Баяндама "Көп тілді оқыту бүгінгі күн заман талабы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Құмаш Нұрғалиев
атындағы гимназия
“ Көптілді оқыту – бүгінгі заман
талабы”
Информатика пәні мұғалімі:
Капатаева Меруерт Ерболатовна
2020 жыл
1 слайд
Құмаш Нұрғалиев атындағы гимназия “ Көптілді оқыту – бүгінгі заман талабы” Информатика пәні мұғалімі: Капатаева Меруерт Ерболатовна 2020 жыл
2 слайд
Тақырып:
« И НФОРМАТИКА ПӘНІН
АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ОҚЫТУДА
CLIL ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ
ТИІМДІЛІГІ».
2 слайд
Тақырып: « И НФОРМАТИКА ПӘНІН АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ОҚЫТУДА CLIL ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ».
3 слайд
Білім беру жүйесінде
жаратылыстану бағытындағы пәндерді
оқытуда үш тілді меңгеру
жаңа заман талабының қажеттілігіне байланысты
, информатика пәніне
СLIL технологиясын енгізе отырып
оқытудың ерекшеліктерімен бөлісу Мақсаты
3 слайд
Білім беру жүйесінде жаратылыстану бағытындағы пәндерді оқытуда үш тілді меңгеру жаңа заман талабының қажеттілігіне байланысты , информатика пәніне СLIL технологиясын енгізе отырып оқытудың ерекшеліктерімен бөлісу Мақсаты
4 слайд
Кіріспе
«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер – бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім
оларды қалай тәрбиелесе Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан да ұстазға
жүктелетін міндет ауыр” – деп Ел басымыз Н.Ә.Назарбаев айтқандай, бүгінгі
ұстаздардың алдыңдағы міндет жоғары да әрі жауапты.
Ағылшын тілі – XXI ғасырдың тілі. Бұл тіл қазақты дүниеге танытатын, әлемдік
деңгейге шығаратын тіл. Еліміздің шет елдермен қарым-қатынасымыз күшейіп
отырған қазіргі заманда оқушылардың шет тіліне қызығуын, білімге құштарлығын
ояту, танымдық белсенділігін арттыру басты міндет. Демек, оқушыларымыздың
ағылшын тілін білуі – уақыт талабы. Бүгінгі заман талабы – қоғамның дамуымен
бірге болашақ жастарды жаңашылдыққа, іздемпаздыққа, еңбексүйгіштікке
тәрбиелеу. Осы аталғандарды іске асыру үшін елбасымыз үштілді білім беру
жүйесін енгізе отырып қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде, орыс тілін ұлтаралық
қатынас тілі ретінде ал әлемдік экономикаға үйлесімді тіл ретінде ағылшын тілін
меңгерту мақсатын көздеп отыр. Осы мақсатта тіл емес пәндерді ағылшын тілінде
оқыту арқылы ел болашағын дамытуды көздейтініміз сөзсіз. Ағылшын тілінде
оқытуда тиімді әдістердің бірі «Content and Language Integrated Learning» деп
аталады
4 слайд
Кіріспе «Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер – бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан да ұстазға жүктелетін міндет ауыр” – деп Ел басымыз Н.Ә.Назарбаев айтқандай, бүгінгі ұстаздардың алдыңдағы міндет жоғары да әрі жауапты. Ағылшын тілі – XXI ғасырдың тілі. Бұл тіл қазақты дүниеге танытатын, әлемдік деңгейге шығаратын тіл. Еліміздің шет елдермен қарым-қатынасымыз күшейіп отырған қазіргі заманда оқушылардың шет тіліне қызығуын, білімге құштарлығын ояту, танымдық белсенділігін арттыру басты міндет. Демек, оқушыларымыздың ағылшын тілін білуі – уақыт талабы. Бүгінгі заман талабы – қоғамның дамуымен бірге болашақ жастарды жаңашылдыққа, іздемпаздыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Осы аталғандарды іске асыру үшін елбасымыз үштілді білім беру жүйесін енгізе отырып қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде, орыс тілін ұлтаралық қатынас тілі ретінде ал әлемдік экономикаға үйлесімді тіл ретінде ағылшын тілін меңгерту мақсатын көздеп отыр. Осы мақсатта тіл емес пәндерді ағылшын тілінде оқыту арқылы ел болашағын дамытуды көздейтініміз сөзсіз. Ағылшын тілінде оқытуда тиімді әдістердің бірі «Content and Language Integrated Learning» деп аталады
5 слайд
Ұстаз барлығын идеалды түрде білуге, басқа тілдің қыр- сырын ана тілімен тең
деңгейде білуге міндетті болып есептелмейді. Өз тәжірибемде көргендей,
оқушыға түсінікті қиын емес сөйлемдер мен сөз тіркестерін ұтымды
пайдаланып пәнді оқыту маңызды. CLIL әдісін сабақта пайдалануда ұстаз үшін
де, оқушылар үшін де бірқатар кедергілер кездеседі:
Ағылшын тілінде сөйлеу кезінде қиындық тудыруы;
Ағылшын тілін тыңдаудағы қиындығы;
Оқушылардың ағылшын тілін білу деңгейлерінің әр түрлілігі;
-Ойын жеткізуде толық сөйлемдерді қолдана алмауы;
5 слайд
Ұстаз барлығын идеалды түрде білуге, басқа тілдің қыр- сырын ана тілімен тең деңгейде білуге міндетті болып есептелмейді. Өз тәжірибемде көргендей, оқушыға түсінікті қиын емес сөйлемдер мен сөз тіркестерін ұтымды пайдаланып пәнді оқыту маңызды. CLIL әдісін сабақта пайдалануда ұстаз үшін де, оқушылар үшін де бірқатар кедергілер кездеседі: Ағылшын тілінде сөйлеу кезінде қиындық тудыруы; Ағылшын тілін тыңдаудағы қиындығы; Оқушылардың ағылшын тілін білу деңгейлерінің әр түрлілігі; -Ойын жеткізуде толық сөйлемдерді қолдана алмауы;
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
МҰҒАЛІМ РЕТІНДЕ МЕН …
Мұғалім тек
білім береді
Тапсырмалар
нақты
берілмейді Жаңартылған
бағытта білім беру
Кешегі
дәстүрлі оқыту БҮГІНГІ ЖАҢА
ТӘСІЛДЕРМЕН
ОҚЫТУ
… ӨЗГЕРТЕ АЛДЫМБілім беруде
тек оқулықпен
шектеледі
Мұғалім
өз ісіне
жауапты Оқыту
үдерісінде
мақсат қоя
білу
жолдарын
Топтық,
жұптық
жұмыс жасату
арқылы білім
сапасы
арттыруы
8 слайд
МҰҒАЛІМ РЕТІНДЕ МЕН … Мұғалім тек білім береді Тапсырмалар нақты берілмейді Жаңартылған бағытта білім беру Кешегі дәстүрлі оқыту БҮГІНГІ ЖАҢА ТӘСІЛДЕРМЕН ОҚЫТУ … ӨЗГЕРТЕ АЛДЫМБілім беруде тек оқулықпен шектеледі Мұғалім өз ісіне жауапты Оқыту үдерісінде мақсат қоя білу жолдарын Топтық, жұптық жұмыс жасату арқылы білім сапасы арттыруы
9 слайд
Өзімнің алға қойған
жоғарғы талаптарымның көрсеткіштері
Әділ болу,
балалардың
бәрінің бірдей
екендігін
мойындау
Өзін-өзі
үзбей
жетілдіріп
тұруӨз мінез
-құлықтарына
баға беру,
өзін-өзі сынау
9 слайд
Өзімнің алға қойған жоғарғы талаптарымның көрсеткіштері Әділ болу, балалардың бәрінің бірдей екендігін мойындау Өзін-өзі үзбей жетілдіріп тұруӨз мінез -құлықтарына баға беру, өзін-өзі сынау
10 слайд
Сабақ мақсатына жету үшін оқушылардың уәж
дағдыларын дамытуға жағдай жасау керек. Бұны іске
асыру үшін:
сабақта түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану;
әр оқушының сабақ процесіне белсене
қатысуына жағдай жасау;
оқытуда саралап және даралап оқытуды
қолдану;
бейімделушілік қабілеттерін,
құрдастарымен және жеке жұмыс жасай
алу қабілеттерін дамыту керек.
10 слайд
Сабақ мақсатына жету үшін оқушылардың уәж дағдыларын дамытуға жағдай жасау керек. Бұны іске асыру үшін: сабақта түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану; әр оқушының сабақ процесіне белсене қатысуына жағдай жасау; оқытуда саралап және даралап оқытуды қолдану; бейімделушілік қабілеттерін, құрдастарымен және жеке жұмыс жасай алу қабілеттерін дамыту керек.
11 слайд
Оқушы
қалай
өзгерді ........
Мақсатқа жетелейтін әдістерді өзі
таңдайдыӨ
зген
ің
п
ікір
ін
сы
й
л
ай
д
ы
Ө з ойы н дәлелдей алады
11 слайд
Оқушы қалай өзгерді ........ Мақсатқа жетелейтін әдістерді өзі таңдайдыӨ зген ің п ікір ін сы й л ай д ы Ө з ойы н дәлелдей алады
12 слайд
Ақпарат көздерімен
жұмыстануда
баланың қабілеті
ескеріліп,оның әрі
қарай
дамуына,білімін
жан-жақты
кеңейтуіне ықпал
жасалады Қандай нәтиже
алынады?Білім алушылардың
информатика
(биология,химия,физ
ика)пәндерінен
жалпы түсіктерін
қалыптастырады.
Есептеу,өлшеу,модел
ьдеу бақылау
эксперимент
жүргізудағдыларын
қалыптастырады
Мектеп
оқушыларын
ғылыми
зерттеушілікке
баулиды. Ғылыми
әдебиеттерді үнемі
оқитын оқушылар,
сұрақтар, суреттер,
схемалар бойынша
сөйлегенде ғылыми,
шығармашылық
ізденіс қабілеттерін
көрсете біледіОқушылардың
ғылыми
ойлауына
мүмкіндік
жасайды
Ғылыми –
жаратылыстану
танымдық
кеңінен қолдану
мүмкіндігін береді
12 слайд
Ақпарат көздерімен жұмыстануда баланың қабілеті ескеріліп,оның әрі қарай дамуына,білімін жан-жақты кеңейтуіне ықпал жасалады Қандай нәтиже алынады?Білім алушылардың информатика (биология,химия,физ ика)пәндерінен жалпы түсіктерін қалыптастырады. Есептеу,өлшеу,модел ьдеу бақылау эксперимент жүргізудағдыларын қалыптастырады Мектеп оқушыларын ғылыми зерттеушілікке баулиды. Ғылыми әдебиеттерді үнемі оқитын оқушылар, сұрақтар, суреттер, схемалар бойынша сөйлегенде ғылыми, шығармашылық ізденіс қабілеттерін көрсете біледіОқушылардың ғылыми ойлауына мүмкіндік жасайды Ғылыми – жаратылыстану танымдық кеңінен қолдану мүмкіндігін береді
13 слайд
Білім сапасын қамтамасыз ету .
(Дәстүрлі оқыту)
Теория
Білім
мазмұнын
мөлшерлеу. практика
Оқу процесін
ұйымдас-
тыру. Білім
нәтижелері.
Оқушыны не
нәрсеге
оқыту ? Оқушыны
қалай
оқыту? Оқушының
оқу пәндері
бойынша
білім,білік,
дағдылары
Дәстүрлі оқыту 75 % - технократтық , 3 % эстетикалық,
0 % рухани тәрбие береді. Ж.Қараев.
13 слайд
Білім сапасын қамтамасыз ету . (Дәстүрлі оқыту) Теория Білім мазмұнын мөлшерлеу. практика Оқу процесін ұйымдас- тыру. Білім нәтижелері. Оқушыны не нәрсеге оқыту ? Оқушыны қалай оқыту? Оқушының оқу пәндері бойынша білім,білік, дағдылары Дәстүрлі оқыту 75 % - технократтық , 3 % эстетикалық, 0 % рухани тәрбие береді. Ж.Қараев.
14 слайд
Білім сапасын қамтамасыз ету .
(Жаңартылған білім беру)
( теория)
Нәтижелерді
құзыреттер
түрінде
анықтау. (практика)
Оқу процесін
Ұйымдас-
тыру. Білім
нәтижелері.
Оқушы не
үшін оқуы
тиіс? Оқушыны оқуға
қалай үйрету
керек? Оқушылар
алған
құзыреттер
“ Сущность души есть творчество”
Б.П.Вышеславцев.
14 слайд
Білім сапасын қамтамасыз ету . (Жаңартылған білім беру) ( теория) Нәтижелерді құзыреттер түрінде анықтау. (практика) Оқу процесін Ұйымдас- тыру. Білім нәтижелері. Оқушы не үшін оқуы тиіс? Оқушыны оқуға қалай үйрету керек? Оқушылар алған құзыреттер “ Сущность души есть творчество” Б.П.Вышеславцев.
15 слайд
Маслоудың қажеттіліктер
иерархиясы
Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер
Негізгі өмірлік қажеттіліктер: ауа,тамақ,су,баспана,жылу,жыныстық қатынас,ұйқы және т.б. Қауіпсіздікке деген қажеттілік
Қорғау,тәртіп,заң,шек қою,тұрлаулылық және т.б.Сүйіспеншілікке және қарым-қатынасқа деген қажеттілік
Отбасы,сезім,байланыс,ұжым және т.б. Өзін-өзі құрметтеуге деген қажеттілік
Жетістік,мәртебе,жауапкершілік,бедел Өзін-өзі таныта білу
Тұлғалық өсуі және өзін-өзі іске асыру
15 слайд
Маслоудың қажеттіліктер иерархиясы Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер Негізгі өмірлік қажеттіліктер: ауа,тамақ,су,баспана,жылу,жыныстық қатынас,ұйқы және т.б. Қауіпсіздікке деген қажеттілік Қорғау,тәртіп,заң,шек қою,тұрлаулылық және т.б.Сүйіспеншілікке және қарым-қатынасқа деген қажеттілік Отбасы,сезім,байланыс,ұжым және т.б. Өзін-өзі құрметтеуге деген қажеттілік Жетістік,мәртебе,жауапкершілік,бедел Өзін-өзі таныта білу Тұлғалық өсуі және өзін-өзі іске асыру
16 слайд
Оқу пирамидасы
Дереккөз: Ұлттық оқу зертханалары, Бефель, Мэн штаты,
АҚШ
75 % 10 %
20 %
30 %
50 %
90 % Оқу
Аудио-визуалды қабылдау
Көрсетілім
Талқылау
Практика
Білім беруДәріс
16 слайд
Оқу пирамидасы Дереккөз: Ұлттық оқу зертханалары, Бефель, Мэн штаты, АҚШ 75 % 10 % 20 % 30 % 50 % 90 % Оқу Аудио-визуалды қабылдау Көрсетілім Талқылау Практика Білім беруДәріс
17 слайд
Шабадан – әрі қарай
менің керегіме жарайды Кері байланыс
“ Тазалық” ойыны
Ет тартқыш – алған
ақпаратты өңдеймін Себет – барлық
ақпаратты тастаймын
17 слайд
Шабадан – әрі қарай менің керегіме жарайды Кері байланыс “ Тазалық” ойыны Ет тартқыш – алған ақпаратты өңдеймін Себет – барлық ақпаратты тастаймын
18 слайд
Қорытынды
Ағылшын тілі сабағында компьютерді қолдану мәтіндер мен ақпаратты
білуге жол ашты. Тіпті нашар оқитын оқушылардың өзі компьютермен жұмыс
істеуге қызығады, өйткені кейбір жағдайларда компьютер білмеген жерін
көрсетеді. Жаңа технологияларды, АКТ-ны пайдалану тек ғана нәтиженің
құндылығын көрсету емес, білім беру үрдісін көтеруге де мүмкіндік береді. Сол
үшін ақпараттық технологияларды сабақтарда көбірек қолданған тиімді.
Информатика пәнін басқа пәндермен байланыстыра отырып оқыту
оқушылардың өзіндіктанымдық іс-әрекеттерін қалыптастыру мен олардың пәнге
деген қызығушылығын және компьютерлік сауаттылықтарын арттырады.
Пәнаралық байланыстардың бір пайдалы жағы – ол бүкіл оқыту ісін, яғни
бір мектептің барлық жұмысын бір жолға салуға, барлық мұғалімдерге бірыңғай
талаптар қоюға және әр түрлі пәндерді ортақ мүддені шешуге жұмылдырады.
18 слайд
Қорытынды Ағылшын тілі сабағында компьютерді қолдану мәтіндер мен ақпаратты білуге жол ашты. Тіпті нашар оқитын оқушылардың өзі компьютермен жұмыс істеуге қызығады, өйткені кейбір жағдайларда компьютер білмеген жерін көрсетеді. Жаңа технологияларды, АКТ-ны пайдалану тек ғана нәтиженің құндылығын көрсету емес, білім беру үрдісін көтеруге де мүмкіндік береді. Сол үшін ақпараттық технологияларды сабақтарда көбірек қолданған тиімді. Информатика пәнін басқа пәндермен байланыстыра отырып оқыту оқушылардың өзіндіктанымдық іс-әрекеттерін қалыптастыру мен олардың пәнге деген қызығушылығын және компьютерлік сауаттылықтарын арттырады. Пәнаралық байланыстардың бір пайдалы жағы – ол бүкіл оқыту ісін, яғни бір мектептің барлық жұмысын бір жолға салуға, барлық мұғалімдерге бірыңғай талаптар қоюға және әр түрлі пәндерді ортақ мүддені шешуге жұмылдырады.
19 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер
тізімі:
Интернет сайты «Google.kz» кілтті сөзі- «информатика» және «информатика-физика»,
«Информатика-математика».
«Информатика негіздері» журналдары.
Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан-2030». Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауы. –
Алматы. «Білім баспасы», 1998.
Мұхамбетжанова С.Т., Мелдебекова М.Т. Педагогтардың ақпараттық-
коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша құзырлылықтарын
қалыптастыру әдістемесі. Алматы: ЖШС «Дайыр Баспа», 2010 ж.
«Информатика негіздері» журналы №4-2008 жыл – Ж. Садыбекова «Оқу-тәрбие
үрдісінде ақпараттық – коммуникациялық технологияны қолдану қажеттілігі»
19 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі: Интернет сайты «Google.kz» кілтті сөзі- «информатика» және «информатика-физика», «Информатика-математика». «Информатика негіздері» журналдары. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан-2030». Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауы. – Алматы. «Білім баспасы», 1998. Мұхамбетжанова С.Т., Мелдебекова М.Т. Педагогтардың ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша құзырлылықтарын қалыптастыру әдістемесі. Алматы: ЖШС «Дайыр Баспа», 2010 ж. «Информатика негіздері» журналы №4-2008 жыл – Ж. Садыбекова «Оқу-тәрбие үрдісінде ақпараттық – коммуникациялық технологияны қолдану қажеттілігі»
20 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
20 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!