Материалдар / Баяндама "Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баяндама "Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал ұстаздарға, оқу орын мұғалімдеріне "Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы" атты жасауда керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2020
307
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы Мұратқали Ләззәт Мұратқалиқызы Ақшұқыр мектеп-лицейі, Бастауыш сынып мұғаліміТабысты

1 слайд
Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы Мұратқали Ләззәт Мұратқалиқызы Ақшұқыр мектеп-лицейі, Бастауыш сынып мұғаліміТабысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең түсінуі керек. Жас тары мыз басымдық беретін межелердің қатар ында білім әрдайым бірінші орында тұруы шарт. Себебі, құндылықтар жүйесінде білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді. Н.Ә. Назарбаев

Парадигма-латынның мысал деген сөзінен шыққан.Бұл білімнің концептуалды моделі ретінде пайдаланылады.Білім парадигмасының кө

2 слайд
Парадигма-латынның мысал деген сөзінен шыққан.Бұл білімнің концептуалды моделі ретінде пайдаланылады.Білім парадигмасының көп тараған түрлері аз емес. Дәстүрлі- консервативтік білім парадигмасы Феноменологиялық- гуманистік парадигмасы Рационалдық- тәртіптілік парадигмасы Технократтық Эзотерикалық

Білімнің 3 міндеті барБаланың өзіндік жалпы дамуы Болашақ белгілі бір кәсіпке даярлауЖан-жақты дүниетанымын қамтамасыз ету

3 слайд
Білімнің 3 міндеті барБаланың өзіндік жалпы дамуы Болашақ белгілі бір кәсіпке даярлауЖан-жақты дүниетанымын қамтамасыз ету

Бұрынғы оқушы Қазіргі оқушы Тыңдаушы, орындаушы Өздігінен білім іздейтін жеке тұлға Дүниетаным қабілеті жоғары Дарынды, ө

4 слайд
Бұрынғы оқушы Қазіргі оқушы Тыңдаушы, орындаушы Өздігінен білім іздейтін жеке тұлға Дүниетаным қабілеті жоғары Дарынды, өнерпаз Ізденімпаз, талапты Өз алдына мақсат қоя білу керек Бәсекеге қабілетті

Дарынды балалармен жұмыс істеу кезеңдері Баланың жеке ерекшелігін, дарынын зерттеу; Балалар шығармашылық өнімдерін жариялау;

5 слайд
Дарынды балалармен жұмыс істеу кезеңдері Баланың жеке ерекшелігін, дарынын зерттеу; Балалар шығармашылық өнімдерін жариялау; Игерілген нәтижелерді бақылау

Икемді және ұтқыр оқу жоспарын құру; Жеке пәндерді оқытуда тәуелсіз қозғалыс жасау; Дарынды оқушының өзінің жұмысын өзі жоспарла

6 слайд
Икемді және ұтқыр оқу жоспарын құру; Жеке пәндерді оқытуда тәуелсіз қозғалыс жасау; Дарынды оқушының өзінің жұмысын өзі жоспарлап, шешім қабылдауына ықпал ету; Дарынды оқушының қызығушылығына байланысты оқу жоспарын құру; Пән сабақтарында шығармашылық сипаттағы тапсырмаларды іріктеу, орындау, талдау жұмыстарын жүйелі жүргізу; Дарынды оқушылардың білім деңгейі мен олардың өз мүмкіндіктерін пайдалану көрсеткішін арнайы әдістемелер бойынша жүйелі түрде тексеріп отыру; Білім беру мекемелерінде дарынды оқушылар үшін арнайы сыныптар мен топтар құрып, оқу бағдарламаларын жеделдетіп оқытуды ұйымдастыру.

Оқушының психологиялықдаму ерекшелігін пәнге деген қызығушылығын анықтау; Оқушылардың өздігінен іздене отыра, шығармашылық

7 слайд
Оқушының психологиялықдаму ерекшелігін пәнге деген қызығушылығын анықтау; Оқушылардың өздігінен іздене отыра, шығармашылық қабілеттерін арттыруға икемдеу, соған байланысты жұмыс түрлерін жасау; Тілдік қорын, мәдени сөйлеуін жетілдіру; Оқу мен тәрбие егіз екенін ескере келе, тәрбие жұмыстарында да, оқушының танымдық белсенділігін арттыру.Шешімін табуы тиіс міндеттер:

оқу материалын қабылдау; ішкі байланыстар мен қарама-қайшылықты түсінуге әкелетін ойлау; еске түсіру және есте сақтау; практи

8 слайд
оқу материалын қабылдау; ішкі байланыстар мен қарама-қайшылықты түсінуге әкелетін   ойлау; еске түсіру және есте сақтау; практикалық іс-әрекетте меңгергенді қолдану.Білім мен тәрбиені меңгеру, дағды мен біліктіліктің қалыптасуы, қабілеттердің дамуы төмендегідей кезеңдерді қамтитын логикалық тізбекке ие болады:

Білім беруде белгілі нәтижеге қол жеткізу үшін озық технологияларды пайдалануға ерекше мән беріледі. Инновацияны модификациялы

9 слайд
Білім беруде белгілі нәтижеге қол жеткізу үшін озық технологияларды пайдалануға ерекше мән беріледі. Инновацияны модификациялық Модификациялық инновация – бұл бұрын қолда барды дамытумен, түрін өзгертумен айналысу.  Бұған В.Ф. Шаталовтың тірек конспектісі және оны көптеген мұғалімдердің пайдалануы мысал бола алады. Комбинаторлық модификация – бұрын пайдаланылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру. Бұған пәндерді оқытудың қазіргі кездегі әдістемесі дәлел. Радикалдық инновация  – білімге мемлекеттік стандарттарды енгізу жатады. Мемлекеттік стандарт білім беруде, негізінен, мөлшерлерді, параметрлерді, деңгейлік және сапалы оқытудың көрсеткіштерін қалыптастырады. Комбинаторлық Радикалдық

Жаңа инновациялық педагогикалық технологияның негізгі, басты міндеттері мынадай: білім мен білігіне сай келетін бағдар таңдап

10 слайд
Жаңа инновациялық педагогикалық технологияның негізгі, басты міндеттері мынадай: білім мен білігіне сай  келетін бағдар таңдап алатындай дәрежеде тәрбиелеу; аналитикалық ойлау қабілетін дамыту.өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту;әрбір білім алушының білім  алу, даму, басқада іс-әрекеттерін мақсатты түрде ұйымдастыра білу;