Материалдар / Баланың бас ұстазы ата-ана!
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баланың бас ұстазы ата-ана!

Материал туралы қысқаша түсінік
Баламен ананың қарым - қатынасы туралы. Балаға ең алдымен тәрбиені ата-ана береді.Тәрбие отбасынан басталады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2018
773
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тренинг түрінде өткізілген ата-аналар жиналысы

1 слайд
Тренинг түрінде өткізілген ата-аналар жиналысы

Мақсаты: Оқушылардың жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана мен сынып жетекшісінің тығыз байл

2 слайд
Мақсаты: Оқушылардың жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана мен сынып жетекшісінің тығыз байланысы маңызды екенін түсіндіру; Күтілетін нәтиже: Ата-аналар мектептегі тәрбие жұмысының нәтижелілігі өздерімен бірлескен әрекетте ғана болатынын және мектеп пен отбасының ынтымақтастығын жүзеге асыруда сынып жетекшісі негізгі рөл атқаратынын түсінеді;

Бүгінгі жиналысымызды п едагогикалық шеберхана негізінде өткіземін. Бұл ата-ана мен мұғалімнің бірігіп жұмыс іс

3 слайд
Бүгінгі жиналысымызды п едагогикалық шеберхана негізінде өткіземін. Бұл ата-ана мен мұғалімнің бірігіп жұмыс істеу әдісі. Ендеше бүгін бәріміз бірге шеберханада жұмыс жасайтын боламыз.

Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық. Уықтар боп иіліп, Шаңыраққа киіліп Киіз үйді құрайық. Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді қ

4 слайд
Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық. Уықтар боп иіліп, Шаңыраққа киіліп Киіз үйді құрайық. Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді. Бәріміз айнала шеңбер жасап, орнымыздан тұрайық және әрбір ата-ананы «Бала үшін ата-ана кім?» деген сұраққа бір ауыз сөзбен жауап айтып шығуды сұраймын . (Геометриялық фигураларды таңдап, орындарына отырады)

Амандасу Алдымен бір- бірімізбен амандасып алайық. Амандасуды кішкене өзгеше өткізгім келіп тұр. Сары түс белгілер қол алып а

5 слайд
Амандасу Алдымен бір- бірімізбен амандасып алайық. Амандасуды кішкене өзгеше өткізгім келіп тұр. Сары түс белгілер қол алып амандасады, Қызыл түс дауыс арқылы, Жасыл түс мимика арқылы, Көк түс бас изеу арқылы бір -бірімізбен амандасып алайық. Бала тәрбиесі-қызығы мен қиыншылығы қатар жүретін күрделі процесс. «Балапан ұяда нені көрсе, ұшқанда соны іледі» демекші, бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Отбасы -адамзат бесігін тербеткен ұя болса, сол отбасындағы баланың басты ұстазы-ата-ана. Береке, бірлігі мол үлгілі отбасында тәрбиеленген баланың таным жүйесі мейлінше ауқымды, болашақ өркениетке қосар үлесі бар. «Жас көңіл тың жер тәрізді, Не ексең сол шығады, әрі мол шығады» деп әйгілі, атақты Ғабиден Мұстафин айтқандай, отбасы- баланың тәрбиесінің айнасы. Демек, баланы отбасынан тануға болады, яғни ата-ананың бір- бірімен, ата-ананың баласымен қарым - қатынасы қандай екені жайлы өз көзқарасын қалыптастыруға болады.

Алла мықты жаратқан егіз батыр, Баяғыдан соғысып әлі жатыр Кезек-кезек жығылып, жатып тұрып Кім жеңері белгісіз түбінде ақыр .

6 слайд
Алла мықты жаратқан егіз батыр, Баяғыдан соғысып әлі жатыр Кезек-кезек жығылып, жатып тұрып Кім жеңері белгісіз түбінде ақыр . АБАЙ Міне, осы жұмбақтың жауабы егіз батырдың біріншісі «жақсылық» болса, екіншісі «жамандық» екен. Кез келген адамнан ол екеуін табу үшін айнадағы бейнемізге қарап ойланамыз. Ал, енді сіздер берілген парақтың оң жағына жақсы , сол жағына жаман қасиеттеріңізді жазасыздар. Жаман қасиеттеріңізден арылғыларыңыз келе ме? Ендеше жаман қасиеттеріңізді бөліп жыртып алып «менің бойымнан осы жаман қасиеттер мәңгіге жоғалсын» — деп айтып ұсақтап жыртып тастаймыз. Қорытынды: Бала ата-ананың айнасы-демекші, баламыздың бойына өз бойымыздағы жақсы қасиеттерді сіңіре білейік.

Ертеде жұрттың барлығына танымал бір данышпан тұрыпты. Бір адам оның барлығын біле бермейтінін дәлелдегісі келіп алдына келед

7 слайд
Ертеде жұрттың барлығына танымал бір данышпан тұрыпты. Бір адам оның барлығын біле бермейтінін дәлелдегісі келіп алдына келеді. Ол алақанына бір көбелекті салып данышпаннан сұрайды: «Айтшы, менің алақанымдағы көбелек тірі ме әлде өлі ме?» . Ал өзі ішінен ойлайды: «Егер де тірі десе мен оны қысып өлтіріп тастаймын. Ал егер өлі десе -ұшырып жіберемін.» Данышпан ойланып тұрып : « ? » деп жауап беріпті. Сұрақ: Данышпан не деп жауап берді?Сұрақ: Данышпан не деп жауап берді? ““ Бәрі де өз қолыңда” деп жауап беріптіБәрі де өз қолыңда” деп жауап беріпті

Баланы жастан бақпасаң, Жамандықтан қақпасаң, Қадірден жұрдай қасқа боп, Кешкенің өмір босқа тек, -дегендей,баласының ыс

8 слайд
Баланы жастан бақпасаң, Жамандықтан қақпасаң, Қадірден жұрдай қасқа боп, Кешкенің өмір босқа тек, -дегендей,баласының ыстық-суығына күймейтін,жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар,сірә. Олай болса,бауыр етіңіз балаларыңызды жақсы көріп,еміренгенде не дейсіздер? Құрметті ата-аналар, енді түрлі-түсті бояуды пайдаланып, үлкен жүректің суретін салайық. Ашуыңызға тигенде, шыныңызды жазыңыздаршы, қандай сөздерді көп қолданасыздар? Енді осы стикерлерді алдарындағы «Жүрекке» жапсырыңыздар.

Жағдайлы бір отбасы баласын ешкімнен кем өсіргісі келмей барлық жағдайын жасайды. Қазіргі заманның озық технологиясымен жаса

9 слайд
  Жағдайлы бір отбасы баласын ешкімнен кем өсіргісі келмей барлық жағдайын жасайды. Қазіргі заманның озық технологиясымен жасалынған ойыншықтар, компьютер, тіптен қымбат телефонды да  алып береді. Бірақ баласы осының бәріне қанағаттанбай, күнде ата-анасының жұмысқа кетпеуін өтінеді. Ата-анасы жұмысқа бармаса болмайтынын, ақша табатынын баласына түсіндіреді. Ал, баласы осы сәтте ата-анасының күніне қанша ақша табатынын сұрап біледі. Бала сол күннен бастап ата-анасының өзіне тастап кетіп жүрген ақшасын жұмсамай жинай бастайды. Жинаған ақшасы ата-анасының бір күндік табысына жеткен күні бала ата-анасына өтініш жасайды. — Әке, ана! Бүгін жұмысқа бармай бір күндеріңізді маған қиыңыздаршы. Бір күнгі табыстарыңызды мен төлейін депті.

Сергіту сәті:Сергіту сәті: Бейне ролик Бейне ролик

10 слайд
Сергіту сәті:Сергіту сәті: Бейне ролик Бейне ролик

Тапсырма: Ата-аналар, сіздер қазір көбелектің суретін саласыздар. 5 минут қана уақыт беріледі, алдарыңыздағы бояудың сан түрін

11 слайд
Тапсырма:  Ата-аналар, сіздер қазір көбелектің суретін саласыздар. 5 минут қана уақыт беріледі, алдарыңыздағы бояудың сан түрін пайдаланып, әдемі көбелектің суретін бейнелеңіздер. Көбелек суретіне  қойылатын критерий: 1.  Суреттің  бетте орналасуы. 2. суреттің көлемі 3. бояуының қанықтығы, дұрыс боялуы 4. қанаттарының симметриялы болуы. 5. барлық мүшелерінің болуы.

 «Баға-еңбек жемісі»  Ата-аналар қолдарыңызда смайликтер бар.  Соларға қарай отырып қандай ой түюге болады.  Бұл қазіргі т

12 слайд
 «Баға-еңбек жемісі»  Ата-аналар қолдарыңызда смайликтер бар.  Соларға қарай отырып қандай ой түюге болады.  Бұл қазіргі таңдағы  біздер сынып оқушыларына баға қоймаймыз. Сондықтан  осындай смайликтер арқылы баланың білім деңгейін бағалаймыз.  Ата-аналар,сіздердің салған суреттеріңіздің ішінен ең жақсы бағаға лайығын тауып, өз бағаларыңызды беріңіздер.    Ал мұғалім үшін де  оқушы еңбегін, жұмысын бағалау өте қиын іс.  Барлық талапқа сай келсе ғана  оқушы жақсы баға алады.  Дегенмен кейбір кеткен кемшіліктер үшін де оқушы еңбегіне сай бағаланады.   Баға бала көңіліне әсер етеді.    Осыны жеңудің  жолы қандай?   Көбінесе  жақсы баға қоймаған  мұғалімді кінәлап жатамыз.   Ал оқушыны қалай тәрбиелеу керек?   

1. Үйге ашығып келмеңіз. Ашыққан адам шыдамсыз ,мазасыз болады. 2. Өте шаршап қажымаңыз. Шамадан тыс физикалық, ақыл-ой жүктем

13 слайд
1. Үйге ашығып келмеңіз. Ашыққан адам шыдамсыз ,мазасыз болады. 2. Өте шаршап қажымаңыз. Шамадан тыс физикалық, ақыл-ой жүктемелер өзіңізді жайсыз сезінуге әкеледі. Жұмыстағы қиындыққа бала кінәлі емес. 3. Кызметіңіз туралы айтқанда бала қызметтің одан маңызды екенін сезінбесін.  Кызметіңіз сізге ұнайды, баланы-жақсы көресіз. 4. Баламен сөйлесу бәрінен де маңызды. Ас дайындауда немесе басқа жұмыс барысында келген баланы итермеңіз . Бала-бұл адам ,  ал кешкі ас пен жұмысты күтуге болады. 5. Бала көмекші әрі отбасының теңқұқылы мүшесі. Ыдыс жуу, еден жуу сияқты үйдегі ең ұнамсыз жұмыстарды тапсырып ,  баланы жалықтырмаңыз.  Неге қоқысты бала төгу керек?  Себебі, сіз бұйырасыз! 6 . Бала арқылы мен білемге салмаңыз. Сіз ересексіз ,сондықтан көп білесіз. Егер де балаңыз басқалармен салыстырғанда өзіне , өз күшіне сенімді болсын десеңіз , бала ересектердей ой түйетінін сезетіндей сөйлесіңіз. 7. Жұмыс-бұл жанұяны қамтамасыз ететін құрал. Егер өз өміріңіз үшін жұмыс маңызды болса, бала өзін бақытсыз сезінеді және тез ержетуге асығады. 8. Тыңдай біліңіз. Көпшілігіміз баланың ісі шала, сөзі маңызды емес деп санаймыз. Ол кішкентай болғанмен «глобальды»  болуы мүмкін.  Негізінде оның ісі мен сөзі өзіміз сияқты маңызды.  Егер балаға сондай көзқарас танытсаңыз, онда ешқандай сенімділік болмайды. 9.  Баламен кеңесіңіз.  Өз ойларыңыз бен уайыммен бөлісіңіз.  Ақыл – кеңес сұраңыз және соған жүгініңіз. 10.   Тілім нан үшін қинай бермеңіз. Балаңыз Сізден материалды тәуелді екенін айтудан қашыңыз.  Балада сізге ауыртпалық түсіремін деген ой туады, бұл баланы жаралайды... Қарттық шағыңызда осындай жағдайлардан ұялуыңыз әбден мүмкін.

Ата –ананың, ұстаздың міндеті – баланың өзі жеке тұлға ретінде дамуына жағдай жасау. Бір-бірімізбен өте жақсы түсінісіп жұмыс

14 слайд
Ата –ананың, ұстаздың міндеті – баланың өзі жеке тұлға ретінде дамуына жағдай жасау. Бір-бірімізбен өте жақсы түсінісіп жұмыс жасадық деп ойлаймын. Құрметті ата-аналар! Енді осы балапандарымызға жүрегімізден шыққан жылы сөздеріңізбен, тілектеріңізді қағазға (жапырақ) жазып ағашты көркейтейік. Жүректен шыққан тілектеріңіз әрдайым жер бетіндегі балаларды қолдап желеп-жебеп жүрсін дегім келеді..

15 слайд

Сұрақтар:Сұрақтар: 11 .Балаңыздың туған күні қашан?.Балаңыздың туған күні қашан? 22 .Сынып жетекшісінің аты-жөні кім?.Сынып жете

16 слайд
Сұрақтар:Сұрақтар: 11 .Балаңыздың туған күні қашан?.Балаңыздың туған күні қашан? 22 .Сынып жетекшісінің аты-жөні кім?.Сынып жетекшісінің аты-жөні кім? 33 .Балаңыз мектепке қашан барды?.Балаңыз мектепке қашан барды? 44 .Балаңыздың сүйікті асы не?.Балаңыздың сүйікті асы не? 55 .Спорттың қай түрін жақсы көреді?.Спорттың қай түрін жақсы көреді? 66 .Қандай түсті жақсы көреді?.Қандай түсті жақсы көреді? 77 .Аяқ киімінің өлшемі қандай?.Аяқ киімінің өлшемі қандай? 88 .Қандай сөзбен еркелетесіз?.Қандай сөзбен еркелетесіз? 99 .Ренжігенде қандай сөз айтасыз?.Ренжігенде қандай сөз айтасыз?

Қателіктер:Қателіктер: 11 . Сен мен қалағандай болуың керек.. Сен мен қалағандай болуың керек. 22 . Не істесең соны істе, маған

17 слайд
Қателіктер:Қателіктер: 11 . Сен мен қалағандай болуың керек.. Сен мен қалағандай болуың керек. 22 . Не істесең соны істе, маған бәрібір.. Не істесең соны істе, маған бәрібір. 33 . Аса қаталдық.. Аса қаталдық. 44 . Балаларды тым еркелету.. Балаларды тым еркелету. 55 . «Саған көңіл бөлуге уақытым жоқ».. «Саған көңіл бөлуге уақытым жоқ». 66 . Тым көп ақша беру.. Тым көп ақша беру. 77 . Қуанышына ортақтаспау, әңгімесіне . Қуанышына ортақтаспау, әңгімесіне құлақ аспау.құлақ аспау.

18 слайд