардың анализаторлары  бірқатар жетілмегенімен , олардың одан әрі дамуы мектептегі кезеңдерде жүріп жатады. Анализаторлардың бірқалыпты дамымайтыны атап айтуымыз керек. Төменгі класта оқитын кезеңде, көздің көргіштігі біршама сылбыр болғанымен ұлғая бастайды, жасөспірімдерде бұл қырқын үдей түседі. Сонымен қатар, төменгі класс оқушыларының көру, есту тітіркендіргіштерін ажырата білу қабілеті жылдам дамиды.

 Балалар мектепте негізгі түстерді ажырата алатын болады. Бастауыш класта жүрген кезінде олар түрлі түстерді ажыратып қана қо

4 слайд
 Балалар мектепте негізгі түстерді ажырата алатын болады. Бастауыш класта жүрген кезінде олар түрлі түстерді ажыратып қана қоймай,  оларды атымен атап , тапсырма бойынша сөз атауымен (мысалы, ашық көк, қоңырқай жасыл, солғын қызғылт) түстерді іріктейді.  Ер балаларға қарағанда, қыз балалардың түс түйсігі басымдау болады. Бұның болуы себебін, ойын кезінде қыз балалардың заттың түр-түсіне ер балалардан гөрі көбірек көңіл бөлінуінен деу керек. Мұғалімнің түстің түрлерін ажыратуға әдейі арналған жаттығулары ер балалардың да бұл қабілетін арттыра түседі.

ЕСТУ  Ал есу жітілігіне келсек, бөбектік жастағылардан гөрі төменгі кластағы балалардың естуі едәуір жоғары. Айтылған сөзді

5 слайд
ЕСТУ  Ал есу жітілігіне келсек, бөбектік жастағылардан гөрі төменгі кластағы балалардың естуі едәуір жоғары.  Айтылған сөзді ести білуі , әсіресе мектепте оқудың алғашқы жылында дами бастайды. Сонымен қатар фонематикалық есту жеткілікті дамыған жағдайда, оқыту ісі де ойдағыдай өтеді. Балалар сөздері буынға дыбысқа бөліп, талдау жасайды, содан соң керісінше процеске жинақтау жасауды үйренеді, дыбысты буынға біріктіріп, буындардан сөз құрайтын болады. Психологтардың зерттеулері бойынша, сөздік материалдардың негізінде анилитико- синтетикалық әрекетпен сирек жаттыққан оқушылар кітап оқуды сылбыр үйреніп, жазуға келгенде қателер жіберіп алатыны байқалады. Дұрыс жазу үшін жазылатын сөзді буынға бөліп естіртіп не болмаса іштей айтудың маңызы үлкен.

МҰҒАЛІМНІҢ НЕГІЗГІ МІНДЕТІ  Мектептегі бастауыш сынып мұғалімдерінің басты міндетінің бірі – ол балалардың түйсік ерекшелігіне

6 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ НЕГІЗГІ МІНДЕТІ  Мектептегі бастауыш сынып мұғалімдерінің басты міндетінің бірі – ол балалардың түйсік  ерекшелігіне зейін қойып , олардың сезімталдығын күшейте қамқорлық жасау болып табылады. Мұғалім оқушыларының қайсысының нашар көретінін (жақыннан не алыстан көрінетін) не көмескі еститіндердің жақсы білуі керек. Сезім мүшелерінің кемістігі бар оқушыларды дәрігерге көрсетіп алу қажет, ал класта оларды тәуір көріп жақсы еститіндей жерге отырғызған жөн.  Мектеп оқушыларымен әңгімелескенде, біз табиғаттың сыйы, баға жетпес, өте нәзік құрылған сезім мүшелерін сақтай білудің қажеттігі айтқан жөн. Көру мүшесін сақтау ымырт кезінде және төсекте жатып, транспортта  келе жатып оқуға болмайды , жазған не оқыған кезде дәптер мен кітапқа тым жақын еңкеймеген жөн. Еңбек етіп, дүние тануда түйсіктің қандай маңызы бар екенін, оның бақытының маңызды көзі болып табылатынын жастайынан баланың құлағына сіңірту қажет

Балаларды өнерді сүюге баулып, өнердің бір саласында өз күшін жұмылдыруға үйрету қажет. Сезім мүшелеріне арнайы жаттығулар жаса

7 слайд
Балаларды өнерді сүюге баулып, өнердің бір саласында өз күшін жұмылдыруға үйрету қажет. Сезім мүшелеріне арнайы жаттығулар жасаған пайдалы. Бұл жаттығуларға балалардың ойын әрекетін енгізуге болады . Мысалы: лото ойнау, суреттің түрі, түріне қарап біркелкі реңкін таба білу Оқушылардың сезім мүшелерін сақтап, оны дамыта білу үшін, мұғалімнің ата-аналармен бірлесе отырып, балалардың түйсік ерекшеліктерін дамытуға кеңесі өте пайдалы

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !