Бақытыңды балаңнан ізде.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Өзін өзі тану
сабағында рухани-
адамгершілік білім
беруде құзіреттілік
амалды жүзеге асыру»
Тақырыбы:
«Бақытыңды балаңнан ізде!»
Дайындаған: Кошакаева Айгуль
О.Жандосов о\м
1 слайд
«Өзін өзі тану сабағында рухани- адамгершілік білім беруде құзіреттілік амалды жүзеге асыру» Тақырыбы: «Бақытыңды балаңнан ізде!» Дайындаған: Кошакаева Айгуль О.Жандосов о\м
2 слайд
Ата - ана мен бала арасындағы
сенімді сыйластықты, бір - біріне
деген сезімді нығайту, бала
тәрбиесінің алғашқы алтын қазығы
туған ұясы, өз отбасындағы ата - ана
тәрбиесі, өнегесі және баланың бас
ұстазы ата - ана екенін түсіндіру
Ата-ана - отбасының негізгі діңгегі,
бастапқы дәнекері. Мектеп, ата-ана,
ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді,
саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ
тәрбиелеу.
Мақсаты:
2 слайд
Ата - ана мен бала арасындағы сенімді сыйластықты, бір - біріне деген сезімді нығайту, бала тәрбиесінің алғашқы алтын қазығы туған ұясы, өз отбасындағы ата - ана тәрбиесі, өнегесі және баланың бас ұстазы ата - ана екенін түсіндіру Ата-ана - отбасының негізгі діңгегі, бастапқы дәнекері. Мектеп, ата-ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу. Мақсаты:
3 слайд
Кіріспе сөз :
- Қош келдіңіздер, құрметті ата - аналар, және
әріптестер. Бүгінгі біздің отырысымыз ерекше
болады деген үмітпен дөңгелек үстел басында
пікір алмасуды бастаймыз.Нәтижесінде ,
тәрбие процесіндегі қиындықтарды біз боп, сіз
боп пікірлесе отырып, ойымызды түйіндеп, өмір
жолында пайдалану. Олай болса, бүгінгі дөңгелек
үстелімізді бастамастан бұрын өздерімізді
таныстырып өтейік.
3 слайд
Кіріспе сөз : - Қош келдіңіздер, құрметті ата - аналар, және әріптестер. Бүгінгі біздің отырысымыз ерекше болады деген үмітпен дөңгелек үстел басында пікір алмасуды бастаймыз.Нәтижесінде , тәрбие процесіндегі қиындықтарды біз боп, сіз боп пікірлесе отырып, ойымызды түйіндеп, өмір жолында пайдалану. Олай болса, бүгінгі дөңгелек үстелімізді бастамастан бұрын өздерімізді таныстырып өтейік.
4 слайд
І. Топқа бөлу
ІІ.Таныстырылым жасау
Нұсқау: Алдымен өз есімдеріңіздің алдына
адамның бойында бар жақсы қасиеттің
біреуін айтып, өзіңіз,балаңыз туралы
қысқаша мәлімет беруіңіз керек.
Мысалы: Мен сабырлы–Сандуғашпын,
Мен гүлдей- Гүлнармын,
Мен ақылды –Айгүлмін,
Мен мейірімді –Мираспын
4 слайд
І. Топқа бөлу ІІ.Таныстырылым жасау Нұсқау: Алдымен өз есімдеріңіздің алдына адамның бойында бар жақсы қасиеттің біреуін айтып, өзіңіз,балаңыз туралы қысқаша мәлімет беруіңіз керек. Мысалы: Мен сабырлы–Сандуғашпын, Мен гүлдей- Гүлнармын, Мен ақылды –Айгүлмін, Мен мейірімді –Мираспын
5 слайд
Психолог : -Құрметті ата- аналар! Сіздердің балаларыңыз 1-ші сынып
оқушысы болғандықтан , сіздер де мектептегі өмірлеріңізді еске түсіріп
көріңіздер. Мен сіздерге сұрақтар қоямын, егер «иә» деп жауап бергіңіз
келсе, қолыңызды көтеріңіз.
1) Кім тақтаға шығып жауап бергенді жақсы көретін еді?
2) Кім өзінің алғашқы ұстазын жақсы көрді?
3) Кім бір күнге бірінші сынып оқушысы болғысы келеді?
4) Кімге ән сабағы ұнайтын?
5)Кім мектепте өлеңді жатқа айтуды ұнататын?
6) Кімнің жазуы өте әдемі болды?
7) Кім бір рет те болса дәптерін, оқулығын үйге тастап кеткен жоқ?
8) Кімнің бірінші сыныпта тәртібі үлгілі болды?
9) Кім бірінші сыныпта оқу білді?
10) Кімге оқу демалыстан артық ұнайтын еді?
11) Кім ешқашан екі алып көрген жоқ?
12) Кім балалық шағында мұғалім болғысы келді?
13) Кім осы уақытқа дейін өз сыныптастарымен қатынасып тұрады?
14)Кім өзінің 1-ші сыныптағы кемшіліктерін ұмытып кетті?
ІІІ.Сұрақ-жауап
5 слайд
Психолог : -Құрметті ата- аналар! Сіздердің балаларыңыз 1-ші сынып оқушысы болғандықтан , сіздер де мектептегі өмірлеріңізді еске түсіріп көріңіздер. Мен сіздерге сұрақтар қоямын, егер «иә» деп жауап бергіңіз келсе, қолыңызды көтеріңіз. 1) Кім тақтаға шығып жауап бергенді жақсы көретін еді? 2) Кім өзінің алғашқы ұстазын жақсы көрді? 3) Кім бір күнге бірінші сынып оқушысы болғысы келеді? 4) Кімге ән сабағы ұнайтын? 5)Кім мектепте өлеңді жатқа айтуды ұнататын? 6) Кімнің жазуы өте әдемі болды? 7) Кім бір рет те болса дәптерін, оқулығын үйге тастап кеткен жоқ? 8) Кімнің бірінші сыныпта тәртібі үлгілі болды? 9) Кім бірінші сыныпта оқу білді? 10) Кімге оқу демалыстан артық ұнайтын еді? 11) Кім ешқашан екі алып көрген жоқ? 12) Кім балалық шағында мұғалім болғысы келді? 13) Кім осы уақытқа дейін өз сыныптастарымен қатынасып тұрады? 14)Кім өзінің 1-ші сыныптағы кемшіліктерін ұмытып кетті? ІІІ.Сұрақ-жауап
6 слайд
ІV.Топпен жұмыс
(Шығармашылық жұмыс)
1топ. Отбасы бақыты деген не?
2 топ. Балаларды теріс әрекеттері үшін
жазалаудың түрлері.
3топ. Мұғалім мен ата-ана арасында
қандай байланыс болуы керек?
6 слайд
ІV.Топпен жұмыс (Шығармашылық жұмыс) 1топ. Отбасы бақыты деген не? 2 топ. Балаларды теріс әрекеттері үшін жазалаудың түрлері. 3топ. Мұғалім мен ата-ана арасында қандай байланыс болуы керек?
7 слайд
І.топ.
1.Бала тәрбиесіне қатысты ұлтымызға тән қандай
қасиеттерді дұрыс деп санайсыз?
2.Бала үшін ата-ананың қайсысының беделі күшті деп
ұғасыз?
ІІ.топ.
1.Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым
ба,әлде мектептің жауапкершілігі басым ба?
2.Баланың атасы мен әжесінің тәрбиесінде,атасы мен
әжесінің баласы болуына қалай қарайсыздар?
ІІІ.топ.
1.Баланы еркін тәрбиелеген дұрыс па,қатаң
тәрбиелеген дұрыс па?
2. «Баланың өскенде жақсы,өнегелі адам болып
шығуына отбасынан алған тәрбиенің ықпалы зор»
дегенге өз пікіріңіз,көзқарасыңыз қандай?
V.Пікір алмасу сұрақтары
7 слайд
І.топ. 1.Бала тәрбиесіне қатысты ұлтымызға тән қандай қасиеттерді дұрыс деп санайсыз? 2.Бала үшін ата-ананың қайсысының беделі күшті деп ұғасыз? ІІ.топ. 1.Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым ба,әлде мектептің жауапкершілігі басым ба? 2.Баланың атасы мен әжесінің тәрбиесінде,атасы мен әжесінің баласы болуына қалай қарайсыздар? ІІІ.топ. 1.Баланы еркін тәрбиелеген дұрыс па,қатаң тәрбиелеген дұрыс па? 2. «Баланың өскенде жақсы,өнегелі адам болып шығуына отбасынан алған тәрбиенің ықпалы зор» дегенге өз пікіріңіз,көзқарасыңыз қандай? V.Пікір алмасу сұрақтары
8 слайд
VІ. Жағдаятқа ену
1-жағдаят .Анашым,мен бүгін сабаққа бармай-ақ
қояйыншы,үйге берілген тапсырманы жаттамап
едім,апай сұраса «ауырып жатыр» деп айта
салыңызшы.
2-жағдаят. Бала сыныптасымен төбелесіп қалды,
Сізді тез арада мектепке шақыртып жатыр, не
шара қолданасыз?
3- жағдаят . Сіз үйге кеш келдіңіз.Бала Сізді
сұрақпен жаудырып, сұрап жатыр, Сіз шаршап
тұрсыз... Сіздің әрекетіңіз:
Ата-аналар осы жағдайларды сол сәтте қалай
қабылдайтындықтарын
(қуаныштарын,реніштерін іс-қимылын салып)
көрсетеді
8 слайд
VІ. Жағдаятқа ену 1-жағдаят .Анашым,мен бүгін сабаққа бармай-ақ қояйыншы,үйге берілген тапсырманы жаттамап едім,апай сұраса «ауырып жатыр» деп айта салыңызшы. 2-жағдаят. Бала сыныптасымен төбелесіп қалды, Сізді тез арада мектепке шақыртып жатыр, не шара қолданасыз? 3- жағдаят . Сіз үйге кеш келдіңіз.Бала Сізді сұрақпен жаудырып, сұрап жатыр, Сіз шаршап тұрсыз... Сіздің әрекетіңіз: Ата-аналар осы жағдайларды сол сәтте қалай қабылдайтындықтарын (қуаныштарын,реніштерін іс-қимылын салып) көрсетеді
9 слайд
Жадынама
Ата-аналарға «Егер балам қатыгез,
қайырымсыз, өзімшіл болып өспесін десеңіз» бала
тәрбиесінде мына қателіктерге жол бермеңіздер деп
жадынама таратылады
1 - қателік :«Егер сен мен қалағандай болмасаң мен сені
жақсы көрмеймін»
2 – қателік: «Не істесең оны істе маған бәрібір»
3 - қателік: Аса қаталдық «Мен не айтсам соны
орындауың керек, өйткені мен үйдің басшысымын»
4 - қателік :Балаларды тым еркелету;
5 – қателік: «Саған көңіл бөлуге уақытым жоқ»
6 – қателік: Балаңызды тым көп ақшамен қамтамасыз
ету;
7 – қателік: Баланың ісіне көңіл - күйіңізге қарап баға
беру, яғни көңіл - күйіңіз нашар болса оның қуанышына
ортақтаспау, әңгімесіне құлақ аспау;
9 слайд
Жадынама Ата-аналарға «Егер балам қатыгез, қайырымсыз, өзімшіл болып өспесін десеңіз» бала тәрбиесінде мына қателіктерге жол бермеңіздер деп жадынама таратылады 1 - қателік :«Егер сен мен қалағандай болмасаң мен сені жақсы көрмеймін» 2 – қателік: «Не істесең оны істе маған бәрібір» 3 - қателік: Аса қаталдық «Мен не айтсам соны орындауың керек, өйткені мен үйдің басшысымын» 4 - қателік :Балаларды тым еркелету; 5 – қателік: «Саған көңіл бөлуге уақытым жоқ» 6 – қателік: Балаңызды тым көп ақшамен қамтамасыз ету; 7 – қателік: Баланың ісіне көңіл - күйіңізге қарап баға беру, яғни көңіл - күйіңіз нашар болса оның қуанышына ортақтаспау, әңгімесіне құлақ аспау;
10 слайд
Қиянат жасамау
Ішкі тыныштық
Дұрыс әрекет
Сүйіспеншілік
Ақиқат
құндылығы
Ақиқат, сүйіспеншілік,
дұрыс әрекет, ішкі
тыныштық, қиянат
жасамау - бұл мәңгілік
бес құндылық адамның
ұлтына, нәсіліне,
ортасына, дініне
қарамайтын, уақытпен
өзгермейтін құбылыс.
10 слайд
Қиянат жасамау Ішкі тыныштық Дұрыс әрекет Сүйіспеншілік Ақиқат құндылығы Ақиқат, сүйіспеншілік, дұрыс әрекет, ішкі тыныштық, қиянат жасамау - бұл мәңгілік бес құндылық адамның ұлтына, нәсіліне, ортасына, дініне қарамайтын, уақытпен өзгермейтін құбылыс.
11 слайд
Бейне түсірілім бойынша пікір білдіру
Ойды аяқтау:
Әр ата –ана өз пікірін білдіреді.
Бақытыңды балаңнан ізде, себебі :
11 слайд
Бейне түсірілім бойынша пікір білдіру Ойды аяқтау: Әр ата –ана өз пікірін білдіреді. Бақытыңды балаңнан ізде, себебі :
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Бала деген- балдай тәтті балапан
Сенде оған жылы көзбен қарасаң
Өмірдің ол күн шуағы тараған
Бала деген өмір сәні қаласаң!
Мұғалімнің қорытынды сөзі:
Ата - ананың бақыты баланың дұрыс адам
болып өсуіне байланысты. Ал балалардың
өздеріңізге бақыт сыйлайтын тұлға болып
қалыптасуы, ата - аналар сіздерге байланысты
дей отырып
«Қатты тәртіп көрсе бала күнінде,
Өнерімен қуантады түбінде.
Бала нені білсе жастан, ұядан -
Өле - өлгенше соны таныр қиядан
Өнер - білім берем десең басынан,
Бер оқуға балаларды жасынан.
Ата - анадан өсіп ұрпақ тараған
Жақсы - жаман болса бала солардан»,-деген
Жүсіп Баласағұнның сөзімен
13 слайд
Бала деген- балдай тәтті балапан Сенде оған жылы көзбен қарасаң Өмірдің ол күн шуағы тараған Бала деген өмір сәні қаласаң! Мұғалімнің қорытынды сөзі: Ата - ананың бақыты баланың дұрыс адам болып өсуіне байланысты. Ал балалардың өздеріңізге бақыт сыйлайтын тұлға болып қалыптасуы, ата - аналар сіздерге байланысты дей отырып «Қатты тәртіп көрсе бала күнінде, Өнерімен қуантады түбінде. Бала нені білсе жастан, ұядан - Өле - өлгенше соны таныр қиядан Өнер - білім берем десең басынан, Бер оқуға балаларды жасынан. Ата - анадан өсіп ұрпақ тараған Жақсы - жаман болса бала солардан»,-деген Жүсіп Баласағұнның сөзімен
14 слайд
Назарларыңызға рахмет!
14 слайд
Назарларыңызға рахмет!