Материалдар / «Балалармен өткізілген жұмыстардағы әлеуметтік – ойын технологиясының ерекшелігі» атты ата – аналарға слайд түрінде ақыл - кеңес
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Балалармен өткізілген жұмыстардағы әлеуметтік – ойын технологиясының ерекшелігі» атты ата – аналарға слайд түрінде ақыл - кеңес

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік - ойын технологиясы - бұл шағын топтардағы балалардың ойындары мен іс-әрекеттері, балаға өз іс-әрекетінің мақсатын анықтауға, мүмкін болатын шешімдерді іздеуге және туындаған мәселелерді шешуде тәуелсіздік көрсетуге мүмкіндік береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2022
246
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Балалармен өткізілген жұмыстардағы әлеуметтік – ойын технологиясының ерекшелігі» атты ата – аналарға слайд түрінде ақыл - к

1 слайд
«Балалармен өткізілген жұмыстардағы әлеуметтік – ойын технологиясының ерекшелігі» атты ата – аналарға слайд түрінде ақыл - кеңес Дайындаған: № 9 «Актолкын» ересек тобының тәрбиешісі А. А. Оразбекова

Әлеуметтік - ойын технологиясы - бұл шағын топтардағы балалардың ойындары мен іс-әрекеттері, балаға өз іс- әреке

2 слайд
Әлеуметтік - ойын технологиясы - бұл шағын топтардағы балалардың ойындары мен іс-әрекеттері, балаға өз іс- әрекетінің мақсатын анықтауға, мүмкін болатын шешімдерді іздеуге және туындаған мәселелерді шешуде тәуелсіздік көрсетуге мүмкіндік береді.

Әлеуметтік – ойын технологиясы «Алтын ереже» В.М. Букатов

3 слайд
Әлеуметтік – ойын технологиясы «Алтын ереже» В.М. Букатов

1 ереже: шағын топтардың жұмысы немесе оларды "құрдастар тобы" деп те атайды. Оңтайлы, өнімді қарым-қатынас пен даму үшін

4 слайд
1 ереже: шағын топтардың жұмысы немесе оларды "құрдастар тобы" деп те атайды. Оңтайлы, өнімді қарым-қатынас пен даму үшін-кіші жастағы шағын топтардың жұптар мен үштіктерге, үлкен жастағы 5-6 балаға бірігуі. Іс – әрекеттегі ең бастысы – "тәрбиеші-бала" емес, "бала-бала" байланысы, өйткені адамдар арасындағы қарым-қатынастың ең бай, сенімді және жемісті түрлерінің бірі-құрдастар арасындағы қарым-қатынас. Ересек адам бір топқа қандай-да бір нәрсені ұсынады, ал балалар өздерін жасай алмайтынд немесе бәрін бұрыннан істегедер емес ұйымдастыра алады. Мұнда әр бала өзін шебер, білімді, қабілетті сезінеді. Шағын топтардағы мектеп жасына дейінгі балалардың іс — әрекеті ынтымақтастықтың, коммуникативтіліктің, өзара түсіністіктің пайда болуының ең табиғи жолы болып табылады. Балалар бір-біріне деген жанашырлық таныта алады, қолдау көрсете алады, бір-біріне жауапкершілікті сезінеді. Топтарда балалар басқаларға айтуға, оларды тыңдауға, есте сақтауға, қиялға, реакция жылдамдығына, кез-келген тапсырманы бірлесіп орындауға үйренеді. Әр баланың эмоционалдық, ойлау, байланыс көңіл- күйі белсендіріледі. Топтарға бөлу процесі қызықты, әрі қызықты ойын болып табылады және балалар арасындағы достық қарым-қатынастың пайда болуына, келісу қабілетіне ықпал етеді.

2 ереже: "Көшбасшылықты өзгерту".Ш ағы н топтардағы ж ұм ы с ұж ы м ды қ қы зм етті қам титы ны түсінікті, ал бүкіл т

5 слайд
2 ереже: "Көшбасшылықты өзгерту".Ш ағы н топтардағы ж ұм ы с ұж ы м ды қ қы зм етті қам титы ны түсінікті, ал бүкіл топты ң пікірін бір адам , көш басш ы білдіреді. С оны м ен қатар, балалар көш басш ы ны өздері таңдайды ж әне ол үнем і өзгеріп оты руы керек. Б іреу үнем і көш басш ы болуға ұм ты лса, ал біреу керсінш е болғы сы келм есе не істеу керек? Ж ұм ы с тәж ірбиесінен біз көш басш ы болғы сы келм ейтін бала, ж ы л бойы бәрібір көш басш ы болаты ны н білем із, ал, белсенді балалар өз оры ндары н кей кезде белсенді ем ес, балаларға беріп оты рады .

3 ереже: жаттығу мотор белсенділігі мен мизансценаның өзгеруімен үйлеседі, бұл эмоционалды стрессті жеңілдетуге көмектеседі.

6 слайд
3 ереже: жаттығу мотор белсенділігі мен мизансценаның өзгеруімен үйлеседі, бұл эмоционалды стрессті жеңілдетуге көмектеседі. Балалар тек қана отырмайды, орындарынан тұрады, жүреді, алақанды соғады, доппен ойнайды. Олар топтың әртүрлі бұрыштарында сөйлесе алады: орталықта, үстелдерде, еденде, сүйікті бұрышта, қабылдау бөлмесінде және т. б.

4 ереже: қарқыны мен ырғағының өзгеруі .У а қ ы т ты ң ш е к те л у і қ а р қ ы н м е н ы р ға қ ты ө зге р ту ге к

7 слайд
4 ереже: қарқыны мен ырғағының өзгеруі .У а қ ы т ты ң ш е к те л у і қ а р қ ы н м е н ы р ға қ ты ө зге р ту ге к ө м е к те се д і, м ы са л ы , қ ұм са ға т ж ә н е к ә д ім гі са ға тта р д ы ң к ө м е гім е н . Б а л а л а р ә р та п сы р м а н ы ң б а сы м е н со ң ы б а р е к е н ін тү сін е д і ж ә н е б е л гіл і б ір ш о ғы р л а н у д ы қ а ж е т е те д і.

5 ереже: әлеуметтік ойын әдістемесі заманауи талаптарға сәйкес келетін барлық іс- әрекеттерді біріктіруді қамтиды.Б ұл қары

8 слайд
5 ереже: әлеуметтік ойын әдістемесі заманауи талаптарға сәйкес келетін барлық іс- әрекеттерді біріктіруді қамтиды.Б ұл қары м -қаты нас, әлеум еттену, эм оционалды -сауы қ саласы нда оң нәтиж е береді, зияткерлік қабілеттерін қарқы нды дам ы тады , сөйлеу, таны м ды қ, көркем дік- эстетикалы қ, ф изикалы қ дам уы на ы қпал етеді. О қы ту ойы н түрінде өтеді, ол үш ін зейін, ф онем алы қ есту, ойлау, бір-бірім ен қары м - қаты нас ж асау қабілетін дам ы таты н әртүрлі ойы ндарды қолдануға болады : "Э стаф ета", "м ен өзім е ж ауап берм ейм ін", "С иқы рлы таяқш а", "бұры н-соңды болм аған қалалар" ж әне т. б.

Балаға өз құрдастарымен бірге білім алу үшін қызықты, ол ынталы болады. Нәтижесінде барлық балалар жаңа білім

9 слайд
Балаға өз құрдастарымен бірге білім алу үшін қызықты, ол ынталы болады. Нәтижесінде барлық балалар жаңа білім алады, біреулері көп, біреулері аз болады. Ал педагог өзі айтып бермей керсінше балаларды тыңдап, оларға сенім артуға көп көңіл бөлуі тіис. Өз қалауы бойынша емес, олардың өтініші бойынша көмектесу, оларға өздері оқуға құқық беру. Барлық нәрсенің бастамашысы болу емес, балалардың бастамасын өз бастамасымен толықтыру. Күтпеген импровизациялар "әр қадамда" пайда болсын. Егер бірдеңе орындалмаса, бұл маңызды емес. Бұл педагогикалық қабілетсіздіктің көрсеткіші емес. Керісінше, бұл педагогикалық шеберліктің көрсеткіші . 6 ереже: Полифония принципіне назар аударыңыз:"133 қоянды қуып, қарап, онға жетесіз".

Әлеуметтік ойын технологиясының" алтын " ережелерін қолдана отырып, балалар үйренеді:  бір-біріңізді естіңіз, тыңдаңыз, өз пі

10 слайд
Әлеуметтік ойын технологиясының" алтын " ережелерін қолдана отырып, балалар үйренеді:  бір-біріңізді естіңіз, тыңдаңыз, өз пікіріңізді білдіріңіз, келісіңіз, келісімге келіңіз;  балалардың сөйлеу әрекетін дамиды;  қоршаған әлемге, басқа адамдарға, өзіне, құрдастарына деген оң көзқарас қалыптасады;  балалар өз позициясын қорғай алады, үлкендерге парасатты және тілектестікпен қарсылық білдіре алады, педагогтің балалармен жақындасуы орын алады;  қателік үшін қорқыныш сезімі болмайды.