Баяндама "Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баяндама "Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал ұстаздарға, оқу орын мұғалімдеріне "Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы" атты жасауда керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы Мұратқали Ләззәт Мұратқалиқызы Ақшұқыр мектеп-лицейі, Бастауыш сынып мұғаліміТабысты

#1 слайд
Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы Мұратқали Ләззәт Мұратқалиқызы Ақшұқыр мектеп-лицейі, Бастауыш сынып мұғаліміТабысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең түсінуі керек. Жас тары мыз басымдық беретін межелердің қатар ында білім әрдайым бірінші орында тұруы шарт. Себебі, құндылықтар жүйесінде білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді. Н.Ә. Назарбаев

1 слайд

Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы Мұратқали Ләззәт Мұратқалиқызы Ақшұқыр мектеп-лицейі, Бастауыш сынып мұғаліміТабысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең түсінуі керек. Жас тары мыз басымдық беретін межелердің қатар ында білім әрдайым бірінші орында тұруы шарт. Себебі, құндылықтар жүйесінде білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді. Н.Ә. Назарбаев

Парадигма-латынның мысал деген сөзінен шыққан.Бұл білімнің концептуалды моделі ретінде пайдаланылады.Білім парадигмасының кө

#2 слайд
Парадигма-латынның мысал деген сөзінен шыққан.Бұл білімнің концептуалды моделі ретінде пайдаланылады.Білім парадигмасының көп тараған түрлері аз емес. Дәстүрлі- консервативтік білім парадигмасы Феноменологиялық- гуманистік парадигмасы Рационалдық- тәртіптілік парадигмасы Технократтық Эзотерикалық

2 слайд

Парадигма-латынның мысал деген сөзінен шыққан.Бұл білімнің концептуалды моделі ретінде пайдаланылады.Білім парадигмасының көп тараған түрлері аз емес. Дәстүрлі- консервативтік білім парадигмасы Феноменологиялық- гуманистік парадигмасы Рационалдық- тәртіптілік парадигмасы Технократтық Эзотерикалық

Білімнің 3 міндеті барБаланың өзіндік жалпы дамуы Болашақ белгілі бір кәсіпке даярлауЖан-жақты дүниетанымын қамтамасыз ету

#3 слайд
Білімнің 3 міндеті барБаланың өзіндік жалпы дамуы Болашақ белгілі бір кәсіпке даярлауЖан-жақты дүниетанымын қамтамасыз ету

3 слайд

Білімнің 3 міндеті барБаланың өзіндік жалпы дамуы Болашақ белгілі бір кәсіпке даярлауЖан-жақты дүниетанымын қамтамасыз ету

Бұрынғы оқушы Қазіргі оқушы Тыңдаушы, орындаушы Өздігінен білім іздейтін жеке тұлға Дүниетаным қабілеті жоғары Дарынды, ө

#4 слайд
Бұрынғы оқушы Қазіргі оқушы Тыңдаушы, орындаушы Өздігінен білім іздейтін жеке тұлға Дүниетаным қабілеті жоғары Дарынды, өнерпаз Ізденімпаз, талапты Өз алдына мақсат қоя білу керек Бәсекеге қабілетті

4 слайд

Бұрынғы оқушы Қазіргі оқушы Тыңдаушы, орындаушы Өздігінен білім іздейтін жеке тұлға Дүниетаным қабілеті жоғары Дарынды, өнерпаз Ізденімпаз, талапты Өз алдына мақсат қоя білу керек Бәсекеге қабілетті

Дарынды балалармен жұмыс істеу кезеңдері Баланың жеке ерекшелігін, дарынын зерттеу; Балалар шығармашылық өнімдерін жариялау;

#5 слайд
Дарынды балалармен жұмыс істеу кезеңдері Баланың жеке ерекшелігін, дарынын зерттеу; Балалар шығармашылық өнімдерін жариялау; Игерілген нәтижелерді бақылау

5 слайд

Дарынды балалармен жұмыс істеу кезеңдері Баланың жеке ерекшелігін, дарынын зерттеу; Балалар шығармашылық өнімдерін жариялау; Игерілген нәтижелерді бақылау

Икемді және ұтқыр оқу жоспарын құру; Жеке пәндерді оқытуда тәуелсіз қозғалыс жасау; Дарынды оқушының өзінің жұмысын өзі жоспарла

#6 слайд
Икемді және ұтқыр оқу жоспарын құру; Жеке пәндерді оқытуда тәуелсіз қозғалыс жасау; Дарынды оқушының өзінің жұмысын өзі жоспарлап, шешім қабылдауына ықпал ету; Дарынды оқушының қызығушылығына байланысты оқу жоспарын құру; Пән сабақтарында шығармашылық сипаттағы тапсырмаларды іріктеу, орындау, талдау жұмыстарын жүйелі жүргізу; Дарынды оқушылардың білім деңгейі мен олардың өз мүмкіндіктерін пайдалану көрсеткішін арнайы әдістемелер бойынша жүйелі түрде тексеріп отыру; Білім беру мекемелерінде дарынды оқушылар үшін арнайы сыныптар мен топтар құрып, оқу бағдарламаларын жеделдетіп оқытуды ұйымдастыру.

6 слайд

Икемді және ұтқыр оқу жоспарын құру; Жеке пәндерді оқытуда тәуелсіз қозғалыс жасау; Дарынды оқушының өзінің жұмысын өзі жоспарлап, шешім қабылдауына ықпал ету; Дарынды оқушының қызығушылығына байланысты оқу жоспарын құру; Пән сабақтарында шығармашылық сипаттағы тапсырмаларды іріктеу, орындау, талдау жұмыстарын жүйелі жүргізу; Дарынды оқушылардың білім деңгейі мен олардың өз мүмкіндіктерін пайдалану көрсеткішін арнайы әдістемелер бойынша жүйелі түрде тексеріп отыру; Білім беру мекемелерінде дарынды оқушылар үшін арнайы сыныптар мен топтар құрып, оқу бағдарламаларын жеделдетіп оқытуды ұйымдастыру.

Оқушының психологиялықдаму ерекшелігін пәнге деген қызығушылығын анықтау; Оқушылардың өздігінен іздене отыра, шығармашылық

#7 слайд
Оқушының психологиялықдаму ерекшелігін пәнге деген қызығушылығын анықтау; Оқушылардың өздігінен іздене отыра, шығармашылық қабілеттерін арттыруға икемдеу, соған байланысты жұмыс түрлерін жасау; Тілдік қорын, мәдени сөйлеуін жетілдіру; Оқу мен тәрбие егіз екенін ескере келе, тәрбие жұмыстарында да, оқушының танымдық белсенділігін арттыру.Шешімін табуы тиіс міндеттер:

7 слайд

Оқушының психологиялықдаму ерекшелігін пәнге деген қызығушылығын анықтау; Оқушылардың өздігінен іздене отыра, шығармашылық қабілеттерін арттыруға икемдеу, соған байланысты жұмыс түрлерін жасау; Тілдік қорын, мәдени сөйлеуін жетілдіру; Оқу мен тәрбие егіз екенін ескере келе, тәрбие жұмыстарында да, оқушының танымдық белсенділігін арттыру.Шешімін табуы тиіс міндеттер:

оқу материалын қабылдау; ішкі байланыстар мен қарама-қайшылықты түсінуге әкелетін ойлау; еске түсіру және есте сақтау; практи

#8 слайд
оқу материалын қабылдау; ішкі байланыстар мен қарама-қайшылықты түсінуге әкелетін   ойлау; еске түсіру және есте сақтау; практикалық іс-әрекетте меңгергенді қолдану.Білім мен тәрбиені меңгеру, дағды мен біліктіліктің қалыптасуы, қабілеттердің дамуы төмендегідей кезеңдерді қамтитын логикалық тізбекке ие болады:

8 слайд

оқу материалын қабылдау; ішкі байланыстар мен қарама-қайшылықты түсінуге әкелетін   ойлау; еске түсіру және есте сақтау; практикалық іс-әрекетте меңгергенді қолдану.Білім мен тәрбиені меңгеру, дағды мен біліктіліктің қалыптасуы, қабілеттердің дамуы төмендегідей кезеңдерді қамтитын логикалық тізбекке ие болады:

Білім беруде белгілі нәтижеге қол жеткізу үшін озық технологияларды пайдалануға ерекше мән беріледі. Инновацияны модификациялы

#9 слайд
Білім беруде белгілі нәтижеге қол жеткізу үшін озық технологияларды пайдалануға ерекше мән беріледі. Инновацияны модификациялық Модификациялық инновация – бұл бұрын қолда барды дамытумен, түрін өзгертумен айналысу.  Бұған В.Ф. Шаталовтың тірек конспектісі және оны көптеген мұғалімдердің пайдалануы мысал бола алады. Комбинаторлық модификация – бұрын пайдаланылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру. Бұған пәндерді оқытудың қазіргі кездегі әдістемесі дәлел. Радикалдық инновация  – білімге мемлекеттік стандарттарды енгізу жатады. Мемлекеттік стандарт білім беруде, негізінен, мөлшерлерді, параметрлерді, деңгейлік және сапалы оқытудың көрсеткіштерін қалыптастырады. Комбинаторлық Радикалдық

9 слайд

Білім беруде белгілі нәтижеге қол жеткізу үшін озық технологияларды пайдалануға ерекше мән беріледі. Инновацияны модификациялық Модификациялық инновация – бұл бұрын қолда барды дамытумен, түрін өзгертумен айналысу.  Бұған В.Ф. Шаталовтың тірек конспектісі және оны көптеген мұғалімдердің пайдалануы мысал бола алады. Комбинаторлық модификация – бұрын пайдаланылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру. Бұған пәндерді оқытудың қазіргі кездегі әдістемесі дәлел. Радикалдық инновация  – білімге мемлекеттік стандарттарды енгізу жатады. Мемлекеттік стандарт білім беруде, негізінен, мөлшерлерді, параметрлерді, деңгейлік және сапалы оқытудың көрсеткіштерін қалыптастырады. Комбинаторлық Радикалдық

Жаңа инновациялық педагогикалық технологияның негізгі, басты міндеттері мынадай: білім мен білігіне сай келетін бағдар таңдап

#10 слайд
Жаңа инновациялық педагогикалық технологияның негізгі, басты міндеттері мынадай: білім мен білігіне сай  келетін бағдар таңдап алатындай дәрежеде тәрбиелеу; аналитикалық ойлау қабілетін дамыту.өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту;әрбір білім алушының білім  алу, даму, басқада іс-әрекеттерін мақсатты түрде ұйымдастыра білу;

10 слайд

Жаңа инновациялық педагогикалық технологияның негізгі, басты міндеттері мынадай: білім мен білігіне сай  келетін бағдар таңдап алатындай дәрежеде тәрбиелеу; аналитикалық ойлау қабілетін дамыту.өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту;әрбір білім алушының білім  алу, даму, басқада іс-әрекеттерін мақсатты түрде ұйымдастыра білу;

Файл форматы:
pptx
01.11.2020
552
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі