Материалдар / Бастауыш білім беру мазмұнының жаңаруы, оқу үдересін ұйымдастырудың заманауи тәсілдері.

Бастауыш білім беру мазмұнының жаңаруы, оқу үдересін ұйымдастырудың заманауи тәсілдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне, колледж әдіскерлеріне көмекшіт құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2019
547
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Баяндама Тақырыбы: « Бастауыш білім беру мазмұнының жаңаруы, оқу үдерісін ұйымдастырудың заманауи тәсілдері »

1 слайд
Баяндама Тақырыбы: « Бастауыш білім беру мазмұнының жаңаруы, оқу үдерісін ұйымдастырудың заманауи тәсілдері »

1 слайд

Баяндама Тақырыбы: « Бастауыш білім беру мазмұнының жаңаруы, оқу үдерісін ұйымдастырудың заманауи тәсілдері »

МАҚСАТЫ: Жаңартылған бастауыш білім беру мазмұнымен таныстыру, оқу үдерісін ұйымдастырудың жаңа әдіс-тәсілдерін қол

2 слайд
МАҚСАТЫ: Жаңартылған бастауыш білім беру мазмұнымен таныстыру, оқу үдерісін ұйымдастырудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданудың тиімділігін көрсету.

2 слайд

МАҚСАТЫ: Жаңартылған бастауыш білім беру мазмұнымен таныстыру, оқу үдерісін ұйымдастырудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданудың тиімділігін көрсету.

ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУ Бағдарлама оқыту мен оқу үдерістерін жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін жүргізу үшін қажетті білімнің бол

3 слайд
ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУ Бағдарлама оқыту мен оқу үдерістерін жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін жүргізу үшін қажетті білімнің болуын көздейтін, мұғалімнің кәсіби дамуына қойылатын заманауи талаптарға сәйкес келеді. Бұл тәсіл негізгі төрт қағидатқа негізделген, олардың ішіндегі негізгісі « Балалар қалай оқиды ?» қағидаты болып табылады, ал қалған үшеуі төмендегі ұғымдарды қамтиды : • нені оқыту керек? • оқытуды қалай құрылымдау керек? • Сіздің табысқа жеткендігіңізді қалай бағалауға болады?

3 слайд

ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУ Бағдарлама оқыту мен оқу үдерістерін жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін жүргізу үшін қажетті білімнің болуын көздейтін, мұғалімнің кәсіби дамуына қойылатын заманауи талаптарға сәйкес келеді. Бұл тәсіл негізгі төрт қағидатқа негізделген, олардың ішіндегі негізгісі « Балалар қалай оқиды ?» қағидаты болып табылады, ал қалған үшеуі төмендегі ұғымдарды қамтиды : • нені оқыту керек? • оқытуды қалай құрылымдау керек? • Сіздің табысқа жеткендігіңізді қалай бағалауға болады?

Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Қазіргі әлемде болып жатқан қарқынды өзгерістер әлемдік білім беру жүйес

4 слайд
Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Қазіргі әлемде болып жатқан қарқынды өзгерістер әлемдік білім беру жүйесін қайта қарау қажет екендігін паш етті. Күннен күнге даму мен өзгеріске тап болған бұл әлемде білім саласындағы саясаткерлер үшін де, жалпы оқу орындары үшін де, соның ішінде мұғалімдер үшін де ең басты, маңызды болып отырған мәселелер: « ХХІ ғасырда нені оқыту керек? » « Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды? ».

4 слайд

Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Қазіргі әлемде болып жатқан қарқынды өзгерістер әлемдік білім беру жүйесін қайта қарау қажет екендігін паш етті. Күннен күнге даму мен өзгеріске тап болған бұл әлемде білім саласындағы саясаткерлер үшін де, жалпы оқу орындары үшін де, соның ішінде мұғалімдер үшін де ең басты, маңызды болып отырған мәселелер: « ХХІ ғасырда нені оқыту керек? » « Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды? ».

 Бірінші ереже . Аудиторияны жұмысқа дайындау;  Сынып бөлмесі оқушылардың еркін түрде жұмыс жасауына қолайлы болуы кер

5 слайд
 Бірінші ереже . Аудиторияны жұмысқа дайындау;  Сынып бөлмесі оқушылардың еркін түрде жұмыс жасауына қолайлы болуы керек. Мәселен, әр сабақта оқушылар шағын топтар құрамын сан рет өзгертуі ықтимал, сол себепті де парталар мен үстелдер олардың емін-еркін қозғалуына кедергі болмауы қажет.  Парталарды қоюдың да көптеген тәсілдері бар. Ең бастысы оқушылардың бір мезгілде сабақ жүргізушіні көре отырып, топ ішіндегі жұмысқа белсене араласуға мүмкіндік алуы керек.  Тиімді жұмыс жасау үшін сынып бөлмесінде тақта (оған қоса жылжымалы немесе интерактивті тақталар болса тіпті жақсы), қол астында бор, қағаз (А-1 және А-4 форматтардағы), маркерлер болғаны дұрыс.  

5 слайд

 Бірінші ереже . Аудиторияны жұмысқа дайындау;  Сынып бөлмесі оқушылардың еркін түрде жұмыс жасауына қолайлы болуы керек. Мәселен, әр сабақта оқушылар шағын топтар құрамын сан рет өзгертуі ықтимал, сол себепті де парталар мен үстелдер олардың емін-еркін қозғалуына кедергі болмауы қажет.  Парталарды қоюдың да көптеген тәсілдері бар. Ең бастысы оқушылардың бір мезгілде сабақ жүргізушіні көре отырып, топ ішіндегі жұмысқа белсене араласуға мүмкіндік алуы керек.  Тиімді жұмыс жасау үшін сынып бөлмесінде тақта (оған қоса жылжымалы немесе интерактивті тақталар болса тіпті жақсы), қол астында бор, қағаз (А-1 және А-4 форматтардағы), маркерлер болғаны дұрыс.  

 Екінші ереже. Топқа бөлу.  Әр сабақта оқушыларды шағын топтарға бөліп, сол арқылы олардың бірлесе жұмыс жасауына қолайлы

6 слайд
 Екінші ереже.  Топқа бөлу.  Әр сабақта оқушыларды шағын топтарға бөліп, сол арқылы олардың бірлесе жұмыс жасауына қолайлы жағдай жасау керек. Шәкірттерді шағын топтарға 4 адамнан бөлген тиімді. Олардың партаны жағалай бір- біріне бет қаратып отырғаны дұрыс.  Топқа бөлу әдетте кездейсоқ түрде жасалынады. Алайда жыл бойы бір оқушы басқалармен барлық сабақтарда топ құрамында жұмыс жасап шығуы керек. Мұндағы басты мақсат – оқушылардың бір-бірімен тиімді қарым- қатынас құрып, ортақ тіл таба білуіне ықпал жасау.  Топқа бөлуді әрекетке негіздеп, қызықты қылып өткізген жөн.

6 слайд

 Екінші ереже.  Топқа бөлу.  Әр сабақта оқушыларды шағын топтарға бөліп, сол арқылы олардың бірлесе жұмыс жасауына қолайлы жағдай жасау керек. Шәкірттерді шағын топтарға 4 адамнан бөлген тиімді. Олардың партаны жағалай бір- біріне бет қаратып отырғаны дұрыс.  Топқа бөлу әдетте кездейсоқ түрде жасалынады. Алайда жыл бойы бір оқушы басқалармен барлық сабақтарда топ құрамында жұмыс жасап шығуы керек. Мұндағы басты мақсат – оқушылардың бір-бірімен тиімді қарым- қатынас құрып, ортақ тіл таба білуіне ықпал жасау.  Топқа бөлуді әрекетке негіздеп, қызықты қылып өткізген жөн.

 Үшінші ереже. Мақсаттарды және күтілетін нәтижелерді айқындау.  Әр сабақтың басында бүгін қарастырылатын тақырып

7 слайд
 Үшінші ереже.   Мақсаттарды және күтілетін нәтижелерді айқындау.  Әр сабақтың басында бүгін қарастырылатын тақырып бойынша ұстаз өз тұрғысынан сабақтың мақсаттарын айқындап, оқушылардың қандай білім, білік, дағды, әрекеттер күтетіндігін жеткізеді.  Сонан соң оқушылар өздері де сабақтан нендей нәтиже күтетіндерін құрастыруды талап еткен орынды. Бұл әрекет оқушыда өзінің сабаққа тікелей қатысы бар екендігі туралы ойды нақтылап, оларды «Сабақта мен қандай білім ала аламын? Ол үшін мен қандай жұмыс пен әрекеттер атқаруым керек?» деген сұрақтар төңірегінде ой-толғаныс жасауға шақырады.

7 слайд

 Үшінші ереже.   Мақсаттарды және күтілетін нәтижелерді айқындау.  Әр сабақтың басында бүгін қарастырылатын тақырып бойынша ұстаз өз тұрғысынан сабақтың мақсаттарын айқындап, оқушылардың қандай білім, білік, дағды, әрекеттер күтетіндігін жеткізеді.  Сонан соң оқушылар өздері де сабақтан нендей нәтиже күтетіндерін құрастыруды талап еткен орынды. Бұл әрекет оқушыда өзінің сабаққа тікелей қатысы бар екендігі туралы ойды нақтылап, оларды «Сабақта мен қандай білім ала аламын? Ол үшін мен қандай жұмыс пен әрекеттер атқаруым керек?» деген сұрақтар төңірегінде ой-толғаныс жасауға шақырады.

 Төртінші ереже. Жұмыс ережелерін қабылдау.  Сабақ басында жұмыс ережелерін қабылдап, оларды әрі қарай қатаң ұстану о

8 слайд
 Төртінші ереже.  Жұмыс ережелерін қабылдау.  Сабақ басында жұмыс ережелерін қабылдап, оларды әрі қарай қатаң ұстану оқушыларды тәртіпке шақырып, тиімді әрі үнемді түрде жұмыс жасауға қолайлы. Ол үшін әрбір шағын топ бұл мәселені 1-2 минут талқылап алғаннан кейін, олардың ұсыныстарын көлемді параққа (флип- чарт, плакат) түрлі-түсті маркерлермен жазып, аудиторияның көрнекті жеріне іліп қоюға болады.  Ережелер сан-алуан болуы мүмкін, мәселен, жұмыс регламенты, реті мен тәртібін анықтайтын, алайда олардың дені бірлескен жұмыста сыйласымды қарым- қатынас құруға бағытталғаны жөн

8 слайд

 Төртінші ереже.  Жұмыс ережелерін қабылдау.  Сабақ басында жұмыс ережелерін қабылдап, оларды әрі қарай қатаң ұстану оқушыларды тәртіпке шақырып, тиімді әрі үнемді түрде жұмыс жасауға қолайлы. Ол үшін әрбір шағын топ бұл мәселені 1-2 минут талқылап алғаннан кейін, олардың ұсыныстарын көлемді параққа (флип- чарт, плакат) түрлі-түсті маркерлермен жазып, аудиторияның көрнекті жеріне іліп қоюға болады.  Ережелер сан-алуан болуы мүмкін, мәселен, жұмыс регламенты, реті мен тәртібін анықтайтын, алайда олардың дені бірлескен жұмыста сыйласымды қарым- қатынас құруға бағытталғаны жөн

 Бесінші ереже. Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыру.  Оқушыларды психологиялық тұрғыдан интербелсенді о

9 слайд
 Бесінші ереже.  Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыру.  Оқушыларды психологиялық тұрғыдан интербелсенді оқуға дайындау қажет.  Оқушылардың сабақ барысында барлық шарттылықтардан арылып, ойлау аппаратын белсенділендіріп, жұмысқа толық ниеттеліп, қызу кірісіп кетуін бірінші мезетте ойсергектер арқылы жүзеге асыруға болады. Ойсергектер арқылы оқушылар өздерін жеңіл сезінеді, ашылады, әрқайсысы біртұтас ұжымның өкілі ретінде алда күтіп тұрған бірлескен күрделі жұмысты атқаруға дайындалады.

9 слайд

 Бесінші ереже.  Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыру.  Оқушыларды психологиялық тұрғыдан интербелсенді оқуға дайындау қажет.  Оқушылардың сабақ барысында барлық шарттылықтардан арылып, ойлау аппаратын белсенділендіріп, жұмысқа толық ниеттеліп, қызу кірісіп кетуін бірінші мезетте ойсергектер арқылы жүзеге асыруға болады. Ойсергектер арқылы оқушылар өздерін жеңіл сезінеді, ашылады, әрқайсысы біртұтас ұжымның өкілі ретінде алда күтіп тұрған бірлескен күрделі жұмысты атқаруға дайындалады.

 Ойсергектер келесі мазмұнда болуы мүмкін:  Жағымды психологиялық сезім/көңіл қалыптастыратын әрекеттер.  Логикалық ойлауға

10 слайд
 Ойсергектер келесі мазмұнда болуы мүмкін:  Жағымды психологиялық сезім/көңіл қалыптастыратын әрекеттер.  Логикалық ойлауға негізделген тапсырмалар (есептер, мәселелер, жұмбақтар).  Көңіл көтеретін ойын түріндегі іс-әрекеттер.  «Өзіңді таны» тақырыбындағы психологиялық тестер.

10 слайд

 Ойсергектер келесі мазмұнда болуы мүмкін:  Жағымды психологиялық сезім/көңіл қалыптастыратын әрекеттер.  Логикалық ойлауға негізделген тапсырмалар (есептер, мәселелер, жұмбақтар).  Көңіл көтеретін ойын түріндегі іс-әрекеттер.  «Өзіңді таны» тақырыбындағы психологиялық тестер.

 Алтыншы ереже. Барлық оқушылар жұмысқа қатысуы керек.  Интербелсенді оқу аумағында өтетін сабақ мақсаттарының бірі

11 слайд
 Алтыншы ереже.  Барлық оқушылар жұмысқа қатысуы керек.  Интербелсенді оқу аумағында өтетін сабақ мақсаттарының бірі бірлесе жұмыс жасау болғандықтан, әр қатысушының жұмысқа белсене қатысқандығы абзал. Оқушылар білім игеру жұмысының, оның ішінде әсіресе бірлескен жұмыс әрекеттерінің қызықты әрі тартымды екендігіне көздерін жеткізгені дұрыс. Сол себепті де сабақтың басты тәсілі ретінде топтық жұмыстарды тану керек.    

11 слайд

 Алтыншы ереже.  Барлық оқушылар жұмысқа қатысуы керек.  Интербелсенді оқу аумағында өтетін сабақ мақсаттарының бірі бірлесе жұмыс жасау болғандықтан, әр қатысушының жұмысқа белсене қатысқандығы абзал. Оқушылар білім игеру жұмысының, оның ішінде әсіресе бірлескен жұмыс әрекеттерінің қызықты әрі тартымды екендігіне көздерін жеткізгені дұрыс. Сол себепті де сабақтың басты тәсілі ретінде топтық жұмыстарды тану керек.    

 Жетінші ереже. Тыңдай білу: барлық пікірлер тыңдалуы керек.  Суырылып алға шығып сөйлегеннен гөрі, тыңдай білге

12 слайд
 Жетінші ереже.   Тыңдай білу: барлық пікірлер тыңдалуы керек.  Суырылып алға шығып сөйлегеннен гөрі, тыңдай білген қиын да шығар. Топтық талқылау кезінде барлық оқушылардың өз пікірін келтіріп, басқалардың оны мұқият тыңдап, оның пікірін сыйлап, санасатын жағдай жасап отыру қажет. Барлық қатысушылардың пікірі тыңдалуы керек.  Топтық бірлескен жұмыстан соң (талқылау, пікірлесу, ой қозғау, тапсырманы бірлесе орындау, т.б.) әр топқа 4 пікірі мен көзқарасын жариялау мүмкіндігін беру керек. Ол үшін топ атынан бір оқушы (сөйлеуші, шешен, спикер, капитан, т.б.) берілген уақыт ішінде өз ойлары мен ұйғарымдарын ортаға салады.

12 слайд

 Жетінші ереже.   Тыңдай білу: барлық пікірлер тыңдалуы керек.  Суырылып алға шығып сөйлегеннен гөрі, тыңдай білген қиын да шығар. Топтық талқылау кезінде барлық оқушылардың өз пікірін келтіріп, басқалардың оны мұқият тыңдап, оның пікірін сыйлап, санасатын жағдай жасап отыру қажет. Барлық қатысушылардың пікірі тыңдалуы керек.  Топтық бірлескен жұмыстан соң (талқылау, пікірлесу, ой қозғау, тапсырманы бірлесе орындау, т.б.) әр топқа 4 пікірі мен көзқарасын жариялау мүмкіндігін беру керек. Ол үшін топ атынан бір оқушы (сөйлеуші, шешен, спикер, капитан, т.б.) берілген уақыт ішінде өз ойлары мен ұйғарымдарын ортаға салады.

 Сегізінші ереже. Жазбаша жұмыстар.  Үйренудің басты мақсаты – тұлғаның дамуы, оның ішінде әсіресе ойлау қабілеті м

13 слайд
 Сегізінші ереже.  Жазбаша жұмыстар.  Үйренудің басты мақсаты – тұлғаның дамуы, оның ішінде әсіресе ойлау қабілеті мен шығармашылық дағдылардың өркендеуі. Ал жазу (жазба жұмыстары) — ойлаудың шырқау биігі. Жазуда үйренуші сонымен қатар «МЕН» тұрғысынан өзінің ішкі жан дүниесін ашып, оны асқақтата түседі. Сол себепті де әр сабақта жазу жұмыстарын жиі қолданып отырған орынды.  Ал оқушының бүгінгі сабақта нендей және қандай дәрежеде білім алғанын, оның өсуі мен дамуын, яғни оның білімін бағалауды тек жазбаша жұмыстарды орындауынан ғана объективті түрде білуге болады. Жазу жұмыстары оқушы білімін бағалаудың дәлелді нысаны.  

13 слайд

 Сегізінші ереже.  Жазбаша жұмыстар.  Үйренудің басты мақсаты – тұлғаның дамуы, оның ішінде әсіресе ойлау қабілеті мен шығармашылық дағдылардың өркендеуі. Ал жазу (жазба жұмыстары) — ойлаудың шырқау биігі. Жазуда үйренуші сонымен қатар «МЕН» тұрғысынан өзінің ішкі жан дүниесін ашып, оны асқақтата түседі. Сол себепті де әр сабақта жазу жұмыстарын жиі қолданып отырған орынды.  Ал оқушының бүгінгі сабақта нендей және қандай дәрежеде білім алғанын, оның өсуі мен дамуын, яғни оның білімін бағалауды тек жазбаша жұмыстарды орындауынан ғана объективті түрде білуге болады. Жазу жұмыстары оқушы білімін бағалаудың дәлелді нысаны.  

 Тоғызыншы ереже . Кері байланыс.  Кері байланыс дегеніміз сабақтың соңында оның тиімділігі мен қандай дәрежеде ө

14 слайд
 Тоғызыншы ереже . Кері байланыс.  Кері байланыс дегеніміз сабақтың соңында оның тиімділігі мен қандай дәрежеде өткендігі туралы оқушылардың пікірлері. Олар  «Сабақ қалай өтті: қызық болды ма?», «Сіз үшін сабақтың құнды жәйттері қандай болды?», «Бүгін не нәрсеге үйрендіңіз (білдіңіз)?», «Бүгінгі үйренгеніңіз Сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?», «Осы тақырып бойынша тағы да не білгіңіз келеді (қандай ақпарат көздерін оқисыз)?», «Қандай сұрақтарыңыз бар?», «Сабақтың өту барысы бойынша қандай пікірлеріңіз/ұсыныстарыңыз бар?»  деген сұрақтарды әдетте ауызша талқылайды. Кейде оларға жазбаша жауап беруді де тапсыруға болады (мәселен, «Шығу парақтары» тәсілі бойынша).

14 слайд

 Тоғызыншы ереже . Кері байланыс.  Кері байланыс дегеніміз сабақтың соңында оның тиімділігі мен қандай дәрежеде өткендігі туралы оқушылардың пікірлері. Олар  «Сабақ қалай өтті: қызық болды ма?», «Сіз үшін сабақтың құнды жәйттері қандай болды?», «Бүгін не нәрсеге үйрендіңіз (білдіңіз)?», «Бүгінгі үйренгеніңіз Сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?», «Осы тақырып бойынша тағы да не білгіңіз келеді (қандай ақпарат көздерін оқисыз)?», «Қандай сұрақтарыңыз бар?», «Сабақтың өту барысы бойынша қандай пікірлеріңіз/ұсыныстарыңыз бар?»  деген сұрақтарды әдетте ауызша талқылайды. Кейде оларға жазбаша жауап беруді де тапсыруға болады (мәселен, «Шығу парақтары» тәсілі бойынша).

 Оқушылардың пікірлері мен қойған сұрақтары ұстаз тарапынан ескеріліп, келесі сабақ соларға жауап берумен басталуы ке

15 слайд
 Оқушылардың пікірлері мен қойған сұрақтары ұстаз тарапынан ескеріліп, келесі сабақ соларға жауап берумен басталуы керек.  Кері байланыс ұстаз бен оқушылардың арасында сенімге негізделген қарым-қатынас орнатуға бағытталады. Сонымен қатар ол өткен сабақты бағалау мен талдаудың, келесі сабақты жоспарлаудың тиімді түрі болып табылады.

15 слайд

 Оқушылардың пікірлері мен қойған сұрақтары ұстаз тарапынан ескеріліп, келесі сабақ соларға жауап берумен басталуы керек.  Кері байланыс ұстаз бен оқушылардың арасында сенімге негізделген қарым-қатынас орнатуға бағытталады. Сонымен қатар ол өткен сабақты бағалау мен талдаудың, келесі сабақты жоспарлаудың тиімді түрі болып табылады.

 Мақсаты :  Идеялар, тәжірибелер және ойлармен бөлісу. Өз-өзіңді және басқаларды түсінуді алға бастыру. Топ сұрақтарын құра

16 слайд
 Мақсаты :  Идеялар, тәжірибелер және ойлармен бөлісу. Өз-өзіңді және басқаларды түсінуді алға бастыру. Топ сұрақтарын құрастыру.  Ұйымдастыру :  Барлығы орындықта немесе еденде шеңбер құрып отырады . Сөйлеуші ғана ұстайтын зат бар (мысалы, доп).  Жаттығудың сипаттамасы :  Мұғалім оқушылар сияқты орындықта немесе еденде отыр. Бұл мына ерекше сынып тапсырмасында мұғалімнің директор емес, үйлестіруші екенін білдіреді. Мұғалім Уақыт шеңберіндегі құрылымдық ережелерінің сақталуына, әр оқушының эмоциясын қорғауға және лайықты тапсырмаларды дайындауға жауапты. Егер оқушылар ережелерді үнемі бұза берсе, мұғалім тапсырманы аяқтауға дайын болуы керек.  Уақыт шеңберіндегі ең маңызды ереже – талқылауға барлығы түгелдей қатысулары керек. Бұл бірініші болып өткізілуге тиісті тапсырмалардың бірі. Негізгі үш ережені талқылау керек: • Тек біреу ғана сөйлеу керек – әңгіме тақырыбы ережелердің сақталуына мүмкіндік туғызуы керек. • Егер сіз бір тақырып аясында сөйлегіңіз келмесе, «сөзіңізді» басқаға бере аласыз. Уақыт шеңбері

16 слайд

 Мақсаты :  Идеялар, тәжірибелер және ойлармен бөлісу. Өз-өзіңді және басқаларды түсінуді алға бастыру. Топ сұрақтарын құрастыру.  Ұйымдастыру :  Барлығы орындықта немесе еденде шеңбер құрып отырады . Сөйлеуші ғана ұстайтын зат бар (мысалы, доп).  Жаттығудың сипаттамасы :  Мұғалім оқушылар сияқты орындықта немесе еденде отыр. Бұл мына ерекше сынып тапсырмасында мұғалімнің директор емес, үйлестіруші екенін білдіреді. Мұғалім Уақыт шеңберіндегі құрылымдық ережелерінің сақталуына, әр оқушының эмоциясын қорғауға және лайықты тапсырмаларды дайындауға жауапты. Егер оқушылар ережелерді үнемі бұза берсе, мұғалім тапсырманы аяқтауға дайын болуы керек.  Уақыт шеңберіндегі ең маңызды ереже – талқылауға барлығы түгелдей қатысулары керек. Бұл бірініші болып өткізілуге тиісті тапсырмалардың бірі. Негізгі үш ережені талқылау керек: • Тек біреу ғана сөйлеу керек – әңгіме тақырыбы ережелердің сақталуына мүмкіндік туғызуы керек. • Егер сіз бір тақырып аясында сөйлегіңіз келмесе, «сөзіңізді» басқаға бере аласыз. Уақыт шеңбері

Мақсаты : БФ балаларды (немесе ересектерді) сыни, байыппен, шығармашыл және бірлесіп ойлауға ынталандыруға бағытталған. Бұл мұ

17 слайд
Мақсаты : БФ балаларды (немесе ересектерді) сыни, байыппен, шығармашыл және бірлесіп ойлауға ынталандыруға бағытталған. Бұл мұғалімге қатысушылар сұрақтарды өздері құрастырып және өздері қоятын және «қалай оқу керектігін үйренетін» «сұраныстар қоғамын» құруға көмектеседі. Жаттығудың сипаттамасы : Мұғалім тақырыппен таныстырып, үдерісті түсіндіреді. Оқушыларға ынталандыру материалдарын толығымен қарауға бірнеше минут беру керек. Оқушылар шеңберге оралғанда, жауап беруі тиіс тақырыпқа/пәнге қатысты сұрақтарды ойластыру үшін, оларға бір-екі минут беріледі. Оқушылар пікір алмасып, мәселені талқылап, бір тоқтамға келу үшін дауыс береді. Мұғалім сұрақтарды дұрыс құра отырып, дамытатын сұрақтар қойып немесе әр оқушының қатысуын қамтамасыз ету үшін топпен бірге әрекет ете отырып, үйлестіруші ретінде қатысады .

17 слайд

Мақсаты : БФ балаларды (немесе ересектерді) сыни, байыппен, шығармашыл және бірлесіп ойлауға ынталандыруға бағытталған. Бұл мұғалімге қатысушылар сұрақтарды өздері құрастырып және өздері қоятын және «қалай оқу керектігін үйренетін» «сұраныстар қоғамын» құруға көмектеседі. Жаттығудың сипаттамасы : Мұғалім тақырыппен таныстырып, үдерісті түсіндіреді. Оқушыларға ынталандыру материалдарын толығымен қарауға бірнеше минут беру керек. Оқушылар шеңберге оралғанда, жауап беруі тиіс тақырыпқа/пәнге қатысты сұрақтарды ойластыру үшін, оларға бір-екі минут беріледі. Оқушылар пікір алмасып, мәселені талқылап, бір тоқтамға келу үшін дауыс береді. Мұғалім сұрақтарды дұрыс құра отырып, дамытатын сұрақтар қойып немесе әр оқушының қатысуын қамтамасыз ету үшін топпен бірге әрекет ете отырып, үйлестіруші ретінде қатысады .

КЕМПІРҚОСАҚ ТОБЫ  Мақсаты : Әр оқушы (бастапқы топта) тыңдайды және (Түрлі-түсті топта) сөйлейді.  Ұйымдастыру :

18 слайд
КЕМПІРҚОСАҚ ТОБЫ  Мақсаты : Әр оқушы (бастапқы топта) тыңдайды және (Түрлі-түсті топта) сөйлейді.  Ұйымдастыру : Топты қимылдауға және талқылауға орын қалдыра отырып, стандартты орналастыру.  Жаттығудың сипаттамасы : Оқушыларды талқылау үшін (бұл «бастапқы топ») тақырып бойынша (барлығына бір тақырып немесе әр топқа бөлек тақырып) топтарға бөліп отырғызыңыз. Талқылаудан кейін оқушыларға түстер беріп, тиісінше қайтадан топқа бөледі. Жаңа топтар «бастапқы топ» қатысушыларынан тұрады. Кейін оқушылар жаңа топта не талқылағандарын айту үшін «бастапқы топқа» қайта оралады. Бұл одан әрі талқылауға түрткі болады.

18 слайд

КЕМПІРҚОСАҚ ТОБЫ  Мақсаты : Әр оқушы (бастапқы топта) тыңдайды және (Түрлі-түсті топта) сөйлейді.  Ұйымдастыру : Топты қимылдауға және талқылауға орын қалдыра отырып, стандартты орналастыру.  Жаттығудың сипаттамасы : Оқушыларды талқылау үшін (бұл «бастапқы топ») тақырып бойынша (барлығына бір тақырып немесе әр топқа бөлек тақырып) топтарға бөліп отырғызыңыз. Талқылаудан кейін оқушыларға түстер беріп, тиісінше қайтадан топқа бөледі. Жаңа топтар «бастапқы топ» қатысушыларынан тұрады. Кейін оқушылар жаңа топта не талқылағандарын айту үшін «бастапқы топқа» қайта оралады. Бұл одан әрі талқылауға түрткі болады.

ДЖИГСО  Мақсаты: Сұрақтар топтамасымен жұмыс істеудің құрылымдалған тәсілі және топта жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

19 слайд
ДЖИГСО  Мақсаты: Сұрақтар топтамасымен жұмыс істеудің құрылымдалған тәсілі және топта жұмыс істеуге мүмкіндік береді.  Ұйымдастыру : Оқушыларды сынып бойынша үш-төрттен орналастырыңыз.  Жаттығудың сипаттамасы : «Джигсо» әдісінің артықшылығы – топта жұмыс істеуге арналған құрылым ұсынып, сөйлеу және тыңдау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ететіндігі. Құрылған әр топқа дәстүрлі тапсырма беріледі. Тапсырма үлестірме материалдар түрінде таратылады. Күрделілігі бойынша оқуға арналған материалдің тиісті күрделілік деңгейі сақталуы керек. Егер топ төрт адамнан тұратын болса, басты тапсырманың ішінде топтың әр мүшесіне бір сұрақтан төрт сұрақ немесе тапсырма болады. Сұрақтар немесе тапсырмалар топ ішінде оқушылардың өзара келісуі арқылы бөлінеді.  Нақты бір сұрақты немесе тапсырманы таңдаған оқушылардың барлығы Сарапшы топ деп аталатын жаңа топ құрылып, ортақ проблеманың шешімін табу үшін олар бірлесіп жұмыс істейді. Тапсырманы орындаудың бұл кезеңінің соңына қарай оқушы өзге «сарапшылармен» өзара қарым-қатынас жасап, мәселені талқылаудың арқасында өз сұрағы бойынша сарапшы болып қалыптасады.  Оқушылар бастапқы топтарына қайтып оралады. Материалдар таратылады да, бастапқы топтарға ақтық тапсырма беріледі. Ол ұжымдық қорытынды шығару немесе жеке тапсырма болуы мүмкін. Бұл тапсырманың көздегені: тапсырманы сәтті аяқтау үшін оқушылар әрқайсысының сарапшы топта болған кезде алған мәліметтерін ескере отырып, бастапқы топтың бірлескен «ақылына» сүйенуін қамтамасыз ету

19 слайд

ДЖИГСО  Мақсаты: Сұрақтар топтамасымен жұмыс істеудің құрылымдалған тәсілі және топта жұмыс істеуге мүмкіндік береді.  Ұйымдастыру : Оқушыларды сынып бойынша үш-төрттен орналастырыңыз.  Жаттығудың сипаттамасы : «Джигсо» әдісінің артықшылығы – топта жұмыс істеуге арналған құрылым ұсынып, сөйлеу және тыңдау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ететіндігі. Құрылған әр топқа дәстүрлі тапсырма беріледі. Тапсырма үлестірме материалдар түрінде таратылады. Күрделілігі бойынша оқуға арналған материалдің тиісті күрделілік деңгейі сақталуы керек. Егер топ төрт адамнан тұратын болса, басты тапсырманың ішінде топтың әр мүшесіне бір сұрақтан төрт сұрақ немесе тапсырма болады. Сұрақтар немесе тапсырмалар топ ішінде оқушылардың өзара келісуі арқылы бөлінеді.  Нақты бір сұрақты немесе тапсырманы таңдаған оқушылардың барлығы Сарапшы топ деп аталатын жаңа топ құрылып, ортақ проблеманың шешімін табу үшін олар бірлесіп жұмыс істейді. Тапсырманы орындаудың бұл кезеңінің соңына қарай оқушы өзге «сарапшылармен» өзара қарым-қатынас жасап, мәселені талқылаудың арқасында өз сұрағы бойынша сарапшы болып қалыптасады.  Оқушылар бастапқы топтарына қайтып оралады. Материалдар таратылады да, бастапқы топтарға ақтық тапсырма беріледі. Ол ұжымдық қорытынды шығару немесе жеке тапсырма болуы мүмкін. Бұл тапсырманың көздегені: тапсырманы сәтті аяқтау үшін оқушылар әрқайсысының сарапшы топта болған кезде алған мәліметтерін ескере отырып, бастапқы топтың бірлескен «ақылына» сүйенуін қамтамасыз ету

ОЙЛАН – ЖҰПТАС – БӨЛІС  Мақсаты : Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі.  Жұмыс алгоритмі :

20 слайд
ОЙЛАН – ЖҰПТАС – БӨЛІС  Мақсаты : Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі.  Жұмыс алгоритмі :

20 слайд

ОЙЛАН – ЖҰПТАС – БӨЛІС  Мақсаты : Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі.  Жұмыс алгоритмі :

ҮШ ҚАДАМДЫҚ СҰХБАТ  Мақсаты : Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі.  Жұмыс алгоритмі:  Сыныптағы оқушылар

21 слайд
ҮШ ҚАДАМДЫҚ СҰХБАТ  Мақсаты : Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі.  Жұмыс алгоритмі:  Сыныптағы оқушылар шағын топтарға бөлінеді. Сыныпта шағын топтармен жұмыс істеуге қолайлы жағдай жасалуы керек .  Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөліңіз: А және Ә, Б және В.  1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.  2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.  3-қадам. Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.

21 слайд

ҮШ ҚАДАМДЫҚ СҰХБАТ  Мақсаты : Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі.  Жұмыс алгоритмі:  Сыныптағы оқушылар шағын топтарға бөлінеді. Сыныпта шағын топтармен жұмыс істеуге қолайлы жағдай жасалуы керек .  Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөліңіз: А және Ә, Б және В.  1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б В-дан сұхбат алады.  2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады.  3-қадам. Әр оқушы өз жұбы туралы ақпаратпен төрт адамдық топ ішінде бөліседі.

ӘТКЕНШЕК (КАРУСЕЛЬ) ӘДІСІ  Жұмыс алгоритмі  1. Оқушылар шағын топтарға бөлінеді.  2. Әрбір топқа белгілі бір тақырыпқа қаты

22 слайд
ӘТКЕНШЕК (КАРУСЕЛЬ) ӘДІСІ  Жұмыс алгоритмі  1. Оқушылар шағын топтарға бөлінеді.  2. Әрбір топқа белгілі бір тақырыпқа қатысты жазылған сұрағы бар оқу плакаты немесе А3 форматтағы қағ...

22 слайд

ӘТКЕНШЕК (КАРУСЕЛЬ) ӘДІСІ  Жұмыс алгоритмі  1. Оқушылар шағын топтарға бөлінеді.  2. Әрбір топқа белгілі бір тақырыпқа қатысты жазылған сұрағы бар оқу плакаты немесе А3 форматтағы қағ...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ