Білім беру үдерісінде 4К модулін қолдану мүғалімдерге арналған коучинг
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Білім беру
үдерісінде 4К
модулін қолдану
1 слайд
Білім беру үдерісінде 4К модулін қолдану
2 слайд
4К МОДУЛІ ТУРАЛЫ НЕ
БІЛЕМІЗ?
2 слайд
4К МОДУЛІ ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕМІЗ?
3 слайд
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН
ОЙЛАУКОММУНИКАТИВТІК КОМАНДАЛЫҚ ЖҰМЫСКРЕТИВТ ИВТІЛІК
4 К
3 слайд
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУКОММУНИКАТИВТІК КОМАНДАЛЫҚ ЖҰМЫСКРЕТИВТ ИВТІЛІК 4 К
4 слайд
Креативтілік - ( Шығармашылық немесе
Креативность) – өзгермелі жағдайларда өзін сенімді
ұстап, дәстүрлі емес шешімдерді қабылдай алуға,
жағдаятты әр тұрғыдан бағалауға мүмкіндік береді.
Шығармашылығы дамыған адам жасап шығарушы
болып табылады. Ол басқа адамдардың бастамаларын
дамытып, жетілдіре алады. Қиындықтарды жеңу ол
үшін қызықты басқатырғышқа айналады.
4 слайд
Креативтілік - ( Шығармашылық немесе Креативность) – өзгермелі жағдайларда өзін сенімді ұстап, дәстүрлі емес шешімдерді қабылдай алуға, жағдаятты әр тұрғыдан бағалауға мүмкіндік береді. Шығармашылығы дамыған адам жасап шығарушы болып табылады. Ол басқа адамдардың бастамаларын дамытып, жетілдіре алады. Қиындықтарды жеңу ол үшін қызықты басқатырғышқа айналады.
5 слайд
Командалық жұмыс - ( Ынтымақтастық ) - кәсіби салаға
қарасты құзыреттілікпен тығыз байланысты. Жалпы
мақсатты және оған жету жолындағы рольдерді айқындай
отырып, оның нәтижесін бағалай алу қабілеті.
- 3 кезеңнен тұрады;
1.Мақсат қою оған қол жеткізу;
2.Бірлесіп жұмыс істеуге үйрету:
3.Жалпы жауапкеншіліктерін дамыту;
5 слайд
Командалық жұмыс - ( Ынтымақтастық ) - кәсіби салаға қарасты құзыреттілікпен тығыз байланысты. Жалпы мақсатты және оған жету жолындағы рольдерді айқындай отырып, оның нәтижесін бағалай алу қабілеті. - 3 кезеңнен тұрады; 1.Мақсат қою оған қол жеткізу; 2.Бірлесіп жұмыс істеуге үйрету: 3.Жалпы жауапкеншіліктерін дамыту;
6 слайд
Сын тұрғысынан ойлау
Тек қана оқу ү шін ғана емес, өмірде қажетті ойлау
дағдыларын қалыптастыру;
Сыни ойлау (Критическое мышление)— ақпараттар
ағынын бағдарлай алу мүмкіндігі, себеп-салдарлық
байланыстарды көре алуы, қажетсіз ақпараттарды
електен өткізіп қорытындылауы. Сәтсіздікке
жолыққан жағдайда шешім шығарып, өзінің
жетістіктері мен сәтсіздіктерінің себептерін түсінуі.
6 слайд
Сын тұрғысынан ойлау Тек қана оқу ү шін ғана емес, өмірде қажетті ойлау дағдыларын қалыптастыру; Сыни ойлау (Критическое мышление)— ақпараттар ағынын бағдарлай алу мүмкіндігі, себеп-салдарлық байланыстарды көре алуы, қажетсіз ақпараттарды електен өткізіп қорытындылауы. Сәтсіздікке жолыққан жағдайда шешім шығарып, өзінің жетістіктері мен сәтсіздіктерінің себептерін түсінуі.
7 слайд
Коммуникативтік (Қарым-қатынас) - Қазіргі кезде
әрбір адам қоңырау шалынатын немесе
хабарламалар тәулік бойы жеткізілетін қашықтықта
орналасқан. Келіссөздер жүргізу және байланыс
орнату, әңгімелесушіні тыңдау және өз көзқарасын
жеткізу қабілеті өмірлік дағдыға айналады.
7 слайд
Коммуникативтік (Қарым-қатынас) - Қазіргі кезде әрбір адам қоңырау шалынатын немесе хабарламалар тәулік бойы жеткізілетін қашықтықта орналасқан. Келіссөздер жүргізу және байланыс орнату, әңгімелесушіні тыңдау және өз көзқарасын жеткізу қабілеті өмірлік дағдыға айналады.
8 слайд
Ғылыми қоғамдастық қабылдаған 4К тұжырымдамасы, жан-жақты зерттеліп,
апробациядан өтті, нәтижесінде көптеген білім беру стандарттарында кеңінен
қолданыс таба бастады. 2010 жылы American Management Association өз
зерттеулерінде 4K ұғымының өзектілігін растады. Теорияға тоқталсақ, 2016
жылы бүкіләлемдік экономикалық форум президенті Давос Клаус Шваб төртінші
технологиялық революция басталды деп жариялаған болатын. Ол енді біз үшін
барлық қызметті роботтар атқарады деген сөз. 2015 жылы 4 және 10 орында
болған тұлғаның сыни ойлау мен шығармашылық дағдылары 2020 жылға қарай,
ең қажетті үштіктің санына енді. Бұл икемділіктерді Soft Skills (икемді дағдылар,
кәсіби құзыреттілік), ал оған қарсы Hard Skills — «қатаң» кәсіби дағдылар деп
атау шешілген. Біздің елімізде білім беру саласының мамандары Давосстың
алғашқы ондығын төрт негізгі дағды жүйесіне қысқартты, сосын оған «4К
жүйесі» деген атау берді.
8 слайд
Ғылыми қоғамдастық қабылдаған 4К тұжырымдамасы, жан-жақты зерттеліп, апробациядан өтті, нәтижесінде көптеген білім беру стандарттарында кеңінен қолданыс таба бастады. 2010 жылы American Management Association өз зерттеулерінде 4K ұғымының өзектілігін растады. Теорияға тоқталсақ, 2016 жылы бүкіләлемдік экономикалық форум президенті Давос Клаус Шваб төртінші технологиялық революция басталды деп жариялаған болатын. Ол енді біз үшін барлық қызметті роботтар атқарады деген сөз. 2015 жылы 4 және 10 орында болған тұлғаның сыни ойлау мен шығармашылық дағдылары 2020 жылға қарай, ең қажетті үштіктің санына енді. Бұл икемділіктерді Soft Skills (икемді дағдылар, кәсіби құзыреттілік), ал оған қарсы Hard Skills — «қатаң» кәсіби дағдылар деп атау шешілген. Біздің елімізде білім беру саласының мамандары Давосстың алғашқы ондығын төрт негізгі дағды жүйесіне қысқартты, сосын оған «4К жүйесі» деген атау берді.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
«Жалғанды тап»
1. Алма, өрік, итмұрын жоғары сатыдағы
өсімдіктер.
2. Балдырлар төменгі сатыдағы өсімдіктер.
3. Мүк төменгі сатыдағы өсімдік.
10 слайд
«Жалғанды тап» 1. Алма, өрік, итмұрын жоғары сатыдағы өсімдіктер. 2. Балдырлар төменгі сатыдағы өсімдіктер. 3. Мүк төменгі сатыдағы өсімдік.
11 слайд
Топтық жұмыс
Сіз сабақ берген бірінші күніңізде немесе бірнеше күннен соң, оқушы сізге: «Менің ойымша, сіз
мұғалім ретінде бізге ештеңе үйрете алмайсыз», - деді. Сіз не деп жауап бересіз?
1. «Сенің ісің мұғалімге үйрету емес, өзің оқуың керек».
2. «Әрине, мен сендейлерге ештеңе үйрете алмаймын».
3. «Саған басқа сыныпқа ауысып, басқа мұғаліммен оқуың керек шығар».
4. «Шындығына келгенде, сенің оқығың келмейді».
5. «Неге олай ойлайтыныңды білгім келеді».
6. «Бұл туралы нақтырақ сөйлессек қайтеді? Мүмкін мен бір нәрсені дұрыс істемегендіктен сенде
осындай ой туып отырған шығар?».
7.
11 слайд
Топтық жұмыс Сіз сабақ берген бірінші күніңізде немесе бірнеше күннен соң, оқушы сізге: «Менің ойымша, сіз мұғалім ретінде бізге ештеңе үйрете алмайсыз», - деді. Сіз не деп жауап бересіз? 1. «Сенің ісің мұғалімге үйрету емес, өзің оқуың керек». 2. «Әрине, мен сендейлерге ештеңе үйрете алмаймын». 3. «Саған басқа сыныпқа ауысып, басқа мұғаліммен оқуың керек шығар». 4. «Шындығына келгенде, сенің оқығың келмейді». 5. «Неге олай ойлайтыныңды білгім келеді». 6. «Бұл туралы нақтырақ сөйлессек қайтеді? Мүмкін мен бір нәрсені дұрыс істемегендіктен сенде осындай ой туып отырған шығар?». 7.
12 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
12 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС