Материалдар / Бастауыш сыныптарда сауат ашу пəнін оқытудың мақсаты мен міндеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сыныптарда сауат ашу пəнін оқытудың мақсаты мен міндеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
сауат ашу пəні мектеп табалдырығын аттаған оқушыларға сөз бен сөйлемді оқуға үйретіп,əріп элементтерін жазуға үйретеді.Осы арқылы оқушылар сөздерді оқып,өз ойларынан əңгіме құрастыра алады.Ертегілердің мазмұнын айта біледі.Сөздік қоры артады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2020
462
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
06.05.2020 Бастауыш сыныпта сауат ашу п әнінің мақсат және міндеттері

1 слайд
06.05.2020 Бастауыш сыныпта сауат ашу п әнінің мақсат және міндеттері

1 слайд

06.05.2020 Бастауыш сыныпта сауат ашу п әнінің мақсат және міндеттері

 Оқулық – білім алу құралы. К.Д.Ушинский айтқандай «Оқулық – жақсы сабақ берудің іргетасы » деген болса, Н.К. Крупская «Біз

2 слайд
 Оқулық – білім алу құралы. К.Д.Ушинский айтқандай «Оқулық – жақсы сабақ берудің іргетасы » деген болса,  Н.К. Крупская «Бізге қандай оқулық қажет» деген мақаласында «Оқулық меңгеретіндей ең қажетті материалды беруі керек, оқулық – анықтағыш, есте сақтау құралы деген.

2 слайд

 Оқулық – білім алу құралы. К.Д.Ушинский айтқандай «Оқулық – жақсы сабақ берудің іргетасы » деген болса,  Н.К. Крупская «Бізге қандай оқулық қажет» деген мақаласында «Оқулық меңгеретіндей ең қажетті материалды беруі керек, оқулық – анықтағыш, есте сақтау құралы деген.

 Сауат ашу кезінде оқытудағы басты міндет оқушыларды сөз бен сөйлемдер оқуға және оны саналы дұрыс оқуға дағдыландыру, сонда

3 слайд
 Сауат ашу кезінде оқытудағы басты міндет оқушыларды сөз бен сөйлемдер оқуға және оны саналы дұрыс оқуға дағдыландыру, сондай – ақ әріп элементтері мен жекеленген әріптерді түзу жазып, олардан сөздер, сөйлемдер құрастырып жазуға дағдыландыру болып табылады.

3 слайд

 Сауат ашу кезінде оқытудағы басты міндет оқушыларды сөз бен сөйлемдер оқуға және оны саналы дұрыс оқуға дағдыландыру, сондай – ақ әріп элементтері мен жекеленген әріптерді түзу жазып, олардан сөздер, сөйлемдер құрастырып жазуға дағдыландыру болып табылады.

САУАТ АШУ КЕЗЕҢІ НЕГІЗІНЕН ЕКІГЕ БӨЛІНЕДІ;  1.Әліппеге дейінгі дайындық кезең; Бірінші кезеңде оқуға, жазуға үйрету үшін әзі

4 слайд
САУАТ АШУ КЕЗЕҢІ НЕГІЗІНЕН ЕКІГЕ БӨЛІНЕДІ;  1.Әліппеге дейінгі дайындық кезең;  Бірінші кезеңде оқуға, жазуға үйрету үшін әзірлік жасалады. Мұғалім баланың білім дәрежесімен танысады; қалай сөйлей алатындары, қандай өлең, тақпақтар білетіндері анықталады. Бұл кезеңде балалардың сөздік қорын анықтау, жаңа сөздер үйрету, өмір тәжірибесінен алған білімдерін өрістету жұмыстарына көңіл аударылады. Олар қысқа – қысқа сөйлемдер құрап ойларын айтып беруге дағдылана бастайды. Жазуға дайындық жұмыстары жасалады, партада отыру, қалам ұстау, әріп элементтеріне ұқсас фигуралар жасап, оқушыға сыздыру. Дайындық кезеңінде баланың алдымен зейініне назар аудару керек. Бұл кезеңде жүргізілетін жұмыстың қиындығының бір себебі – баланың мектепке дайындық дәрежесінің әр түрлілігі, біреулері балалар бақшасынан келген; екіншілері жанұя жағдайына байланысты ондағы тәртіп тәрбиесінің түрлілігіне қарай дамыған балалар.

4 слайд

САУАТ АШУ КЕЗЕҢІ НЕГІЗІНЕН ЕКІГЕ БӨЛІНЕДІ;  1.Әліппеге дейінгі дайындық кезең;  Бірінші кезеңде оқуға, жазуға үйрету үшін әзірлік жасалады. Мұғалім баланың білім дәрежесімен танысады; қалай сөйлей алатындары, қандай өлең, тақпақтар білетіндері анықталады. Бұл кезеңде балалардың сөздік қорын анықтау, жаңа сөздер үйрету, өмір тәжірибесінен алған білімдерін өрістету жұмыстарына көңіл аударылады. Олар қысқа – қысқа сөйлемдер құрап ойларын айтып беруге дағдылана бастайды. Жазуға дайындық жұмыстары жасалады, партада отыру, қалам ұстау, әріп элементтеріне ұқсас фигуралар жасап, оқушыға сыздыру. Дайындық кезеңінде баланың алдымен зейініне назар аудару керек. Бұл кезеңде жүргізілетін жұмыстың қиындығының бір себебі – баланың мектепке дайындық дәрежесінің әр түрлілігі, біреулері балалар бақшасынан келген; екіншілері жанұя жағдайына байланысты ондағы тәртіп тәрбиесінің түрлілігіне қарай дамыған балалар.

 2.Әліппе кезеңі. Оқу сабағы. Оқылған ертегі немесе жұмбақ бойынша әңгіме барысында жаңа үйретілетін дыбыстан басталатын н

5 слайд
 2.Әліппе кезеңі.  Оқу сабағы. Оқылған ертегі немесе жұмбақ бойынша әңгіме барысында жаңа үйретілетін дыбыстан басталатын немесе аяқталатын сөзі бар сөйлемдерді бөліп алу. Сөйлемдерді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасату.Сол әріптің баспа, жазба түрлерін көрсету. Кеспе әріптен буын, сөз құрату. Әліппедегі бағандағы сөздерді оқыту .

5 слайд

 2.Әліппе кезеңі.  Оқу сабағы. Оқылған ертегі немесе жұмбақ бойынша әңгіме барысында жаңа үйретілетін дыбыстан басталатын немесе аяқталатын сөзі бар сөйлемдерді бөліп алу. Сөйлемдерді буынға бөлу, дыбыстық талдау жасату.Сол әріптің баспа, жазба түрлерін көрсету. Кеспе әріптен буын, сөз құрату. Әліппедегі бағандағы сөздерді оқыту .

3.ӘЛІППЕДЕН КЕЙІНГІ КЕЗЕҢДЕГІ САБАҚ ЖҮЙЕСІ. ӘҢГІМЕ НЕМЕСЕ ЕРТЕГІ ОҚУ САБАҒЫ.  1.Оқылатын әңғіме немесе ертегі тақырыбы турал

6 слайд
3.ӘЛІППЕДЕН КЕЙІНГІ КЕЗЕҢДЕГІ САБАҚ ЖҮЙЕСІ. ӘҢГІМЕ НЕМЕСЕ ЕРТЕГІ ОҚУ САБАҒЫ.  1.Оқылатын әңғіме немесе ертегі тақырыбы туралы кіріспе әңгіме жүргізу;  2.Әңгіме немесе ертегі қысқа – қысқа бөліп оқушыларға оқытылады.  3.Оқылып болған соң мұғалім не жөнінде екенін сұрап, сұрақтар қояды.  4.Әңгіме қайта оқытылады (нүкте, үтір, дауыс ырғақтарына).  5. Мәтіндегі негізгі ой, көңіл күй, табиғат құбылыстары сияқты суреттеме жерлерді анықтау жұмыстары.

6 слайд

3.ӘЛІППЕДЕН КЕЙІНГІ КЕЗЕҢДЕГІ САБАҚ ЖҮЙЕСІ. ӘҢГІМЕ НЕМЕСЕ ЕРТЕГІ ОҚУ САБАҒЫ.  1.Оқылатын әңғіме немесе ертегі тақырыбы туралы кіріспе әңгіме жүргізу;  2.Әңгіме немесе ертегі қысқа – қысқа бөліп оқушыларға оқытылады.  3.Оқылып болған соң мұғалім не жөнінде екенін сұрап, сұрақтар қояды.  4.Әңгіме қайта оқытылады (нүкте, үтір, дауыс ырғақтарына).  5. Мәтіндегі негізгі ой, көңіл күй, табиғат құбылыстары сияқты суреттеме жерлерді анықтау жұмыстары.

 Мұғалім бағдарламаны терең түсініп білу керек. Сонымен бірге бағдарлама талабын орындап отыру қажет.  Бастауыш сыныптарда

7 слайд
 Мұғалім бағдарламаны терең түсініп білу керек. Сонымен бірге бағдарлама талабын орындап отыру қажет.  Бастауыш сыныптарда қазақ тілі курсы оқушыларды білім мен қаруландырады. Әрі олардың дүниетанымын қалыптастырып, өмірге бейімдейді. Осы мақсаттарды жүзеге асыруға арналған қазақ тілі бағдарламасы төмендегідей 3 бөлімнен тұрады.

7 слайд

 Мұғалім бағдарламаны терең түсініп білу керек. Сонымен бірге бағдарлама талабын орындап отыру қажет.  Бастауыш сыныптарда қазақ тілі курсы оқушыларды білім мен қаруландырады. Әрі олардың дүниетанымын қалыптастырып, өмірге бейімдейді. Осы мақсаттарды жүзеге асыруға арналған қазақ тілі бағдарламасы төмендегідей 3 бөлімнен тұрады.

 1.Саут ашу және тіл дамыту.  2.Оқу мен тіл дамыту  3.Грамматика, емле, және тіл дамыту.

8 слайд
 1.Саут ашу және тіл дамыту.  2.Оқу мен тіл дамыту  3.Грамматика, емле, және тіл дамыту.

8 слайд

 1.Саут ашу және тіл дамыту.  2.Оқу мен тіл дамыту  3.Грамматика, емле, және тіл дамыту.

 1 сынып оқушыларына хаттану ол балаларға оқу мен жазудың қарапайым машығын беруден басталады да, ол бірте – бірте дамытылып

9 слайд
 1 сынып оқушыларына хаттану ол балаларға оқу мен жазудың қарапайым машығын беруден басталады да, ол бірте – бірте дамытылып дағдылы іске айналады. Тілдің әдеби нормасына жаттықтыру демек балаға орфографиялық пунктуациялық тұрғыдан дұрыс жазу, орфографиялық нормада сөйлеу дағдылары меңгертіледі. Оқушылардың тіл жөніндегі ғылыми ұғым жүйесін қалыптастыру. Бұл грамматиканың фонетиканың, лексиканың, теориялық материалдарын үйрену. Жұмысы орындалады. Оқушылар грамматика сабақтарында көркем шығарма ғылыми көпшілік әдебиет үлгілерімен таныстыру, бұл үлгілерде өз тәжірибесінде пайдалана білуге болады.

9 слайд

 1 сынып оқушыларына хаттану ол балаларға оқу мен жазудың қарапайым машығын беруден басталады да, ол бірте – бірте дамытылып дағдылы іске айналады. Тілдің әдеби нормасына жаттықтыру демек балаға орфографиялық пунктуациялық тұрғыдан дұрыс жазу, орфографиялық нормада сөйлеу дағдылары меңгертіледі. Оқушылардың тіл жөніндегі ғылыми ұғым жүйесін қалыптастыру. Бұл грамматиканың фонетиканың, лексиканың, теориялық материалдарын үйрену. Жұмысы орындалады. Оқушылар грамматика сабақтарында көркем шығарма ғылыми көпшілік әдебиет үлгілерімен таныстыру, бұл үлгілерде өз тәжірибесінде пайдалана білуге болады.

 Қандай да пән болмасын оны оқытудың ойдағыдай іске асырылуы сауат ашу жұмысының нәтижесіне байланысты. Сауат ашу жұмысында

10 слайд
 Қандай да пән болмасын оны оқытудың ойдағыдай іске асырылуы сауат ашу жұмысының нәтижесіне байланысты. Сауат ашу жұмысында оқушы толық сауаттанып шыққанда ғана сауат ашу пәні өз мақсатына жетеді.

10 слайд

 Қандай да пән болмасын оны оқытудың ойдағыдай іске асырылуы сауат ашу жұмысының нәтижесіне байланысты. Сауат ашу жұмысында оқушы толық сауаттанып шыққанда ғана сауат ашу пәні өз мақсатына жетеді.

ҮЙ ЖҰМЫСЫ  Сауат ашу сабағынан қызықты тапсырмалар жасау.(3тапсырма)

11 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫ  Сауат ашу сабағынан қызықты тапсырмалар жасау.(3тапсырма)

11 слайд

ҮЙ ЖҰМЫСЫ  Сауат ашу сабағынан қызықты тапсырмалар жасау.(3тапсырма)

МЫСАЛЫ

12 слайд
МЫСАЛЫ

12 слайд

МЫСАЛЫ