1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
“ӨРЛЕУ” БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ
АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫНЫҢ ФИЛИАЛЫ “АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БОЙЫНША
ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ИНСТИТУТЫ”
Райменова Г.Ж Жамбыл ауданы,Қарғалы № 3 орта мектеп КММ бастауыш
сынып мұғалімі
Каламкасова Л. Б Жамбыл ауданы,Жамбыл ат.ОМ МДШО КММ бастауыш
сынып мұғалімі
Алматы, 2017жыл
Дайындағандар:
2 слайд
Балалардың мектепке оқуға
психологиялық дайындығын
анықтау
3 слайд
Жеке Әлеуметтік –
психологиялық Зияткерлік Физиологиялық
4 слайд
Жеке дайындық
жаңа білім алу мүмкіндігі мен
таным қабілетінің жеткілікті
дәрежеде дамуы
қызығушылығының қалыптасуына
қарай өзінің мінез – құлқын,
танымдық іс-әрекетін
басқара алуы
оқуға деген құлшынысының
пайда болуы және эмоциялық
жай -күйінің көтеріңкі
деңгейде
болуы
5 слайд
Зияткерлік дайындық
Оқу іс - әрекетінің бастапқы
пайымдарының қалыптасуы:
саралап қабылдау;
аналитикалық ойлау;
нақтылыққа талпыныс;
логикалық есте сақтау;
білуге құштарлық;
сөйлеу тілін игеру;
қолдың қозғалысы мен көру –
қозғалыс үйлесімділігі .
6 слайд
а ғ за н ы ң қ ы зм е т ін ің
қ а л ы п т ы б о л у ы
денсаулы қ
ж ағдайы ны ң
қалы пты дам уы
дәр ігер л ер дің ар н ай ы
өл ш ем дер ін е сай бол уы
7 слайд
8 слайд
9 слайд
10 слайд
Даярлықтың психологиялық
көрсеткіштері Бағалау деңгейлері
Төмен Орташа Жоғары
Ақыл-ой белсенділігі
Өзін-өзі реттеу
Фонематикалық есту
Сөздік қордың дамуы
Қысқамерзімді есте
сақтау
Ой қорытынды
(ойлау)
Қорытындылай келе, баланың мектептегі оқуға дайындығы ата -
ананың, мұғалімнің және психологтың бірігіп жұмыс істеуі барысында
жүзеге асатын үдеріс. Мұнда баланың мектептегі оқуға психологиялық
дайындығын нақты диагностикалау маңызды. Диагностикалау жұмысын
практик психолог немесе педагогикалық және даму психология
саласындағы мамандар атқарады. Өйткені психодиагностикалық және
психокоррекциялық жұмыстардың жүргізудің қыр-сырын тек психолог
қана біледі. Психологтың міндеті психодиагностиканың әдістемелерін
қолдану арқылы және зерттеу нәтижелеріне сүйеніп, 6 жастағы баланың
оқуға дайындығын анықтайды. Яғни, баланың оқуға дайын немесе әлі
дайын еместігі жайлы қорытынды жасалынып, оқуға дайын емес
балалармен таным үрдістерін дамыту мақсатында индивидуалдық
және топтық сабақтар ұйымдастырады.
«Мектептегі оқуға дайындық» ұғымы комплексті және баланың барлық
өмірінің сферасын қамтиды.
Түйіндей келе , баланы мектепке даярлау мәселесі өз өзектілігін
жоғалтпайтын әлі де зерттеуді қажет ететін міндетті мәселелердің бірі
болып қала бермек. Қорытынды
11 слайд
1. ҚР «Білім туралы»
Заңы. 15-бап . 2007ж 29
шілде.
2. Серия книг «Готовимся к
школе», «Развиваем
мышление»,
«Готовим руку
к письму». Москва-2000ж.
4-9-бет. 18-25-бет.22-33-5бет
3. ШербинаС.В.,Топаркова
И.Г., Кутявина Н.Л,
«Смотри,играй,
запоминай».
Москва-2000ж. 48-70-
бет. 4. Овчарова Р.В.
Практическая психология
в начальной школе.- МТЦ
Сфера, 2002ж. 147-152-бет.
5. Нижегородцева Н.В.
Шадриков В.Д. «Оқу-
шының оқуға псих.-лық-
педагогикалық
дайындығы». – М.:
Гуманит ВЛАДОС
орт., 2001ж.100-126-бет
6. Мухина В.
«Балалар психологиясы,»
Алматы, 2012ж.19-29-бет.
12 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а
р а х м е т !
Д е н д е р і ң і з с а у б о л с ы н !
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз