1 слайд
«Балалармен өткізілген
жұмыстардағы әлеуметтік – ойын
технологиясының ерекшелігі»
атты ата – аналарға слайд түрінде
ақыл - кеңес
Дайындаған: № 9 «Актолкын» ересек
тобының тәрбиешісі
А. А. Оразбекова
2 слайд
Әлеуметтік - ойын
технологиясы - бұл шағын
топтардағы балалардың ойындары
мен іс-әрекеттері, балаға өз іс-
әрекетінің мақсатын анықтауға,
мүмкін болатын шешімдерді
іздеуге және туындаған
мәселелерді шешуде тәуелсіздік
көрсетуге мүмкіндік береді.
3 слайд
Әлеуметтік – ойын технологиясы «Алтын ереже»
В.М. Букатов
4 слайд
1 ереже:
шағын топтардың жұмысы немесе оларды
"құрдастар тобы" деп те атайды.
Оңтайлы, өнімді қарым-қатынас пен даму үшін-кіші жастағы
шағын топтардың жұптар мен үштіктерге, үлкен жастағы 5-6
балаға бірігуі. Іс – әрекеттегі ең бастысы – "тәрбиеші-бала"
емес, "бала-бала" байланысы, өйткені адамдар арасындағы
қарым-қатынастың ең бай, сенімді және жемісті түрлерінің
бірі-құрдастар арасындағы қарым-қатынас. Ересек адам бір
топқа қандай-да бір нәрсені ұсынады, ал балалар өздерін
жасай алмайтынд немесе бәрін бұрыннан істегедер емес
ұйымдастыра алады. Мұнда әр бала өзін шебер, білімді,
қабілетті сезінеді. Шағын топтардағы мектеп жасына дейінгі
балалардың іс — әрекеті ынтымақтастықтың,
коммуникативтіліктің, өзара түсіністіктің пайда болуының ең
табиғи жолы болып табылады. Балалар бір-біріне деген
жанашырлық таныта алады, қолдау көрсете алады, бір-біріне
жауапкершілікті сезінеді. Топтарда балалар басқаларға
айтуға, оларды тыңдауға, есте сақтауға, қиялға, реакция
жылдамдығына, кез-келген тапсырманы бірлесіп орындауға
үйренеді. Әр баланың эмоционалдық, ойлау, байланыс көңіл-
күйі белсендіріледі. Топтарға бөлу процесі қызықты, әрі
қызықты ойын болып табылады және балалар арасындағы
достық қарым-қатынастың пайда болуына, келісу қабілетіне
ықпал етеді.
5 слайд
2 ереже:
"Көшбасшылықты өзгерту".Ш ағы н топтардағы ж ұм ы с
ұж ы м ды қ қы зм етті қам титы ны
түсінікті, ал бүкіл топты ң пікірін бір
адам , көш басш ы білдіреді. С оны м ен
қатар, балалар көш басш ы ны өздері
таңдайды ж әне ол үнем і өзгеріп
оты руы керек. Б іреу үнем і
көш басш ы болуға ұм ты лса, ал біреу
керсінш е болғы сы келм есе не істеу
керек?
Ж ұм ы с тәж ірбиесінен біз
көш басш ы болғы сы келм ейтін бала,
ж ы л бойы бәрібір көш басш ы
болаты ны н білем із, ал, белсенді
балалар өз оры ндары н кей кезде
белсенді ем ес, балаларға беріп
оты рады .
6 слайд
3 ереже:
жаттығу мотор белсенділігі мен
мизансценаның өзгеруімен үйлеседі, бұл
эмоционалды стрессті жеңілдетуге
көмектеседі.
Балалар тек қана отырмайды,
орындарынан тұрады, жүреді,
алақанды соғады, доппен
ойнайды.
Олар топтың әртүрлі
бұрыштарында сөйлесе алады:
орталықта, үстелдерде, еденде,
сүйікті бұрышта, қабылдау
бөлмесінде және т. б.
7 слайд
4 ереже:
қарқыны мен ырғағының
өзгеруі .У а қ ы т ты ң ш е к те л у і қ а р қ ы н
м е н ы р ға қ ты ө зге р ту ге
к ө м е к те се д і, м ы са л ы , қ ұм са ға т
ж ә н е к ә д ім гі са ға тта р д ы ң
к ө м е гім е н .
Б а л а л а р ә р та п сы р м а н ы ң б а сы
м е н со ң ы б а р е к е н ін тү сін е д і
ж ә н е б е л гіл і б ір ш о ғы р л а н у д ы
қ а ж е т е те д і.
8 слайд
5 ереже:
әлеуметтік ойын әдістемесі заманауи
талаптарға сәйкес келетін барлық іс-
әрекеттерді біріктіруді қамтиды.Б ұл
қары м -қаты нас,
әлеум еттену,
эм оционалды -сауы қ саласы нда оң нәтиж е
береді, зияткерлік қабілеттерін қарқы нды
дам ы тады , сөйлеу, таны м ды қ, көркем дік-
эстетикалы қ, ф изикалы қ дам уы на ы қпал
етеді. О қы ту ойы н түрінде өтеді, ол үш ін зейін,
ф онем алы қ есту, ойлау, бір-бірім ен қары м -
қаты нас ж асау қабілетін дам ы таты н әртүрлі
ойы ндарды қолдануға болады : "Э стаф ета",
"м ен өзім е ж ауап берм ейм ін", "С иқы рлы
таяқш а", "бұры н-соңды болм аған қалалар"
ж әне т. б.
9 слайд
Балаға өз құрдастарымен бірге білім алу
үшін қызықты, ол ынталы болады.
Нәтижесінде барлық балалар жаңа білім
алады, біреулері көп, біреулері аз болады.
Ал педагог өзі айтып бермей керсінше
балаларды тыңдап, оларға сенім артуға көп
көңіл бөлуі тіис. Өз қалауы бойынша емес,
олардың өтініші бойынша көмектесу, оларға
өздері оқуға құқық беру. Барлық нәрсенің
бастамашысы болу емес, балалардың
бастамасын өз бастамасымен толықтыру.
Күтпеген импровизациялар
"әр қадамда" пайда болсын. Егер бірдеңе
орындалмаса, бұл маңызды емес. Бұл
педагогикалық қабілетсіздіктің көрсеткіші
емес. Керісінше, бұл педагогикалық
шеберліктің көрсеткіші . 6 ереже:
Полифония принципіне назар
аударыңыз:"133 қоянды қуып, қарап,
онға жетесіз".
10 слайд
Әлеуметтік ойын технологиясының"
алтын " ережелерін қолдана отырып,
балалар үйренеді:
бір-біріңізді естіңіз, тыңдаңыз, өз пікіріңізді білдіріңіз, келісіңіз,
келісімге келіңіз;
балалардың сөйлеу әрекетін дамиды;
қоршаған әлемге, басқа адамдарға, өзіне, құрдастарына деген оң
көзқарас қалыптасады;
балалар өз позициясын қорғай алады, үлкендерге парасатты және
тілектестікпен қарсылық білдіре алады, педагогтің балалармен
жақындасуы орын алады;
қателік үшін қорқыныш сезімі болмайды.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз