Бастауыш мектеп оқу жоспарларымен, жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұны мен құрылымы атты "Ақпараттық жоба"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Орындаған: Кенжебаева Ә.С.
Тобы: 31 «Б»
Практика жетекшісі: Ташиева Э.А. Бастауыш мектеп оқу жоспарларымен,
жаңартылған оқу бағдарламаларының
мазмұны мен құрылымы
1 слайд
Орындаған: Кенжебаева Ә.С. Тобы: 31 «Б» Практика жетекшісі: Ташиева Э.А. Бастауыш мектеп оқу жоспарларымен, жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұны мен құрылымы
2 слайд
2Орындаған: Кенжебаева Әсем Сабитқызы
Оқу орны: №1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-
педагогтік колледжі
Курс: 3-курс
Тобы: 31 «Б»Түйіндеме
2 слайд
2Орындаған: Кенжебаева Әсем Сабитқызы Оқу орны: №1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық- педагогтік колледжі Курс: 3-курс Тобы: 31 «Б»Түйіндеме
3 слайд
3Жоба мақсаты:
Бастауыш сыныптағы оқу жоспарлары мен оқу бағдарламалары туралы түсінік
қалыптастыру, жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұны мен құрылымымен
таныстыру.
Бастауыш сыныптағы оқу жоспарларымен танысу;
Оқу бағдарламалары туралы мәлімет жинақтау;
Оқу бағдарламасының мазмұны мен құрылымы жайлы деректер жинақтау;
Жаңартылған оқу бағдарламасымен танысу; Жоба міндеті:
Жоба өзектілігі:
Бастауыш сыныптардағы оқу баңдарламасы мен жоспарларын білу, толықтау
түсінік алу және де жаңартылған оқу бағдарламасының құрылымы жайлы білу негізгі
өзекті мәселе болып табылады.
3 слайд
3Жоба мақсаты: Бастауыш сыныптағы оқу жоспарлары мен оқу бағдарламалары туралы түсінік қалыптастыру, жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұны мен құрылымымен таныстыру. Бастауыш сыныптағы оқу жоспарларымен танысу; Оқу бағдарламалары туралы мәлімет жинақтау; Оқу бағдарламасының мазмұны мен құрылымы жайлы деректер жинақтау; Жаңартылған оқу бағдарламасымен танысу; Жоба міндеті: Жоба өзектілігі: Бастауыш сыныптардағы оқу баңдарламасы мен жоспарларын білу, толықтау түсінік алу және де жаңартылған оқу бағдарламасының құрылымы жайлы білу негізгі өзекті мәселе болып табылады.
4 слайд
4Жоспар:
Кіріспе
Негізгі бөлім
1. Бастауыш сыныптағы оқу бағдарламалары дегеніміз не ?
2. Бастауыш сыныптағы оқу жоспары туралы түсінік, түрлері;
3. Жаңартылған оқу бағдарламасы;
Қорытынды
4 слайд
4Жоспар: Кіріспе Негізгі бөлім 1. Бастауыш сыныптағы оқу бағдарламалары дегеніміз не ? 2. Бастауыш сыныптағы оқу жоспары туралы түсінік, түрлері; 3. Жаңартылған оқу бағдарламасы; Қорытынды
5 слайд
5Кіріспе
Ақпараттық жобаның тақырыбы «Бастауыш мектеп оқу жоспарларымен, жаңартылған оқу
бағдарламаларының мазмұны мен құрылымы». Демек, бастауыш сыныпта 1-4 сынып
аралығында әртүрлі оқу бағдарламалары мен оқу жоспарлары болады.
Ең алдымен, біз БББМЖМ стандартымен танысамыз, содан соң оқу бағдарламаларына
көшеміз. Оқу бағдарламасы – оқу пәнінен берілетін білім мен игерілетін дағдылардың
мазмұны мен көлемін және оқу жылындағы орнын белгілейтін құжат. Оқу бағдарламасының
түсінік хатында оқу пәнін оқытудың мақсаты, бағдарламаның құрылымы, оқу материалының
жүйесі, оқытудың әдістері мен ұйымдастыру формаларының ерекшеліктері көрсетіледі,
сыныптағы және сыныптан тыс оқыту жұмыстарының басқа пәндермен байланыстылығы
анықталады.
Сонымен, зерттеу тақырыбы «Бастауыш мектеп оқу жоспарларымен, жаңартылған оқу
бағдарламаларының мазмұны мен құрылымы» туралы болмақ.
5 слайд
5Кіріспе Ақпараттық жобаның тақырыбы «Бастауыш мектеп оқу жоспарларымен, жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұны мен құрылымы». Демек, бастауыш сыныпта 1-4 сынып аралығында әртүрлі оқу бағдарламалары мен оқу жоспарлары болады. Ең алдымен, біз БББМЖМ стандартымен танысамыз, содан соң оқу бағдарламаларына көшеміз. Оқу бағдарламасы – оқу пәнінен берілетін білім мен игерілетін дағдылардың мазмұны мен көлемін және оқу жылындағы орнын белгілейтін құжат. Оқу бағдарламасының түсінік хатында оқу пәнін оқытудың мақсаты, бағдарламаның құрылымы, оқу материалының жүйесі, оқытудың әдістері мен ұйымдастыру формаларының ерекшеліктері көрсетіледі, сыныптағы және сыныптан тыс оқыту жұмыстарының басқа пәндермен байланыстылығы анықталады. Сонымен, зерттеу тақырыбы «Бастауыш мектеп оқу жоспарларымен, жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұны мен құрылымы» туралы болмақ.
6 слайд
6Білім беру салалары және пәндер
Тіл және әдебиет
Сауат ашу
Қазақ тілі
Әдебиеттік оқу
Қазақ тілі (Т2)
Орыс тілі (Я2)
Ағылшын тілі Математика және АКТ
Математика
Ақпараттық-
коммуникациялық
технологиялар (АКТ) Жаратылыстану
Жаратылыстану
Адам және қоғам
Дүниетану
Өзін-өзі тану Өнер
Музыка
Бейнелеу өнері
Еңбекке баулу Дене шынықтыру
Дене шынықтыру
6 слайд
6Білім беру салалары және пәндер Тіл және әдебиет Сауат ашу Қазақ тілі Әдебиеттік оқу Қазақ тілі (Т2) Орыс тілі (Я2) Ағылшын тілі Математика және АКТ Математика Ақпараттық- коммуникациялық технологиялар (АКТ) Жаратылыстану Жаратылыстану Адам және қоғам Дүниетану Өзін-өзі тану Өнер Музыка Бейнелеу өнері Еңбекке баулу Дене шынықтыру Дене шынықтыру
7 слайд
7Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына
арналған "Математика" пәнінен үлгілік оқу
бағдарламасы
1. 1-тарау. Жалпы ережелер
2. 2-тарау. "Математика" оқу пәнінің мазмұнын
ұйымдастыру "Математика" пәні бойынша оқу
жүктемесінің көлемі:
3. 3-тарау. Оқу мақсаттарының жүйесі
7 слайд
7Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған "Математика" пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы 1. 1-тарау. Жалпы ережелер 2. 2-тарау. "Математика" оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру "Математика" пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 3. 3-тарау. Оқу мақсаттарының жүйесі
8 слайд
8Коммуниативтік дағдыларды
меңгеруСандар, алгебра, геометрия,
математикалық модельдеу
салаларында математикалық
білімі мен біліктілікті спиралді
ұсстаным негізінде дамыту
Қолданбалы есептер шығару
арқылы зерттеу дағдыларын
дамыту Тәжірибелік бағыты
Түрлі контекстегі процестерді
сипаттау үшін математикалық
модельдерді құрастыра білу
Техникалық құралдар мен
қолданбалы бағдарламаларды
( GeoGebra ) қолдануды үйрету
Сандар Алгебра Геометрия Математикалық
модельдеу«Математика» пәнінің ерекшеліктері
8 слайд
8Коммуниативтік дағдыларды меңгеруСандар, алгебра, геометрия, математикалық модельдеу салаларында математикалық білімі мен біліктілікті спиралді ұсстаным негізінде дамыту Қолданбалы есептер шығару арқылы зерттеу дағдыларын дамыту Тәжірибелік бағыты Түрлі контекстегі процестерді сипаттау үшін математикалық модельдерді құрастыра білу Техникалық құралдар мен қолданбалы бағдарламаларды ( GeoGebra ) қолдануды үйрету Сандар Алгебра Геометрия Математикалық модельдеу«Математика» пәнінің ерекшеліктері
9 слайд
«Математика» пәні бойынша оқу
жүктемесі
Сынып Апталық жүктеме Жылдық сағат саны
1 сынып
4 132
2 сынып
4 136
3 сынып
5 170
4 сынып
5 170
5 сынып
9 слайд
«Математика» пәні бойынша оқу жүктемесі Сынып Апталық жүктеме Жылдық сағат саны 1 сынып 4 132 2 сынып 4 136 3 сынып 5 170 4 сынып 5 170 5 сынып
10 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының дәстүрлі бағдарламадан ерекшелігі:
Пән мазмұнының спиральді қағидатпен берілуі. Яғни пән мазмұны қарапайымнан
күрделенуі
Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы
Бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ
тақырыптардың» берілуі
Оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы
ұйымдастыру
Оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік рухани қасиеттерін
қалыптастыру
Білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін
толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою
Бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі,
әлеуеттік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы
Оқытудағы жүйелі әрекеттік ұстаным ( оқушының білім алу үдерісіне белсене қатысу )
10 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының дәстүрлі бағдарламадан ерекшелігі: Пән мазмұнының спиральді қағидатпен берілуі. Яғни пән мазмұны қарапайымнан күрделенуі Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы Бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі Оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру Оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік рухани қасиеттерін қалыптастыру Білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою Бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сәйкес келуі, әлеуеттік дағдыларды қалыптастыруға назар аударылуы Оқытудағы жүйелі әрекеттік ұстаным ( оқушының білім алу үдерісіне белсене қатысу )
11 слайд
Пән мазмұнының спиральді қағидатпен берілуі.
Яғни пән мазмұны қарапайымнан күрделенуі
Осының ішіндегі ең басты ерекшелік- Пән мазмұнының спиралді қағидатпен
берілуі. Яғни пән мазмұны қарапайымнан күрделенуі және алдыңғы қолданған
жаңа технологиялардың( СТО, дамыта оқыту, модульдік оқыту) барлығының осы
жаңартылған білім бағдарламасына тоғысуы екенін түсіндім. Шешуін кез келген
мұғалім сабақ беру барысында түсінеді.
1-сыныптарға арналған оқу бағдарламаларының маңызды қағидаты білім беру бағдарламасының
спиральділік қағидаты болып табылады. (Джером Брунер) Бағдарлама оқушының төрт тілдік
дағдысын: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылымын жетілдіруге бағытталған. -Тақырыптар әртүрлі
деңгейлерде қайталанып отырады, кейде бір тоқсан аясында, кейде бірнеше тоқсанда;
-Тақырыптар әрбір келесі деңгейде алдыңғы деңгейге қарағанда анағұрлым тереңдетіліп оқытылуы
тиіс;
-Деңгей жоғарылаған сайын, тақырыптың күрделілігі артып отырады.
11 слайд
Пән мазмұнының спиральді қағидатпен берілуі. Яғни пән мазмұны қарапайымнан күрделенуі Осының ішіндегі ең басты ерекшелік- Пән мазмұнының спиралді қағидатпен берілуі. Яғни пән мазмұны қарапайымнан күрделенуі және алдыңғы қолданған жаңа технологиялардың( СТО, дамыта оқыту, модульдік оқыту) барлығының осы жаңартылған білім бағдарламасына тоғысуы екенін түсіндім. Шешуін кез келген мұғалім сабақ беру барысында түсінеді. 1-сыныптарға арналған оқу бағдарламаларының маңызды қағидаты білім беру бағдарламасының спиральділік қағидаты болып табылады. (Джером Брунер) Бағдарлама оқушының төрт тілдік дағдысын: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылымын жетілдіруге бағытталған. -Тақырыптар әртүрлі деңгейлерде қайталанып отырады, кейде бір тоқсан аясында, кейде бірнеше тоқсанда; -Тақырыптар әрбір келесі деңгейде алдыңғы деңгейге қарағанда анағұрлым тереңдетіліп оқытылуы тиіс; -Деңгей жоғарылаған сайын, тақырыптың күрделілігі артып отырады.
12 слайд
Спиральді білім беру бағдарламасының басымдықтары:
Ø оқушыларды межеленген оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін
бұрын алған білімдерін қолдануға жетелеу ұсынылады;
Ø жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған
дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады;
Ø әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің
күрделілігі арта түседі;
Ø спиральді білім беру бағдарламасы қарапайым идеялардан
анағұрлым күрделі идеяларға қисынды жолмен ауысуға
мүмкіндік береді.
Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты-білім мазмұнының жаңаруымен қатар,
критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын
қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы –
оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау,
тәжірибе жасау, АКТ –ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта
жұмыс жасай білуге , сауаттылыққа,баланың жан-жақты ізденуін ынталандырады.
12 слайд
Спиральді білім беру бағдарламасының басымдықтары: Ø оқушыларды межеленген оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін бұрын алған білімдерін қолдануға жетелеу ұсынылады; Ø жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады; Ø әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі; Ø спиральді білім беру бағдарламасы қарапайым идеялардан анағұрлым күрделі идеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік береді. Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты-білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, тәжірибе жасау, АКТ –ны қолдану, коммуникативті қарым-қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білуге , сауаттылыққа,баланың жан-жақты ізденуін ынталандырады.
13 слайд
Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының
иерархиясы
1. Оқу дағдылары (оқылым, айтылым, тыңдалым,
жазылым);
2. Ойлау дағдылары (білу, түсіну, қолдану, талдау,
салыстыру, бағалау);
3. Шығармашылық ойлау дағдысы
4. Логикалық ойлау дағдысы
5. Сыни ойлау дағдысы
6. Алгоритмдік ойлау дағдысы
7. Критикалық ойлау дағдысы
8. Проблемалық ойлау дағдысы
9. Технологиялық ойлау дағдысы
10. Тілдік құзіреттілік дағдысы
11. Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту.
Бұл дағдылардың барлығы алдыңғы оқыған жаңа
технологиялардың барлығында кездеседі. Екінші басты
ерекшелік болып табылатын- оқу
дағдыларының( оқылым, айтылым, тыңдалым,
жазылым) болып 4-ке бөлінуі.
13 слайд
Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының иерархиясы 1. Оқу дағдылары (оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым); 2. Ойлау дағдылары (білу, түсіну, қолдану, талдау, салыстыру, бағалау); 3. Шығармашылық ойлау дағдысы 4. Логикалық ойлау дағдысы 5. Сыни ойлау дағдысы 6. Алгоритмдік ойлау дағдысы 7. Критикалық ойлау дағдысы 8. Проблемалық ойлау дағдысы 9. Технологиялық ойлау дағдысы 10. Тілдік құзіреттілік дағдысы 11. Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту. Бұл дағдылардың барлығы алдыңғы оқыған жаңа технологиялардың барлығында кездеседі. Екінші басты ерекшелік болып табылатын- оқу дағдыларының( оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым) болып 4-ке бөлінуі.
14 слайд
Бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге
асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі
Пәндерді, бөлімдерді, тақырыптарды кіріктіру, сондай-ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру құралы – ортақ
тақырыптар – жаңартылған бағдарламалардың бірден бір ерекшелігі болып табылады. Олар барлық пәндердің мазмұнымен,
ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарлау жүйесімен байланысқан. Сондықтан, мұғалім қысқа мерзімді жоспар
дайындауда ортақ тақырыптар жүйесін сақтау және тапсырмаларды құрастыру мен оқушылардың сабақтағы қызметін
ұйымдастыруда оларды ескеруі тиіс.
1 сыныпта ортақ тақырыптар әр тоқсанға 2-еуден тең бөлінген, олардың әрқайсысына шамамен бірдей сағат саны
қарастырылады. Мұғалім әрбір ортақ тақырып үшін сағат санын білім алушылардың дайындық ерекшелігіне байланысты өзі
өзгертеді
14 слайд
Бір білім беру аясындағы және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру мақсатында «ортақ тақырыптардың» берілуі Пәндерді, бөлімдерді, тақырыптарды кіріктіру, сондай-ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру құралы – ортақ тақырыптар – жаңартылған бағдарламалардың бірден бір ерекшелігі болып табылады. Олар барлық пәндердің мазмұнымен, ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарлау жүйесімен байланысқан. Сондықтан, мұғалім қысқа мерзімді жоспар дайындауда ортақ тақырыптар жүйесін сақтау және тапсырмаларды құрастыру мен оқушылардың сабақтағы қызметін ұйымдастыруда оларды ескеруі тиіс. 1 сыныпта ортақ тақырыптар әр тоқсанға 2-еуден тең бөлінген, олардың әрқайсысына шамамен бірдей сағат саны қарастырылады. Мұғалім әрбір ортақ тақырып үшін сағат санын білім алушылардың дайындық ерекшелігіне байланысты өзі өзгертеді
15 слайд
Оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар
арқылы ұйымдастыру
Оқу бағдарламасын әдетте білім саласындағы саясатты
қалыптастыратын адамдар мен мектеп әкімшілігі
жоспарлайды. Бір топ адам оқу бағдарламасын сыныпта
сабақ беру тәжірибесінде бағдарламаның барлық жеті
модулі ықпалдастырылған тізбектелген сабақтар
топтамасына айналдырса , сол орта мерзімді жоспарлау
болады. Өз кезегінде әрбір жеке мұғалім орта мерзімдік
жоспарды әрбір жеке сынып үшін сабақтарды егжей-
тегжейлі жоспарлау үшін пайдаланады. Орта мерзімді жоспарлау немесе тізбектелген сабақтар
топтамасын жоспарлаудың мақсаты: • Жұмыс кезеңдерінің
дәйекті, тізбектеліп ұйымдастырылуы;
• Оқыту тәжірибесінде жеті модульді ықпалдастыру;
• Әрбір сабақ үшін оқу мақсаттарын белгілеу;
• Оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін анықтау;
• Осы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында жоспарланған
оқыту мен оқу жаттығуларын көрсету;
• Оқудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін алға
ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету;
• Барлық оқушыларды қамтуға бағытталған статегиялық
жоспарлау.
15 слайд
Оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы ұйымдастыру Оқу бағдарламасын әдетте білім саласындағы саясатты қалыптастыратын адамдар мен мектеп әкімшілігі жоспарлайды. Бір топ адам оқу бағдарламасын сыныпта сабақ беру тәжірибесінде бағдарламаның барлық жеті модулі ықпалдастырылған тізбектелген сабақтар топтамасына айналдырса , сол орта мерзімді жоспарлау болады. Өз кезегінде әрбір жеке мұғалім орта мерзімдік жоспарды әрбір жеке сынып үшін сабақтарды егжей- тегжейлі жоспарлау үшін пайдаланады. Орта мерзімді жоспарлау немесе тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлаудың мақсаты: • Жұмыс кезеңдерінің дәйекті, тізбектеліп ұйымдастырылуы; • Оқыту тәжірибесінде жеті модульді ықпалдастыру; • Әрбір сабақ үшін оқу мақсаттарын белгілеу; • Оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін анықтау; • Осы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында жоспарланған оқыту мен оқу жаттығуларын көрсету; • Оқудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін алға ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету; • Барлық оқушыларды қамтуға бағытталған статегиялық жоспарлау.
16 слайд
Қысқа мерзімді жоспар құрған кезде мұғалім төмендегі ұсыныстарды басшылыққа алуына болады:
- сабақты ұйымдастырғанда оқу бағдарламасы мен оқу жоспарында көрсетілген оқу мақсаттарын;
- сабақтың мақсатын анық тұжырымдау, яғни нақты, өлшемді, қолжетімді, шынайы мақсаттар қою;
- орта мерзімді жоспарда көрсетілген барлық жаттығуларды, әдістемелік кеңестерді, ресурстарды
мұқият зерделеу;
- мұғалімнің қалауы бойынша іс-әрекет түрі қажеттілігіне қарай толықтырады.
Мұғалім оқушылардың өздерінің оқу-танымдық қызметінің белсенді ұйымдастырушысы ретінде қызмет
етуі тиіс.
16 слайд
Қысқа мерзімді жоспар құрған кезде мұғалім төмендегі ұсыныстарды басшылыққа алуына болады: - сабақты ұйымдастырғанда оқу бағдарламасы мен оқу жоспарында көрсетілген оқу мақсаттарын; - сабақтың мақсатын анық тұжырымдау, яғни нақты, өлшемді, қолжетімді, шынайы мақсаттар қою; - орта мерзімді жоспарда көрсетілген барлық жаттығуларды, әдістемелік кеңестерді, ресурстарды мұқият зерделеу; - мұғалімнің қалауы бойынша іс-әрекет түрі қажеттілігіне қарай толықтырады. Мұғалім оқушылардың өздерінің оқу-танымдық қызметінің белсенді ұйымдастырушысы ретінде қызмет етуі тиіс.
17 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар білім беру деңгейі бойынша барлық сыныптардағы пән
тарауларын белгілеп, олардың жалпы ережелерін анықтайды. Ұзақ мерзімді жоспар оқу
бағдарламасының элементі ретінде оқу жылына арналған тақырыптар мен бөлімдерді
анықтайды. Ұзақ мерзімді жоспар белгілі бір бөлімнің/бөлімшенің/тақырыптың аясына
қажетті оқу мақсатын қамтиды.
17 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар білім беру деңгейі бойынша барлық сыныптардағы пән тарауларын белгілеп, олардың жалпы ережелерін анықтайды. Ұзақ мерзімді жоспар оқу бағдарламасының элементі ретінде оқу жылына арналған тақырыптар мен бөлімдерді анықтайды. Ұзақ мерзімді жоспар белгілі бір бөлімнің/бөлімшенің/тақырыптың аясына қажетті оқу мақсатын қамтиды.
18 слайд
Оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының
адамгершілік рухани қасиеттерін қалыптастыру
Рухани-адамгершілікке тәрбиелеу дегеніміз оқушы өміріндегі орнын,
жауапкершілігін түсініп, өзін-өзі жетілдіріп, айнала қоршаған
адамдар мен кез-келген затқа, жан-жануарларға және экологияға
жақсылық тілеп, қайырымдылық жасауға тәрбиелеу. Сондықтан
рухани-адамгершілік білімі жеке тұлғаны қалыптастырудың негізі
болып табылады. Жоғары ізгілік мұраттардың ең құндысы -
руханилық. Өзін-өзі жетілдіретін тұлға үнемі ізгілік ұстанымдарын өз
бойында шыңдап, жетілдіруге ұмтылады. Тұлғаның руханилық
санасы - өмірдің мәнін, өз тағдырын халықтың тағдырымен ортақ деп
түсіну қабілетін дамыту, жақын адамдарының алдындағы
жауапкершілігін сезіну, өзінің жеке басына тән азаматтық және
адамгершілік парызын орындау.
Жас ұрпаққа рухани тәрбие мен білім беру адам дамуының рухани
үйлесімділігін, өмірдің құндылықтарын түсінуге, өзін қоршаған
ортамен үйлесімділікте ұстай білуі, жердегі тіршілікті сақтау үшін
өзінің қажеттілігін түсінуді қамтамасыз ету.
18 слайд
Оқытудың тәрбиелік әлеуетін арттыру, оқушының адамгершілік рухани қасиеттерін қалыптастыру Рухани-адамгершілікке тәрбиелеу дегеніміз оқушы өміріндегі орнын, жауапкершілігін түсініп, өзін-өзі жетілдіріп, айнала қоршаған адамдар мен кез-келген затқа, жан-жануарларға және экологияға жақсылық тілеп, қайырымдылық жасауға тәрбиелеу. Сондықтан рухани-адамгершілік білімі жеке тұлғаны қалыптастырудың негізі болып табылады. Жоғары ізгілік мұраттардың ең құндысы - руханилық. Өзін-өзі жетілдіретін тұлға үнемі ізгілік ұстанымдарын өз бойында шыңдап, жетілдіруге ұмтылады. Тұлғаның руханилық санасы - өмірдің мәнін, өз тағдырын халықтың тағдырымен ортақ деп түсіну қабілетін дамыту, жақын адамдарының алдындағы жауапкершілігін сезіну, өзінің жеке басына тән азаматтық және адамгершілік парызын орындау. Жас ұрпаққа рухани тәрбие мен білім беру адам дамуының рухани үйлесімділігін, өмірдің құндылықтарын түсінуге, өзін қоршаған ортамен үйлесімділікте ұстай білуі, жердегі тіршілікті сақтау үшін өзінің қажеттілігін түсінуді қамтамасыз ету.
19 слайд
Білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты
ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша
педагогикалық мақсат қою
Курс барысында мұғалімдер
математика пәні бойынша жаңартылған
жалпы білім беру бағдарламасына
сәйкес педагогикалық тәсілдер мен оқу
материалдарын, оқу мақсаттарына қол
жеткізу үшін критериалды бағалау
жүйесін түсініп, қолдана білді.
Тыңдаушыларға математика пәні
бойынша оқу бағдарламасының нақты
аспектілерін, бағалау тетіктерін
қарастыруға мүмкіндіктер берілді.
19 слайд
Білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою Курс барысында мұғалімдер математика пәні бойынша жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасына сәйкес педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдарын, оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсініп, қолдана білді. Тыңдаушыларға математика пәні бойынша оқу бағдарламасының нақты аспектілерін, бағалау тетіктерін қарастыруға мүмкіндіктер берілді.
20 слайд
Жүйелі-әрекеттік тәсіл негізгі міндеттер мен оқушылар меңгеруі тиіс
әмбебап оқу іс-әрекеттері контексінде оқыту мен тәрбиелеудің негізгі
нәтижелерін бөліп көрсетуге мүмкіндік береді. Іс-әрекет әдісі технологиясы
мен оқытудың демонстрациялық-визуалды әдісінің дәстүрлі
технологиясының түбегейлі айырмашылығы, біріншіден, ұсынылған
құрылым мұғалімнің емес, оқушылардың іс-әрекетін сипаттайды.Оқу
процесінің мақсаты ретінде әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастыру оның
мазмұны мен ұйымдастырылуын анықтайды.Әмбебап оқу іс-әрекеттерінің
қалыптасуы әртүрлі пәндік пәндерді игеру аясында жүреді.Әмбебап оқу іс-
әрекеттері, олардың қасиеттері мен қасиеттері білім беру процесінің
тиімділігін, атап айтқанда білім мен дағдыларды игеруді; әлем бейнесін және
білім алушының құзыреттілігінің негізгі түрлерін, оның ішінде әлеуметтік
және жеке құзыреттілікті қалыптастыруды анықтайды. Оқытудағы жүйелі әрекеттік ұстаным ( оқушының білім алу
үдерісіне белсене қатысу )
20 слайд
Жүйелі-әрекеттік тәсіл негізгі міндеттер мен оқушылар меңгеруі тиіс әмбебап оқу іс-әрекеттері контексінде оқыту мен тәрбиелеудің негізгі нәтижелерін бөліп көрсетуге мүмкіндік береді. Іс-әрекет әдісі технологиясы мен оқытудың демонстрациялық-визуалды әдісінің дәстүрлі технологиясының түбегейлі айырмашылығы, біріншіден, ұсынылған құрылым мұғалімнің емес, оқушылардың іс-әрекетін сипаттайды.Оқу процесінің мақсаты ретінде әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастыру оның мазмұны мен ұйымдастырылуын анықтайды.Әмбебап оқу іс-әрекеттерінің қалыптасуы әртүрлі пәндік пәндерді игеру аясында жүреді.Әмбебап оқу іс- әрекеттері, олардың қасиеттері мен қасиеттері білім беру процесінің тиімділігін, атап айтқанда білім мен дағдыларды игеруді; әлем бейнесін және білім алушының құзыреттілігінің негізгі түрлерін, оның ішінде әлеуметтік және жеке құзыреттілікті қалыптастыруды анықтайды. Оқытудағы жүйелі әрекеттік ұстаным ( оқушының білім алу үдерісіне белсене қатысу )
21 слайд
21Қорытынды
Қорытындылай келе, ақпараттық-жоба негізінде қойылған мақсаты
айқындалды. « Б...
21 слайд
21Қорытынды Қорытындылай келе, ақпараттық-жоба негізінде қойылған мақсаты айқындалды. « Б...