Материалдар / Баяндама: "Тіл кемістігінің афазия түрі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баяндама: "Тіл кемістігінің афазия түрі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал дефектолог логопедтерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2019
833
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А Ф А З И Я Баяндама Логопед: Мейірманқұлова Ж.

1 слайд
А Ф А З И Я Баяндама Логопед: Мейірманқұлова Ж.

1 слайд

А Ф А З И Я Баяндама Логопед: Мейірманқұлова Ж.

АФАЗИЯ  Афазия ( грек . aphasia – қаз. сөйлеудің бұзылуы) – адамның сөйлеу қабілетінен жартылай не біржола айырылуы.

2 слайд
АФАЗИЯ  Афазия   ( грек . aphasia – қаз. сөйлеудің бұзылуы)  –  адамның   сөйлеу  қабілетінен жартылай не біржола айырылуы. Мұндай  кемістік  мидағы сөйлесу орталықтары мен  қан тамырларының  ісініп, бас сүйегінің зақымдалу салдарынан болады.  Ми   алашарының  белгілі орталығы зақымдалуына қарай афазияның мынадай  екі  түрі бар:  қимыл - қозғалыс афазия мен  сезімді k   афазия

2 слайд

АФАЗИЯ  Афазия   ( грек . aphasia – қаз. сөйлеудің бұзылуы)  –  адамның   сөйлеу  қабілетінен жартылай не біржола айырылуы. Мұндай  кемістік  мидағы сөйлесу орталықтары мен  қан тамырларының  ісініп, бас сүйегінің зақымдалу салдарынан болады.  Ми   алашарының  белгілі орталығы зақымдалуына қарай афазияның мынадай  екі  түрі бар:  қимыл - қозғалыс афазия мен  сезімді k   афазия

 Қимыл - қозғалыс афазия сөйлеудің мидағы орталығы мұны Брока орталығы дейді мен сөйлеудің сезімдік орталығының мұны

3 слайд
 Қимыл - қозғалыс  афазия сөйлеудің мидағы орталығы  мұны  Брока  орталығы дейді мен  сөйлеудің  сезімдік орталығының   мұны  Верника   орталығы дейді   зақымдалуына байланысты.  Бала   сөйлеуінің  дамуы соқырлығынан немесе нашар естуінен мардымсыз болып қалатын алалия деп аталатын кемістіктен А-ның айырмашылығы сол, бұл баланың дамып жетілген сөйлеу қабілетін жоғалтады.

3 слайд

 Қимыл - қозғалыс  афазия сөйлеудің мидағы орталығы  мұны  Брока  орталығы дейді мен  сөйлеудің  сезімдік орталығының   мұны  Верника   орталығы дейді   зақымдалуына байланысты.  Бала   сөйлеуінің  дамуы соқырлығынан немесе нашар естуінен мардымсыз болып қалатын алалия деп аталатын кемістіктен А-ның айырмашылығы сол, бұл баланың дамып жетілген сөйлеу қабілетін жоғалтады.

 Сезімдік афазия бойынша бала сөздердің мәні- мағынасын ұғына алмайды, сөздер мен әріптердің дыбысталу ерекшеліктерін ажырата

4 слайд
 Сезімдік афазия бойынша бала сөздердің мәні- мағынасын ұғына алмайды, сөздер мен әріптердің дыбысталу ерекшеліктерін ажырата алмай қиналады. Алайда бала бөгде дыбыстарды дұрыс қабылдау қабілетін жоғалтпайды. Сезімдік афазия баланың сөйлеу қабілетін қалпына келтіру бағытында оның есту, көру талдағыштарының қызметін жандандырып, дұрыс сөйлеу мен жазу-сызуға деген әрекетін дамыту арқылы сөздердің мағынасын дұрыс түсіне білуге жүйелі түрде машықтандырады.

4 слайд

 Сезімдік афазия бойынша бала сөздердің мәні- мағынасын ұғына алмайды, сөздер мен әріптердің дыбысталу ерекшеліктерін ажырата алмай қиналады. Алайда бала бөгде дыбыстарды дұрыс қабылдау қабілетін жоғалтпайды. Сезімдік афазия баланың сөйлеу қабілетін қалпына келтіру бағытында оның есту, көру талдағыштарының қызметін жандандырып, дұрыс сөйлеу мен жазу-сызуға деген әрекетін дамыту арқылы сөздердің мағынасын дұрыс түсіне білуге жүйелі түрде машықтандырады.

 сенсорлық А. – фонемалық естудің – сөздердің дыбыстық құрамын ажырата алмау – бұзылысы; ауызша сөйлеуді түсінудегі қиындық

5 слайд
 сенсорлық   А. – фонемалық естудің – сөздердің дыбыстық құрамын ажырата алмау – бұзылысы; ауызша сөйлеуді түсінудегі қиындық;  акустикомнестикалық  А. – есту – сөйлеудің естің бұзылысы;  негізінде көру есінің бұзылысы жататын оптикомнестикалық А.;  белгілі бір логикалық құрылымдарды, мыс., әкенің ағасы, ағаның әкесі, жаздың алдындағы көктем сияқты құрылымдарды түсінудің бұзылысы болып табылатын, сонымен қатар, санау мен кеңістіктік ойлаудың бұзылысымен бірге жүретін семантикалық А.;  афференттік маторлыА. – сөздерді айта алмау, бір дыбыстарды екіншісімен алмастырудан көрінетін сөйлеу бұзылысы;  эфференттік моторлық А. – сөйлеу актілерінің кинетикалық ұйымдасуының бұзылысы, сөйлеу таптаурындарының инерттілігі салдарынан бір сөзден немесе буыннан екіншісіне ауысудың қиындығы;  динамикалық А. – сөйлеуді жоспарлаудың бұзылысы түрінде көрінетін сөйлеудің бірізділігінің бұзылуы; ауызша және жазбаша белсенді сөйлеудің бұзылуы.

5 слайд

 сенсорлық   А. – фонемалық естудің – сөздердің дыбыстық құрамын ажырата алмау – бұзылысы; ауызша сөйлеуді түсінудегі қиындық;  акустикомнестикалық  А. – есту – сөйлеудің естің бұзылысы;  негізінде көру есінің бұзылысы жататын оптикомнестикалық А.;  белгілі бір логикалық құрылымдарды, мыс., әкенің ағасы, ағаның әкесі, жаздың алдындағы көктем сияқты құрылымдарды түсінудің бұзылысы болып табылатын, сонымен қатар, санау мен кеңістіктік ойлаудың бұзылысымен бірге жүретін семантикалық А.;  афференттік маторлыА. – сөздерді айта алмау, бір дыбыстарды екіншісімен алмастырудан көрінетін сөйлеу бұзылысы;  эфференттік моторлық А. – сөйлеу актілерінің кинетикалық ұйымдасуының бұзылысы, сөйлеу таптаурындарының инерттілігі салдарынан бір сөзден немесе буыннан екіншісіне ауысудың қиындығы;  динамикалық А. – сөйлеуді жоспарлаудың бұзылысы түрінде көрінетін сөйлеудің бірізділігінің бұзылуы; ауызша және жазбаша белсенді сөйлеудің бұзылуы.

ҚОРЫТЫНДЫ

6 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ

6 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ

7 слайд

7 слайд