Материалдар / Баяндама. Педагогикалық технологиялар – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған оқыту мен тәрбиелеу әдіс-тәсілдерінің тиімді жүйесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баяндама. Педагогикалық технологиялар – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған оқыту мен тәрбиелеу әдіс-тәсілдерінің тиімді жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогикалық технологиялар – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған оқыту мен тәрбиелеу әдіс-тәсілдерінің тиімді жүйесі тақырыбында баяндаған баяндамамды ұстаздар арасында насихаттау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
525
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
06.04.2016 Педагогикалық технологиялар – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған оқыту мен тәрбиелеу әдіс

1 слайд
06.04.2016 Педагогикалық технологиялар – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған оқыту мен тәрбиелеу әдіс-тәсілдерінің тиімді жүйесі

Кіріспе • Мектеп – баланы тұлға етіп қалыптастырудың алғашқы баспалдағы. Білім беруді жаңарту оқушы білімін ғана

2 слайд
Кіріспе • Мектеп – баланы тұлға етіп қалыптастырудың алғашқы баспалдағы.  Білім беруді жаңарту оқушы білімін ғана емес, оларды қолдану дағдыларын,  шығармашылық қабілеттерін дамытып, функционалдық сауаттылығын қалыптастырады. Оқушылардың бойында өзіндік білім алу, талдау, құрастыру, қоғамдық өмірде өзін-өзі жан-жақты таныту үшін білімін пайдалана білу дағдыларын қалыптастырады және қоғамға пайда келтіреді

Елбасы Н. Назарбаев оқулық мәселесіне ерекше тоқталған болатын • Оқулықтың мақсаты, міндеті, мазмұны, құрылымы функционалдық

3 слайд
Елбасы Н. Назарбаев оқулық мәселесіне ерекше тоқталған болатын • Оқулықтың мақсаты, міндеті, мазмұны, құрылымы функционалдық сауаттылықтың құзыреттілігіне сай жазылуы тиіс. 

Педагогикалық технологиялар – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған оқыту мен тәрбиелеу әдіс-тәсілдерінің

4 слайд
Педагогикалық технологиялар – оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған оқыту мен тәрбиелеу әдіс-тәсілдерінің тиімді жүйесі • Оқушы өздігінен жұмыс істеуге мүмкіндік алады, соған дағдыланады. • Оқушының жеке қабілеті анықталады. Сол қабілеті арқасында шығармашылық жұмыс жасауға үйренеді. • Бір-бірінен қалыс қалмауға талпынады. • Тапсырманың күрделенуіне сәйкес оқушының ойлау, орындау қабілеті артады. • Өзін-өзі тексеруге дағдыланады. • Оқушылар білім қабілетіне қарай бағаланады. Ең бастысы сөздік қоры дамып, алған білім, білік , дағдыларын күнделікті өмірде қолдана алатындай дәрежеде болуға мүмкіндік ала ды

Оқушы шығармашылығын қалыптастыру • 1. «Ең ақылды оқушы» зияткерлік сайыс сабағы • 2. «Дөңгелек үстел» Қазақ хандығының құрылу

5 слайд
Оқушы шығармашылығын қалыптастыру • 1. «Ең ақылды оқушы» зияткерлік сайыс сабағы • 2. «Дөңгелек үстел» Қазақ хандығының құрылуы мен қазақ хандарының тарихта алатын орнын мектеп оқушылары арасында насихаттау • 3. «Рим сандары сөйлейді» тақырыбындағы жарыс сабағы • 4. «Алашым деп өткен арысым» тақырыбындағы шығармашылық сайыс сабағы • 5. «Жолдауға - қолдау» тақырыбындағы жарыссөздер • 6. «Шыңға шығу» тақырыбындағы жарыс сабағы т.б .

Өмірлік тәжірибе қ\с Көлемі Рим саны 1 4 0 Х L 2 46 ХL VI 3 50 L С қ\с Жылдар Рим саны 1 21 ХХІ 2 91 ХСІ 3 2011 ММХІ

6 слайд
Өмірлік тәжірибе қ\с Көлемі Рим саны 1 4 0 Х L 2 46 ХL VI 3 50 L С қ\с Жылдар Рим саны 1 21 ХХІ 2 91 ХСІ 3 2011 ММХІ

Есенбекова Арайлым 10 “а сынып оқушысы” ЖАҢА ҚАЗАҚ ЭКОНОМИКАЛЫҚ МЕКТЕБІ СЕРТИФИКАТ за выход в ФИНАЛ на Республиканской оли

7 слайд
Есенбекова Арайлым 10 “а сынып оқушысы” ЖАҢА ҚАЗАҚ ЭКОНОМИКАЛЫҚ МЕКТЕБІ СЕРТИФИКАТ за выход в ФИНАЛ на Республиканской олимпиаде по “Прикладной экономике”, модель: CAPITALISM

Тұлғалар пікірі • Орыс педагогі К.Д.Ушинский айтқандай, қазіргі заман талабына сай, әр мұғалім, өз білімін жетілдірі

8 слайд
Тұлғалар пікірі • Орыс педагогі К.Д.Ушинский айтқандай, қазіргі заман талабына сай, әр мұғалім, өз білімін жетілдіріп, ескі бірсарынды сабақтардан гөрі, жаңа талапқа сай инновациялық технологияларды өз сабақтарында күнделікті пайдаланса, сабақ тартымды да, мәнді, қонымды, тиімді болары сөзсіз. Бұл жөнінде Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп атап көрсеткен. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев жолдауында айқандай: «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін – білім». Сондықтан, қазіргі даму кезеңі білім беру жүйесінің алдында оқыту үрдісінің технологияландыру мәселесін қойып отыр. Оқытудың әртүрлі технологиялары сарапталып, жаңашыл педагогтардың іс – тәжірибесі зерттеліп, мектеп өміріне енуде.

Баяндамамның соңында тарих пәнінен оқушының функционалдық сауаттылығын дамыту мәселесіне мынандай тұжырымдарманы ұсынуға болад

9 слайд
Баяндамамның соңында тарих пәнінен оқушының функционалдық сауаттылығын дамыту мәселесіне мынандай тұжырымдарманы ұсынуға болады:  • 1.Оқушыларды бірінші сабақтан бастап сөйлесім әрекетінің түрлерін (айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым, тілдесім) меңгерте білу  2. Оқушылардың алған білімдерін өмірде, кез-келген жағдайда, әлеуметтік ортада қолдана алуға үйрету;  3.Мемлекеттік тілде ауызша, жазбаша қарым-қатынас жасау;  4.Әлеуметтік талаптарына сай келу үшін оқушының ақпараттық технологияларды қолдану және проблемалардың шешімін таба алуға үйрету;  5. Оқушылардың өзгермелі өмірге бейімделуіне үйрету ;  6. Оқушылардың жеке бас қабілеттерін дамытуы;  7.Оқушылардың әлеуметтік-мәдени дағдыларын дамытуы ;  8. Қазақ халқының салт –дәстүрі, мәдениеті, тарихын түсіну және құрметтеге баулу;

2012-2015 жылдар аралы лығындағы ҰБТ көрсеткші1 2 3 4 0 5 10 15 20 25 12.57 15 17.6 20.6 Series1 Series2 2012 2013 2014 2

10 слайд
2012-2015 жылдар аралы лығындағы ҰБТ көрсеткші1 2 3 4 0 5 10 15 20 25 12.57 15 17.6 20.6 Series1 Series2 2012 2013 2014 2015

“ Ең ақылды оқушы” зияткерлік сайыс сабағы

11 слайд
“ Ең ақылды оқушы” зияткерлік сайыс сабағы

Қорытынды • Қазіргі таңда білім тұлға, қоғам және мемлекет дамуының басты стратегиялық ресурсы ретінде қарастырылады. Заманауи

12 слайд
Қорытынды • Қазіргі таңда білім тұлға, қоғам және мемлекет дамуының басты стратегиялық ресурсы ретінде қарастырылады. Заманауи жағдайлардағы оның мақсаты – шығармашылыққа, өзгермелі заман жағдайында өз тағдырын өзі шешуге қабілетті әлеуметтік құзыретті тұлға қалыптастыру.