Материалдар / Білім беру ұйыдарында педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау шеңберінде мектепішілік бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Білім беру ұйыдарында педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау шеңберінде мектепішілік бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагог қызметкерлермен оларға теңестірілген тұлғалардың кәсіби құзыреттілігін бағалау негізінде біліктілік сипаттамаларға сәйкестігін сондай-ақ кәсіби дамудың үздіксіздігін қамтамасыз ететін кәсіби жетістіктер мен кәсіби даму болашағын анықталады. Аттестаттау шеңберіндегі мұғалім қызметін бағалаудың негізгі мұғалімнің кәсіби даму үдерісіне тұрақты қатысуды көздейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2019
305
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Білім беру ұйыдарында педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау шеңберінде мектепішілік бағалау»Та

1 слайд
«Білім беру ұйыдарында педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау шеңберінде мектепішілік бағалау»Тақырыбы: Смакова Анар Шакеновна Қарағанды облысы Қарағанды қаласы «№18 ЖББОМ» КММ директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Елеусіз Мейрамкул Молдахметқызы Қызылорда облысы Қазалы ауданы Қазалы қаласы Ғ.Мұратбаев атындағы №17 мектептің директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары 2019 жыл

Мақсаты:  Педагог қызметкерлермен оларға теңестірілген тұлғалардың кәсіби құзыреттілігін бағалау негізінде біліктілік

2 слайд
Мақсаты:  Педагог қызметкерлермен оларға теңестірілген тұлғалардың кәсіби құзыреттілігін бағалау негізінде біліктілік сипаттамаларға сәйкестігін сондай-ақ кәсіби дамудың үздіксіздігін қамтамасыз ететін кәсіби жетістіктер мен кәсіби даму болашағын анықтау.  Аттестаттау шеңберіндегі мұғалім қызметін бағалаудың негізгі Міндеті- мұғалімнің кәсіби даму үдерісіне тұрақты қатысуы.

Аттестаттау шеңберінде мұғалімдер қызметін бағалаудың жалпы тәртібі мен рәсімдері Ұлттық біліктілікті тестілеу Қызметтің

3 слайд
Аттестаттау шеңберінде мұғалімдер қызметін бағалаудың жалпы тәртібі мен рәсімдері Ұлттық біліктілікті тестілеу Қызметтің қорытындыларын кешенді талдамалы қорытындылау

Мұғалім қызметін бағалау кезеңдері:  Әдістемелік тақырыпты таңдау және кәсіби даму мақсатын қою;  Бірінші жартыжылдықта

4 слайд
Мұғалім қызметін бағалау кезеңдері:  Әдістемелік тақырыпты таңдау және кәсіби даму мақсатын қою;  Бірінші жартыжылдықта сабақты бақылау;  Мұғалім тәжірибесіне жартыжылдық шолу; Екінші жартыжылдықта сабақты бақылау; Мұғалім тәжірибесіне жылдық шолу;

Мұғалімдерді бағалау рәсімдері Жиілігі ( белгілі бір уақыт өткен соң, мансаптың белгілі бір кезеңінде ) . Мұғалімдерді бағ

5 слайд
Мұғалімдерді бағалау рәсімдері Жиілігі ( белгілі бір уақыт өткен соң, мансаптың белгілі бір кезеңінде ) . Мұғалімдерді бағалау құралдары; Бағалау түрі (ішкі / мектептегі, сыртқы); Бағалау параметрі (міндетті және міндетті емес болуы мүмкін)

 Дайындық және жоспарлау  Сыныптағы атмосфера;  Міндеттер қою;  Кәсіби жауапкершілік.Бағалау аспектілері:

6 слайд
 Дайындық және жоспарлау  Сыныптағы атмосфера;  Міндеттер қою;  Кәсіби жауапкершілік.Бағалау аспектілері:

ІІ. Мектептегі мұғалім қызметін бағалауды жүзеге асыру 1. Оқу жылына арналған мұғалімнің әдістемелік тақырыбын анықтау және

7 слайд
ІІ. Мектептегі мұғалім қызметін бағалауды жүзеге асыру 1. Оқу жылына арналған мұғалімнің әдістемелік тақырыбын анықтау және кәсіби даму мақсатын белгілеу

Мұғалімнің күшті / әлсіз тұстарын диагностикалау; Өзін-өзі талдау мен өзін-өзі бағалау негізінде мақсатты тұжырымдау; Мақсатты

8 слайд
Мұғалімнің күшті / әлсіз тұстарын диагностикалау; Өзін-өзі талдау мен өзін-өзі бағалау негізінде мақсатты тұжырымдау; Мақсатты түсінуді талдау; Бірінші жартыжылдық аяқталғаннан кейін жартыжылдық тәжірибені шолу кезіндегі мақсаттарды түзету; Мақсатқа жету- оқу жылы аяғындағы жылдық тәжірибеге шолу.Мұғалімнің кәсіби даму мақсатын қою рәсімі

1 Өз қызметінде мұғалім ерекше артықшылықтарын немесе ішкі күшті мүмкіншіліктерін қолдана ма? 2 Егер мұғалім ерекше артықшылықт

9 слайд
1 Өз қызметінде мұғалім ерекше артықшылықтарын немесе ішкі күшті мүмкіншіліктерін қолдана ма? 2 Егер мұғалім ерекше артықшылықтарға ие болмаған жағдайда, оның күшті жақтарының қайсысы ерекше артықшылыққа айнала алады? 3 Әлсіз тұстарының қайсысы түзетуді қажет етеді? 4 Қандай қолайлы мүмкіндіктер мұғалімді шынайы табысқа жеткізеді? 5 Мұғалімнің табыстылығына қандай қауіп пен тәуекелдер әсер етеді және ол қандай стратегиялық әрекет жасау керек?Мұғалімнің кәсіби деңгейін диагностикалаудың тиімді әдісі- SWOT- талдау. SWOT- талдау мына сұрақтарға жауап алуға көмектеседі:

Кәсіби даму мақсатын қою  Сауатты қойылған мақсат мұғалімді нәтижеге жетуге уәждейді  Тиімді тәсіл SMART технологиясы.

10 слайд
Кәсіби даму мақсатын қою  Сауатты қойылған мақсат мұғалімді нәтижеге жетуге уәждейді  Тиімді тәсіл SMART технологиясы.

S • - нақты, анықталған M • - өлшенетін A • - қолжетімді R • - мәнмәтінге сәйкес T • - уақытпен шектелгенМақсатқа сәйкес келеті

11 слайд
S • - нақты, анықталған M • - өлшенетін A • - қолжетімді R • - мәнмәтінге сәйкес T • - уақытпен шектелгенМақсатқа сәйкес келетін SMART- критерийлері:

Мақсатты түзету Мақсатқа түзету енгізу ӘБ жетекшісімен және директор орынбасарымен бірге жүргізіледі. Мақсаттың экологиялығ

12 слайд
Мақсатты түзету Мақсатқа түзету енгізу ӘБ жетекшісімен және директор орынбасарымен бірге жүргізіледі. Мақсаттың экологиялығын зерттеу: Күтілген нәтиже сізге қалайша әсер етті? Сіз неден айырылдыңыз? Сіз қосымша не аласыз? Мақсатқа жету салдары тек Сізге ғана емес, оқушыларға, әріптестерге, мектепке әсер етеді? Мақсатқа жету үшін қажетті ресурстарды зерттеу: мақсатқа жету үшін ресурстар жеткілікті ме? Мақсатқа жету үшін Сізге қандай ресурстар қажет? Қосымша қандай дағдыларды, қабілеттерді дамыту керек? Мақсатқа жету жолында кездесуі мүмкін кедергілерді зерттеу: Қазіргі кезде мақсатқа жетуге не кедергі келтіреді? Мен мақсатқа неге әлі жеткен жоқпын? Шешімі қандай болуы мүмкін?Мақсаттың айқындалуы, мақсатқа жаңаша көзқарас.

Сабақты бақылау  «Сабақ- бұл педагогтың барлық оқушылардың оқу үдерісінде зерделенетін пән негіздерін меңгеру үшін,

13 слайд
Сабақты бақылау  «Сабақ- бұл педагогтың барлық оқушылардың оқу үдерісінде зерделенетін пән негіздерін меңгеру үшін, сондай-ақ танымдық қабілеттері мен рухани өкілеттегін дамытуға бағытталған, нақты белгіленген уақытты, тұрақты оқушылар тобының әрқайсысының ерекшеліктерін ескере отырып, қолайлы жағдай туғызатын оқытудың әдістері мен құралдарын қолданып, ұжымдық, танымдық және басқа да үдерістеріне басшылық ететін педагогикалық үрдістің түрі.  Сабақты ӘБ жетекшісі, әріптестері, мектеп әкімшілігі бақылай алады.

Сабақты бақылау үдерісі Дайындық кезеңі Мұғалімге кері байланыс беру кезеңіСабақты бақылау кезеңі

14 слайд
Сабақты бақылау үдерісі Дайындық кезеңі Мұғалімге кері байланыс беру кезеңіСабақты бақылау кезеңі

Жоспарлау Оқыту Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау Сабақты кешенді талдау Кері байланысМұғалімнің сабақ бойынша қызметінің

15 слайд
Жоспарлау Оқыту Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау Сабақты кешенді талдау Кері байланысМұғалімнің сабақ бойынша қызметінің түрлері

Рефлексия-(« reflexio » деген латын сөзінен шыққан- артқа қарау) – ойлану, өздік бақылау. Өзін-өзі талдауда «педагог-моде

16 слайд
Рефлексия-(« reflexio » деген латын сөзінен шыққан- артқа қарау) – ойлану, өздік бақылау. Өзін-өзі талдауда «педагог-модератор» сабақ жоспарын басқа тақырыптар және бөлімдермен өзара байланысын және ол тақырыптың оқу бағдарламасындағы орнын көрсете отырып талдау қажет. Қолданылатын оқыту мен оқу әдістерінің, ресурстардың, бағалау стратегияларының сабақ мақсатына, табыс критерийлеріне қаншалықты сәйкес бағалау арқылы, сабақтың тиімділігі мен оқушылар қажеттілігі туралы қорытынды жасай алады. «Педагог-зерттеуші» сабақ бойынша өзіндік талдауды тәжірибені зерттеу мәнмәтінінде ұсынады. Тәжірибені зерттеу іс-әрекеттегі зерттеу ретінде қарастырылады.

«Педагог-зерттеуші» деңгейіне үміткер мұғалім сабақ бойынша өзіндік талдауын авторлық бағдарлама мәнмәтінінде дайындалған са

17 слайд
«Педагог-зерттеуші» деңгейіне үміткер мұғалім сабақ бойынша өзіндік талдауын авторлық бағдарлама мәнмәтінінде дайындалған сабағының рефлексиясын ұсынады. Авторлық бағдарлама негізіндегі сабақ мұғалімнің жеке өзінің бекітілген авторлық бағдарламасы және соның мәнмәтінінде өз пәнін оқытуды жүзеге асыру болып табылады.

Мұғалім тәжірибесін дамыту спираль тәрізді болғандықтан, әр қайсысының өзіндік ерекшеліктері бар. «Педагог-модерато» деңгейін

18 слайд
Мұғалім тәжірибесін дамыту спираль тәрізді болғандықтан, әр қайсысының өзіндік ерекшеліктері бар. «Педагог-модерато» деңгейіне үміткер мұғалім өз сабағын оқушылардың қажеттілігін есепке ала отырып жоспарлайды «Педагог-сарапшы» өз сабағы оқушылардың қабілеттерін ескере отырып, сабақты зерттеу мәнмәтінінде жоспарлайды. «Педагог-зерттеуші» оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды ескере отырып, тәжірибені зерттеу мәнмәтініндегі сабағын жоспарлайды. «Педагог-шебер» деңгейіне үміткер мұғалім оқушылардың жобалық- зерттеушілік дағдыларын дамытуды ескере отырып, авторлық бағдарлама негізіндегі сабағын қарастырады.Қорытынды