"Бейнелеу өнері"презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ЖЕТІСУ ЗАҢ КОЛЛЕДЖІ
Есік қаласы
Пән:Бейнелеу өнері негіздері және оқыту әдістемесі
0101013-Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту
Біліктілігі: «Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі»
1 слайд
ЖЕТІСУ ЗАҢ КОЛЛЕДЖІ Есік қаласы Пән:Бейнелеу өнері негіздері және оқыту әдістемесі 0101013-Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту Біліктілігі: «Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі»
2 слайд
:
Сабақтың тақырыбы:
Балаларды өнермен таныстырудың формалары әдістері мен
тәсілдері
2 слайд
: Сабақтың тақырыбы: Балаларды өнермен таныстырудың формалары әдістері мен тәсілдері
3 слайд
Сабақтың мақсаты:
1. Студенттерді өнермен таныстырудың
формалары,әдістері мен тәсілдерін меңгеру
дағдыларын тереңдету.
2. Тақырыпқа ынта қоюға,оның
мақсатын,мазмұнын болашағын түсініп, өз
іс-әркетінде қолдана білу қабілеттерін
дамыту.
3. Студенттерді өнерге деген қызығушылыққа,
әрбір істі саналы түрде орындауға
тәрбиелеу.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: 1. Студенттерді өнермен таныстырудың формалары,әдістері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын тереңдету. 2. Тақырыпқа ынта қоюға,оның мақсатын,мазмұнын болашағын түсініп, өз іс-әркетінде қолдана білу қабілеттерін дамыту. 3. Студенттерді өнерге деген қызығушылыққа, әрбір істі саналы түрде орындауға тәрбиелеу.
4 слайд
Сабақтың жоспары:
1.Мектеп жасына дейінгі балаларды өнермен
таныстырудың формалары
2.Мектеп жасына дейінгі балаларды өнермен
таныстырудың әдістері мен тәсілдері
3.Мектеп жасына дейінгі бейнелеу өнері сабақтарында
жаңа технологияларды қолдану жолдары
4 слайд
Сабақтың жоспары: 1.Мектеп жасына дейінгі балаларды өнермен таныстырудың формалары 2.Мектеп жасына дейінгі балаларды өнермен таныстырудың әдістері мен тәсілдері 3.Мектеп жасына дейінгі бейнелеу өнері сабақтарында жаңа технологияларды қолдану жолдары
5 слайд
Бәрінен бұрын педагог балаларда өнер
шығармасына қызығушылыққа тәрбиелейді,
оларға көңіл аударуға түрткі болады.Бірте-
бірте балаларда эстетикалық қабылдау
қабілетін қалыптастырады.Суреттер мен
мүсіндерді көре отырып балалар ненің
бейнеленгенін білуге құмартады.Таныс заттар
мен құбылыстарды біледі.Бұрын білмейтін
нәрселермен танысады .
5 слайд
Бәрінен бұрын педагог балаларда өнер шығармасына қызығушылыққа тәрбиелейді, оларға көңіл аударуға түрткі болады.Бірте- бірте балаларда эстетикалық қабылдау қабілетін қалыптастырады.Суреттер мен мүсіндерді көре отырып балалар ненің бейнеленгенін білуге құмартады.Таныс заттар мен құбылыстарды біледі.Бұрын білмейтін нәрселермен танысады .
6 слайд
Эстетикалық қабылдау үшін бейнеленген
құбылыстарға мүдделі,толқынысты көзқарас
тән.Мұндай көзқарас сөйлеген сөзде,суретте болып
жатқан, мүсінде берілген құбылыстарға баға беруде
өз бейнесін табады.
Оқиғаларды адамдардың,хайуанаттардың
образдарыыын бейнелеудегі әсерлілікке,өнер
шығармаларындағы сипатты бөліктердің, бояу рең
жағының байлығына назар аударудағы бағыттылық
балалардың ой шығармаларға қарапайым баға бере
білуге қол жеткізуіне мүмкіндік береді.Балалар
көргендерінен сналы түрде қанағат алады,қуаныш
сезімдері дамиды.
6 слайд
Эстетикалық қабылдау үшін бейнеленген құбылыстарға мүдделі,толқынысты көзқарас тән.Мұндай көзқарас сөйлеген сөзде,суретте болып жатқан, мүсінде берілген құбылыстарға баға беруде өз бейнесін табады. Оқиғаларды адамдардың,хайуанаттардың образдарыыын бейнелеудегі әсерлілікке,өнер шығармаларындағы сипатты бөліктердің, бояу рең жағының байлығына назар аударудағы бағыттылық балалардың ой шығармаларға қарапайым баға бере білуге қол жеткізуіне мүмкіндік береді.Балалар көргендерінен сналы түрде қанағат алады,қуаныш сезімдері дамиды.
7 слайд
Балаларда эстетикалық қабылдауды дамыта
отырып,олардың назарын тек бейнеленген нәрсенің
мазмұнына ғана емес сонымен бірге образдың берілу
формасына,образды әсерлі ететін бейнелеу құралдарына
да ауларған орынды.
Өнер шығармалары арқылы балалар өмір
құбылысымен жай ғана танысып қоймайды:олар әсемдік,
жарасымдылық мақсатқа сәйкестілік,әсерлілік туралы
түсінік алады.Яғни, өмірді эстетикалық жағынан
меңгеруге үйренеді.Эстетикалық баға беру әдетте
адамгершілік ой-пікірді, жақсы-жаманды айыра білуді
қамтиды.
7 слайд
Балаларда эстетикалық қабылдауды дамыта отырып,олардың назарын тек бейнеленген нәрсенің мазмұнына ғана емес сонымен бірге образдың берілу формасына,образды әсерлі ететін бейнелеу құралдарына да ауларған орынды. Өнер шығармалары арқылы балалар өмір құбылысымен жай ғана танысып қоймайды:олар әсемдік, жарасымдылық мақсатқа сәйкестілік,әсерлілік туралы түсінік алады.Яғни, өмірді эстетикалық жағынан меңгеруге үйренеді.Эстетикалық баға беру әдетте адамгершілік ой-пікірді, жақсы-жаманды айыра білуді қамтиды.
8 слайд
3-4 жастағы балалармен айналыса отырып
ең алдымен олардың көңілін суретке адару
керек.Сәбиді суреттің мазмұны мен қызықтыруға
көмектесетін тәсілдердің бірі, оған өзін суреттегі
қатысушы баланың орнына қоюды ұсыну.Баланың
өзі қызықты оқиғаның кейіпкеріне айналады да, өзі
туралы ынтам ен айналыса бастайды.
Жас балалармен суреттерді көрген кезде
байқағыштығы мен тілін дамытатын ойын
тәсілдерін енгізуге болады.Тәрбиеші «Суреттегі
нәрселерді кім көбірек байқайды?» деген сұрақтарды
қою арқылы баланы жарысқа тартады.Сөйтіп оны
байқағыштыққа және өз пікірін айтуға
дағдыландырады.
8 слайд
3-4 жастағы балалармен айналыса отырып ең алдымен олардың көңілін суретке адару керек.Сәбиді суреттің мазмұны мен қызықтыруға көмектесетін тәсілдердің бірі, оған өзін суреттегі қатысушы баланың орнына қоюды ұсыну.Баланың өзі қызықты оқиғаның кейіпкеріне айналады да, өзі туралы ынтам ен айналыса бастайды. Жас балалармен суреттерді көрген кезде байқағыштығы мен тілін дамытатын ойын тәсілдерін енгізуге болады.Тәрбиеші «Суреттегі нәрселерді кім көбірек байқайды?» деген сұрақтарды қою арқылы баланы жарысқа тартады.Сөйтіп оны байқағыштыққа және өз пікірін айтуға дағдыландырады.
9 слайд
Өте сирек жағдайда сәбилер суреттерді үнсіз
көреді.Суреттің мазмұнын дұрыс түсінуге көмектесе
отырып тәрбиеші балалардың сөздерін қолдап
оларды заттардың аттарын және кейбір оларға тән
белгілерді дұрыс атауға үйретеді.Суреттерді
қайталап көруді қолдану өте маңызды:таныс
шығарма қызу пікір-таласқа шақырады.Онда бірінші
рет ескерілмей қалған жақтары ммен бөліктері
атап өтіледі.Балалармен әңгімелесу суреттет
бейнеленген оқиғаларды неғұрлым терең түсінуге
бағытталған:балалар тек не бейнеленгенін айтып
қана қоймай қалай бейнеленгенін де айтады.Бұған
тәрбиеші балаларды әңгіме үлғісінің көмегімен
үйретеді.
9 слайд
Өте сирек жағдайда сәбилер суреттерді үнсіз көреді.Суреттің мазмұнын дұрыс түсінуге көмектесе отырып тәрбиеші балалардың сөздерін қолдап оларды заттардың аттарын және кейбір оларға тән белгілерді дұрыс атауға үйретеді.Суреттерді қайталап көруді қолдану өте маңызды:таныс шығарма қызу пікір-таласқа шақырады.Онда бірінші рет ескерілмей қалған жақтары ммен бөліктері атап өтіледі.Балалармен әңгімелесу суреттет бейнеленген оқиғаларды неғұрлым терең түсінуге бағытталған:балалар тек не бейнеленгенін айтып қана қоймай қалай бейнеленгенін де айтады.Бұған тәрбиеші балаларды әңгіме үлғісінің көмегімен үйретеді.
10 слайд
Әңгімелесу тәрбиешінің өзінің сурет
туралы әңгімесінен басталады содан соң сұрақ
қою жолымен ол балаларды өз ойларын айтуға
белсене айтуға тартады.Әңгіме кезінде тәрбиеші
балалардың айтқандарын жинақтап ол туралы
түсінікті және қызықты түрде өз пікірін айтып
береді.Кітап-иллюстрациясы балаларға әңгіменің
мазмұнын терең ұғынуға мүмкіндік береді.Оның
үстіне тәрбиешінің суреттің мазмұнымен
тыңдалған тақырыптың арасын
байланыстыратын сұрақтары үлкен рөл
атқарады.Сурет көру кезінде тәрбиеші балаларға
онша күрделі емес қорытындылар жасауға
көмектеседі.Олардың назарларын басты
нәрселерге аударады.
10 слайд
Әңгімелесу тәрбиешінің өзінің сурет туралы әңгімесінен басталады содан соң сұрақ қою жолымен ол балаларды өз ойларын айтуға белсене айтуға тартады.Әңгіме кезінде тәрбиеші балалардың айтқандарын жинақтап ол туралы түсінікті және қызықты түрде өз пікірін айтып береді.Кітап-иллюстрациясы балаларға әңгіменің мазмұнын терең ұғынуға мүмкіндік береді.Оның үстіне тәрбиешінің суреттің мазмұнымен тыңдалған тақырыптың арасын байланыстыратын сұрақтары үлкен рөл атқарады.Сурет көру кезінде тәрбиеші балаларға онша күрделі емес қорытындылар жасауға көмектеседі.Олардың назарларын басты нәрселерге аударады.
11 слайд
Бейнелеу сабағында сурет салудың түрлері
1.Паралонмен,матамен сурет салу.
11 слайд
Бейнелеу сабағында сурет салудың түрлері 1.Паралонмен,матамен сурет салу.
12 слайд
2.Түтікшемен сурет салу
12 слайд
2.Түтікшемен сурет салу
13 слайд
3.Саусақты живописі
13 слайд
3.Саусақты живописі
14 слайд
4.Монотипия
14 слайд
4.Монотипия
15 слайд
5.Сиқырлы сурет
15 слайд
5.Сиқырлы сурет
16 слайд
Жаңа сабақты бекіту сұрақтары:
1.Мектеп жасына дейінгі балаларды өнермен
таныстырудың формаларын ата.
2.Мектеп жасына дейінгі балаларды өнер
шығармаларымен қалай таныстырады?
3.3-4 жастағы балаларды суретпен таныстырудың
әдіс-тәсілдері
4.Суретті қайталап көру әдісі.
5.Тәрбиешінің сурет арқылы әңгімелеп беру әдісі.
6.Кітап-иллюстрацияларын балаларға көрсетуге
болады?
7.Сурет салудың түрлері.
16 слайд
Жаңа сабақты бекіту сұрақтары: 1.Мектеп жасына дейінгі балаларды өнермен таныстырудың формаларын ата. 2.Мектеп жасына дейінгі балаларды өнер шығармаларымен қалай таныстырады? 3.3-4 жастағы балаларды суретпен таныстырудың әдіс-тәсілдері 4.Суретті қайталап көру әдісі. 5.Тәрбиешінің сурет арқылы әңгімелеп беру әдісі. 6.Кітап-иллюстрацияларын балаларға көрсетуге болады? 7.Сурет салудың түрлері.
17 слайд
Бағалау критерийі
«5»-Берілген барлық сұрақтарға дұрыс жауап алынды.Үй
тапсырмасы тексерілді.
«4»-Барлық сұрақтарға толық жауап берілді.Үй тапсырмасы
болмады.
«3»-Берілген сұрақтарға толық жауап болған жоқ және үй
жұмысы толық емес.
17 слайд
Бағалау критерийі «5»-Берілген барлық сұрақтарға дұрыс жауап алынды.Үй тапсырмасы тексерілді. «4»-Барлық сұрақтарға толық жауап берілді.Үй тапсырмасы болмады. «3»-Берілген сұрақтарға толық жауап болған жоқ және үй жұмысы толық емес.
18 слайд
Үйге тапсырма :
1. Бейнелеу іс-әрекеті мен конструикциялауды үйрету методикасы
Н.П.Сакулина,Т.С.Камарова
2.Мұқашев М.,Сейтомов А.,Н.Хамзин Бейнелеу өнерін оқыту
әдістемесі Астана 2008 жыл
3.Нүсіпбекова М.И. Бейнелеу өнерінің сиқырлы әлеміне саяхат
4.Б.Уалиев,Қ.Иманбекова Сурет. Фолиант баспасы 2010 жыл
5.Алғашқы қадам бағдарламасы Астана 2010 жыл
6.Зерек бала бағдарламасы Астана 2010 жыл
7.Біз мектепке барамыз бағдарламасы Астана 2010 жыл
8.Әрбір жас ерекшелік топтың бағдарламасын салыстырып,талдау
18 слайд
Үйге тапсырма : 1. Бейнелеу іс-әрекеті мен конструикциялауды үйрету методикасы Н.П.Сакулина,Т.С.Камарова 2.Мұқашев М.,Сейтомов А.,Н.Хамзин Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі Астана 2008 жыл 3.Нүсіпбекова М.И. Бейнелеу өнерінің сиқырлы әлеміне саяхат 4.Б.Уалиев,Қ.Иманбекова Сурет. Фолиант баспасы 2010 жыл 5.Алғашқы қадам бағдарламасы Астана 2010 жыл 6.Зерек бала бағдарламасы Астана 2010 жыл 7.Біз мектепке барамыз бағдарламасы Астана 2010 жыл 8.Әрбір жас ерекшелік топтың бағдарламасын салыстырып,талдау