Материалдар / Баяндама "9 сынып оқушыларына арналған жұмыс дәптері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баяндама "9 сынып оқушыларына арналған жұмыс дәптері"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2019
411
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқытудың интербелсенді әдісін пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру. Мақсаты: Информатика сабақта

1 слайд
Оқытудың интербелсенді әдісін пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру. Мақсаты: Информатика сабақтарындағы ИБО-ны қолданудың әдістері арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту, шығармашылыққа баулу, өз бетінше ізденуге үйрету.

1 слайд

Оқытудың интербелсенді әдісін пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру. Мақсаты: Информатика сабақтарындағы ИБО-ны қолданудың әдістері арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту, шығармашылыққа баулу, өз бетінше ізденуге үйрету.

2 слайд

2 слайд

Тақырыптың өзектілігі: Оқушылардың ақпараттық сауаттылығын қалыптастыра отырып, логикалық ойлау қабілеті мен өзіндік шығарм

3 слайд
Тақырыптың өзектілігі: Оқушылардың ақпараттық сауаттылығын қалыптастыра отырып, логикалық ойлау қабілеті мен өзіндік шығармашылыққа бейімділіктерін дамыту.

3 слайд

Тақырыптың өзектілігі: Оқушылардың ақпараттық сауаттылығын қалыптастыра отырып, логикалық ойлау қабілеті мен өзіндік шығармашылыққа бейімділіктерін дамыту.

Мақсаты: Білімді, білікті, шығармашылықпен жұмыс істей алатын, жылдам өзгеріп отыратын ортада өмір сүруге бейімделген, өзін-

4 слайд
Мақсаты: Білімді, білікті, шығармашылықпен жұмыс істей алатын, жылдам өзгеріп отыратын ортада өмір сүруге бейімделген, өзін-өзі іс жүзінде көрсете білетін жеке тұлға дамытып қалыптастыру.

4 слайд

Мақсаты: Білімді, білікті, шығармашылықпен жұмыс істей алатын, жылдам өзгеріп отыратын ортада өмір сүруге бейімделген, өзін-өзі іс жүзінде көрсете білетін жеке тұлға дамытып қалыптастыру.

Біз қалайша үйренеміз? (Үш көзқарас) 1. Конфуций: «Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, көрсетсең – есте сақтаймын, өзіме жаса

5 слайд
Біз қалайша үйренеміз? (Үш көзқарас) 1. Конфуций: «Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, көрсетсең – есте сақтаймын, өзіме жасатсаң – үйренемін».  2. Оқытудың кейбір тәсілдерін қолданғанда мәліметтің есте сақталуы (А. Маслоудың идеялары бойынша Н.Сандерстың кестесі) Оқу әрекеттері Есте сақталу көрсеткіші Лекция 5% Мәтін о қу 10% ОТҚ (аудио- және видео құралдар) қолдану 15% Көрнекілік (жобалар, кестелер, схемалар, суреттер) 30% Пікірталас 50% Практикалық іс-әрекеттер 75% Үйренген білімді дереу қолдану, басқаларды үйрету 90%

5 слайд

Біз қалайша үйренеміз? (Үш көзқарас) 1. Конфуций: «Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, көрсетсең – есте сақтаймын, өзіме жасатсаң – үйренемін».  2. Оқытудың кейбір тәсілдерін қолданғанда мәліметтің есте сақталуы (А. Маслоудың идеялары бойынша Н.Сандерстың кестесі) Оқу әрекеттері Есте сақталу көрсеткіші Лекция 5% Мәтін о қу 10% ОТҚ (аудио- және видео құралдар) қолдану 15% Көрнекілік (жобалар, кестелер, схемалар, суреттер) 30% Пікірталас 50% Практикалық іс-әрекеттер 75% Үйренген білімді дереу қолдану, басқаларды үйрету 90%

(« Бетел ь» лабораториясының зерттеуі негізінде , АҚШ, Мэн штаты ) 3. Біз білімнің 10% - тін оқығанда, 20% - тін тыңдағанд

6 слайд
(« Бетел ь» лабораториясының зерттеуі негізінде , АҚШ, Мэн штаты )   3. Біз білімнің 10% - тін оқығанда, 20% - тін тыңдағанда, 30% - тін көзбен көргенде, 50% - тін көзімізбен көріп, тыңдағанда, 70% - тін пікір таластырғанда, 80% - тін тәжірибе жасағанда, 95% - тін басқаларды үйреткенде игереміз. Вильям Глассер  

6 слайд

(« Бетел ь» лабораториясының зерттеуі негізінде , АҚШ, Мэн штаты )   3. Біз білімнің 10% - тін оқығанда, 20% - тін тыңдағанда, 30% - тін көзбен көргенде, 50% - тін көзімізбен көріп, тыңдағанда, 70% - тін пікір таластырғанда, 80% - тін тәжірибе жасағанда, 95% - тін басқаларды үйреткенде игереміз. Вильям Глассер  

Күтілетін нәтиже:

7 слайд
Күтілетін нәтиже:

7 слайд

Күтілетін нәтиже:

Білімінің сапасы көтеріледі;

8 слайд
Білімінің сапасы көтеріледі;

8 слайд

Білімінің сапасы көтеріледі;

Білім беру мазмұны жаңарады ;

9 слайд
Білім беру мазмұны жаңарады ;

9 слайд

Білім беру мазмұны жаңарады ;

Уақыттың ұтымдылығы

10 слайд
Уақыттың ұтымдылығы

10 слайд

Уақыттың ұтымдылығы

Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады

11 слайд
Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады

11 слайд

Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады

Сабақтың тақырыбы: Енгізу, шығару операторлары. Сызықтық алгоритмдерге программа құру

12 слайд
Сабақтың тақырыбы: Енгізу, шығару операторлары. Сызықтық алгоритмдерге программа құру

12 слайд

Сабақтың тақырыбы: Енгізу, шығару операторлары. Сызықтық алгоритмдерге программа құру

Мақсаты: Білімділік: Паскаль-программасының шамаларды сипаттау бөлімі, мәлімет енгізу, нәтижені экранға шығару, сызықтық прог

13 слайд
Мақсаты: Білімділік: Паскаль-программасының шамаларды сипаттау бөлімі, мәлімет енгізу, нәтижені экранға шығару, сызықтық программа туралы ұғымдар қалыптастырады; Дамытушылық: Программа құрылымын сақтай отырып сызықтық программалар жазу дағдысын қалыптастыруады және дамытады; Тәрбиелілік: Программа құрамында операторларды көрнекті жазуды талап ету, эстетикалық талаптарды сақтауға тәрбиеленеді. Көрнекілігі: Интерактивті тақта, (кестелер), презентация, компьютер, жұмыс дәптері, электронды оқулық Өтілу әдісі: оқытудың интербелсенді әдісі

13 слайд

Мақсаты: Білімділік: Паскаль-программасының шамаларды сипаттау бөлімі, мәлімет енгізу, нәтижені экранға шығару, сызықтық программа туралы ұғымдар қалыптастырады; Дамытушылық: Программа құрылымын сақтай отырып сызықтық программалар жазу дағдысын қалыптастыруады және дамытады; Тәрбиелілік: Программа құрамында операторларды көрнекті жазуды талап ету, эстетикалық талаптарды сақтауға тәрбиеленеді. Көрнекілігі: Интерактивті тақта, (кестелер), презентация, компьютер, жұмыс дәптері, электронды оқулық Өтілу әдісі: оқытудың интербелсенді әдісі

Пәнаралық байланыс : алгебра, геометрия; Сабақтың түрі : аралас сабақ; Сабақтың типі: жаңа сабақ түсіндіру, практикамен ба

14 слайд
Пәнаралық байланыс : алгебра, геометрия; Сабақтың түрі : аралас сабақ; Сабақтың типі: жаңа сабақ түсіндіру, практикамен байланыстыру.

14 слайд

Пәнаралық байланыс : алгебра, геометрия; Сабақтың түрі : аралас сабақ; Сабақтың типі: жаңа сабақ түсіндіру, практикамен байланыстыру.

Сабақтың өту барысы: • Оқушыларды ұ йымдастыру (3-минут); • Үйге берілген тапсырманы тексеру ( 8-минут); • Жа ң а тақыры п

15 слайд
Сабақтың өту барысы: • Оқушыларды ұ йымдастыру (3-минут); • Үйге берілген тапсырманы тексеру ( 8-минут); • Жа ң а тақыры п ы т ү сіндіру ( 1 0 - минут); • Тапсырмаларды орындау (1 5 - минут); • Сабақты бекіту (6-минут); • Оқушыларды бағалау (2-минут); • Үйге тапсырма беру (1-минут);

15 слайд

Сабақтың өту барысы: • Оқушыларды ұ йымдастыру (3-минут); • Үйге берілген тапсырманы тексеру ( 8-минут); • Жа ң а тақыры п ы т ү сіндіру ( 1 0 - минут); • Тапсырмаларды орындау (1 5 - минут); • Сабақты бекіту (6-минут); • Оқушыларды бағалау (2-минут); • Үйге тапсырма беру (1-минут);

Проблеманы айқындау кезеңі: • Үй тапсырмасын тексеру. • Топтық жұмыс Үй тапсырмасын тексеру «Ортақ тұжырым» тәсілі бойынша ор

16 слайд
Проблеманы айқындау кезеңі: • Үй тапсырмасын тексеру. • Топтық жұмыс Үй тапсырмасын тексеру «Ортақ тұжырым» тәсілі бойынша орындалады. Топ ішіндегі оқушылар үй жұмысы бойынша бір мәселені (немесе есепті) таңдап алып, оны талқылап, ортақ тұжырымды плакатқа жазады. Бұл тәсілдің мақсаты үй жұмысын тексеруде емес, жаңа идеяларды құрастыруда. • Жариялау Оқушылар плакаттарын қабырғаға іліп қояды. Мұғалім бір топ оқушыларына өз тұжырымын 1,5 минут ішінде қорғауды тапсырады. Басқалар олардың жұмысы туралы өз ойларын ортаға салып, пікірлерін келтіреді. Осыдан кейін мұғалім оқушылардың сабақ соңында үй жұмыстарын тексеруге өткізетіндігін ескертеді.

16 слайд

Проблеманы айқындау кезеңі: • Үй тапсырмасын тексеру. • Топтық жұмыс Үй тапсырмасын тексеру «Ортақ тұжырым» тәсілі бойынша орындалады. Топ ішіндегі оқушылар үй жұмысы бойынша бір мәселені (немесе есепті) таңдап алып, оны талқылап, ортақ тұжырымды плакатқа жазады. Бұл тәсілдің мақсаты үй жұмысын тексеруде емес, жаңа идеяларды құрастыруда. • Жариялау Оқушылар плакаттарын қабырғаға іліп қояды. Мұғалім бір топ оқушыларына өз тұжырымын 1,5 минут ішінде қорғауды тапсырады. Басқалар олардың жұмысы туралы өз ойларын ортаға салып, пікірлерін келтіреді. Осыдан кейін мұғалім оқушылардың сабақ соңында үй жұмыстарын тексеруге өткізетіндігін ескертеді.

Проблеманың шешімін табу: Шығару операторы. Нәтижені немесе кез-келген ақпаратты экранға шығару үшін write немесе writ

17 слайд
Проблеманың шешімін табу: Шығару операторы. Нәтижені немесе кез-келген ақпаратты экранға шығару үшін write немесе writeln қарапайым операторлары қолданылады. Пішімі: write(a1, a2, a3, …, an); мұнада жақша ішінде жәй айнымалы немесе апострофпен қоршалған мәтіндер болуы мүмкін. Writeln - нің ерекшелігі ол ақпаратты жаңа жолдан басып шығарады. Нақты сандарды басып шығарғанда оларға қанша орын берілетінін көрсетуге болады. Мысалы: x –сан болсын, write(x,n,m); Мұндағы: х- ондық бөлшек сан, n – х-тың барлық мәніне берілген орын саны, m – х-мәніннің бөлшек бөлігіне берілген орын саны. Енгізу операторы. Мәліметті немесе кез-келген ақпаратты компьютерге енгізу үшін read немесе readln қарапайым операторлары қолданылады. Пішімі: read(a1, a2, a3, …, an); мұнада жақша ішінде жәй айнымалылар. Readln -нің ерекшелігі ол ақпаратты жаңа жолдан бастап оқиды. Айнымалыларға мән енгізгенде мәнді пернетақтадан теріп <enter> пернесін басамыз. Айнымалылар біреу немесе бірнешеу болса да осылай істейміз, болмаса жақшада қанша айнымалы (әріп) тұрса сонша мәнді арасын үтірмен бөліп жазып бірақ енгізуге болады. Тек айнмалы мен енгізілетін мәліметтің типтері бірдей болуы керек. Мысалы: x –айнымалы болсын, read(x); Программада осы оператор кездескенде компьютер «тоқтап», экранға «?» белгісін шығарып, мәлімет енгізуіімізді күтіп тұрады. Біз тиісті мәнді (сан, сөз, т.б.) теріп <enter>-ді басамыз.

17 слайд

Проблеманың шешімін табу: Шығару операторы. Нәтижені немесе кез-келген ақпаратты экранға шығару үшін write немесе writeln қарапайым операторлары қолданылады. Пішімі: write(a1, a2, a3, …, an); мұнада жақша ішінде жәй айнымалы немесе апострофпен қоршалған мәтіндер болуы мүмкін. Writeln - нің ерекшелігі ол ақпаратты жаңа жолдан басып шығарады. Нақты сандарды басып шығарғанда оларға қанша орын берілетінін көрсетуге болады. Мысалы: x –сан болсын, write(x,n,m); Мұндағы: х- ондық бөлшек сан, n – х-тың барлық мәніне берілген орын саны, m – х-мәніннің бөлшек бөлігіне берілген орын саны. Енгізу операторы. Мәліметті немесе кез-келген ақпаратты компьютерге енгізу үшін read немесе readln қарапайым операторлары қолданылады. Пішімі: read(a1, a2, a3, …, an); мұнада жақша ішінде жәй айнымалылар. Readln -нің ерекшелігі ол ақпаратты жаңа жолдан бастап оқиды. Айнымалыларға мән енгізгенде мәнді пернетақтадан теріп <enter> пернесін басамыз. Айнымалылар біреу немесе бірнешеу болса да осылай істейміз, болмаса жақшада қанша айнымалы (әріп) тұрса сонша мәнді арасын үтірмен бөліп жазып бірақ енгізуге болады. Тек айнмалы мен енгізілетін мәліметтің типтері бірдей болуы керек. Мысалы: x –айнымалы болсын, read(x); Программада осы оператор кездескенде компьютер «тоқтап», экранға «?» белгісін шығарып, мәлімет енгізуіімізді күтіп тұрады. Біз тиісті мәнді (сан, сөз, т.б.) теріп <enter>-ді басамыз.

№ 1 Мына айнымалылар мәндерін енгізу программасын жазыңдар: а) А, А 2, A3, A4; ә) x,y № 2 Егер x=3,y=5 болса, он

18 слайд
№ 1 Мына айнымалылар мәндерін енгізу программасын жазыңдар: а) А, А 2, A3, A4; ә) x,y № 2 Егер x=3,y=5 болса, онда (х, х +y ) мәндерін экранға шығарғанда, онда қандай мәлімет көрінеді?

18 слайд

№ 1 Мына айнымалылар мәндерін енгізу программасын жазыңдар: а) А, А 2, A3, A4; ә) x,y № 2 Егер x=3,y=5 болса, онда (х, х +y ) мәндерін экранға шығарғанда, онда қандай мәлімет көрінеді?

Тапсырма№1: Берілген программаны теріңіз. Екі санның бөліндісін табу программасын құру керек. Program bolindi; Va

19 слайд
Тапсырма№1: Берілген программаны теріңіз. Екі санның бөліндісін табу программасын құру керек. Program bolindi; Var a, b, x:real; Begin Write (‘a, b- сандарын енгіз'); Readln(a, b); X:=a/b; Writeln(‘x=’,x); End.

19 слайд

Тапсырма№1: Берілген программаны теріңіз. Екі санның бөліндісін табу программасын құру керек. Program bolindi; Var a, b, x:real; Begin Write (‘a, b- сандарын енгіз'); Readln(a, b); X:=a/b; Writeln(‘x=’,x); End.

Тапсырма№2: Екі санның азайтындысын табу программасын құру керек.

20 слайд
Тапсырма№2: Екі санның азайтындысын табу программасын құру керек.

20 слайд

Тапсырма№2: Екі санның азайтындысын табу программасын құру керек.

Тапсырма№3: Екі санның қосындысының квадраттарын және көбейтіндісін табу программасын құру керек. х = (a+ b) , у = a* b

21 слайд
Тапсырма№3: Екі санның қосындысының квадраттарын және көбейтіндісін табу программасын құру керек. х = (a+ b) , у = a* b    

21 слайд

Тапсырма№3: Екі санның қосындысының квадраттарын және көбейтіндісін табу программасын құру керек. х = (a+ b) , у = a* b    

Тапсырма№4: Тіктөртбұрыштың периметрін есептеу программасын құр және компьютерге енгіз.

22 слайд
Тапсырма№4: Тіктөртбұрыштың периметрін есептеу программасын құр және компьютерге енгіз.

22 слайд

Тапсырма№4: Тіктөртбұрыштың периметрін есептеу программасын құр және компьютерге енгіз.

Сабақты қорытындылау. Білемін Білдім Білгім келеді Бағалау Үйге тапсырма: Енгізу, шығару операторлары. Сызықтық алгоритмд

23 слайд
Сабақты қорытындылау.   Білемін Білдім Білгім келеді Бағалау Үйге тапсырма: Енгізу, шығару операторлары. Сызықтық алгоритмдерге програма құру тақырыбын мазмұндау, сызықтық алгоритмге мысал келтіру

23 слайд

Сабақты қорытындылау.   Білемін Білдім Білгім келеді Бағалау Үйге тапсырма: Енгізу, шығару операторлары. Сызықтық алгоритмдерге програма құру тақырыбын мазмұндау, сызықтық алгоритмге мысал келтіру

24 слайд

24 слайд