Бастауыш сынып мұғалімнің қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияны пайдаланудағы тиімділігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бастауыш сынып мұғалімнің
қазіргі заманғы әдістемелер мен
технологияны пайдаланудағы
тиімділігі
Мақсатым:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді тиімді
пайдалану арқылы оқушылардың пәнге
деген қызығушылықтарын ояту, білім
деңгейін көтеру және өз бетінше
ойланатын құзырлы тұлға қалыптастыру.
1 слайд
Бастауыш сынып мұғалімнің қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияны пайдаланудағы тиімділігі Мақсатым: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді тиімді пайдалану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, білім деңгейін көтеру және өз бетінше ойланатын құзырлы тұлға қалыптастыру.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Әңгіменің түрлері Галерея
аралау
өзгелердiң қабырғаларға iлген көрнекi
материалдарын
•
жеке аралап жүрiп, өз ойын көбiне сол нәрсеге
жазуға арналған стратегия .
9 слайд
Әңгіменің түрлері Галерея аралау өзгелердiң қабырғаларға iлген көрнекi материалдарын • жеке аралап жүрiп, өз ойын көбiне сол нәрсеге жазуға арналған стратегия .
10 слайд
Мақсаты :
Әр оқушы (бастапқы топта) тыңдайды және (Түрлі-түсті топта)
сөйлейді.
Ұйымдастыру :
Топты қимылдауға және талқылауға орын қалдыра отырып,
стандартты орналастыру.
Жаттығудың сипаттамасы :
Оқушыларды талқылау үшін (бұл «бастапқы топ») тақырып
бойынша (барлығына бір тақырып немесе әр топқа бөлек
тақырып) топтарға бөліп отырғызыңыз. Талқылаудан кейін
оқушыларға түстер беріп, тиісінше қайтадан топқа бөледі. Жаңа
топтар «бастапқы топ» қатысушыларынан тұрады. Кейін
оқушылар жаңа топта не талқылағандарын айту үшін «бастапқы
топқа» қайта оралады. Бұл одан әрі талқылауға түрткі болады. Кемпірқосақ топтары
10 слайд
Мақсаты : Әр оқушы (бастапқы топта) тыңдайды және (Түрлі-түсті топта) сөйлейді. Ұйымдастыру : Топты қимылдауға және талқылауға орын қалдыра отырып, стандартты орналастыру. Жаттығудың сипаттамасы : Оқушыларды талқылау үшін (бұл «бастапқы топ») тақырып бойынша (барлығына бір тақырып немесе әр топқа бөлек тақырып) топтарға бөліп отырғызыңыз. Талқылаудан кейін оқушыларға түстер беріп, тиісінше қайтадан топқа бөледі. Жаңа топтар «бастапқы топ» қатысушыларынан тұрады. Кейін оқушылар жаңа топта не талқылағандарын айту үшін «бастапқы топқа» қайта оралады. Бұл одан әрі талқылауға түрткі болады. Кемпірқосақ топтары
11 слайд
Мақсаты :
Идеяларды құрастырып, белсенді тыңдап, бар ойын талқылауға
шоғырландыруға мүмкіндік береді. Жұптарды қолдану оқушыларға сөйлеуге
және үлкен топтарда өзін сенімсіз сезінетін оқушыларға көмектесуге мүмкіндік
береді.
Ұйымдастыру :
Талқылау кезінде басқа жұптармен қосылып талқылаудан сақтап қалу үшін
жұптар арасында аз да болса ара-қашықтық сақтаған дұрыс әрі тиімді болмақ.
Жаттығудың сипаттамасы :
Оқушылармен талқылау үшін ынталандыратын немесе арнайы сұрақтар мен
тақырыптарды қолданыңыз. Белсенді тыңдап, жауап беруге жетелеңіз.
Тақырыпты белгілеу үшін А мен Б атаңыз ( мысалы, А тыңдайды, ал Б сөйлейді,
кейін керісінше). Оқушылардан олар жеке жауап алғысы келетін сұрақ қоюды
сұраңыз, кейін бұл сұрақ жұпта талқыланады. Әр жұпқа мақсат қойыңыз –
мысалы, мынаған жауап беріңдер. Жұпты
қ
әңгіме
11 слайд
Мақсаты : Идеяларды құрастырып, белсенді тыңдап, бар ойын талқылауға шоғырландыруға мүмкіндік береді. Жұптарды қолдану оқушыларға сөйлеуге және үлкен топтарда өзін сенімсіз сезінетін оқушыларға көмектесуге мүмкіндік береді. Ұйымдастыру : Талқылау кезінде басқа жұптармен қосылып талқылаудан сақтап қалу үшін жұптар арасында аз да болса ара-қашықтық сақтаған дұрыс әрі тиімді болмақ. Жаттығудың сипаттамасы : Оқушылармен талқылау үшін ынталандыратын немесе арнайы сұрақтар мен тақырыптарды қолданыңыз. Белсенді тыңдап, жауап беруге жетелеңіз. Тақырыпты белгілеу үшін А мен Б атаңыз ( мысалы, А тыңдайды, ал Б сөйлейді, кейін керісінше). Оқушылардан олар жеке жауап алғысы келетін сұрақ қоюды сұраңыз, кейін бұл сұрақ жұпта талқыланады. Әр жұпқа мақсат қойыңыз – мысалы, мынаған жауап беріңдер. Жұпты қ әңгіме
12 слайд
Мақсаты :
Біреуге алаңдаушылық танытуды ынталандыруға, мазмұнды «түсінетіндігін»
түсінуге арналған драмалық тапсырма. Сұрақтар ды зерделеп, ұстанымдарды
негіздеуге мүмкіндік береді.
Ұйымдастыру :
Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар доға болып қойылған .
Жаттығудың сипаттамасы :
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін,
оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
Мысалы, оқушылар белгілі бір рөлді немесе адамды сомдай алады
(мысалы, Гордон Браун немесе жалғыз басты жас ана). Ыстық
орындық
12 слайд
Мақсаты : Біреуге алаңдаушылық танытуды ынталандыруға, мазмұнды «түсінетіндігін» түсінуге арналған драмалық тапсырма. Сұрақтар ды зерделеп, ұстанымдарды негіздеуге мүмкіндік береді. Ұйымдастыру : Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар доға болып қойылған . Жаттығудың сипаттамасы : Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. Мысалы, оқушылар белгілі бір рөлді немесе адамды сомдай алады (мысалы, Гордон Браун немесе жалғыз басты жас ана). Ыстық орындық
13 слайд
Стоп-
кадр
Мақсаты :
Талқылауды демеу ге арналған кинестетикалық әдіс.
Ұйымдастыру :
Шеңберде бастап кейін топтарға бөліну – үстелдерді жылжытып, әрекет
етуге мүмкіндік болатындай кеңістік қалдырып қойыңыз.
Жаттығудың сипаттамасы :
Оқушылардан тақырыптың , хикаяның және мақұлдаудың стоп-кадрын
жасауды сұрайды. Стоп-кадр бұл «камера» өз жұмысын тоқтатқан нүкте –
стоп-кадрдың сыныпқа көрінбейтін басы және аяғы болады (сонымен
ол фотографиялық суреттен ерекшеленеді). Топтар суретте не болып
жатқанын талқылау үшін, өз стоп-кадрларын сыныпқа көрсетеді.
13 слайд
Стоп- кадр Мақсаты : Талқылауды демеу ге арналған кинестетикалық әдіс. Ұйымдастыру : Шеңберде бастап кейін топтарға бөліну – үстелдерді жылжытып, әрекет етуге мүмкіндік болатындай кеңістік қалдырып қойыңыз. Жаттығудың сипаттамасы : Оқушылардан тақырыптың , хикаяның және мақұлдаудың стоп-кадрын жасауды сұрайды. Стоп-кадр бұл «камера» өз жұмысын тоқтатқан нүкте – стоп-кадрдың сыныпқа көрінбейтін басы және аяғы болады (сонымен ол фотографиялық суреттен ерекшеленеді). Топтар суретте не болып жатқанын талқылау үшін, өз стоп-кадрларын сыныпқа көрсетеді.
14 слайд
Мақсаты :
Бұл әңгіме тақырыбының тұжырымдамасын және үдерісті түсінуді дамытатын ақпарат
алуға арналған құрылымдалған жаттығу. Сондай-ақ бақылаушы рөлі арқылы өзін өзі
сараптауды дамытуға ықпал етеді.
Ұйымдастыру :
Оқушылар үшеуден отырады, екеуі бірге, ал біреуі оларға қарсы сәл алшақта – сөйлесуге
қатыспайды, бірақ бақылайды.
Жаттығудың сипаттамасы :
Оқушылар топта үшеуден отырады. Әр оқушы шешен, тілші және хатшы рөлін атқарады.
Шешен бір нәрсені айтады, сұрақты түсіндіреді немесе пікірін білдіреді. Тілші көмектесіп
айтып отырады және түсініктеме беруді сұрайды. Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып,
әңгіме соңында қорытынды береді. Келесі жолы рөлдер ауысады. Тыңдап отырған үштік
14 слайд
Мақсаты : Бұл әңгіме тақырыбының тұжырымдамасын және үдерісті түсінуді дамытатын ақпарат алуға арналған құрылымдалған жаттығу. Сондай-ақ бақылаушы рөлі арқылы өзін өзі сараптауды дамытуға ықпал етеді. Ұйымдастыру : Оқушылар үшеуден отырады, екеуі бірге, ал біреуі оларға қарсы сәл алшақта – сөйлесуге қатыспайды, бірақ бақылайды. Жаттығудың сипаттамасы : Оқушылар топта үшеуден отырады. Әр оқушы шешен, тілші және хатшы рөлін атқарады. Шешен бір нәрсені айтады, сұрақты түсіндіреді немесе пікірін білдіреді. Тілші көмектесіп айтып отырады және түсініктеме беруді сұрайды. Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Келесі жолы рөлдер ауысады. Тыңдап отырған үштік
15 слайд
Мақсаты:
Мәселені барынша мұқият талқылап, баланың жалпы ойлау қызметін жетілдіру үшін
ойдың/сананың түрлі аспектілерін жандандыру мақсатында қолданылатын әдіс .
Ұйымдастыру : Арнайы еш нәрсе жоқ
Жұмыс алгоритмі : Алты қалпақтың әрқайсысы ойлаудың түрлі элементтерін,
аспектілерін білдіреді. Оқушыларға қалпақ беріледі (рас қалпақ немесе ойдан
шығарылған) де, олардан мәселені талқылау барысында барлық ой операцияларын
(ойлану, талдау т.б.) осы қалпақтың түсіне сәйкес келетін шекте жүргізу сұралады. Бұл
әдістің көздегені: осылайша мәселенің немесе ойдың барлық аспектілерін қамтитын карта
жасау. Сынып топтарға бөлініп, бір топқа бір түсті қалпақ беріледі. Мұғалім әңгімені
жүргізеді . Ақылдың алты қалпағы
15 слайд
Мақсаты: Мәселені барынша мұқият талқылап, баланың жалпы ойлау қызметін жетілдіру үшін ойдың/сананың түрлі аспектілерін жандандыру мақсатында қолданылатын әдіс . Ұйымдастыру : Арнайы еш нәрсе жоқ Жұмыс алгоритмі : Алты қалпақтың әрқайсысы ойлаудың түрлі элементтерін, аспектілерін білдіреді. Оқушыларға қалпақ беріледі (рас қалпақ немесе ойдан шығарылған) де, олардан мәселені талқылау барысында барлық ой операцияларын (ойлану, талдау т.б.) осы қалпақтың түсіне сәйкес келетін шекте жүргізу сұралады. Бұл әдістің көздегені: осылайша мәселенің немесе ойдың барлық аспектілерін қамтитын карта жасау. Сынып топтарға бөлініп, бір топқа бір түсті қалпақ беріледі. Мұғалім әңгімені жүргізеді . Ақылдың алты қалпағы
16 слайд
Мақсаты :
Бұл әдіс оқушылар бойында идея білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіруді
көздейді .
Ұйымдастыру :
Жылжымалы орындықтар болғаны абзал.
Жұмыс алгоритмі :
Бұл әдіс бойынша оқушылар кезектесіп сөз сөйлейді. Оқушылар төрт немес бес адамнан
тұратын топ құрайды. Оқушыларға тақырып және ол бойынша ой жинақтау үшін бірнеше
минут беріңіз. Содан кейін талқылау басталады, әр оқушыға үздіксіз сөз сөйлеу үшін үш
минутке дейін (немесе өзге уақытты таңдаңыз) уақыт беріледі. Бұл уақытта ешкім еш
нәрсе айта алмайды.
Әрқайсысы бір рет сөз сөйлегеннен кейін жалпы әңгіме жүргізу мақсатында шағын
топтар шеңберінде сөз беріңіз. Бұл кезеңде оқушылардың өзінің жеке идеяларын емес,
біреудің айтқандарын негізге ала отырып сөйлеуге тиіс екенін алдын ала ескертуді
ұмытпаңыз, сонымен қатар әңгімені қорытындылау кезеңінде олар жаңа идеяларды
енгізе алмайтындығын еске салу қажет (Брукфильд және Прескиль, 1999) Сұрақтар шеңбері
16 слайд
Мақсаты : Бұл әдіс оқушылар бойында идея білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіруді көздейді . Ұйымдастыру : Жылжымалы орындықтар болғаны абзал. Жұмыс алгоритмі : Бұл әдіс бойынша оқушылар кезектесіп сөз сөйлейді. Оқушылар төрт немес бес адамнан тұратын топ құрайды. Оқушыларға тақырып және ол бойынша ой жинақтау үшін бірнеше минут беріңіз. Содан кейін талқылау басталады, әр оқушыға үздіксіз сөз сөйлеу үшін үш минутке дейін (немесе өзге уақытты таңдаңыз) уақыт беріледі. Бұл уақытта ешкім еш нәрсе айта алмайды. Әрқайсысы бір рет сөз сөйлегеннен кейін жалпы әңгіме жүргізу мақсатында шағын топтар шеңберінде сөз беріңіз. Бұл кезеңде оқушылардың өзінің жеке идеяларын емес, біреудің айтқандарын негізге ала отырып сөйлеуге тиіс екенін алдын ала ескертуді ұмытпаңыз, сонымен қатар әңгімені қорытындылау кезеңінде олар жаңа идеяларды енгізе алмайтындығын еске салу қажет (Брукфильд және Прескиль, 1999) Сұрақтар шеңбері
17 слайд
Мақсаты :
Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі.
Орналастыру :
Арнайы еш нәрсе қажет емес.
Жұмыс алгоритмі :
Төменде қараңыз
. Ойлан – жұптас – бөліс
17 слайд
Мақсаты : Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі. Орналастыру : Арнайы еш нәрсе қажет емес. Жұмыс алгоритмі : Төменде қараңыз . Ойлан – жұптас – бөліс
18 слайд
Білім беру мен білім
алудағы жаңа
тәсілдер оқытуда;
Сыни тұрғыдан
ойлау
АКТ-ны қолдану;
Жас ерекшеліктеріне
сәйкес білім беру;
Дарынды оқушымен
жұмыс;
Оқыту үшін бағалау;
Басқару және
көшбасшылықМ ен қалай өзгердім ?
Мақсатым:
Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдерді тиімді
пайдалану арқылы
оқушылардың пәнге
деген
қызығушылықтарын
ояту, білім деңгейін
көтеру және өз
бетінше ойланатын
құзырлы тұлға
қалыптастыру.
7 м одуль Венн
диаграммасыСайрауова
Толқын
Сайрауқызы
Бастауыш
сынып мұғалімі Жеті модуль идеяларын тізбектелген сабақтар топтамасына
енгізілуін негіздеуі және көрсетуі
Топтық
бағалау
Бірін-бірі
бағалау
Топтық
жұмыс
18 слайд
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер оқытуда; Сыни тұрғыдан ойлау АКТ-ны қолдану; Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру; Дарынды оқушымен жұмыс; Оқыту үшін бағалау; Басқару және көшбасшылықМ ен қалай өзгердім ? Мақсатым: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді тиімді пайдалану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ояту, білім деңгейін көтеру және өз бетінше ойланатын құзырлы тұлға қалыптастыру. 7 м одуль Венн диаграммасыСайрауова Толқын Сайрауқызы Бастауыш сынып мұғалімі Жеті модуль идеяларын тізбектелген сабақтар топтамасына енгізілуін негіздеуі және көрсетуі Топтық бағалау Бірін-бірі бағалау Топтық жұмыс
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд
22 слайд
22 слайд