Білім берудің мазмұнын жаңғырту жағдайында әлеуметтік педагогикалық қызметті жүргізу барысында қиын балалармен жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Әлеуметтік педагог Аты жөні, тегі: Эргашев Жеңісбек Абдрашұлы
Түған күні, айы, жылы: 09.05.1986 ж
Білімі: Жоғары
Бітірген оқу орны: М. Әуезов атындағы ОҚМУ
Мамандығы: Әлеуметтік педагог
Жалпы еңбек өтілі: 9 жыл
Лауазым бойынша еңбек өтілі: 8 жыл
Санаты: ІІ
Ұлты: қазақ
Жұмыс орны туралы мәлімет: ОҚО Қазығұрт ауданы “Комсомол”
жалпы орта мектебі
Проблемалық жұмысымның
тақырыбы: оқушылардың әлеуметтік жағынан
дамуына жағдай жасап, дұрыс бағытта
бағдар беру
Мекен жайы: Қазығұрт ауданы Қызылқия ауылы
Н.Токтамысов көш №10 үй
Электронды почта: jenis.001@mail.ru
Ұялы телефон: +77053698696Өзім туралы ақпарат
1 слайд
Әлеуметтік педагог Аты жөні, тегі: Эргашев Жеңісбек Абдрашұлы Түған күні, айы, жылы: 09.05.1986 ж Білімі: Жоғары Бітірген оқу орны: М. Әуезов атындағы ОҚМУ Мамандығы: Әлеуметтік педагог Жалпы еңбек өтілі: 9 жыл Лауазым бойынша еңбек өтілі: 8 жыл Санаты: ІІ Ұлты: қазақ Жұмыс орны туралы мәлімет: ОҚО Қазығұрт ауданы “Комсомол” жалпы орта мектебі Проблемалық жұмысымның тақырыбы: оқушылардың әлеуметтік жағынан дамуына жағдай жасап, дұрыс бағытта бағдар беру Мекен жайы: Қазығұрт ауданы Қызылқия ауылы Н.Токтамысов көш №10 үй Электронды почта: jenis.001@mail.ru Ұялы телефон: +77053698696Өзім туралы ақпарат
2 слайд
Мектептің әлеуметтік төлқұжаты тұралы ақпарат
Қызылқия ауылы бойынша отбасы саны – 681
Оның ішінде мектепте оқитын балалардың отбасы саны – 465
Мектептегі жалпы оқушылар саны – 964
МАД/тобы 1-4 5-9 10-11
90 354 383 137
•
Көп балалы отбасы саны - 33,
ондағы бала саны - 115
•
Тұрмыс жағдайы өте төмен отбасы
саны-12, ондағы бала саны-17
•
Аз қамтылған отбасы саны - 12,
ондағы бала саны - 17
•
Қамқорлыққа алған отбасы саны - 2,
ондағы бала саны – 3
•
Жартылай жетім балалар саны - 33
•
Мектепішілік есепте тұратын
бала саны – 3
•
АІІБ-де есепте тұратын оқушылар–жоқ
•
Әлеуметтік жетім балалар саны (әке-
шешесі ажырасқан) – 10
•
Мүгедектігі бар бала саны – 4
•
Үйден оқитын бала саны - 6
•
Тегін ыстық тамақпен қамтылған
оқушы саны – 38
•
Демеушілер (ата-аналар) есебінен
ыстық тамақпен қамтылған оқушы
саны - 311
2 слайд
Мектептің әлеуметтік төлқұжаты тұралы ақпарат Қызылқия ауылы бойынша отбасы саны – 681 Оның ішінде мектепте оқитын балалардың отбасы саны – 465 Мектептегі жалпы оқушылар саны – 964 МАД/тобы 1-4 5-9 10-11 90 354 383 137 • Көп балалы отбасы саны - 33, ондағы бала саны - 115 • Тұрмыс жағдайы өте төмен отбасы саны-12, ондағы бала саны-17 • Аз қамтылған отбасы саны - 12, ондағы бала саны - 17 • Қамқорлыққа алған отбасы саны - 2, ондағы бала саны – 3 • Жартылай жетім балалар саны - 33 • Мектепішілік есепте тұратын бала саны – 3 • АІІБ-де есепте тұратын оқушылар–жоқ • Әлеуметтік жетім балалар саны (әке- шешесі ажырасқан) – 10 • Мүгедектігі бар бала саны – 4 • Үйден оқитын бала саны - 6 • Тегін ыстық тамақпен қамтылған оқушы саны – 38 • Демеушілер (ата-аналар) есебінен ыстық тамақпен қамтылған оқушы саны - 311
3 слайд
Әдістемелік тақырыбым:
Білім берудің мазмұнын жаңғырту
жағдайында әлеуметтік
педагогикалық қызметті жүргізу
барысында қиын балалармен жұмыс.
3 слайд
Әдістемелік тақырыбым: Білім берудің мазмұнын жаңғырту жағдайында әлеуметтік педагогикалық қызметті жүргізу барысында қиын балалармен жұмыс.
4 слайд
О қушылардың өмір, тәртіп
ережелерін дұрыс түсінуіне
жағымсыз жағдайлардан алшақ
болуына тәрбиелеу
4 слайд
О қушылардың өмір, тәртіп ережелерін дұрыс түсінуіне жағымсыз жағдайлардан алшақ болуына тәрбиелеу
5 слайд
Ұрпақ тәрбиесі қай заманның, қай қоғамның
болсын көкейкесті мәселелері болып келгендігі дәлелдеуді
қажет етпейді. Тәрбие ана сүтінен басталып, біреудің
біреуге ықпалы арқылы өмір бойы қалыптасатын күрделі
құбылыс. Бала тәрбиесі – салғырттыққа, себеп - сылтау
іздеуге төзбейді. Оны жүргізу үшін педагогикалық
ұжымның кәсіптік білгірлігі, ата - аналардың саналық
көзқарасы және осы принциптерге негізделген мектеп
және отбасы арасындағы тығыз байланысқан одақ,
нәтижелі жұмыс қажет.
Соңғы кезде жасөспірімдер, жеткіншектер
арасында мектеп қабырғасында жүріп - ақ кейбір келеңсіз
оқиғаларға оқушыларымыздың көп ұрынуы, «қиын» бала
есебін толықтыруы, сөз жоқ, мұғалімдер мен мектеп
ұжымын ойландыра келе.
5 слайд
Ұрпақ тәрбиесі қай заманның, қай қоғамның болсын көкейкесті мәселелері болып келгендігі дәлелдеуді қажет етпейді. Тәрбие ана сүтінен басталып, біреудің біреуге ықпалы арқылы өмір бойы қалыптасатын күрделі құбылыс. Бала тәрбиесі – салғырттыққа, себеп - сылтау іздеуге төзбейді. Оны жүргізу үшін педагогикалық ұжымның кәсіптік білгірлігі, ата - аналардың саналық көзқарасы және осы принциптерге негізделген мектеп және отбасы арасындағы тығыз байланысқан одақ, нәтижелі жұмыс қажет. Соңғы кезде жасөспірімдер, жеткіншектер арасында мектеп қабырғасында жүріп - ақ кейбір келеңсіз оқиғаларға оқушыларымыздың көп ұрынуы, «қиын» бала есебін толықтыруы, сөз жоқ, мұғалімдер мен мектеп ұжымын ойландыра келе.
6 слайд
•
Қиын балалар дегеніміз
кімдер?
•
Қиын жасөспірімдердің пайда
болу себептері неде ?
•
Қиын жасөспірімдермен
қандай жұмыстар жасау керек?
6 слайд
• Қиын балалар дегеніміз кімдер? • Қиын жасөспірімдердің пайда болу себептері неде ? • Қиын жасөспірімдермен қандай жұмыстар жасау керек?
7 слайд
Қиын балалар дегеніміз кімдер?
Қиын бала деген кім? - олар мектеп тарапынан ерекше, қосымша
бақылауды талап ететін, тәрбиелеуге қарсылық білдіретін балалар.
Сонымен қоса, білім деңгейі төмен, тәртібі нашар,
сабақтан көп қалатын, мұғалімдердің талабын
орындамайтын, адамгершілік деңгейі төмен,
топтастарымен үнемі тіл табыса аламайтын,
ол кейде психикалық дамуы, ойлау қабілеті
кейін қалған, ашуланшақ балаларды
қиын балалар және қиын жасөспірімдер
қатарына жатқызуға болады.
7 слайд
Қиын балалар дегеніміз кімдер? Қиын бала деген кім? - олар мектеп тарапынан ерекше, қосымша бақылауды талап ететін, тәрбиелеуге қарсылық білдіретін балалар. Сонымен қоса, білім деңгейі төмен, тәртібі нашар, сабақтан көп қалатын, мұғалімдердің талабын орындамайтын, адамгершілік деңгейі төмен, топтастарымен үнемі тіл табыса аламайтын, ол кейде психикалық дамуы, ойлау қабілеті кейін қалған, ашуланшақ балаларды қиын балалар және қиын жасөспірімдер қатарына жатқызуға болады.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
«Қиын оқушы» ұғымын тудырушы факторлар
1. бұған
қоғамдық
жағдай мен
өмірдегі
тұрмыс
жағдайы
себепші
болады; 2.балалард
ың мінез -
құлқындағ
ы
жағымсыз
ерекшелікт
ері мен
психикасы
ның
өзгеше
қалыптасу
ынан
немесе
қалыпты
нормадан
ауытқуы; 3.Педагог
икалық
тәрбиесіні
ң дұрыс
болмауы. 4.Әлеуметтік
жағдай:
-бақылаусыздық;
- назардан тыс
қалуы;
- бос уақытының
болмауы;
- отбасының
толық болмауы. 5.Психология-қ
жағдай:
- балалардың жас
кезінде
педагогикалық
тәрбиемен жете
қамтылмауы;
- оларды қайта
тәрбиелеудегі
асығыстық;
- балаға балдырған
кезінде қатал
болып, ал
жеткіншек кезінде
айтқанын
орындата алмау; 6. Ата-анамен бала
арасындағы
байланыс:
келіспеушілігі,
кикілжің
- өз
жауапкершілігін
терең сезінбеуі,
- бала қабілетімен
санаспау,
- баласына сенім
білдірмеу,
- мінез - құлық
ерекшелігін
ескермеу,
- ұлттық
тәрбиенің
болмауы
9 слайд
«Қиын оқушы» ұғымын тудырушы факторлар 1. бұған қоғамдық жағдай мен өмірдегі тұрмыс жағдайы себепші болады; 2.балалард ың мінез - құлқындағ ы жағымсыз ерекшелікт ері мен психикасы ның өзгеше қалыптасу ынан немесе қалыпты нормадан ауытқуы; 3.Педагог икалық тәрбиесіні ң дұрыс болмауы. 4.Әлеуметтік жағдай: -бақылаусыздық; - назардан тыс қалуы; - бос уақытының болмауы; - отбасының толық болмауы. 5.Психология-қ жағдай: - балалардың жас кезінде педагогикалық тәрбиемен жете қамтылмауы; - оларды қайта тәрбиелеудегі асығыстық; - балаға балдырған кезінде қатал болып, ал жеткіншек кезінде айтқанын орындата алмау; 6. Ата-анамен бала арасындағы байланыс: келіспеушілігі, кикілжің - өз жауапкершілігін терең сезінбеуі, - бала қабілетімен санаспау, - баласына сенім білдірмеу, - мінез - құлық ерекшелігін ескермеу, - ұлттық тәрбиенің болмауы
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Қиын оқушымен жұмыс жасауда, ең алдымен баланың отбасын зерттеу
керек деп кеңес берер едім.
Баланың отбасына
психологпен барып зерттеу
жүргізу. Ата-анасымен сұхбат
жүргізу
Туыстарымен
қарым-қатынасын
анықтау
Ата-аналардың пікірін, ұсыныстарын
тыңдау арқылы жұмыстар жүргізу Сынып жетекші, психологтармен бірлесіп
ата-анаға кеңестер беру
11 слайд
Қиын оқушымен жұмыс жасауда, ең алдымен баланың отбасын зерттеу керек деп кеңес берер едім. Баланың отбасына психологпен барып зерттеу жүргізу. Ата-анасымен сұхбат жүргізу Туыстарымен қарым-қатынасын анықтау Ата-аналардың пікірін, ұсыныстарын тыңдау арқылы жұмыстар жүргізу Сынып жетекші, психологтармен бірлесіп ата-анаға кеңестер беру
12 слайд
Қиын жасөспірімдермен әлеуметтік
педагогикалық жұмысты жаңғырту мәселесі.
•
жұмыстың міндеттері:
•
- қиын жасөспірімдердің пайда болу себептері;
- қиын жасөспірімдердің ерекшеліктері;
- қиын жасөспірімдерге әлеуметтік педагогикалық көмек көрсету;
- қиын жасөспірімді тәрбиелеудегі әлеуметтік педагогикалық тұрғыда отбасы және
мектептің өзара байланысын арттыру;
- қиын жасөспірімді әлеуметтік ортаның теріс ықпалынан әлеуметтік педагогикалық
қорғау;
- құқық бұзушы балаларға профилактикалық және диогностикалық көмек;
- қиын жасөспірімді қоғамға қайта қосудағы әлеуметтік жұмысты іс-жүзіне асыру.
12 слайд
Қиын жасөспірімдермен әлеуметтік педагогикалық жұмысты жаңғырту мәселесі. • жұмыстың міндеттері: • - қиын жасөспірімдердің пайда болу себептері; - қиын жасөспірімдердің ерекшеліктері; - қиын жасөспірімдерге әлеуметтік педагогикалық көмек көрсету; - қиын жасөспірімді тәрбиелеудегі әлеуметтік педагогикалық тұрғыда отбасы және мектептің өзара байланысын арттыру; - қиын жасөспірімді әлеуметтік ортаның теріс ықпалынан әлеуметтік педагогикалық қорғау; - құқық бұзушы балаларға профилактикалық және диогностикалық көмек; - қиын жасөспірімді қоғамға қайта қосудағы әлеуметтік жұмысты іс-жүзіне асыру.
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Қиындық туғызатын оқушылармен
жүргізетін әңгіме - интервью.
Оқушымен әңгімелесу
сұрақтары:
1. Орта мектепті бітіргеннен
кейін кім болғың келеді?
2. Қай пәнді жақсы көресің?
3. Қандай әдеби кітаптар
оқисың? Сенің достарың қандай,
олар туралы сен не ойлайсың ?
5 . Өзіңнің мектептегі жүріс -
тұрысыңа, оқуына ризасың ба ?
6 . Сенің үйдегі, мектептегі
ұнататын жұмысың?
7. Өмірдегі ең қажетті, қызықты
не деп есептейсің? Сынып жетекшісімен әңгіме:
1. Бұл оқушыны тәрбиелеудегі
қиындықтар неден тұрады?
2. Осы оқушының қиын екендігіне қандай
дәлелдер бар?
3. Оқушыны түзетуге қандай шаралар
қолданылады? Оның нәтижесі бар ма?
4. Оқу үлгерімі қандай?
5. Оқушының үйдегі тәртібі қандай?
6. Оқушының мектептегі тәртібі?
Мұғалімдермен әңгіме:
1. Сіздің сабағыңыздағы оқушының
үлгерімі және жүріс- тұрысы қандай?
2. Оқудағы, жұмыстағы оқушының
қабілеті қандай?
3. Оқушының тәртіпсіздігін көрсетін жағдай,
оған сіздің берген ақыл-кеңесіңіз?Оқушымен әңгімелесу
сұрақтары:
1. Орта мектепті бітіргеннен кейін
кім болғың келеді?
2. Қай пәнді жақсы көресің?
3. Қандай әдеби кітаптар
оқисың? Сенің достарың қандай,
олар туралы сен не ойлайсың ?
5 . Өзіңнің мектептегі жүріс -
тұрысыңа, оқуына ризасың ба ?
6 . Сенің үйдегі, мектептегі
ұнататын жұмысың?
7. Өмірдегі ең қажетті, қызықты не
деп есептейсің? Сынып жетекшісімен әңгіме:
1. Бұл оқушыны тәрбиелеудегі
қиындықтар неден тұрады?
2. Осы оқушының қиын екендігіне
қандай дәлелдер бар?
3. Оқушыны түзетуге қандай шаралар
қолданылады? Оның нәтижесі бар ма?
4. Оқу үлгерімі қандай?
5. Оқушының үйдегі тәртібі қандай?
6. Оқушының мектептегі тәртібі?
Мұғалімдермен әңгіме:
1. Сіздің сабағыңыздағы оқушының
үлгерімі және жүріс- тұрысы қандай?
2. Оқудағы, жұмыстағы оқушының
қабілеті қандай?
3. Оқушының тәртіпсіздігін көрсетін
жағдай, оған сіздің берген ақыл-
кеңесіңіз?Оқушымен әңгімелесу
сұрақтары:
1 . Орта мектепті бітіргеннен
кейін кім болғың келеді?
2. Қай пәнді жақсы көресің?
3. Қандай әдеби кітаптар
оқисың?
4. Сенің достарың қандай,
олар туралы сен не
ойлайсың ?
5 . Өзіңнің мектептегі жүріс -
тұрысыңа, оқуына ризасың
ба ?
6 . Сенің үйдегі, мектептегі
ұнататын жұмысың?
7. Өмірдегі ең қажетті,
қызықты не деп есептейсің? Сынып жетекшісімен әңгіме:
1. Бұл оқушыны тәрбиелеудегі
қиындықтар неден тұрады?
2. Осы оқушының қиын
екендігіне қандай дәлелдер бар?
3. Оқушыны түзетуге қандай
шаралар қолданылады? Оның
нәтижесі бар ма?
4. Оқу үлгерімі қандай?
5. Оқушының үйдегі тәртібі
қандай?
6. Оқушының мектептегі тәртібі?
Мұғалімдермен әңгіме:
1. Сіздің сабағыңыздағы
оқушының үлгерімі және жүріс-
тұрысы қандай?
2. Оқудағы, жұмыстағы
оқушының қабілеті қандай?
3. Оқушының тәртіпсіздігін
көрсетін жағдай, оған сіздің берген
ақыл-кеңесіңіз?
15 слайд
Қиындық туғызатын оқушылармен жүргізетін әңгіме - интервью. Оқушымен әңгімелесу сұрақтары: 1. Орта мектепті бітіргеннен кейін кім болғың келеді? 2. Қай пәнді жақсы көресің? 3. Қандай әдеби кітаптар оқисың? Сенің достарың қандай, олар туралы сен не ойлайсың ? 5 . Өзіңнің мектептегі жүріс - тұрысыңа, оқуына ризасың ба ? 6 . Сенің үйдегі, мектептегі ұнататын жұмысың? 7. Өмірдегі ең қажетті, қызықты не деп есептейсің? Сынып жетекшісімен әңгіме: 1. Бұл оқушыны тәрбиелеудегі қиындықтар неден тұрады? 2. Осы оқушының қиын екендігіне қандай дәлелдер бар? 3. Оқушыны түзетуге қандай шаралар қолданылады? Оның нәтижесі бар ма? 4. Оқу үлгерімі қандай? 5. Оқушының үйдегі тәртібі қандай? 6. Оқушының мектептегі тәртібі? Мұғалімдермен әңгіме: 1. Сіздің сабағыңыздағы оқушының үлгерімі және жүріс- тұрысы қандай? 2. Оқудағы, жұмыстағы оқушының қабілеті қандай? 3. Оқушының тәртіпсіздігін көрсетін жағдай, оған сіздің берген ақыл-кеңесіңіз?Оқушымен әңгімелесу сұрақтары: 1. Орта мектепті бітіргеннен кейін кім болғың келеді? 2. Қай пәнді жақсы көресің? 3. Қандай әдеби кітаптар оқисың? Сенің достарың қандай, олар туралы сен не ойлайсың ? 5 . Өзіңнің мектептегі жүріс - тұрысыңа, оқуына ризасың ба ? 6 . Сенің үйдегі, мектептегі ұнататын жұмысың? 7. Өмірдегі ең қажетті, қызықты не деп есептейсің? Сынып жетекшісімен әңгіме: 1. Бұл оқушыны тәрбиелеудегі қиындықтар неден тұрады? 2. Осы оқушының қиын екендігіне қандай дәлелдер бар? 3. Оқушыны түзетуге қандай шаралар қолданылады? Оның нәтижесі бар ма? 4. Оқу үлгерімі қандай? 5. Оқушының үйдегі тәртібі қандай? 6. Оқушының мектептегі тәртібі? Мұғалімдермен әңгіме: 1. Сіздің сабағыңыздағы оқушының үлгерімі және жүріс- тұрысы қандай? 2. Оқудағы, жұмыстағы оқушының қабілеті қандай? 3. Оқушының тәртіпсіздігін көрсетін жағдай, оған сіздің берген ақыл- кеңесіңіз?Оқушымен әңгімелесу сұрақтары: 1 . Орта мектепті бітіргеннен кейін кім болғың келеді? 2. Қай пәнді жақсы көресің? 3. Қандай әдеби кітаптар оқисың? 4. Сенің достарың қандай, олар туралы сен не ойлайсың ? 5 . Өзіңнің мектептегі жүріс - тұрысыңа, оқуына ризасың ба ? 6 . Сенің үйдегі, мектептегі ұнататын жұмысың? 7. Өмірдегі ең қажетті, қызықты не деп есептейсің? Сынып жетекшісімен әңгіме: 1. Бұл оқушыны тәрбиелеудегі қиындықтар неден тұрады? 2. Осы оқушының қиын екендігіне қандай дәлелдер бар? 3. Оқушыны түзетуге қандай шаралар қолданылады? Оның нәтижесі бар ма? 4. Оқу үлгерімі қандай? 5. Оқушының үйдегі тәртібі қандай? 6. Оқушының мектептегі тәртібі? Мұғалімдермен әңгіме: 1. Сіздің сабағыңыздағы оқушының үлгерімі және жүріс- тұрысы қандай? 2. Оқудағы, жұмыстағы оқушының қабілеті қандай? 3. Оқушының тәртіпсіздігін көрсетін жағдай, оған сіздің берген ақыл-кеңесіңіз?
16 слайд
Ойынның шарты:
Қатысушылар арасынан 6 адам шығып, 3-3-тен екі топқа бөлініп тұрайық.
Бірінші топтағы қатысушылар «Оқушы мені жақсы көрмейді, себебі...» деп
әңгіме бастайды.
Екінші топтағы қатысушылар тыңдап болып, « Бәрібір де сен жақсысың,
өйткені...» деп жалғастырады.
Талдау:
* Сіз серіктесіңіздің әңгімесіне түгелдей лайықты жауап бере алдыңыз ба?
* Жауап беру қиын болған жоқ па?
* Қиындық не нәрсеге байланысты болды деп ойлайсың?
* Қолдау тапқан кезіңізде қандай сезімде болдыңыз? «Бәрібір де сен жақсысың,
өйткені...» жаттығу
16 слайд
Ойынның шарты: Қатысушылар арасынан 6 адам шығып, 3-3-тен екі топқа бөлініп тұрайық. Бірінші топтағы қатысушылар «Оқушы мені жақсы көрмейді, себебі...» деп әңгіме бастайды. Екінші топтағы қатысушылар тыңдап болып, « Бәрібір де сен жақсысың, өйткені...» деп жалғастырады. Талдау: * Сіз серіктесіңіздің әңгімесіне түгелдей лайықты жауап бере алдыңыз ба? * Жауап беру қиын болған жоқ па? * Қиындық не нәрсеге байланысты болды деп ойлайсың? * Қолдау тапқан кезіңізде қандай сезімде болдыңыз? «Бәрібір де сен жақсысың, өйткені...» жаттығу
17 слайд
«ЭМОЦИЯ» жаттығуы
Мақсаты: Мұғалім бойында әртістік, эмоционалдылық, иілгіштік, оқушылармен қарым
қатынаста образдық пен тірлік техникаларын дамыту.
ТАПСЫРМАЛАР
1. Үзіліс кезінде шулап жатқан балалар қоңыраудың, соғылғанын, сіздің сыныпқа
кіргеніңізді байқамады. Бір оқушының лақтырған бас киімі сіздің бетіңізге тиіп кетті. Сіз
не істейсіз?
2. Сіз сабақ өткізудесіз. Мектепке сирек келетін ата - ананың бірі есік қақпастан кіріп
келіп, әй - шай жоқ, партада отырған қызының жанына жүгіріп барып, айналып - толғанып
ертіп әкете жөнелді. Сіздің әрекетіңіз?
3. «Тез келсін!» деп сізді директор шақыртыпты. Кабинетіне кіріп келсеңіз ашуланып
тұрған директор сіздің еш қатысыңыз жоқ оқиға жөнінде ұрса жөнелді. Сіз ештеңе
түсінбей, аңырап қалдыңыз. Не істейсіз?
4. Сыныбыңда бір оқушының темекі тартып жүргенін байқадыңыз. Баланың өзіне
ескерткеніңізде мойындамады. Сіздің әрекетіңіз қандай?
5. Сыныбыңызда ұлдар өте тентек. Сыныбыңыз үшін үнемі ескерту аласыз. Шаштары
өскен, үнемі ескертесіз. Бірақ орындалмайды. Ата - анаға барсаңыз «жалғыз сол ма?» деген
сияқты дәлел айтады. Сіздің әрекетіңіз?
17 слайд
«ЭМОЦИЯ» жаттығуы Мақсаты: Мұғалім бойында әртістік, эмоционалдылық, иілгіштік, оқушылармен қарым қатынаста образдық пен тірлік техникаларын дамыту. ТАПСЫРМАЛАР 1. Үзіліс кезінде шулап жатқан балалар қоңыраудың, соғылғанын, сіздің сыныпқа кіргеніңізді байқамады. Бір оқушының лақтырған бас киімі сіздің бетіңізге тиіп кетті. Сіз не істейсіз? 2. Сіз сабақ өткізудесіз. Мектепке сирек келетін ата - ананың бірі есік қақпастан кіріп келіп, әй - шай жоқ, партада отырған қызының жанына жүгіріп барып, айналып - толғанып ертіп әкете жөнелді. Сіздің әрекетіңіз? 3. «Тез келсін!» деп сізді директор шақыртыпты. Кабинетіне кіріп келсеңіз ашуланып тұрған директор сіздің еш қатысыңыз жоқ оқиға жөнінде ұрса жөнелді. Сіз ештеңе түсінбей, аңырап қалдыңыз. Не істейсіз? 4. Сыныбыңда бір оқушының темекі тартып жүргенін байқадыңыз. Баланың өзіне ескерткеніңізде мойындамады. Сіздің әрекетіңіз қандай? 5. Сыныбыңызда ұлдар өте тентек. Сыныбыңыз үшін үнемі ескерту аласыз. Шаштары өскен, үнемі ескертесіз. Бірақ орындалмайды. Ата - анаға барсаңыз «жалғыз сол ма?» деген сияқты дәлел айтады. Сіздің әрекетіңіз?
18 слайд
АУТОТРЕНИНГ
Көз алдыңызға жаңа көрген табиғат көріністерін елестетіңіз.
- Терең дем алып, әуеннің ырғағына зейін аударып, менің сөздеріме құлақ салыңыз.
- Ал, бастаймыз. (музыка қосылады)
- Соқпақ жолмен жүріп келесіз …
- Жол ұзақ, шаршадыңыз, шөлдедіңіз …
- Кенет алдыңыздан ғажайып бақ көрінді …
- Алма бағы …
- Қып-қызыл алмалар қол созым жерде …
- Сіз үзіп алып жей бастадыңыз …
- Дәмі керемет …
- Жеген сайын жегіңіз келеді …
- Қалтаңыздан дорба алып алмаларды жинай бастадыңыз …
- Күн кешкірді … Қайту керек … Бақтан шығып жолға түстіңіз …Иығыңызда дорба.
- Жүгіңіз ауыр. Жол бітер емес. «Тастап кетсем бе екен?» деген ой келді …
- Сіз дорбаны емес, жалқау ойыңызды тастап кетіңіз …
- Міне, қалашыққа да жеттіңіз … Алдыңыздан қуана секіріп балалар шықты …
- Оларға өзіңіз терген алмалардан үлестіре бастадыңыз …
- Алма тергеніңіз мұншама абырой болар ма?
Сізге балалар да, олардың ата-аналары да дән риза …
- Балалардың бақытты күлкісі сіздің де көңіліңізді көкке көтерді!
18 слайд
АУТОТРЕНИНГ Көз алдыңызға жаңа көрген табиғат көріністерін елестетіңіз. - Терең дем алып, әуеннің ырғағына зейін аударып, менің сөздеріме құлақ салыңыз. - Ал, бастаймыз. (музыка қосылады) - Соқпақ жолмен жүріп келесіз … - Жол ұзақ, шаршадыңыз, шөлдедіңіз … - Кенет алдыңыздан ғажайып бақ көрінді … - Алма бағы … - Қып-қызыл алмалар қол созым жерде … - Сіз үзіп алып жей бастадыңыз … - Дәмі керемет … - Жеген сайын жегіңіз келеді … - Қалтаңыздан дорба алып алмаларды жинай бастадыңыз … - Күн кешкірді … Қайту керек … Бақтан шығып жолға түстіңіз …Иығыңызда дорба. - Жүгіңіз ауыр. Жол бітер емес. «Тастап кетсем бе екен?» деген ой келді … - Сіз дорбаны емес, жалқау ойыңызды тастап кетіңіз … - Міне, қалашыққа да жеттіңіз … Алдыңыздан қуана секіріп балалар шықты … - Оларға өзіңіз терген алмалардан үлестіре бастадыңыз … - Алма тергеніңіз мұншама абырой болар ма? Сізге балалар да, олардың ата-аналары да дән риза … - Балалардың бақытты күлкісі сіздің де көңіліңізді көкке көтерді!
19 слайд
«МЕНІҢ ЕҢ ҚИЫН ОҚУШЫМ» ЖАТТЫҒУ
МАҚСАТЫ: мұғалім бойында балаға деген жағымды эмоциялы қатынасын
дамыту, қиын балалармен қарым - қатынас жасау жолдарын бөлісу
ШАРТЫ : Сынып жетекші өз сыныбындағы бір қиын оқушы жайлы, оның түр
әлпеті, өзін сабақта қалай ұстайтындығы, оның үлгерімі туралы айтып береді
немесе соған байланысты болған ситуацияны баяндап беруі тиіс.
Талдау
Жаттығуды орындау қиын болды ма?
Қиын оқушының эмоциясын салу барсында қандай ойда болдың?
Не қиындық келтірді?
Сонымен тренинг сабағымызды қорытындылай келе, тәрбиесі «қиын»
жасөспірімдерді тәрбиелеу проблемасын ата - аналар, психологтар, педагогтар
болып бірігіп қолға алуымыз қажет. Өйткені, тәрбие саласында жүрген
кемшіліктерді уақыт өткен соң қайыра қалпына келтіру қиын.
Жас шыбықтың шорт сынбай, қайырылса да қайта орнына келгенінің жақсы
болатыны секілді, қиюы келіспесе де қиын баланы тәрбиелеу қажырлы, қайратты
еңбекті талап етеді.
19 слайд
«МЕНІҢ ЕҢ ҚИЫН ОҚУШЫМ» ЖАТТЫҒУ МАҚСАТЫ: мұғалім бойында балаға деген жағымды эмоциялы қатынасын дамыту, қиын балалармен қарым - қатынас жасау жолдарын бөлісу ШАРТЫ : Сынып жетекші өз сыныбындағы бір қиын оқушы жайлы, оның түр әлпеті, өзін сабақта қалай ұстайтындығы, оның үлгерімі туралы айтып береді немесе соған байланысты болған ситуацияны баяндап беруі тиіс. Талдау Жаттығуды орындау қиын болды ма? Қиын оқушының эмоциясын салу барсында қандай ойда болдың? Не қиындық келтірді? Сонымен тренинг сабағымызды қорытындылай келе, тәрбиесі «қиын» жасөспірімдерді тәрбиелеу проблемасын ата - аналар, психологтар, педагогтар болып бірігіп қолға алуымыз қажет. Өйткені, тәрбие саласында жүрген кемшіліктерді уақыт өткен соң қайыра қалпына келтіру қиын. Жас шыбықтың шорт сынбай, қайырылса да қайта орнына келгенінің жақсы болатыны секілді, қиюы келіспесе де қиын баланы тәрбиелеу қажырлы, қайратты еңбекті талап етеді.
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд
22 слайд
22 слайд
23 слайд
Ата-аналармен жұмыс.
«Сіз қандай ата-анасыз ?» тақырыбында сауалнама
жүргіздік. Ол 10 сұрақтан тұрды. Жауабы жиналған
ұпай бойынша анықталды:
сирек-1 ұпай, иә-2 ұпай, жоқ-0 ұпай.
6 ұпайдан аз алғандар
Осы кездегі тәрбие туралы көп ойланбайсыз.
Сізге берер кеңесіміз-ештен кеш жақсы деп
балаңызды тәрбиелей бастаңыз.
7-ден 14 ұпайға дейін алғандар.
Тәрбиелегенде көп қате жібермейсіз,бірақ балаңызға
көбірек көңіл бөліңіз.
15 ұпайдан көп алғандар.
Сіз ата-ана міндетін толық атқарады екенсіз
23 слайд
Ата-аналармен жұмыс. «Сіз қандай ата-анасыз ?» тақырыбында сауалнама жүргіздік. Ол 10 сұрақтан тұрды. Жауабы жиналған ұпай бойынша анықталды: сирек-1 ұпай, иә-2 ұпай, жоқ-0 ұпай. 6 ұпайдан аз алғандар Осы кездегі тәрбие туралы көп ойланбайсыз. Сізге берер кеңесіміз-ештен кеш жақсы деп балаңызды тәрбиелей бастаңыз. 7-ден 14 ұпайға дейін алғандар. Тәрбиелегенде көп қате жібермейсіз,бірақ балаңызға көбірек көңіл бөліңіз. 15 ұпайдан көп алғандар. Сіз ата-ана міндетін толық атқарады екенсіз
24 слайд
Баланың қылығына қоршаған
ортаның әсері бар ма?0
1
2
3
4
5
6
7
8
иә жоқ
иә
жоқ
24 слайд
Баланың қылығына қоршаған ортаның әсері бар ма?0 1 2 3 4 5 6 7 8 иә жоқ иә жоқ
25 слайд
Бала тәрбиелеудегі ең маңызды
мәселе. 0
0,5
1
1,5
2
2,5
3
3,5
4
адам гершілігі психологиясы
адам гершілігі
тәртібі
білім і
психологиясы
25 слайд
Бала тәрбиелеудегі ең маңызды мәселе. 0 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 адам гершілігі психологиясы адам гершілігі тәртібі білім і психологиясы
26 слайд
Бала тәрбиелеудегі қиындық туғызатын
жағдай0
0,5
1
1,5
2
2,5
3
3,5
4
аз уақыт ақша
жетіспейді
үй жағдайы тәртіп педагогика
аз уақыт
ақша жетіспейді
үй жағдайы
тәртіп
педагогика
26 слайд
Бала тәрбиелеудегі қиындық туғызатын жағдай0 0,5 1 1,5 2 2,5 3 3,5 4 аз уақыт ақша жетіспейді үй жағдайы тәртіп педагогика аз уақыт ақша жетіспейді үй жағдайы тәртіп педагогика
27 слайд
1. – Сенен ешқандай жақсылық шықпайды, нөлсің,-деп
бала үмітіне балта шаппайсыздар.
Керісінше:
Сенің де қолың өмірде бір нәрсеге жететініне сенгім
келеді. Оқу озаты немесе оқу екпіндісі боласың,-деп
балаға үлкен үміт артасыз.
2. – Неге сен басқа балалар сияқты емессің?
Керісінше:
Сенің де басқалардан өзгеше болуыңа құқығың бар,
сенің қолыңнан келеді,-деп сенім артасыз.
3. –Неменеге ұсқынсыз болып кеткенсің, үстің кір, шашың
дудыраған,-деп сынамайсыздар.
Керісінше:
Баланы өзін жақсы сезінуіне көмектесесіз:
Үстіңді ретке келтір, шашыңды тара, киіміңді ауыстыр Ат а - а н а л а р ғ а ке ңе с
27 слайд
1. – Сенен ешқандай жақсылық шықпайды, нөлсің,-деп бала үмітіне балта шаппайсыздар. Керісінше: Сенің де қолың өмірде бір нәрсеге жететініне сенгім келеді. Оқу озаты немесе оқу екпіндісі боласың,-деп балаға үлкен үміт артасыз. 2. – Неге сен басқа балалар сияқты емессің? Керісінше: Сенің де басқалардан өзгеше болуыңа құқығың бар, сенің қолыңнан келеді,-деп сенім артасыз. 3. –Неменеге ұсқынсыз болып кеткенсің, үстің кір, шашың дудыраған,-деп сынамайсыздар. Керісінше: Баланы өзін жақсы сезінуіне көмектесесіз: Үстіңді ретке келтір, шашыңды тара, киіміңді ауыстыр Ат а - а н а л а р ғ а ке ңе с
28 слайд
4. – Тағы да осылай жасасаң таяқ жейсің,-деп балаға
күш көрсетіп қор...
28 слайд
4. – Тағы да осылай жасасаң таяқ жейсің,-деп балаға күш көрсетіп қор...