Материалдар / Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалдан ұстаздар белсенді оқыудың әдіс-тәсілдерімен танысып, өзінің жұмыс барысында тиімді пайдалана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Тамыз 2021
321
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Белсенді оқу - шынайы өмірден алынған және ойдан шығарылған жағдайларды қолдана отырып оқушыларды ойланып, күрделі

1 слайд
Белсенді оқу - шынайы өмірден алынған және ойдан шығарылған жағдайларды қолдана отырып оқушыларды ойланып, күрделі мәселелерді шешуге жетелейді. Білім беру бағдарламасының барлық салаларын барлық сатыларда белсенді оқу тәсілдерімен толықтырып, кеңейтуге болады. Белсенді оқу білім, дағды және көзқарас деп аталатын оқудың негізгі үш саласын қамтып, оқудың бұл таксономиясын « оқу үдерісінің мақсаты » (Блум, 1956) деп санауға болады.Белсенді оқу дегеніміз не?

2 слайд

Оқытудың бірінші деңгейі – « біліммен таныстыру ». Оның белгілері – оған бұрыннан таныс пәнді, заттарды, құбылысты, белгілі а

3 слайд
Оқытудың  бірінші деңгейі  – « біліммен таныстыру ». Оның белгілері – оған бұрыннан таныс пәнді, заттарды, құбылысты, белгілі ақпаратты ажырата білу, тану. Оқытудың  екінші деңгейі  – « білім - көшірме ». Бұл деңгейдің белгілері – меңгерген оқу ақпаратын қайталап айтып беру, қайта өнімдеу, өндіру. Оқытудың  үшінші деңгейі  – « білім - игерім ». Оның маңызды белгілері – практикалық әрекеттілігінде алған, меңгерген білімдерін қолдана білу. Оқытудың  төртінші деңгейі  – « білім – трансформация ». Бұрынғы алынған білімдерін жаңа тапсырманы, міндетті, жаңа мәселені шешуге ауыстыра білуі, яғни қолдана білуі. Бұл шығармашылық деңгей.

Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдері .Жағымды психологиялық ахуал. Топтық тәсіл. Сабақтың ортасы Ой қозғау. Жигсо тәсілі. Шира

4 слайд
Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдері .Жағымды психологиялық ахуал. Топтық тәсіл. Сабақтың ортасы Ой қозғау. Жигсо тәсілі. Ширату жаттығулары . Топтық жұмыс Жеке деңгейлік жұмыс. Шығармашылық тапсырма. Кері есеп .Сабақтың басы

Саралау әдістері Мақсат бойынша саралау Тапсырма бойынша саралау Ресурстар бойынша саралау Жылдамдық арқылы саралау Оқушыларғ

5 слайд
Саралау әдістері Мақсат бойынша саралау Тапсырма бойынша саралау Ресурстар бойынша саралау Жылдамдық арқылы саралау Оқушыларға қолдау көрсету Нәтиже бойынша саралау түрі Сабақтың оқу мақсаттары саралау арқылы жинақталды Тапсырмалар деңгейіне қарап саралап таңдалып алынды Тапсырмалар оқулықтан, өмірден, дидактикалық материалдардан және ақпарат құралдарынан саралап алынды Тапсырмалар оқушылардың жылдамдығына қарай сараланды Оқушылардың қажеттілігіне қарай нұсқаулықтар берілді Сабақ мақсатына әр оқушы әр түрлі деңгейде жетеді

Сөздік бағалау тәсілі Қалыпт астыру шы бағалау Бағдаршам тәсілі Қол белгісі Сөздік үлгісі Карточкалар арқылы Өзін-өзі бағ

6 слайд
Сөздік бағалау тәсілі Қалыпт астыру шы бағалау Бағдаршам тәсілі Қол белгісі Сөздік үлгісі Карточкалар арқылы Өзін-өзі бағалау Екі жұлдыз , бір тілек Критериалды бағалау

Белсенді оқытудың әдістері оқу үдерісінің түрлі кезеңдерінде пайдаланылу ы мүмкін:І – кезең – білімді (мағлұматтарды) ал

7 слайд
Белсенді оқытудың әдістері оқу үдерісінің түрлі кезеңдерінде пайдаланылу ы мүмкін:І – кезең – білімді (мағлұматтарды) алғашқы рет игеру. Бұған мәселелі дәріс, эвристикалық сұхбаттасу, оқу пікірсайысы және т.т.б. қолдануға болады ІІ-кезең  – білімді бақылау (бекігендігін бақылау), бұл мақсатта ұжымдық ойлау әрекеттілігі, сынаптамалау (тестілеу) және т.т.б. әдістер пайдаланылады. ІІІ-кезең  – шығармашылық қабілеттіліктерін дамыту мен білім негізінде кәсіби игерімдері мен дағдыларын қалыптастыру.