"Баланы мектепке оқуға педагогикалық-психологиялық даярлау" 0 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Баланы мектепке оқуға педагогикалық-психологиялық даярлау" 0 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғаліміне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ “ӨРЛЕУ” БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫНЫ

#1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ “ӨРЛЕУ” БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫНЫҢ ФИЛИАЛЫ “АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БОЙЫНША ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ИНСТИТУТЫ” Райменова Г.Ж Жамбыл ауданы,Қарғалы № 3 орта мектеп КММ бастауыш сынып мұғалімі Каламкасова Л. Б Жамбыл ауданы,Жамбыл ат.ОМ МДШО КММ бастауыш сынып мұғалімі Алматы, 2017жыл Дайындағандар:

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ “ӨРЛЕУ” БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫНЫҢ ФИЛИАЛЫ “АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БОЙЫНША ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ИНСТИТУТЫ” Райменова Г.Ж Жамбыл ауданы,Қарғалы № 3 орта мектеп КММ бастауыш сынып мұғалімі Каламкасова Л. Б Жамбыл ауданы,Жамбыл ат.ОМ МДШО КММ бастауыш сынып мұғалімі Алматы, 2017жыл Дайындағандар:

Балалардың мектепке оқуға психологиялық дайындығын анықтау

#2 слайд
Балалардың мектепке оқуға психологиялық дайындығын анықтау

2 слайд

Балалардың мектепке оқуға психологиялық дайындығын анықтау

Жеке Әлеуметтік – психологиялық Зияткерлік Физиологиялық

#3 слайд
Жеке Әлеуметтік – психологиялық Зияткерлік Физиологиялық

3 слайд

Жеке Әлеуметтік – психологиялық Зияткерлік Физиологиялық

Жеке дайындық жаңа білім алу мүмкіндігі мен таным қабілетінің жеткілікті дәрежеде дамуы қызығушыл

#4 слайд
Жеке  дайындық жаңа  білім  алу  мүмкіндігі  мен  таным  қабілетінің жеткілікті  дәрежеде  дамуы қызығушылығының  қалыптасуына   қарай  өзінің  мінез – құлқын, танымдық  іс-әрекетін  басқара  алуы  оқуға  деген  құлшынысының  пайда  болуы және эмоциялық  жай -күйінің  көтеріңкі деңгейде болуы

4 слайд

Жеке  дайындық жаңа  білім  алу  мүмкіндігі  мен  таным  қабілетінің жеткілікті  дәрежеде  дамуы қызығушылығының  қалыптасуына   қарай  өзінің  мінез – құлқын, танымдық  іс-әрекетін  басқара  алуы  оқуға  деген  құлшынысының  пайда  болуы және эмоциялық  жай -күйінің  көтеріңкі деңгейде болуы

Зияткерлік дайындық  Оқу іс - әрекетінің бастапқы пайымдарының қалыптасуы:  саралап қабылдау

#5 слайд
Зияткерлік дайындық  Оқу  іс - әрекетінің бастапқы   пайымдарының қалыптасуы:  саралап  қабылдау;     аналитикалық  ойлау;   нақтылыққа  талпыныс;    логикалық  есте  сақтау;                 білуге  құштарлық;   сөйлеу  тілін  игеру;                           қолдың  қозғалысы  мен  көру – қозғалыс  үйлесімділігі .

5 слайд

Зияткерлік дайындық  Оқу  іс - әрекетінің бастапқы   пайымдарының қалыптасуы:  саралап  қабылдау;     аналитикалық  ойлау;   нақтылыққа  талпыныс;    логикалық  есте  сақтау;                 білуге  құштарлық;   сөйлеу  тілін  игеру;                           қолдың  қозғалысы  мен  көру – қозғалыс  үйлесімділігі .

а ғ за н ы ң қ ы зм е т ін ің қ а л ы п т ы б о л у ы денсаулы қ ж ағдайы ны ң қалы пты дам уы дәр ігер л ер д

#6 слайд
а ғ за н ы ң   қ ы зм е т ін ің қ а л ы п т ы б о л у ы денсаулы қ  ж ағдайы ны ң  қалы пты дам уы дәр ігер л ер дің   ар н ай ы   өл ш ем дер ін е сай бол уы

6 слайд

а ғ за н ы ң   қ ы зм е т ін ің қ а л ы п т ы б о л у ы денсаулы қ  ж ағдайы ны ң  қалы пты дам уы дәр ігер л ер дің   ар н ай ы   өл ш ем дер ін е сай бол уы

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

Даярлықтың психологиялық көрсеткіштері Бағалау деңгейлері Төмен Орташа Жоғары Ақыл-ой б

#10 слайд
  Даярлықтың психологиялық көрсеткіштері Бағалау деңгейлері Төмен Орташа Жоғары Ақыл-ой белсенділігі Өзін-өзі реттеу Фонематикалық есту Сөздік қордың дамуы Қысқамерзімді есте сақтау Ой қорытынды (ойлау)        Қорытындылай келе, баланың мектептегі оқуға  дайындығы  ата - ананың, мұғалімнің және психологтың  бірігіп  жұмыс  істеуі барысында жүзеге асатын үдеріс. Мұнда баланың мектептегі оқуға психологиялық  дайындығын нақты  диагностикалау маңызды. Диагностикалау жұмысын практик  психолог немесе педагогикалық  және даму психология саласындағы  мамандар атқарады. Өйткені психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыстардың жүргізудің қыр-сырын тек психолог қана біледі. Психологтың міндеті психодиагностиканың әдістемелерін қолдану арқылы және зерттеу нәтижелеріне сүйеніп, 6 жастағы баланың оқуға дайындығын анықтайды. Яғни, баланың оқуға дайын немесе әлі дайын еместігі жайлы қорытынды жасалынып, оқуға дайын емес балалармен таным үрдістерін дамыту мақсатында индивидуалдық және топтық сабақтар ұйымдастырады. «Мектептегі оқуға дайындық» ұғымы комплексті және баланың барлық өмірінің сферасын қамтиды. Түйіндей келе , баланы мектепке даярлау мәселесі өз өзектілігін жоғалтпайтын әлі де зерттеуді қажет ететін міндетті мәселелердің бірі болып қала бермек.  Қорытынды

10 слайд

  Даярлықтың психологиялық көрсеткіштері Бағалау деңгейлері Төмен Орташа Жоғары Ақыл-ой белсенділігі Өзін-өзі реттеу Фонематикалық есту Сөздік қордың дамуы Қысқамерзімді есте сақтау Ой қорытынды (ойлау)        Қорытындылай келе, баланың мектептегі оқуға  дайындығы  ата - ананың, мұғалімнің және психологтың  бірігіп  жұмыс  істеуі барысында жүзеге асатын үдеріс. Мұнда баланың мектептегі оқуға психологиялық  дайындығын нақты  диагностикалау маңызды. Диагностикалау жұмысын практик  психолог немесе педагогикалық  және даму психология саласындағы  мамандар атқарады. Өйткені психодиагностикалық және психокоррекциялық жұмыстардың жүргізудің қыр-сырын тек психолог қана біледі. Психологтың міндеті психодиагностиканың әдістемелерін қолдану арқылы және зерттеу нәтижелеріне сүйеніп, 6 жастағы баланың оқуға дайындығын анықтайды. Яғни, баланың оқуға дайын немесе әлі дайын еместігі жайлы қорытынды жасалынып, оқуға дайын емес балалармен таным үрдістерін дамыту мақсатында индивидуалдық және топтық сабақтар ұйымдастырады. «Мектептегі оқуға дайындық» ұғымы комплексті және баланың барлық өмірінің сферасын қамтиды. Түйіндей келе , баланы мектепке даярлау мәселесі өз өзектілігін жоғалтпайтын әлі де зерттеуді қажет ететін міндетті мәселелердің бірі болып қала бермек.  Қорытынды

1. ҚР «Білім туралы» Заңы. 15-бап . 2007ж 29 шілде. 2. Серия книг «Готовимся к школе», «Развиваем мышление», «Готовим руку

#11 слайд
1. ҚР «Білім туралы» Заңы. 15-бап . 2007ж 29 шілде. 2. Серия книг «Готовимся к школе», «Развиваем мышление»,  «Готовим руку к письму». Москва-2000ж. 4-9-бет. 18-25-бет.22-33-5бет   3. ШербинаС.В.,Топаркова И.Г., Кутявина Н.Л, «Смотри,играй, запоминай».  Москва-2000ж. 48-70- бет. 4. Овчарова Р.В. Практическая психология в начальной школе.- МТЦ Сфера, 2002ж. 147-152-бет. 5. Нижегородцева  Н.В. Шадриков  В.Д.  «Оқу- шының  оқуға  псих.-лық- педагогикалық  дайындығы». – М.: Гуманит  ВЛАДОС   орт., 2001ж.100-126-бет 6. Мухина В. «Балалар  психологиясы,»   Алматы, 2012ж.19-29-бет.

11 слайд

1. ҚР «Білім туралы» Заңы. 15-бап . 2007ж 29 шілде. 2. Серия книг «Готовимся к школе», «Развиваем мышление»,  «Готовим руку к письму». Москва-2000ж. 4-9-бет. 18-25-бет.22-33-5бет   3. ШербинаС.В.,Топаркова И.Г., Кутявина Н.Л, «Смотри,играй, запоминай».  Москва-2000ж. 48-70- бет. 4. Овчарова Р.В. Практическая психология в начальной школе.- МТЦ Сфера, 2002ж. 147-152-бет. 5. Нижегородцева  Н.В. Шадриков  В.Д.  «Оқу- шының  оқуға  псих.-лық- педагогикалық  дайындығы». – М.: Гуманит  ВЛАДОС   орт., 2001ж.100-126-бет 6. Мухина В. «Балалар  психологиясы,»   Алматы, 2012ж.19-29-бет.

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! Д е н д е р і ң і з с а у б о л

#12 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! Д е н д е р і ң і з с а у б о л с ы н !

12 слайд

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! Д е н д е р і ң і з с а у б о л с ы н !

Файл форматы:
ppt
26.05.2019
453
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі