Материалдар / Бастауыш сыныпта білім сапасын арттырудағы жаңа технологиялардың тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сыныпта білім сапасын арттырудағы жаңа технологиялардың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2020
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Меңдіқара ауданы әкімдігі білім бөлімінің Буденный орта мектебі» ММ Тақырыбы: Бастауыш сыныпта білім сапасын арттырудағы жаңа

1 слайд
«Меңдіқара ауданы әкімдігі білім бөлімінің Буденный орта мектебі» ММ Тақырыбы: Бастауыш сыныпта білім сапасын арттырудағы жаңа технологиялардың тиімділігі Дайындаған: Кушукбаева Алмагүл Мұратбекқызы, бастауыш сынып мұғалімі 2020 жыл

1 слайд

«Меңдіқара ауданы әкімдігі білім бөлімінің Буденный орта мектебі» ММ Тақырыбы: Бастауыш сыныпта білім сапасын арттырудағы жаңа технологиялардың тиімділігі Дайындаған: Кушукбаева Алмагүл Мұратбекқызы, бастауыш сынып мұғалімі 2020 жыл

Тақырыптың өзектілігі: сабақта жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың білім сапасы мен деңгейін арттыру Жұмыстың мақс

2 слайд
Тақырыптың өзектілігі:  сабақта жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың білім сапасы мен деңгейін арттыру Жұмыстың мақсаты: шығармашылықпен жұмыс істей отырып, заман талабына сай, іскер, жан-жақты, терең білімді, интеллектуалдық деңгейі жоғары дамыған шәкірт тәрибелеу. Жұмыстың міндеті:  білім беру үрдісінде оқытудың жаңа технологияларын айқындайтын әдістемелік, педагогикалық басылымдармен танысу. Сабақта оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдана білу. Оқушылардың таным белсенділігін қалыптастыру барысында шығармашылық ізденістің тиімді жолдарын үйрету, білім сапасын көтеру. Жұмыстың зерттеу әдістері:  салыстыру, талдау, талдау-жинақтау Жұмыстың жаңалығы:  Заман талабына сай білім беруді, дамыту, білім сапасын әлемдік деңгейге көтеру – кез келген оқу орнының, оқытушының міндеті. Зерттеу жұмысының құрылымы:  кіріспе, негізгі  бөлім және практикалық, қорытынды бөлім, пайдаланылған әдебиеттер тізімі.

2 слайд

Тақырыптың өзектілігі:  сабақта жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың білім сапасы мен деңгейін арттыру Жұмыстың мақсаты: шығармашылықпен жұмыс істей отырып, заман талабына сай, іскер, жан-жақты, терең білімді, интеллектуалдық деңгейі жоғары дамыған шәкірт тәрибелеу. Жұмыстың міндеті:  білім беру үрдісінде оқытудың жаңа технологияларын айқындайтын әдістемелік, педагогикалық басылымдармен танысу. Сабақта оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдана білу. Оқушылардың таным белсенділігін қалыптастыру барысында шығармашылық ізденістің тиімді жолдарын үйрету, білім сапасын көтеру. Жұмыстың зерттеу әдістері:  салыстыру, талдау, талдау-жинақтау Жұмыстың жаңалығы:  Заман талабына сай білім беруді, дамыту, білім сапасын әлемдік деңгейге көтеру – кез келген оқу орнының, оқытушының міндеті. Зерттеу жұмысының құрылымы:  кіріспе, негізгі  бөлім және практикалық, қорытынды бөлім, пайдаланылған әдебиеттер тізімі.

І. Кіріспе бөлім Білім беру сапасы-қоғамдағы білім беру үрдісінің жағдайын, нәтижесін, сондай-ақ жеке тұлғаның қалыптасуы мен д

3 слайд
І. Кіріспе бөлім Білім беру сапасы-қоғамдағы білім беру үрдісінің жағдайын, нәтижесін, сондай-ақ жеке тұлғаның қалыптасуы мен даму болашағының қажеттілігін айқындайтын әлеуметтік категория. Орыс ғалымы  Л.В.Занков «Жаңа технологиялық әдіс- тәсілдерді пайдалану- білім сапасын арттырудың бірден-бір жолы» [1] — деп атап көрсеткендей, күн сайынғы, тіпті сағат сайын артып, өзгеріп отырған әлемдік ақпаратқа ілесу, ондағы жаңашыл әдіс-тәсілдерді меңгеріп, пайдалана білу, бүгінгі күннің мұғалімінен үлкен ізденісті, зор талапты, өз білімнін жетілдіріп арттыруды қажет етіп отыр.

3 слайд

І. Кіріспе бөлім Білім беру сапасы-қоғамдағы білім беру үрдісінің жағдайын, нәтижесін, сондай-ақ жеке тұлғаның қалыптасуы мен даму болашағының қажеттілігін айқындайтын әлеуметтік категория. Орыс ғалымы  Л.В.Занков «Жаңа технологиялық әдіс- тәсілдерді пайдалану- білім сапасын арттырудың бірден-бір жолы» [1] — деп атап көрсеткендей, күн сайынғы, тіпті сағат сайын артып, өзгеріп отырған әлемдік ақпаратқа ілесу, ондағы жаңашыл әдіс-тәсілдерді меңгеріп, пайдалана білу, бүгінгі күннің мұғалімінен үлкен ізденісті, зор талапты, өз білімнін жетілдіріп арттыруды қажет етіп отыр.

ІІ. Негізгі бөлім Қазіргі кезде мектептің оқу тәрбие-үрдісінде 50- ден астам педагогикалық технологиялардың қолданылып жүргені

4 слайд
ІІ. Негізгі бөлім Қазіргі кезде мектептің оқу тәрбие-үрдісінде 50- ден астам педагогикалық технологиялардың қолданылып жүргені мәлім.Бұл технологиялардың бәрін бір сабақта қамту мүмкін емес. Сондықтан, мектептегі әрбір пәнді оқыту технологиясын таңдап, іріктеу және оны іс-әрекеттік тұрғыда жетілдіру арқылы оқушының білім жетістіктерін арттыруға болады. Мұнда оқушының іс-әрекеті- технологияны қабылдауы, ынтасы, құштарлығына көңіл бөлінуі тиіс. Тапсырмалардың мұндай түрлері оқушының іс-әрекеттік –компетенттік тәсілге (өз бетінше іздену, өз бетінше білім алу, өзін-өзі білім алуға тәрбиелеу, дамыту) бейімделуіне мүмкіндік береді. Жаңа ақпараттық технологияның ерекшелігі- мұғалімдер мен оқушыларға өз бетімен бірлесіп, шығармашылықпен жұмыс істеуге  мүмкіндік береді. Мектептің бастауыш сатысында оқу-тәрбие үрдісін оқушылардың өзара іс-әрекетімен мұғалім мен оқушының қарым-қатынасын дұрыс ұйымдастыру арқылы оқушының ойлау белсенділігін арттыруға, сабақта интерактивтік әдісті тиімді пайдалануға  болады. Мұнда негізгі және жетекші үрдіс іс-әрекетті ұйымдастыру.

4 слайд

ІІ. Негізгі бөлім Қазіргі кезде мектептің оқу тәрбие-үрдісінде 50- ден астам педагогикалық технологиялардың қолданылып жүргені мәлім.Бұл технологиялардың бәрін бір сабақта қамту мүмкін емес. Сондықтан, мектептегі әрбір пәнді оқыту технологиясын таңдап, іріктеу және оны іс-әрекеттік тұрғыда жетілдіру арқылы оқушының білім жетістіктерін арттыруға болады. Мұнда оқушының іс-әрекеті- технологияны қабылдауы, ынтасы, құштарлығына көңіл бөлінуі тиіс. Тапсырмалардың мұндай түрлері оқушының іс-әрекеттік –компетенттік тәсілге (өз бетінше іздену, өз бетінше білім алу, өзін-өзі білім алуға тәрбиелеу, дамыту) бейімделуіне мүмкіндік береді. Жаңа ақпараттық технологияның ерекшелігі- мұғалімдер мен оқушыларға өз бетімен бірлесіп, шығармашылықпен жұмыс істеуге  мүмкіндік береді. Мектептің бастауыш сатысында оқу-тәрбие үрдісін оқушылардың өзара іс-әрекетімен мұғалім мен оқушының қарым-қатынасын дұрыс ұйымдастыру арқылы оқушының ойлау белсенділігін арттыруға, сабақта интерактивтік әдісті тиімді пайдалануға  болады. Мұнда негізгі және жетекші үрдіс іс-әрекетті ұйымдастыру.

Бұл технологияның ерекшелігі оқушылардың өздері ақпараттар жинап, өздері жаңалық ашуға ұмтылып, ізденіп, жауабын тауып, өзінің

5 слайд
Бұл технологияның ерекшелігі оқушылардың өздері ақпараттар жинап, өздері жаңалық ашуға ұмтылып, ізденіп, жауабын тауып, өзінің қөзқарасын логикалық түрде дәлелдейді. Ол өз пікірін бір-біріне, топта сынып алдында айта алады. Мұнда жеке тұлғаның рухын тәрбиелеуге, адамның адамгершілік болмысын қалыптастыруға басты назар аударылуы тиіс.Білім мазмұнын меңгеруде оқушылардың біліктілігіне, ақпаратты алдын ала болжау қабілеттерін және қойылған міндетті шығармашылықпен дамытуға көңіл бөлінеді. Әрбір сабақта оқушылардың оқу біліктілігімен қатар ойлауы, іс-әрекеті, өзара қарым қатынасы және өзінің сана- сезімі дамып, қарапайым ойлау операциялары (талдау, жинақтау, салыстыру, сұрыптау) және шығармашылық іс-әрекеті қалыптасады. Мектептегі  оқу жұмысының сапасы мұғалімнің оқушылардың оқу әрекетін дұрыс ұйымдастыра білуіне, оның тиімділігін мейлінше жетілдіре білуіне байланысты болады.Оқушылар әрекетінің ең басты және жетекші түрі –оқу.

5 слайд

Бұл технологияның ерекшелігі оқушылардың өздері ақпараттар жинап, өздері жаңалық ашуға ұмтылып, ізденіп, жауабын тауып, өзінің қөзқарасын логикалық түрде дәлелдейді. Ол өз пікірін бір-біріне, топта сынып алдында айта алады. Мұнда жеке тұлғаның рухын тәрбиелеуге, адамның адамгершілік болмысын қалыптастыруға басты назар аударылуы тиіс.Білім мазмұнын меңгеруде оқушылардың біліктілігіне, ақпаратты алдын ала болжау қабілеттерін және қойылған міндетті шығармашылықпен дамытуға көңіл бөлінеді. Әрбір сабақта оқушылардың оқу біліктілігімен қатар ойлауы, іс-әрекеті, өзара қарым қатынасы және өзінің сана- сезімі дамып, қарапайым ойлау операциялары (талдау, жинақтау, салыстыру, сұрыптау) және шығармашылық іс-әрекеті қалыптасады. Мектептегі  оқу жұмысының сапасы мұғалімнің оқушылардың оқу әрекетін дұрыс ұйымдастыра білуіне, оның тиімділігін мейлінше жетілдіре білуіне байланысты болады.Оқушылар әрекетінің ең басты және жетекші түрі –оқу.

ІІІ. Тақырыптың практикалық бөлімі 1.Сыни тұрғыдан ойлау технологиясындағы топтастыру әдісі а) «Көктем», «Наурыз» тақырыптарына

6 слайд
ІІІ. Тақырыптың практикалық бөлімі 1.Сыни тұрғыдан ойлау технологиясындағы топтастыру әдісі а) «Көктем», «Наурыз» тақырыптарына тірек сөздерді оқушылардың өздеріне жазғызу, мұғалім тек толықтырып отырады; ә) Сурет немесе плакатты көрсету арқылы түсіндіру.Оқушылар суретті көре отырып, сурет бойынша жазбаша тапсырма орындайды.Мысалы: «Отбасы мүшелерінің» суретіне тірек сөздер жазу

6 слайд

ІІІ. Тақырыптың практикалық бөлімі 1.Сыни тұрғыдан ойлау технологиясындағы топтастыру әдісі а) «Көктем», «Наурыз» тақырыптарына тірек сөздерді оқушылардың өздеріне жазғызу, мұғалім тек толықтырып отырады; ә) Сурет немесе плакатты көрсету арқылы түсіндіру.Оқушылар суретті көре отырып, сурет бойынша жазбаша тапсырма орындайды.Мысалы: «Отбасы мүшелерінің» суретіне тірек сөздер жазу

2.Канаржаевский әдісі – жаңа сабақтың тақырыбын жасырып ұстау арқылы оқушының назарын сабаққа аудару. Мысалы: «Отан!» тақы

7 слайд
2.Канаржаевский әдісі  – жаңа сабақтың тақырыбын жасырып ұстау арқылы оқушының назарын сабаққа аудару. Мысалы:  «Отан!» тақырыбы сиқырлы тік төртбұрыш арқылы беріледі. Осы жұмыс түрін суреттер арқылы жүзеге асыруға болады.Мысалы: «Достық» тақырыбына қажет суреттер қолдану. Д әптердің О рманның С өмкенің Т ерезенің Ы дыстың Қ аламның 1)Жыл құстарының бірі 1-буыны екі рет қайталанады. Бұл құстың аты не? БҰЛБҰЛ 2)Бұл құстың атын қыздарға қояды. ҚАРЛЫҒАШ 3)«Орман дәрігері» атанған құс. ТОҚЫЛДАҚ • Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? • Құстар

7 слайд

2.Канаржаевский әдісі  – жаңа сабақтың тақырыбын жасырып ұстау арқылы оқушының назарын сабаққа аудару. Мысалы:  «Отан!» тақырыбы сиқырлы тік төртбұрыш арқылы беріледі. Осы жұмыс түрін суреттер арқылы жүзеге асыруға болады.Мысалы: «Достық» тақырыбына қажет суреттер қолдану. Д әптердің О рманның С өмкенің Т ерезенің Ы дыстың Қ аламның 1)Жыл құстарының бірі 1-буыны екі рет қайталанады. Бұл құстың аты не? БҰЛБҰЛ 2)Бұл құстың атын қыздарға қояды. ҚАРЛЫҒАШ 3)«Орман дәрігері» атанған құс. ТОҚЫЛДАҚ • Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? • Құстар

3.Проблемалық оқыту әдісі Бұл әдіс күнделікті сабақта қолданылады.Тақырып бойынша сұрақ беру, жаңа сабаққа ойын аудару, осыдан

8 слайд
3.Проблемалық оқыту  әдісі Бұл әдіс күнделікті сабақта қолданылады.Тақырып бойынша сұрақ беру, жаңа сабаққа ойын аудару, осыдан келіп сабақтың соңында эвристикалық әдіс қолданылады, яғни оқушының өз ойын түйіндеп, сабақты қорыту. Ойын технологиясының түрлері 1.Ситуациялық ойындар 2.Халық педагогикасы 3.Ой қабілеттерін арттыру «Қоржында не бар?» ойыны.Жеке әріптерден бірнеше сөздер құрап жазу, айту.Оқушылардың сөздік қорын, жазу үлгісін тексеру.

8 слайд

3.Проблемалық оқыту  әдісі Бұл әдіс күнделікті сабақта қолданылады.Тақырып бойынша сұрақ беру, жаңа сабаққа ойын аудару, осыдан келіп сабақтың соңында эвристикалық әдіс қолданылады, яғни оқушының өз ойын түйіндеп, сабақты қорыту. Ойын технологиясының түрлері 1.Ситуациялық ойындар 2.Халық педагогикасы 3.Ой қабілеттерін арттыру «Қоржында не бар?» ойыны.Жеке әріптерден бірнеше сөздер құрап жазу, айту.Оқушылардың сөздік қорын, жазу үлгісін тексеру.