Материалдар / Баяндама «Физика пәнін оқытуда АКТ – ны тиімді қолдану арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын және білім деңгейін арттыру»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баяндама «Физика пәнін оқытуда АКТ – ны тиімді қолдану арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын және білім деңгейін арттыру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпараттық  технологияларды қолдана отырып оқу  тәрбие процесінің  барлық деңгейін  жетілдіру,оқу – тәрбие жұмысына жаңашылдық енгізу; сабақты  қызықты етіп өткізу арқылы оқушылардың  пәнге  деген қызығушылықтарын  арттыру; білім  сапасының көтерілуіне  жағдай  жасау; оқыту процесінің сапасын  арттыру; пәнаралық байланысты тереңдету; қажетті  ақпаратты іздеуді  оңайлату және  көлемін  ұлғайту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2021
590
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Автор: Жангелова Гулбакша Нурбергеновна Баяндама тақырыбы: «Физика пәнін оқытуда АКТ – ны тиімді қолдану арқылы оқушылардың пә

1 слайд
Автор: Жангелова Гулбакша Нурбергеновна Баяндама тақырыбы: «Физика пәнін оқытуда АКТ – ны тиімді қолдану арқылы оқушылардың пәнге қызығушы лығын және білім деңгейін арттыру » Қазіргі  заманда болашақ  жұмысшы мамандарды ақпараттық технологиямен байланысты  әлемдік  стандартқа сай  мүдделі жаңа білім беру өте қажет, - деп Елбасы Н.Ә.Назарбаев атап  көрсеткендей жас  ұрпаққа  білім  беру жолында  ақпараттық технологияны оқу  үрдісінде  оңтайландыру мен тиімділігін арттырудың  маңызы  зор. Негізгі  мақсатым: • Ақпараттық  технологияларды қолдана отырып оқу  тәрбие процесінің  барлық деңгейін  жетілдіру,оқу – тәрбие жұмысына жаңашылдық енгізу; сабақты  қызықты етіп өткізу арқылы оқушылардың  пәнге  деген қызығушылықтарын  арттыру; білім  сапасының көтерілуіне  жағдай  жасау; оқыту процесінің сапасын  арттыру; пәнаралық байланысты тереңдету; қажетті  ақпаратты іздеуді  оңайлату және  көлемін  ұлғайту .

• Оқушыны заман талабына сай жан – жақты дамыту, ақпараттық қоғамда өмір сүруге икемдеу, даярлау, коммуникативтік қабіл

2 слайд
• Оқушыны  заман  талабына  сай  жан – жақты дамыту, ақпараттық  қоғамда өмір  сүруге  икемдеу, даярлау, коммуникативтік  қабілеттерін  дамыту; өздігінен ізденуге,  шешім  қабылдай  білуге  бағыттау; компьютерлік  графика, мультимедиа технологиясын пайдалану, видеороликтерді көрсету, сабаққа  байланысты музыкаларды  тыңдату арқылы эстетикалық тәрбие  беру; пәнаралық  байланысты  орнату; ақпараттық  мәдениетін қалыптастыру, ақпаратты өңдей  білуге  үйрету. Оқу  үрдісінде кеңінен  қолданылатын ақпаратты  коммуникативті  технология  элементтеріне: • Ø Электронды  оқулықтар мен  әдістемелер, • Ø Интерактивті  тақта • Ø Электронды  энцеклопедия мен анықтамалар, • Ø Интернет  желісі, • Ø Видео  және  аудиотехника, • Ø ActivStudio бағдарламасындағы  флипчарттар • Ø Power  Point бағдарламасында  жасалған  презентациялар,  жатады. Дамыған  елдердегі білім  беру  жүйесінде ерекше  маңызды  мәселелердің бірі  оқытуды  ақпараттандыру,  яғни оқу  үрдісінде  ақпараттық – коммуникативтік  технологияларды  пайдалану.

Оқытудың ақпараттық технологиясы – қазіргі компьютерлік техника негізінде ақпаратты жинақтау, сақтау, өңдеу және тасымалдау

3 слайд
Оқытудың ақпараттық технологиясы – қазіргі компьютерлік техника  негізінде ақпаратты  жинақтау, сақтау, өңдеу  және тасымалдау істерін  қамтамасыз ету, білімді бүгінгі  заман  талабына  сай жаңаша, ұтымды және  тиімді  түрде оқушының  санасына  жеткізе  білу, педагогикалық  іс – әрекетке өзгеріс  енгізу,  білімді  қабылдау,  білім  сапасын бағалау, оқу  тәрбие  үрдісінде оқушының  жеке тұлға  ретінде жан – жақты қалыптасуы  үшін жаңашылдық  енгізу деп  түсінуге  болады.  АКТ – ның  көмегімен сабақты  қалай  өткізуге және не  істеуге болады  деген  сұраққа, өз  іс тәжірибемде мынадай  бағыттарын  ұсынар  едім: • Ø Ақпараттық  видеороликтерді  құру  және көрсету, • Ø Сабақты  бекіту, білімді тексеру және  түсіндіру. • Ø Рефераттар,  баяндамалар  дайындау және презентациялар  құру. • Ø Кез  келген  сабақтың түрін  және семинар, ғылыми – конференциялар өткізу, • Ø Зертханалық  жұмысқа дайындық немесе виртуальды  зертханалық  жұмыс  жасау, • Ø Сабаққа  дайындалуға  қажетті ақпараттарды  интернет беттерінен  іздеу. • Ø Қашықтықтан  оқыту  жүйесін пайдалану,

АКТ арқылы жалпы оқыту үрдісінің функциялары: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ақпараттық болжамдау және шығармашылық қабылеттерін

4 слайд
АКТ арқылы  жалпы оқыту  үрдісінің функциялары: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ақпараттық  болжамдау және шығармашылық қабылеттерін  дамытумен анықталады. АКТ – ны  пайдалану  арқылы мұғалім  оқушының  интеллектуальдық, рухани азаматтық және  басқа да  адами  келбетінің  қалыптастыруына игі  әсерін  тигізеді. Ақпараттық  технология – ізденімпаздыққа  үйретеді. Сондықтан  бүгінгі  компьютерлендірілген  ғасырда АКТ құзыреттілігін арттырып, пайдалану  арқылы ғылымның кез келген саласын  жылдам дамытып,  одан нақты тиімді  нәтиже алуымызға  болады. Бүгінгі заман  талабына  сай жаңа  технологиялармен сабақ  жүргізуде АКТ – ны пайдалану өте тиімді. Дәстүрлі  білім  берумен  қатар, қазіргі білім  беру және ақпараттық  технологияларды  негізделген дәстүрлі  емес  оқыту амал  тәсілдері  кеңінен  қолданыла  бастады. Бұл  Интернет – технологиялар немесе  электронды білім  беруге  негізделген ашық және қашықтан оқыту жүйелері.  Мен Microsoft Word, Power Point, Excel, Adobe Photoshop, Movie Maker, Activ Studio т.б  программалармен жұмыс  жасай  аламын .

АКТ – лар жеке тұлғаның құзыреттілігін дамыту құралы. Бүгінгі таңдағы білім беру ісінің басты шарттарының бірі оқушының ө

5 слайд
АКТ – лар  жеке  тұлғаның құзыреттілігін дамыту  құралы. Бүгінгі  таңдағы білім  беру ісінің басты шарттарының бірі  оқушының өзіне  керекті мәліметті  өзі  іздеп  табуына мүмкіндіктер  беру, олардың өз  оқу  траекторияларын өзінің  таңдай  білуін  есепке  алу. Педагогтар  өз  сабақтарында АКТ – ны пайдалана  отырып, мынадай  артықшылықтарды  көре  алады: • Ø жасайды, • Ø үнемдейді • Ø білім білік дағдыларын тест  тапсырмалары арқылы  тексереді; • Ø шығармашылық жұмыстар  жасайды; • Ø қашықтықтан білім беру  мүмкіндігі туады;қажетті  ақпаратты  жедел түрде беру  мүмкіндігі жасалады; • Ø дүниетанымын  кеңейтуге  ықпалы болады; Мұғалімдер: Интернетте  жұмыс  жасау  арқылы мұғалім өз  білімін  жан – жақты  жетілдіреді; Оқыту  үрдісінде оқушылардың танымдық іс – әрекетін тиімді  ұйымдастырады; Сабақта этнопедагогикалық тәрбие  беруге мүмкіндік  туады; Оқушыны шығармашылық жұмысқа  баулиды, Өз бетінше  жұмыс  жасауға үйретеді; Оқулықтан  тыс, қосымша  мәліметтер  береді т.б.

«Баланың ынтасын арттыру үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық болуы керек» деп Ж. Аймауытов айтқандай әр сабақты жаңаша т

6 слайд
«Баланың ынтасын арттыру  үшін оқытылатын  нәрседе  бір жаңалық болуы  керек»  деп Ж. Аймауытов  айтқандай әр сабақты жаңаша  түрде өтуге ұмтылу қажеттігі  туындайды. АКТ – ны әр мұғалім өз  сабақтарына пайдалана отырып, білік  дағдыларын қалыптастыруға  қызығушылықтарын арттырып,  логикалық ойлау  қабілетін  дамытуға  болады. Ақпараттық   қоғамда толыққанды өмір  сүріп,  жемісті кәсіби  қызмет атқару  үшін ең  маңызды  шарт  - азаматтардың  компьютерлік  сауаттылығы екенін  дәлелдеп  отыр. АКТ – ды  білім  беру  саласында үйлесімді  пайдалану  оқушылардың  шығармашылықпен  жұмыс істеуіне  негізделініп, өзіне қажетті  мазмұн мен  мәліметті  ақпарат  көзінен таңдап,  талғап  білуіне  үйретеді. Ақпараттық  технологияның  негізгі  мақсаты – оқушыны қазіргі  қоғам  сұранысына сай өзінің өмірлік  іс – әрекетінде дербес  компьютердің құралдарын  қажетті деңгейде пайдалана  алатындай жан – жақты дара  тұлға  тәрбиелеу. Бүгінгі  күні әлемдік ақпараттық  білім кеңістігінің  тиімді  жолы – білім  саласын  толықтай  ақпараттандыру. Білім  беруде  ақпараттандыру процесі оқытушының дайындық  деңгейі мен  мамандық сапасына үлкен  талап  қояды. Ол  оқытушының өзін  - өзі  дамуына, өзіндік  білім алуына және шығармашылықпен жұмыс  жасауға мүмкіндік  туғызады.  Оқушының  шектеусіз қабілетін дамыта  алатындай  білім  берудің  әлемдік  кеңістігін құруға  қабілетті бола  білуі  шарт. Жедел дамып  отырған ғылыми техникалық  прогресс қоғам  өмірінің барлық салаларын ақпараттандырудың  ғаламдық  процесінің  негізіне  айналды. Осы  қоғамның  материалдық және  технологиялық  базасы  болып компьютерлік  техника  мен компьютерлік  желілер , ақпараттық  технологиялар және  теле коммуникациялық  байланыс  негізіндегі түрлі  жүйелер  қалыптасады.  Сонымен  қатар,  өзіндік  ақпараттық  инфрақұрылым  түзіледі.  Оның  негізінде  озық  электрондық  техника  көмегімен  кешенді  түрде  ақпарат  өндіріледі,  өңделеді, сақталады .

Қорыта келгенде оқыту үрдісінде ақпараттық технологияны қолдану білім сапасын жақсартуға көмектеседі. Бұл технологияда

7 слайд
Қорыта  келгенде оқыту  үрдісінде ақпараттық  технологияны  қолдану  білім сапасын жақсартуға  көмектеседі.  Бұл  технологияда  өз  бетімен танымдық және  зерттеушілік қызметін  меңгертеді,  логикалық  ойлау  қабілетінің субьектілігінің  алғы  шартын  қалыптастырады  деп  ойлаймын. «Қазіргі заманда жастарға  ақпараттық технологиямен  байланысты  әлемдік  стандартқа  сай  жаңа білім  беру  өте –мөте  қажет»  деп, ел Президенті атап көрсеткендей  , ақпараттық технологияларды  физиканы  оқытуда тиімді  пайдалану – жаңа  білім  берудің бірден – бір  шарты, қазіргі  заман  талабы