Баяндама "Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Білім мен тәрбие берудің жаңа
парадигмасы
Мұратқали Ләззәт Мұратқалиқызы
Ақшұқыр мектеп-лицейі,
Бастауыш сынып мұғаліміТабысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең
түсінуі керек. Жас тары мыз басымдық беретін межелердің қатар ында
білім әрдайым бірінші орында тұруы шарт. Себебі, құндылықтар
жүйесінде білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді.
Н.Ә. Назарбаев
1 слайд
Білім мен тәрбие берудің жаңа парадигмасы Мұратқали Ләззәт Мұратқалиқызы Ақшұқыр мектеп-лицейі, Бастауыш сынып мұғаліміТабысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең түсінуі керек. Жас тары мыз басымдық беретін межелердің қатар ында білім әрдайым бірінші орында тұруы шарт. Себебі, құндылықтар жүйесінде білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді. Н.Ә. Назарбаев
2 слайд
Парадигма-латынның мысал деген
сөзінен шыққан.Бұл білімнің
концептуалды моделі ретінде
пайдаланылады.Білім парадигмасының
көп тараған түрлері аз емес.
Дәстүрлі-
консервативтік
білім парадигмасы Феноменологиялық-
гуманистік
парадигмасы Рационалдық-
тәртіптілік
парадигмасы
Технократтық Эзотерикалық
2 слайд
Парадигма-латынның мысал деген сөзінен шыққан.Бұл білімнің концептуалды моделі ретінде пайдаланылады.Білім парадигмасының көп тараған түрлері аз емес. Дәстүрлі- консервативтік білім парадигмасы Феноменологиялық- гуманистік парадигмасы Рационалдық- тәртіптілік парадигмасы Технократтық Эзотерикалық
3 слайд
Білімнің
3 міндеті
барБаланың өзіндік
жалпы дамуы
Болашақ белгілі
бір кәсіпке даярлауЖан-жақты
дүниетанымын
қамтамасыз ету
3 слайд
Білімнің 3 міндеті барБаланың өзіндік жалпы дамуы Болашақ белгілі бір кәсіпке даярлауЖан-жақты дүниетанымын қамтамасыз ету
4 слайд
Бұрынғы
оқушы Қазіргі
оқушы
Тыңдаушы,
орындаушы Өздігінен білім
іздейтін жеке тұлға
Дүниетаным
қабілеті
жоғары Дарынды,
өнерпаз Ізденімпаз,
талапты
Өз алдына
мақсат қоя
білу керек Бәсекеге
қабілетті
4 слайд
Бұрынғы оқушы Қазіргі оқушы Тыңдаушы, орындаушы Өздігінен білім іздейтін жеке тұлға Дүниетаным қабілеті жоғары Дарынды, өнерпаз Ізденімпаз, талапты Өз алдына мақсат қоя білу керек Бәсекеге қабілетті
5 слайд
Дарынды балалармен жұмыс істеу
кезеңдері
Баланың жеке ерекшелігін,
дарынын зерттеу;
Балалар шығармашылық
өнімдерін жариялау;
Игерілген нәтижелерді бақылау
5 слайд
Дарынды балалармен жұмыс істеу кезеңдері Баланың жеке ерекшелігін, дарынын зерттеу; Балалар шығармашылық өнімдерін жариялау; Игерілген нәтижелерді бақылау
6 слайд
Икемді және ұтқыр оқу жоспарын құру;
Жеке пәндерді оқытуда тәуелсіз қозғалыс жасау;
Дарынды оқушының өзінің жұмысын өзі жоспарлап, шешім
қабылдауына ықпал ету;
Дарынды оқушының қызығушылығына байланысты оқу жоспарын
құру;
Пән сабақтарында шығармашылық сипаттағы тапсырмаларды іріктеу, орындау,
талдау жұмыстарын жүйелі жүргізу;
Дарынды оқушылардың білім деңгейі мен олардың өз мүмкіндіктерін
пайдалану көрсеткішін арнайы әдістемелер бойынша жүйелі түрде тексеріп
отыру;
Білім беру мекемелерінде дарынды оқушылар үшін арнайы сыныптар мен
топтар құрып, оқу бағдарламаларын жеделдетіп оқытуды ұйымдастыру.
6 слайд
Икемді және ұтқыр оқу жоспарын құру; Жеке пәндерді оқытуда тәуелсіз қозғалыс жасау; Дарынды оқушының өзінің жұмысын өзі жоспарлап, шешім қабылдауына ықпал ету; Дарынды оқушының қызығушылығына байланысты оқу жоспарын құру; Пән сабақтарында шығармашылық сипаттағы тапсырмаларды іріктеу, орындау, талдау жұмыстарын жүйелі жүргізу; Дарынды оқушылардың білім деңгейі мен олардың өз мүмкіндіктерін пайдалану көрсеткішін арнайы әдістемелер бойынша жүйелі түрде тексеріп отыру; Білім беру мекемелерінде дарынды оқушылар үшін арнайы сыныптар мен топтар құрып, оқу бағдарламаларын жеделдетіп оқытуды ұйымдастыру.
7 слайд
Оқушының
психологиялықдаму
ерекшелігін пәнге деген
қызығушылығын анықтау; Оқушылардың өздігінен іздене
отыра, шығармашылық
қабілеттерін арттыруға икемдеу,
соған байланысты жұмыс түрлерін
жасау;
Тілдік қорын, мәдени
сөйлеуін жетілдіру; Оқу мен тәрбие егіз екенін
ескере келе, тәрбие
жұмыстарында да, оқушының
танымдық белсенділігін
арттыру.Шешімін
табуы тиіс
міндеттер:
7 слайд
Оқушының психологиялықдаму ерекшелігін пәнге деген қызығушылығын анықтау; Оқушылардың өздігінен іздене отыра, шығармашылық қабілеттерін арттыруға икемдеу, соған байланысты жұмыс түрлерін жасау; Тілдік қорын, мәдени сөйлеуін жетілдіру; Оқу мен тәрбие егіз екенін ескере келе, тәрбие жұмыстарында да, оқушының танымдық белсенділігін арттыру.Шешімін табуы тиіс міндеттер:
8 слайд
оқу материалын қабылдау;
ішкі байланыстар мен қарама-қайшылықты түсінуге
әкелетін ойлау;
еске түсіру және есте сақтау;
практикалық іс-әрекетте меңгергенді қолдану.Білім мен тәрбиені меңгеру, дағды мен біліктіліктің
қалыптасуы, қабілеттердің дамуы төмендегідей кезеңдерді
қамтитын логикалық тізбекке ие болады:
8 слайд
оқу материалын қабылдау; ішкі байланыстар мен қарама-қайшылықты түсінуге әкелетін ойлау; еске түсіру және есте сақтау; практикалық іс-әрекетте меңгергенді қолдану.Білім мен тәрбиені меңгеру, дағды мен біліктіліктің қалыптасуы, қабілеттердің дамуы төмендегідей кезеңдерді қамтитын логикалық тізбекке ие болады:
9 слайд
Білім беруде белгілі нәтижеге қол жеткізу үшін озық
технологияларды пайдалануға ерекше мән беріледі.
Инновацияны
модификациялық
Модификациялық инновация
– бұл бұрын қолда барды
дамытумен, түрін өзгертумен
айналысу. Бұған В.Ф.
Шаталовтың тірек
конспектісі және оны
көптеген мұғалімдердің
пайдалануы мысал бола
алады. Комбинаторлық
модификация – бұрын
пайдаланылмаған, белгілі
әдістеме элементтерін
жаңаша құрастыру. Бұған
пәндерді оқытудың қазіргі
кездегі әдістемесі дәлел. Радикалдық инновация –
білімге мемлекеттік
стандарттарды енгізу жатады.
Мемлекеттік стандарт білім
беруде, негізінен,
мөлшерлерді, параметрлерді,
деңгейлік және сапалы
оқытудың көрсеткіштерін
қалыптастырады. Комбинаторлық
Радикалдық
9 слайд
Білім беруде белгілі нәтижеге қол жеткізу үшін озық технологияларды пайдалануға ерекше мән беріледі. Инновацияны модификациялық Модификациялық инновация – бұл бұрын қолда барды дамытумен, түрін өзгертумен айналысу. Бұған В.Ф. Шаталовтың тірек конспектісі және оны көптеген мұғалімдердің пайдалануы мысал бола алады. Комбинаторлық модификация – бұрын пайдаланылмаған, белгілі әдістеме элементтерін жаңаша құрастыру. Бұған пәндерді оқытудың қазіргі кездегі әдістемесі дәлел. Радикалдық инновация – білімге мемлекеттік стандарттарды енгізу жатады. Мемлекеттік стандарт білім беруде, негізінен, мөлшерлерді, параметрлерді, деңгейлік және сапалы оқытудың көрсеткіштерін қалыптастырады. Комбинаторлық Радикалдық
10 слайд
Жаңа инновациялық педагогикалық
технологияның негізгі, басты міндеттері мынадай:
білім мен білігіне сай
келетін бағдар таңдап
алатындай дәрежеде
тәрбиелеу;
аналитикалық ойлау
қабілетін дамыту.өз бетінше жұмыс
істеу дағдыларын
қалыптастыру,
дамыту;әрбір білім алушының
білім алу, даму,
басқада іс-әрекеттерін
мақсатты түрде
ұйымдастыра білу;
10 слайд
Жаңа инновациялық педагогикалық технологияның негізгі, басты міндеттері мынадай: білім мен білігіне сай келетін бағдар таңдап алатындай дәрежеде тәрбиелеу; аналитикалық ойлау қабілетін дамыту.өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту;әрбір білім алушының білім алу, даму, басқада іс-әрекеттерін мақсатты түрде ұйымдастыра білу;