Материалдар / Баяндама Критериалды бағалау жүйесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баяндама Критериалды бағалау жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
мектептегі барлық ұстаздарға көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қырқүйек 2018
332
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Критериалды бағалау жүйесі

1 слайд
Критериалды бағалау жүйесі

1 слайд

Критериалды бағалау жүйесі

Өткен тақырыпты қайталау Жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасында қолданылатын түйінді құжаттар:

2 слайд
Өткен тақырыпты қайталау Жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасында қолданылатын түйінді құжаттар:

2 слайд

Өткен тақырыпты қайталау Жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасында қолданылатын түйінді құжаттар:

Жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасында қолданылатын түйінді құжаттар Оқу бағдарламасы Оқу жоспары Бастауыш/Негізгі о

3 слайд
Жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасында қолданылатын түйінді құжаттар Оқу бағдарламасы Оқу жоспары Бастауыш/Негізгі орта және жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Жиынтық бағалауға арналған ұсыныстар Жалпы білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын, білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау ережесі (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру)

3 слайд

Жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасында қолданылатын түйінді құжаттар Оқу бағдарламасы Оқу жоспары Бастауыш/Негізгі орта және жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Жиынтық бағалауға арналған ұсыныстар Жалпы білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын, білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау ережесі (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру)

Спиральді білім беру бағдарламасының мазмұны қандай?

4 слайд
Спиральді білім беру бағдарламасының мазмұны қандай?

4 слайд

Спиральді білім беру бағдарламасының мазмұны қандай?

Спиральді білім беру бағдарламасының мазмұны: Тақырыптар әртүрлі деңгейлерде қайталанып отырады, кейде бір тоқсан аясында, к

5 слайд
Спиральді білім беру бағдарламасының мазмұны: Тақырыптар әртүрлі деңгейлерде қайталанып отырады, кейде бір тоқсан аясында, кейде бірнеше тоқсанда; Тақырыптар әрбір келесі деңгейде алдыңғы деңгейге қарағанда анағұрлым тереңдетіліп оқытылуы тиіс; Деңгей жоғарылаған сайын, тақырыптың күрделілігі артып отырады.

5 слайд

Спиральді білім беру бағдарламасының мазмұны: Тақырыптар әртүрлі деңгейлерде қайталанып отырады, кейде бір тоқсан аясында, кейде бірнеше тоқсанда; Тақырыптар әрбір келесі деңгейде алдыңғы деңгейге қарағанда анағұрлым тереңдетіліп оқытылуы тиіс; Деңгей жоғарылаған сайын, тақырыптың күрделілігі артып отырады.

Критериалды бағалау жүйесінің мақсаты: Бағалау критерийлерінің негізінде оқушылардың оқу жетістіктері туралы шынайы ақпарат алу

6 слайд
Критериалды бағалау жүйесінің мақсаты: Бағалау критерийлерінің негізінде оқушылардың оқу жетістіктері туралы шынайы ақпарат алу және оқу үдерісін жетілдіре түсу үшін оны барлық қатысушыларға ұсыну. Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері: 1. Оқу үдерісінде бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктері аясын кеңейту; 2. Жүйелі кері байланыс орнату арқылы білім алушылардың өзін-өзі үнемі жетілдіріп отыруына жағдау жасау. 3. Бірыңғай стандарттар және сапалы бағалау құралдары мен бағалау механизмдерін қалыптастыруға көмектесу. 4. Қолжетімді, нақты, үздіксіз ақпараттар ұсыну: - Білім алушыларға олардың білім сапасы туралы; - Мұғалімдерге оқушылардың оқу жетістіктері туралы; - Ата-аналарға балаларының оқу мақсаттарына қаншалықты жеткендігі туралы; - Басқару органдарына білім беру қызметінің сапасы туралы.

6 слайд

Критериалды бағалау жүйесінің мақсаты: Бағалау критерийлерінің негізінде оқушылардың оқу жетістіктері туралы шынайы ақпарат алу және оқу үдерісін жетілдіре түсу үшін оны барлық қатысушыларға ұсыну. Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері: 1. Оқу үдерісінде бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктері аясын кеңейту; 2. Жүйелі кері байланыс орнату арқылы білім алушылардың өзін-өзі үнемі жетілдіріп отыруына жағдау жасау. 3. Бірыңғай стандарттар және сапалы бағалау құралдары мен бағалау механизмдерін қалыптастыруға көмектесу. 4. Қолжетімді, нақты, үздіксіз ақпараттар ұсыну: - Білім алушыларға олардың білім сапасы туралы; - Мұғалімдерге оқушылардың оқу жетістіктері туралы; - Ата-аналарға балаларының оқу мақсаттарына қаншалықты жеткендігі туралы; - Басқару органдарына білім беру қызметінің сапасы туралы.

Жұптық жұмыс Критериалды бағалауда қолданылатын терминдермен танысу, талқылау •Терминдер түсінікті ме? •Сіздердің түсініктеме,

7 слайд
Жұптық жұмыс Критериалды бағалауда қолданылатын терминдермен танысу, талқылау •Терминдер түсінікті ме? •Сіздердің түсініктеме, ұсыныстарыңыз

7 слайд

Жұптық жұмыс Критериалды бағалауда қолданылатын терминдермен танысу, талқылау •Терминдер түсінікті ме? •Сіздердің түсініктеме, ұсыныстарыңыз

Терминдермен жұмыс Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі Дескриптор Кері байланыс Ойлау дағдыларыны

8 слайд
Терминдермен жұмыс Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі Дескриптор Кері байланыс Ойлау дағдыларының деңгейі Оқу мақсаттары

8 слайд

Терминдермен жұмыс Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі Дескриптор Кері байланыс Ойлау дағдыларының деңгейі Оқу мақсаттары

Бағалау Оқу жетістігін бағалау білім алушының кері байланыс арқылы оқу мақсаттарына сәйкес жоспарланған білім беру үдерісін

9 слайд
Бағалау Оқу жетістігін бағалау білім алушының кері байланыс арқылы оқу мақсаттарына сәйкес жоспарланған білім беру үдерісін реттеу және түзету арқылы нақты қол жеткізген нәтижесін белгілеу үдерісі. Критериалды бағалау – оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс.

9 слайд

Бағалау Оқу жетістігін бағалау білім алушының кері байланыс арқылы оқу мақсаттарына сәйкес жоспарланған білім беру үдерісін реттеу және түзету арқылы нақты қол жеткізген нәтижесін белгілеу үдерісі. Критериалды бағалау – оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс.

-Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы . Бағалау оқытудың ажырамас бір бөлігі болып табылады, ол оқу бағдарламасындағы мақсатта

10 слайд
-Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы . Бағалау оқытудың ажырамас бір бөлігі болып табылады, ол оқу бағдарламасындағы мақсаттармен, күтілетін нәтижелермен тікелей байланысты. -Шынайылық, анықтық және валидтілік. Бағалау дәл және сенімді ақпаратты ұсынады. Қолданылатын критерийлердің, құралдардың оқу мақсаттарына жетуге, күтілетін нәтижелерді бағалайтынына сенімділігі болады. -Ашықтық және қолжетімділік. Бағалау түсінікті, айқын ақпараттарды ұсынады, сондай-ақ, барлық оқу үдерісіне қатысушылардың қызығушылығын, жауапкершілігін арттырады. -Үздіксіздік. Бағалау білім алушылардың оқу жетістігінің ілгерілеуін дер кезінде және жүйелі қадағалап отыруға мүмкіндік беретін үздіксіз үдеріс болып табылады. -Дамытуға бағытталғандық. Бағалау білім алушылардың, мұғалімдердің, мектептің, білім беру саласының даму бағытын анықтайды және ынталандырады. Критериалды бағалаудың негізгі қағидаттары

10 слайд

-Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы . Бағалау оқытудың ажырамас бір бөлігі болып табылады, ол оқу бағдарламасындағы мақсаттармен, күтілетін нәтижелермен тікелей байланысты. -Шынайылық, анықтық және валидтілік. Бағалау дәл және сенімді ақпаратты ұсынады. Қолданылатын критерийлердің, құралдардың оқу мақсаттарына жетуге, күтілетін нәтижелерді бағалайтынына сенімділігі болады. -Ашықтық және қолжетімділік. Бағалау түсінікті, айқын ақпараттарды ұсынады, сондай-ақ, барлық оқу үдерісіне қатысушылардың қызығушылығын, жауапкершілігін арттырады. -Үздіксіздік. Бағалау білім алушылардың оқу жетістігінің ілгерілеуін дер кезінде және жүйелі қадағалап отыруға мүмкіндік беретін үздіксіз үдеріс болып табылады. -Дамытуға бағытталғандық. Бағалау білім алушылардың, мұғалімдердің, мектептің, білім беру саласының даму бағытын анықтайды және ынталандырады. Критериалды бағалаудың негізгі қағидаттары

Критериалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

11 слайд
Критериалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау     Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

11 слайд

Критериалды бағалау жүйесі Критериалды бағалау     Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау

Сұрақтарды топта талқылаңыздар және жауаптарыңызды флипчартқа жазыңыздар. 1. Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не? 2. Мақсаты ме

12 слайд
Сұрақтарды топта талқылаңыздар және жауаптарыңызды флипчартқа жазыңыздар. 1. Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не? 2. Мақсаты мен қағидаттары қандай? 3. Қашан өткізіледі? 4. Ақпарат кімдерге беріледі? 5. Мұғалімнің рөлі қандай? 6. Оқушының рөлі қандай? 7. Қандай формада өтеді? Қалыптастырушы бағалау

12 слайд

Сұрақтарды топта талқылаңыздар және жауаптарыңызды флипчартқа жазыңыздар. 1. Қалыптастырушы бағалау дегеніміз не? 2. Мақсаты мен қағидаттары қандай? 3. Қашан өткізіледі? 4. Ақпарат кімдерге беріледі? 5. Мұғалімнің рөлі қандай? 6. Оқушының рөлі қандай? 7. Қандай формада өтеді? Қалыптастырушы бағалау

Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге

13 слайд
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ қағидаттары: •Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»); •барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); •бағалау белгіленбейді; •оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; •әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; •ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады. Қалыптастырушы бағалау

13 слайд

Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ қағидаттары: •Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»); •барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); •бағалау белгіленбейді; •оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; •әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; •ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады. Қалыптастырушы бағалау

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Өткізіледі Ақпараттандырады Оқушының қызметі Мұғалім және оқушының қатысуымен тоқсан барысы

14 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Өткізіледі Ақпараттандырады Оқушының қызметі Мұғалім және оқушының қатысуымен тоқсан барысында өткізеді •материалды оқу барысында тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағаны жөнінде оқушылар ақпарат алады; •оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім ақпарат алып, оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе алады. •Оқу үдерісіне белсене қатысады; •Бағалау критерийлері мен дескрипторларды түсінеді; •өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі бағалайды. Мұғалімнің қызметі •оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анық жазады; •бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар құрастырады; •тапсырмаға дескриптор құрастырады; •оқушыларға тиімді кері байланыс береді; •оқыту мен бағалау үдерісіне түзету енгізеді; Өткізілу формасы жеке жұппен топпен ауысатын топтар құрамында

14 слайд

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Өткізіледі Ақпараттандырады Оқушының қызметі Мұғалім және оқушының қатысуымен тоқсан барысында өткізеді •материалды оқу барысында тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағаны жөнінде оқушылар ақпарат алады; •оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім ақпарат алып, оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе алады. •Оқу үдерісіне белсене қатысады; •Бағалау критерийлері мен дескрипторларды түсінеді; •өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі бағалайды. Мұғалімнің қызметі •оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анық жазады; •бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар құрастырады; •тапсырмаға дескриптор құрастырады; •оқушыларға тиімді кері байланыс береді; •оқыту мен бағалау үдерісіне түзету енгізеді; Өткізілу формасы жеке жұппен топпен ауысатын топтар құрамында

Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін: Қалыптастырушы бағалау Оқу мақсаттары Оқу бағдарламасы, пән Бағалау критерийлері Блум

15 слайд
Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін: Қалыптастырушы бағалау Оқу мақсаттары Оқу бағдарламасы, пән Бағалау критерийлері Блум таксономиясы Тапсырмалар Дескрипторлар Кері байланыс Нәтиже Нәтижеге қол жеткізу алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімді Нақты Анық

15 слайд

Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін: Қалыптастырушы бағалау Оқу мақсаттары Оқу бағдарламасы, пән Бағалау критерийлері Блум таксономиясы Тапсырмалар Дескрипторлар Кері байланыс Нәтиже Нәтижеге қол жеткізу алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімді Нақты Анық

Қалыптастырушы бағалау құрылымы

16 слайд
Қалыптастырушы бағалау құрылымы

16 слайд

Қалыптастырушы бағалау құрылымы

17 Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талапта

17 слайд
17 Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар Математика Жалпы орта білім беру аяқталғанда білім алушы: 1) көрсеткішті, логарифмдік функциялардың анықтамаларын, олардың қасиеттерін … біледі; 2) бір айнымалысы бар көпмүшенің стандарт түрде жазылуын, ... түсінеді; 3) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер ... қолданады; 4) кеңістіктегі түзулердің, түзу мен жазықтықтың, ... талдайды; 5) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер ... жинақтайды; 6) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктердің ... бағалайды ҚР МЖМБС

17 слайд

17 Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар Математика Жалпы орта білім беру аяқталғанда білім алушы: 1) көрсеткішті, логарифмдік функциялардың анықтамаларын, олардың қасиеттерін … біледі; 2) бір айнымалысы бар көпмүшенің стандарт түрде жазылуын, ... түсінеді; 3) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер ... қолданады; 4) кеңістіктегі түзулердің, түзу мен жазықтықтың, ... талдайды; 5) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер ... жинақтайды; 6) тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктердің ... бағалайды ҚР МЖМБС

5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру № Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары 1 7.1А Бүтін көрсеткіш ті дәреже. Бүтін көрсеткішті дәр

18 слайд
5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру № Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары 1 7.1А Бүтін көрсеткіш ті дәреже. Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері 7.2.1.1 сандық өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану; 7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәреженің қасиеттерін қолдану; Дәрежелі өрнектерді түрлендіру 7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәреженің қасиеттерін қолдану; 7.2.3.1 құрамында дәрежесі бар сандар тізбегінің орналасу заңдылығын анықтау және толықтыру. 2 Ойлау дағдыларының деңгейлері Бағалау критерийлері Талдау Синтез Тізбектегі заңдылықты анықтайды Барлық мүшелері үшін ортақ ережені анықтайды Тапсырма Тізбек берілген . Тізбектің мүшелерінің өзгеру заңдылығын сипаттаңыз. Тізбектің х – белгісіз мүшесін табыңыз. Тізбектің n-ші мүшесінің формуласын жазыңыз. Дескрипторлар: - Тізбектің мүшелерін салыстырады; - Тізбектің мүшелерінің өзгеру заңдылықтарын анықтайды және сипаттайды; - Тізбектің белгісіз мүшесін табады; - Заңдылықты тізбектің n-ші мүшесінің формуласы арқылы жазады 1. Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттарын шолу 2 Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру. 3. Бағалау критерийлерін құру. 4. Тапсырма түрін анықтау және құрастыру Толы жауап а негізделген с ра тар қ қ ұ қ Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру 6. Кері байланыс

18 слайд

5. Тапсырмаға дескрипторлар құрастыру № Бөлім Бөлімше Оқу мақсаттары 1 7.1А Бүтін көрсеткіш ті дәреже. Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері 7.2.1.1 сандық өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану; 7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәреженің қасиеттерін қолдану; Дәрежелі өрнектерді түрлендіру 7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәреженің қасиеттерін қолдану; 7.2.3.1 құрамында дәрежесі бар сандар тізбегінің орналасу заңдылығын анықтау және толықтыру. 2 Ойлау дағдыларының деңгейлері Бағалау критерийлері Талдау Синтез Тізбектегі заңдылықты анықтайды Барлық мүшелері үшін ортақ ережені анықтайды Тапсырма Тізбек берілген . Тізбектің мүшелерінің өзгеру заңдылығын сипаттаңыз. Тізбектің х – белгісіз мүшесін табыңыз. Тізбектің n-ші мүшесінің формуласын жазыңыз. Дескрипторлар: - Тізбектің мүшелерін салыстырады; - Тізбектің мүшелерінің өзгеру заңдылықтарын анықтайды және сипаттайды; - Тізбектің белгісіз мүшесін табады; - Заңдылықты тізбектің n-ші мүшесінің формуласы арқылы жазады 1. Оқу бағдарламасы бойынша оқу мақсаттарын шолу 2 Оқу мақсаттарын ойлау дағдыларының деңгейлерімен сәйкестендіру. 3. Бағалау критерийлерін құру. 4. Тапсырма түрін анықтау және құрастыру Толы жауап а негізделген с ра тар қ қ ұ қ Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру 6. Кері байланыс

19 ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУТапсырма: •Қалыптастырушы бағалау мысалдарын келтіріңіздер (бастауыш сынып мысалында) •Тапсырмаларға

19 слайд
19 ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУТапсырма: •Қалыптастырушы бағалау мысалдарын келтіріңіздер (бастауыш сынып мысалында) •Тапсырмаларға бағалау критерийлеріне сәйкес дескрипторлар құрастырыңыздар.

19 слайд

19 ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУТапсырма: •Қалыптастырушы бағалау мысалдарын келтіріңіздер (бастауыш сынып мысалында) •Тапсырмаларға бағалау критерийлеріне сәйкес дескрипторлар құрастырыңыздар.

Тақырып «Менің отбасым және достарым» Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды. Тыңдаушыны қызықтыру

20 слайд
Тақырып «Менің отбасым және достарым» Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды. Тыңдаушыны қызықтыру үшін көркем-бейнелі сөздерді (сипаттау, т.б.) қолдану. Бағалау критерийі Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Тыңдалған ақпараттың негізгі ойын түсінеді. Мәтіннің негізгі мазмұнын эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып айтады. Тапсырма Мәтінді тыңдаңыз, тірек сөздерді теріп жазыңыз. Тақырыбын, негізгі ойын анықтаңыз. Жұпта эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып мәтінді мазмұндаңыз. Айсұлу мен Күнсұлу Ерте, ерте, ертеде бір байдың Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты. Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп бірімен-бірі үнемі ұрысып, жиі-жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп: Сенен мен сұлумын!-дейді. Ал Айсұлу болса: - Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын!-деп таласады. Ақыр соңында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлудың тырнағының ізі Айсұлудың бетінде өшпестей болып қалады. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана далаға шығады екен. Ал бейбастығынан қатты ұятқа батқан Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу бірін-бірі көре алмайды екен. Бағалау критерийі Дескрипторлар Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді тыңдалған мәтіннің тақырыбын анықтайды. тірек сөздерді теріп жазады Тыңдалған ақпараттағы негізгі ойды анықтайды. мәтіннің негізгі ойын жеткізеді. Көркемдегіш сөздерді біледі мәтіннің мазмұнын жүйелеп айтады; мазмұндауда көркемдегіш сөздерді қолданып айтады алыптастырушы баалау Қ ғ

20 слайд

Тақырып «Менің отбасым және достарым» Оқу мақсаты Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды. Тыңдаушыны қызықтыру үшін көркем-бейнелі сөздерді (сипаттау, т.б.) қолдану. Бағалау критерийі Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Тыңдалған ақпараттың негізгі ойын түсінеді. Мәтіннің негізгі мазмұнын эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып айтады. Тапсырма Мәтінді тыңдаңыз, тірек сөздерді теріп жазыңыз. Тақырыбын, негізгі ойын анықтаңыз. Жұпта эмоционалды көркемдегіш сөздерді қолдана отырып мәтінді мазмұндаңыз. Айсұлу мен Күнсұлу Ерте, ерте, ертеде бір байдың Айсұлу және Күнсұлу деген екі қызы болыпты. Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп бірімен-бірі үнемі ұрысып, жиі-жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп: Сенен мен сұлумын!-дейді. Ал Айсұлу болса: - Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын!-деп таласады. Ақыр соңында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлудың тырнағының ізі Айсұлудың бетінде өшпестей болып қалады. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана далаға шығады екен. Ал бейбастығынан қатты ұятқа батқан Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу бірін-бірі көре алмайды екен. Бағалау критерийі Дескрипторлар Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді тыңдалған мәтіннің тақырыбын анықтайды. тірек сөздерді теріп жазады Тыңдалған ақпараттағы негізгі ойды анықтайды. мәтіннің негізгі ойын жеткізеді. Көркемдегіш сөздерді біледі мәтіннің мазмұнын жүйелеп айтады; мазмұндауда көркемдегіш сөздерді қолданып айтады алыптастырушы баалау Қ ғ

21 2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 1. Есепті шығарыңыз. Екі түлкінің

21 слайд
21 2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 1. Есепті шығарыңыз. Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсы алға қарай 35 қадам жасайтын болса, тоқтаған уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады ? 2. Кері есептер құрастырыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар есептің шартын құрастырады; есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады; амалдардың ретін сақтайды; қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды. кері есептің шартын құрастырады; есептің сұрағын қояды; амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады.

21 слайд

21 2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 1. Есепті шығарыңыз. Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсы алға қарай 35 қадам жасайтын болса, тоқтаған уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады ? 2. Кері есептер құрастырыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар есептің шартын құрастырады; есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады; амалдардың ретін сақтайды; қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды. кері есептің шартын құрастырады; есептің сұрағын қояды; амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады.

Оқу мақсаты 2.4.1.8 Екі амал арқылы шығарылатын есептерді түрлі тәсілдермен шешу және өзара кері есептер құрастыру Бағалау крит

22 слайд
Оқу мақсаты 2.4.1.8 Екі амал арқылы шығарылатын есептерді түрлі тәсілдермен шешу және өзара кері есептер құрастыру Бағалау критерийлері Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады; Кері есептер құрастырады. Тапсырма 1.Есепті шығарыңыз. Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсысы алға қарай 35 қадам жасайтын болса, тоқтаған уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады? 2. Кері есептер құрастырыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады; есептің шартын құрастырады; есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады; амалдардың ретін сақтайды; қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды; Кері есептер құрастырады. кері есептің шартын құрастырады; есептің сұрағын қояды; амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады; Математика пәні бойынша қалыптастырушы бағалау

22 слайд

Оқу мақсаты 2.4.1.8 Екі амал арқылы шығарылатын есептерді түрлі тәсілдермен шешу және өзара кері есептер құрастыру Бағалау критерийлері Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады; Кері есептер құрастырады. Тапсырма 1.Есепті шығарыңыз. Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсысы алға қарай 35 қадам жасайтын болса, тоқтаған уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады? 2. Кері есептер құрастырыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады; есептің шартын құрастырады; есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады; амалдардың ретін сақтайды; қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды; Кері есептер құрастырады. кері есептің шартын құрастырады; есептің сұрағын қояды; амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады; Математика пәні бойынша қалыптастырушы бағалау

23 2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Сурет бойынша есептің шартын құрас

23 слайд
23 2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Сурет бойынша есептің шартын құрастырыңыз. Сұрақ қою үшін «Нешеуі артық?», «Нешеуі кем?» деген тұжырымдарды қолданыңыз. Есепті шығарыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Талдай отырып, сурет бойынша есептің шартын құрастырады. Түрлі құрама есептерді шығарады.

23 слайд

23 2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Сурет бойынша есептің шартын құрастырыңыз. Сұрақ қою үшін «Нешеуі артық?», «Нешеуі кем?» деген тұжырымдарды қолданыңыз. Есепті шығарыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Талдай отырып, сурет бойынша есептің шартын құрастырады. Түрлі құрама есептерді шығарады.

24 2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Сурет бойынша есептің шартын құрас

24 слайд
24 2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Сурет бойынша есептің шартын құрастырыңыз. Сұрақ қою үшін «Нешеуі артық?», «Нешеуі кем?» деген тұжырымдарды қолданыңыз. Есепті шығарыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Талдай отырып, сурет бойынша есептің шартын құрастырады (талдау). -есептің шартын құрастырудың түрлі нұсқаларын қарастырады; -сурет бойынша есептің шартын құрастырады; -есептің шартына сәйкес сұрақ қояды; Түрлі құрама есептерді шығарады (қолдану). -есепті шығару үшін тиісті амалды таңдайды; -қойылған сұрақтың жауабын анықтайды.

24 слайд

24 2-сыныпқа арналған «Математика» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Сурет бойынша есептің шартын құрастырыңыз. Сұрақ қою үшін «Нешеуі артық?», «Нешеуі кем?» деген тұжырымдарды қолданыңыз. Есепті шығарыңыз. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Талдай отырып, сурет бойынша есептің шартын құрастырады (талдау). -есептің шартын құрастырудың түрлі нұсқаларын қарастырады; -сурет бойынша есептің шартын құрастырады; -есептің шартына сәйкес сұрақ қояды; Түрлі құрама есептерді шығарады (қолдану). -есепті шығару үшін тиісті амалды таңдайды; -қойылған сұрақтың жауабын анықтайды.

25 2-сынып «Қазақ тілі» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Мәтінді түсініп оқыңыз және сұрақтарға жауап б

25 слайд
25 2-сынып «Қазақ тілі» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Мәтінді түсініп оқыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз. Екі дос келе жатып бір аюға кездесіпті. Олардың біреуі әлсіз, ауру екен. Аюды көрген кезде сау адам ауру жолдасын тастап, ағаштың басына шығып кетіпті. Ауру адам ағашқа шыға алмай, өлген кісідей дем алмастан жерге жата кет...

25 слайд

25 2-сынып «Қазақ тілі» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Мәтінді түсініп оқыңыз және сұрақтарға жауап беріңіз. Екі дос келе жатып бір аюға кездесіпті. Олардың біреуі әлсіз, ауру екен. Аюды көрген кезде сау адам ауру жолдасын тастап, ағаштың басына шығып кетіпті. Ауру адам ағашқа шыға алмай, өлген кісідей дем алмастан жерге жата кет...