1 слайд
06.04.2016
Педагогикалық технологиялар –
оқушылардың функционалдық
сауаттылығын дамытуға бағытталған оқыту
мен тәрбиелеу әдіс-тәсілдерінің тиімді
жүйесі
2 слайд
Кіріспе
•
Мектеп – баланы тұлға етіп қалыптастырудың
алғашқы баспалдағы. Білім беруді жаңарту
оқушы білімін ғана емес, оларды қолдану
дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін
дамытып, функционалдық сауаттылығын
қалыптастырады. Оқушылардың бойында
өзіндік білім алу, талдау, құрастыру, қоғамдық
өмірде өзін-өзі жан-жақты таныту үшін білімін
пайдалана білу дағдыларын қалыптастырады
және қоғамға пайда келтіреді
3 слайд
Елбасы Н. Назарбаев оқулық мәселесіне
ерекше тоқталған болатын
•
Оқулықтың мақсаты, міндеті,
мазмұны, құрылымы функционалдық
сауаттылықтың құзыреттілігіне сай
жазылуы тиіс.
4 слайд
Педагогикалық технологиялар – оқушылардың функционалдық сауаттылығын
дамытуға бағытталған оқыту мен тәрбиелеу әдіс-тәсілдерінің тиімді жүйесі
•
Оқушы өздігінен жұмыс істеуге мүмкіндік алады, соған
дағдыланады.
•
Оқушының жеке қабілеті анықталады. Сол қабілеті арқасында
шығармашылық жұмыс жасауға үйренеді.
•
Бір-бірінен қалыс қалмауға талпынады.
•
Тапсырманың күрделенуіне сәйкес оқушының ойлау, орындау
қабілеті артады.
•
Өзін-өзі тексеруге дағдыланады.
•
Оқушылар білім қабілетіне қарай бағаланады. Ең бастысы сөздік
қоры дамып, алған білім, білік , дағдыларын күнделікті өмірде
қолдана алатындай дәрежеде болуға мүмкіндік ала ды
5 слайд
Оқушы шығармашылығын қалыптастыру
•
1. «Ең ақылды оқушы» зияткерлік сайыс сабағы
•
2. «Дөңгелек үстел» Қазақ хандығының құрылуы
мен қазақ хандарының тарихта алатын орнын
мектеп оқушылары арасында насихаттау
•
3. «Рим сандары сөйлейді» тақырыбындағы
жарыс сабағы
•
4. «Алашым деп өткен арысым» тақырыбындағы
шығармашылық сайыс сабағы
•
5. «Жолдауға - қолдау» тақырыбындағы
жарыссөздер
•
6. «Шыңға шығу» тақырыбындағы жарыс сабағы
т.б .
6 слайд
Өмірлік тәжірибе
қ\с Көлемі Рим
саны
1 4 0 Х L
2 46 ХL VI
3 50 L С қ\с Жылдар
Рим
саны
1 21 ХХІ
2 91 ХСІ
3 2011 ММХІ
7 слайд
Есенбекова Арайлым
10 “а сынып оқушысы”
ЖАҢА ҚАЗАҚ
ЭКОНОМИКАЛЫҚ МЕКТЕБІ
СЕРТИФИКАТ
за выход в ФИНАЛ на
Республиканской
олимпиаде по
“Прикладной экономике”,
модель: CAPITALISM
8 слайд
Тұлғалар пікірі
•
Орыс педагогі К.Д.Ушинский айтқандай, қазіргі заман талабына сай,
әр мұғалім, өз білімін жетілдіріп, ескі бірсарынды сабақтардан гөрі,
жаңа талапқа сай инновациялық технологияларды өз сабақтарында
күнделікті пайдаланса, сабақ тартымды да, мәнді, қонымды, тиімді
болары сөзсіз. Бұл жөнінде Қазақстан Республикасы «Білім туралы»
Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі –
оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру,
халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп атап
көрсеткен. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев жолдауында айқандай:
«Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман
талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына
жеткізетін, терезесін тең ететін – білім». Сондықтан, қазіргі даму
кезеңі білім беру жүйесінің алдында оқыту үрдісінің
технологияландыру мәселесін қойып отыр. Оқытудың әртүрлі
технологиялары сарапталып, жаңашыл педагогтардың іс – тәжірибесі
зерттеліп, мектеп өміріне енуде.
9 слайд
Баяндамамның соңында тарих пәнінен оқушының функционалдық
сауаттылығын дамыту мәселесіне мынандай тұжырымдарманы ұсынуға
болады:
•
1.Оқушыларды бірінші сабақтан бастап сөйлесім әрекетінің
түрлерін (айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым, тілдесім)
меңгерте білу
2. Оқушылардың алған білімдерін өмірде, кез-келген жағдайда,
әлеуметтік ортада қолдана алуға үйрету;
3.Мемлекеттік тілде ауызша, жазбаша қарым-қатынас жасау;
4.Әлеуметтік талаптарына сай келу үшін оқушының ақпараттық
технологияларды қолдану және проблемалардың шешімін таба
алуға үйрету;
5. Оқушылардың өзгермелі өмірге бейімделуіне үйрету ;
6. Оқушылардың жеке бас қабілеттерін дамытуы;
7.Оқушылардың әлеуметтік-мәдени дағдыларын дамытуы ;
8. Қазақ халқының салт –дәстүрі, мәдениеті, тарихын түсіну
және құрметтеге баулу;
10 слайд
2012-2015 жылдар аралы лығындағы
ҰБТ көрсеткші1 2 3 4
0
5
10
15
20
25
12.57
15
17.6
20.6
Series1
Series2
2012 2013 2014 2015
11 слайд
“ Ең ақылды
оқушы”
зияткерлік
сайыс
сабағы
12 слайд
Қорытынды
•
Қазіргі таңда білім тұлға, қоғам және
мемлекет дамуының басты стратегиялық
ресурсы ретінде қарастырылады. Заманауи
жағдайлардағы оның мақсаты –
шығармашылыққа, өзгермелі заман
жағдайында өз тағдырын өзі шешуге
қабілетті әлеуметтік құзыретті тұлға
қалыптастыру.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз