Материалдар / "Бақытсыз Жамал" 8-сынып, қазақ әдебиеті

"Бақытсыз Жамал" 8-сынып, қазақ әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
"Бақытсыз Жамал" 8-сынып, қазақ әдебиеті пәні бойынша презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2023
840
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті, 8-сынып ІІІ бөлім: «Махаббат пен абырой» Сабақтың тақырыбы: Міржақып Дулатұлының «Бақытсыз Жамал» романы Пән м

1 слайд
Қазақ әдебиеті, 8-сынып ІІІ бөлім: «Махаббат пен абырой» Сабақтың тақырыбы: Міржақып Дулатұлының «Бақытсыз Жамал» романы Пән мұғалімі: Мухсинова А.М.

1 слайд

Қазақ әдебиеті, 8-сынып ІІІ бөлім: «Махаббат пен абырой» Сабақтың тақырыбы: Міржақып Дулатұлының «Бақытсыз Жамал» романы Пән мұғалімі: Мухсинова А.М.

Оқу мақсаты : 8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.2.2.1. автор бейнесі мен кейіпкерлер

2 слайд
Оқу мақсаты : 8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.2.2.1. автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін табу.

2 слайд

Оқу мақсаты : 8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.2.2.1. автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін табу.

Пафос арқылы ақын-жазушының қоғамдық-әлеуметтік идеалын анықтау да қалыптасты. Көркем шығарманың идеалы мен оның Пафосының тығ

3 слайд
Пафос арқылы ақын-жазушының қоғамдық-әлеуметтік идеалын анықтау да қалыптасты. Көркем шығарманың идеалы мен оның Пафосының тығыз байланыста болатындығы осы екі ұғымды бірде ыңғайлас, бірде қарама-қарсы сапада қарастыруға негіз болды. Пафос қаламгердің “соты” мен “үкімі” деген де көзқарас бар. П а ф о с (гр. pathos — сезім , құмарлы қ) Құлшыныс, құштарлық, асқақтық, қуатты сезім мен терең шабыт мағынасында қолданылған. Ежелгі грек әдебиетінде Пафосты қаламгердің шығармашылық ойының сын-сипатын айқындауда, туындыларында заман бейнесінің бейнеленуі дәрежесін бағалауда негізгі көрсеткіш ретінде таныды. Аристотель Пафосты объективтік жайлар арқылы экспрессивтік бейнелер жасау деп есептеген.  Лонгин   Пафостың субъективтік негізге тәуелді екенін дәріптеп, “тәңірлік шабыт”, “таланттың әулиелік ақымақтығы” сияқты ұғымдар енгізіп, Пафосты қиялмен байланыстырды. Шиллер оны көркем туындының жанрын анықтайтын басты көрсеткіш десе, Лессинг эстет. категориялар дәрежесіне көтерді.Әдебиет теориясы

3 слайд

Пафос арқылы ақын-жазушының қоғамдық-әлеуметтік идеалын анықтау да қалыптасты. Көркем шығарманың идеалы мен оның Пафосының тығыз байланыста болатындығы осы екі ұғымды бірде ыңғайлас, бірде қарама-қарсы сапада қарастыруға негіз болды. Пафос қаламгердің “соты” мен “үкімі” деген де көзқарас бар. П а ф о с (гр. pathos — сезім , құмарлы қ) Құлшыныс, құштарлық, асқақтық, қуатты сезім мен терең шабыт мағынасында қолданылған. Ежелгі грек әдебиетінде Пафосты қаламгердің шығармашылық ойының сын-сипатын айқындауда, туындыларында заман бейнесінің бейнеленуі дәрежесін бағалауда негізгі көрсеткіш ретінде таныды. Аристотель Пафосты объективтік жайлар арқылы экспрессивтік бейнелер жасау деп есептеген.  Лонгин   Пафостың субъективтік негізге тәуелді екенін дәріптеп, “тәңірлік шабыт”, “таланттың әулиелік ақымақтығы” сияқты ұғымдар енгізіп, Пафосты қиялмен байланыстырды. Шиллер оны көркем туындының жанрын анықтайтын басты көрсеткіш десе, Лессинг эстет. категориялар дәрежесіне көтерді.Әдебиет теориясы

М.Дулатұлы «Бақытсыз Жамал» романы Міржақып – төмендердің аласасы, Сезімнің бар ма, жоқ па тамашасы. Жылтырап тесік моншақ жерде

4 слайд
М.Дулатұлы «Бақытсыз Жамал» романы Міржақып – төмендердің аласасы, Сезімнің бар ма, жоқ па тамашасы. Жылтырап тесік моншақ жерде қалмас, Қазақша бір роман жаза салшы. М.Дулатұлы

4 слайд

М.Дулатұлы «Бақытсыз Жамал» романы Міржақып – төмендердің аласасы, Сезімнің бар ма, жоқ па тамашасы. Жылтырап тесік моншақ жерде қалмас, Қазақша бір роман жаза салшы. М.Дулатұлы

«Бақытсыз Жамал» романын бөлімдерге бөлу І бөлім: Жамалдың дүниеге келуі ІІ бөлім: Жамалдың молдадан дәріс алуы; ІІІ бөлім:

5 слайд
«Бақытсыз Жамал» романын бөлімдерге бөлу І бөлім: Жамалдың дүниеге келуі ІІ бөлім: Жамалдың молдадан дәріс алуы; ІІІ бөлім: Сәрсенбайдың жоспары; І V бөлім: Байжан мен Сәрсенбайдың құда болуы; V бөлім: Басындағы бағы жоқ Жамал; V І бөлім: Ғали мен Жамалдың кездесуі; V ІІ бөлім: Ғали мен Жамалдың арасындағы ғашықтық сезім; V ІІІ бөлім: Қос ғашықтың қол ұстасып қашуы; ІХ бөлім: Ел ішіндегі дау; Х бөлім: Жас ғұмырдың сөнуі; ХІ бөлім: Жамалдың көрген қорлығы; ХІІ бөлім: Жамалдың амалы; ХІІІ бөлім: Тағдыр тәлкегі.

5 слайд

«Бақытсыз Жамал» романын бөлімдерге бөлу І бөлім: Жамалдың дүниеге келуі ІІ бөлім: Жамалдың молдадан дәріс алуы; ІІІ бөлім: Сәрсенбайдың жоспары; І V бөлім: Байжан мен Сәрсенбайдың құда болуы; V бөлім: Басындағы бағы жоқ Жамал; V І бөлім: Ғали мен Жамалдың кездесуі; V ІІ бөлім: Ғали мен Жамалдың арасындағы ғашықтық сезім; V ІІІ бөлім: Қос ғашықтың қол ұстасып қашуы; ІХ бөлім: Ел ішіндегі дау; Х бөлім: Жас ғұмырдың сөнуі; ХІ бөлім: Жамалдың көрген қорлығы; ХІІ бөлім: Жамалдың амалы; ХІІІ бөлім: Тағдыр тәлкегі.

6 слайд

6 слайд

1. Романның идеясы мен пафостық ерекшелігі неде? 2. Автор шығарманың идеясы арқылы қандай ой айтқысы келді? 3. Романда қай тарих

7 слайд
1. Романның идеясы мен пафостық ерекшелігі неде? 2. Автор шығарманың идеясы арқылы қандай ой айтқысы келді? 3. Романда қай тарихи кезең суреттелген? 4. Не себепті автор романды «Бақытсыз жамал» деп атаған? 5. Романнан қандай ұлттық құндылық көре аламыз? Тапсырма №1 Сұрақтарға жауап беріңдер:

7 слайд

1. Романның идеясы мен пафостық ерекшелігі неде? 2. Автор шығарманың идеясы арқылы қандай ой айтқысы келді? 3. Романда қай тарихи кезең суреттелген? 4. Не себепті автор романды «Бақытсыз жамал» деп атаған? 5. Романнан қандай ұлттық құндылық көре аламыз? Тапсырма №1 Сұрақтарға жауап беріңдер:

Тапсырма №2. Шығарма кейіпкерлеріне берілген мінездемені тауып, кестені толтырыңдар. Кейіпкер Мінездеу түрі Шығармадан дәлел

8 слайд
Тапсырма №2. Шығарма кейіпкерлеріне берілген мінездемені тауып, кестені толтырыңдар. Кейіпкер Мінездеу түрі Шығармадан дәлел келтіру Сәрсенбай Шолпан Жамал Ғали

8 слайд

Тапсырма №2. Шығарма кейіпкерлеріне берілген мінездемені тауып, кестені толтырыңдар. Кейіпкер Мінездеу түрі Шығармадан дәлел келтіру Сәрсенбай Шолпан Жамал Ғали

Бағалау критерийлері:  Шығарманың идеясын ашып, өз ойын білдіреді;  Өз ойын жеткізуде нақты дәлелдер ұсынады;  Шығарманың тіл

9 слайд
Бағалау критерийлері:  Шығарманың идеясын ашып, өз ойын білдіреді;  Өз ойын жеткізуде нақты дәлелдер ұсынады;  Шығарманың тілдік көрінісін талдайды.

9 слайд

Бағалау критерийлері:  Шығарманың идеясын ашып, өз ойын білдіреді;  Өз ойын жеткізуде нақты дәлелдер ұсынады;  Шығарманың тілдік көрінісін талдайды.

Тапсырма №3. Кестені толтырып, өз ойларын жүйелеу Кейіпкер Бойларындағы сіз ұнатқан қасиеттер Бұл қасиеттер бүгінгі жастарда

10 слайд
Тапсырма №3. Кестені толтырып, өз ойларын жүйелеу Кейіпкер Бойларындағы сіз ұнатқан қасиеттер Бұл қасиеттер бүгінгі жастарда бар ма? Қазіргі жастардан қандай кемшіліктер көресің? Ғали Жамал

10 слайд

Тапсырма №3. Кестені толтырып, өз ойларын жүйелеу Кейіпкер Бойларындағы сіз ұнатқан қасиеттер Бұл қасиеттер бүгінгі жастарда бар ма? Қазіргі жастардан қандай кемшіліктер көресің? Ғали Жамал

Рефлексия Мен ештеңе түсінбедім; Маған әлі де түсініксіз; Маған бәрі түсінікті.

11 слайд
Рефлексия Мен ештеңе түсінбедім; Маған әлі де түсініксіз; Маған бәрі түсінікті.

11 слайд

Рефлексия Мен ештеңе түсінбедім; Маған әлі де түсініксіз; Маған бәрі түсінікті.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ