Материалдар / Білім көшбасшысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Білім көшбасшысы

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшілерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
644
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

1. Ең ежелгі адам атауы А. Тік жүретін адам В. Неандерталь С. Епті адам Д. Синантроп

4 слайд
1. Ең ежелгі адам атауы А. Тік жүретін адам В. Неандерталь С. Епті адам Д. Синантроп

4 слайд

1. Ең ежелгі адам атауы А. Тік жүретін адам В. Неандерталь С. Епті адам Д. Синантроп

2. Дұрыс айтудың ережесін табыңыз. А. Антоним В. Орфоэпия С. Орфография Д. Синантроп

5 слайд
2. Дұрыс айтудың ережесін табыңыз. А. Антоним В. Орфоэпия С. Орфография Д. Синантроп

5 слайд

2. Дұрыс айтудың ережесін табыңыз. А. Антоним В. Орфоэпия С. Орфография Д. Синантроп

3. Бір зат молекулаларының басқа бір зат молекулаларының аралығына ену құбылысы. А. Инверия В. Диффузия С. Жылу қозғалысы Д. Ж

6 слайд
3. Бір зат молекулаларының басқа бір зат молекулаларының аралығына ену құбылысы. А. Инверия В. Диффузия С. Жылу қозғалысы Д. Жанасу

6 слайд

3. Бір зат молекулаларының басқа бір зат молекулаларының аралығына ену құбылысы. А. Инверия В. Диффузия С. Жылу қозғалысы Д. Жанасу

4. Кактус тікенектері – түрі өзгерген ... А. жапырақ В. өркен С. тамыр Д. гүл

7 слайд
4. Кактус тікенектері – түрі өзгерген ... А. жапырақ В. өркен С. тамыр Д. гүл

7 слайд

4. Кактус тікенектері – түрі өзгерген ... А. жапырақ В. өркен С. тамыр Д. гүл

5. А. 1 В. 1/2 С. -1 Д. 0? 180 sin 0 

8 слайд
5. А. 1 В. 1/2 С. -1 Д. 0? 180 sin 0 

8 слайд

5. А. 1 В. 1/2 С. -1 Д. 0? 180 sin 0 

6. Үшбұрыштың ауданының формуласы В. S= ah a

9 слайд
6. Үшбұрыштың ауданының формуласы В. S= ah a

9 слайд

6. Үшбұрыштың ауданының формуласы В. S= ah a

7. «Шешендік тәлім» еңбегінің авторын көрсетіңіз. А. Циц В. Протагор С. Квинтилиан Д. Платон

10 слайд
7. «Шешендік тәлім» еңбегінің авторын көрсетіңіз. А. Циц В. Протагор С. Квинтилиан Д. Платон

10 слайд

7. «Шешендік тәлім» еңбегінің авторын көрсетіңіз. А. Циц В. Протагор С. Квинтилиан Д. Платон

8. Қазақстанның таулы аймақтарында кездесетін аюлар тұқымдасының түрі. А. ақ аю В. гималай аюы С. қоңыр аю Д. ақ кеуделі аю

11 слайд
8. Қазақстанның таулы аймақтарында кездесетін аюлар тұқымдасының түрі. А. ақ аю В. гималай аюы С. қоңыр аю Д. ақ кеуделі аю

11 слайд

8. Қазақстанның таулы аймақтарында кездесетін аюлар тұқымдасының түрі. А. ақ аю В. гималай аюы С. қоңыр аю Д. ақ кеуделі аю

9. Бірдей пішіндегі мыстан, ағаштан және шыныдан жасалған стакандарға толтыра ыстық су құйылды. Қай стакан тез қызады? А. ағ

12 слайд
9. Бірдей пішіндегі мыстан, ағаштан және шыныдан жасалған стакандарға толтыра ыстық су құйылды. Қай стакан тез қызады? А. ағаш В. мыс С. шыны Д. үшеуінде бірдей

12 слайд

9. Бірдей пішіндегі мыстан, ағаштан және шыныдан жасалған стакандарға толтыра ыстық су құйылды. Қай стакан тез қызады? А. ағаш В. мыс С. шыны Д. үшеуінде бірдей

10. Укажите номера слов, которые пишутся через дефис: А. (общественно)политический В. (пол)арбуза С. (древне)русский Д.

13 слайд
10. Укажите номера слов, которые пишутся через дефис: А. (общественно)политический В. (пол)арбуза С. (древне)русский Д. (полу) ночник

13 слайд

10. Укажите номера слов, которые пишутся через дефис: А. (общественно)политический В. (пол)арбуза С. (древне)русский Д. (полу) ночник

11. Есептік сан есімді табыңыз. А. он В. төртінші С. алтау Д. үш-үштен

14 слайд
11. Есептік сан есімді табыңыз. А. он В. төртінші С. алтау Д. үш-үштен

14 слайд

11. Есептік сан есімді табыңыз. А. он В. төртінші С. алтау Д. үш-үштен

12. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туының авторы А. Мұзаппар Әлімбаев В. Шотаман Уәлиханов С. Шәкен Ниязбеков Д. Жандар

15 слайд
12. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туының авторы А. Мұзаппар Әлімбаев В. Шотаман Уәлиханов С. Шәкен Ниязбеков Д. Жандарбек Мәлібекұлы

15 слайд

12. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туының авторы А. Мұзаппар Әлімбаев В. Шотаман Уәлиханов С. Шәкен Ниязбеков Д. Жандарбек Мәлібекұлы

13. sin2 α = ?. А. 2 cos α sin α В. 2 cos α /sin α C. cos α 2sin α Д. cos α sin α

16 слайд
13. sin2 α = ?. А. 2 cos α sin α В. 2 cos α /sin α C. cos α 2sin α Д. cos α sin α

16 слайд

13. sin2 α = ?. А. 2 cos α sin α В. 2 cos α /sin α C. cos α 2sin α Д. cos α sin α

14. Ағзадағы ең ірі сүйек А. ортан жілік В. табан сүйек С. жауырын Д. шынтақ сүйек

17 слайд
14. Ағзадағы ең ірі сүйек А. ортан жілік В. табан сүйек С. жауырын Д. шынтақ сүйек

17 слайд

14. Ағзадағы ең ірі сүйек А. ортан жілік В. табан сүйек С. жауырын Д. шынтақ сүйек

15. Электр қуатының өлшем бірлігі А. 1 Ом В. 1 А С. 1 Дж Д. 1 Вт

18 слайд
15. Электр қуатының өлшем бірлігі А. 1 Ом В. 1 А С. 1 Дж Д. 1 Вт

18 слайд

15. Электр қуатының өлшем бірлігі А. 1 Ом В. 1 А С. 1 Дж Д. 1 Вт

16. Укажите номер слова, которое является проверочным для слова ЦВЕТЫ: А. цвет В. цветной С. цветет Д. цветок

19 слайд
16. Укажите номер слова, которое является проверочным для слова ЦВЕТЫ: А. цвет В. цветной С. цветет Д. цветок

19 слайд

16. Укажите номер слова, которое является проверочным для слова ЦВЕТЫ: А. цвет В. цветной С. цветет Д. цветок

17. Адам денесінің қалыпты температурасы А. В. С. Д. С 0 2 , 32 С 0 38 С 0 6 , 36 С 0 5, 38

20 слайд
17. Адам денесінің қалыпты температурасы А. В. С. Д. С 0 2 , 32 С 0 38 С 0 6 , 36 С 0 5, 38

20 слайд

17. Адам денесінің қалыпты температурасы А. В. С. Д. С 0 2 , 32 С 0 38 С 0 6 , 36 С 0 5, 38

18 . Тік төртбұрышты параллепипедтің диагоналы неге тең? А. В. С. Д. 2 2 2 2 c b a d    c b a d    2 2 2 2 c

21 слайд
18 . Тік төртбұрышты параллепипедтің диагоналы неге тең? А. В. С. Д. 2 2 2 2 c b a d    c b a d    2 2 2 2 c b a d    2 2 2 2 c b a d  

21 слайд

18 . Тік төртбұрышты параллепипедтің диагоналы неге тең? А. В. С. Д. 2 2 2 2 c b a d    c b a d    2 2 2 2 c b a d    2 2 2 2 c b a d  

1 9. Определите, в каком слове звуков больше, чем букв А. совет В. сын С. луна Д. семья

22 слайд
1 9. Определите, в каком слове звуков больше, чем букв А. совет В. сын С. луна Д. семья

22 слайд

1 9. Определите, в каком слове звуков больше, чем букв А. совет В. сын С. луна Д. семья

20 . 14-15 жастағы оқушының тәулігіне ұйықтауы қажет: А. 7 сағат В. 8 сағат С. 9 сағат Д. 10 сағат

23 слайд
20 . 14-15 жастағы оқушының тәулігіне ұйықтауы қажет: А. 7 сағат В. 8 сағат С. 9 сағат Д. 10 сағат

23 слайд

20 . 14-15 жастағы оқушының тәулігіне ұйықтауы қажет: А. 7 сағат В. 8 сағат С. 9 сағат Д. 10 сағат

Алфавитті ( 42 әріпті ) пайдалану арқылы терминологиялық сөзбен бос ұяшықтарды толтырыңыз.

24 слайд
Алфавитті ( 42 әріпті ) пайдалану арқылы терминологиялық сөзбен бос ұяшықтарды толтырыңыз.

24 слайд

Алфавитті ( 42 әріпті ) пайдалану арқылы терминологиялық сөзбен бос ұяшықтарды толтырыңыз.

8 16 1738 2625 6 1 10 8 23 1738 18 21 3

25 слайд
8 16 1738 2625 6 1 10 8 23 1738 18 21 3

25 слайд

8 16 1738 2625 6 1 10 8 23 1738 18 21 3

Е Л МІ УТ Ғ А Ж Е Р МІ Н Ө З

26 слайд
Е Л МІ УТ Ғ А Ж Е Р МІ Н Ө З

26 слайд

Е Л МІ УТ Ғ А Ж Е Р МІ Н Ө З

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд

1010 2020 3030 40401010 2020 3030 4040 1010 2020 3030 4040 1010 2020 3030 4040

29 слайд
1010 2020 3030 40401010 2020 3030 4040 1010 2020 3030 4040 1010 2020 3030 4040

29 слайд

1010 2020 3030 40401010 2020 3030 4040 1010 2020 3030 4040 1010 2020 3030 4040

30 слайд

30 слайд

31 слайд

31 слайд

32 слайд

32 слайд

33 слайд

33 слайд

34 слайд

34 слайд

35 слайд

35 слайд

36 слайд

36 слайд

37 слайд

37 слайд

38 слайд

38 слайд

39 слайд

39 слайд

40 слайд

40 слайд

41 слайд

41 слайд

42 слайд

42 слайд

43 слайд

43 слайд

44 слайд

44 слайд

45 слайд

45 слайд

46 слайд

46 слайд

47 слайд

47 слайд

48 слайд

48 слайд

49 слайд

49 слайд

50 слайд

50 слайд

51 слайд

51 слайд

52 слайд

52 слайд

53 слайд

53 слайд

54 слайд

54 слайд

55 слайд

55 слайд

56 слайд

56 слайд

57 слайд

57 слайд

58 слайд

58 слайд

59 слайд

59 слайд

60 слайд

60 слайд

61 слайд

61 слайд

62 слайд

62 слайд

63 слайд

63 слайд

64 слайд

64 слайд

65 слайд

65 слайд

Ол Қарағанды облысы Ақтоғай ауданының Бөріктас елді мекенінде 1891 жылы дүниеге келген. 1920 жылы Халық Комиссарлары кеңесі

66 слайд
Ол Қарағанды облысы Ақтоғай ауданының Бөріктас елді мекенінде 1891 жылы дүниеге келген. 1920 жылы Халық Комиссарлары кеңесінің төрағасы В.И.Лениннің қабылдауында болып, кеңейтілген мәжілісте – Қырғыз (Қазақ) өлкесіндегі жағдай, әсіресе, шекара мәселесі туралы мазмұнды баяндама жасаған. Өз баяндамасында патшалық билік кезінде жергілікті халық – қазақтардың ең шұрайлы деген жерлерінен айрылғанын, әсіресе Столыпин реформасы кезінде орасан зор зорлық-зомбылықты бастан кешкенін нақты деректермен мәлімдеп береді. Каспий теңізінің жағалауларындағы жетпіс шақырымдай жердің патшалық Ресейдің Астрахань губерниясының қарамағына өтіп кеткенін баяндайды. Ақыры, қарсылық білдіргендерге басу айтып, дауысқа салғанда аталған территория Қазақстан автономиясына беріледі. В.Ленин сияқты билік иесін асқан білімдарлығымен қарсыластарын сендіре алар дәлелді тұжырымымен, ой-сананың айрықша асқақтығымен тәнті еткен болса керек.

66 слайд

Ол Қарағанды облысы Ақтоғай ауданының Бөріктас елді мекенінде 1891 жылы дүниеге келген. 1920 жылы Халық Комиссарлары кеңесінің төрағасы В.И.Лениннің қабылдауында болып, кеңейтілген мәжілісте – Қырғыз (Қазақ) өлкесіндегі жағдай, әсіресе, шекара мәселесі туралы мазмұнды баяндама жасаған. Өз баяндамасында патшалық билік кезінде жергілікті халық – қазақтардың ең шұрайлы деген жерлерінен айрылғанын, әсіресе Столыпин реформасы кезінде орасан зор зорлық-зомбылықты бастан кешкенін нақты деректермен мәлімдеп береді. Каспий теңізінің жағалауларындағы жетпіс шақырымдай жердің патшалық Ресейдің Астрахань губерниясының қарамағына өтіп кеткенін баяндайды. Ақыры, қарсылық білдіргендерге басу айтып, дауысқа салғанда аталған территория Қазақстан автономиясына беріледі. В.Ленин сияқты билік иесін асқан білімдарлығымен қарсыластарын сендіре алар дәлелді тұжырымымен, ой-сананың айрықша асқақтығымен тәнті еткен болса керек.

67 слайд

67 слайд

«… Бұл — өзіне тән тектілігімен, бұлалығымен, алғырлығымен, жасқануды білмейтін тәкаппарлығымен, батылдығымен, айлал

68 слайд
«… Бұл — өзіне тән тектілігімен, бұлалығымен, алғырлығымен, жасқануды білмейтін тәкаппарлығымен, батылдығымен, айлалығымен дараланатын Барыс болмақ. Ол ешкімге бірінші болып шабуыл жасамайды әрі тікелей соқтығыстардан бойын тартатын болады. Бірақ егер өзінің еркіндігі мен тұрағына, ұрпағына қатер төнген жағдайда, ол бұларды басын тігіп, бойындағы барын салып қорғайтын болады. Ол сыптай да серпінді болуға және семіздік пен жалқаулыққа бой алдырмауға тиіс: әйтпеген күнде ол қатаң табиғи ортада өмір сүре алмайды. Ол жаңа асулар мен шыңдарды бағындыруда, мақсатына жетелейтін елеусіз, бірақ сенімді соқпақтарды іздестіруде табанды да бірбеткей болуға тиіс. Қауіп-қатерден қаймықпауға, тоқшылықтан босаңсымауға тиіс. Ол өз ұрпағын баулыған кезде: оны баса-көктей келген қонақтардан қорғай отырып, аузындағы дәмдісін соның аузына тосуға, оның саулығына, өресі мен пайымына нәр беруге тиіс, сөйтіп кез келген ортадағы қатаң бәсекелестік жағдайында ерте сақайып, өз бетінше дербес өмір сүруге жетелеп, көрегендік танытады. Дамудың алдыңғы қатарлы үздік деңгейіне үстелген батыстың талғампаздығы да, шығыстың кемеңгерлігі мен төзімділігі де тән болуға тиіс»

68 слайд

«… Бұл — өзіне тән тектілігімен, бұлалығымен, алғырлығымен, жасқануды білмейтін тәкаппарлығымен, батылдығымен, айлалығымен дараланатын Барыс болмақ. Ол ешкімге бірінші болып шабуыл жасамайды әрі тікелей соқтығыстардан бойын тартатын болады. Бірақ егер өзінің еркіндігі мен тұрағына, ұрпағына қатер төнген жағдайда, ол бұларды басын тігіп, бойындағы барын салып қорғайтын болады. Ол сыптай да серпінді болуға және семіздік пен жалқаулыққа бой алдырмауға тиіс: әйтпеген күнде ол қатаң табиғи ортада өмір сүре алмайды. Ол жаңа асулар мен шыңдарды бағындыруда, мақсатына жетелейтін елеусіз, бірақ сенімді соқпақтарды іздестіруде табанды да бірбеткей болуға тиіс. Қауіп-қатерден қаймықпауға, тоқшылықтан босаңсымауға тиіс. Ол өз ұрпағын баулыған кезде: оны баса-көктей келген қонақтардан қорғай отырып, аузындағы дәмдісін соның аузына тосуға, оның саулығына, өресі мен пайымына нәр беруге тиіс, сөйтіп кез келген ортадағы қатаң бәсекелестік жағдайында ерте сақайып, өз бетінше дербес өмір сүруге жетелеп, көрегендік танытады. Дамудың алдыңғы қатарлы үздік деңгейіне үстелген батыстың талғампаздығы да, шығыстың кемеңгерлігі мен төзімділігі де тән болуға тиіс»

69 слайд

69 слайд

70 слайд

70 слайд

71 слайд

71 слайд

Ол республиканың саяси, экономикалық, мәдени дамуына басшылық жасаған жылдары қазақ мемлекетінің аумақ тұтастығының

72 слайд
Ол республиканың саяси, экономикалық, мәдени дамуына басшылық жасаған жылдары қазақ мемлекетінің аумақ тұтастығының сақталуына көп еңбек сіңірді. Маңғыстауды Түрікменстанға қосу жөніндегі ұсыныстарға тойтарыс берді. Тың өлкесіне біріктірілген солтүстік облыстарды Ресейге, Оңтүстік Қазақстанның мақта егетін аудандарын Өзбекстанға беруге қарсы шықты. Қазақстан жерінде ядролық жарылыстар жасауға қарсылық білдірді. Шығармашылық одақтар өкілдеріне үй-пәтер бергендігі үшін Алматының ортасында “қазақ ауылын” құрды деп айыпталды. “Қазақ әдебиеті” газетін жабудан, “Социалистік Қазақстан” газетін “Казправданың” аудармасы етіп шығарылу қаупінен қорғап қалды. “Ұлтшыл” деп айыпталып, Н.Хрущевтің нұсқауымен қызметінен босатылды. 1961-1975 жылдары Шымкент (қазіргі Оңтүстік Қазақстан) облысы атқару комитеті төрағасының орынбасары болды. 1975 жылы одақтық дәрежедегі дербес зейнеткерлікке шықты. Өмірінің соңғы кезеңінде “Қаракөл” ғылыми-зертханалық институтында, Оңтүстік Қазақстан облысы талдау-есептеу орталығында қызмет атқарды. Ленин, Еңбек Қызыл Ту, “Құрмет белгісі” ордендерімен марапатталған. [1]

72 слайд

Ол республиканың саяси, экономикалық, мәдени дамуына басшылық жасаған жылдары қазақ мемлекетінің аумақ тұтастығының сақталуына көп еңбек сіңірді. Маңғыстауды Түрікменстанға қосу жөніндегі ұсыныстарға тойтарыс берді. Тың өлкесіне біріктірілген солтүстік облыстарды Ресейге, Оңтүстік Қазақстанның мақта егетін аудандарын Өзбекстанға беруге қарсы шықты. Қазақстан жерінде ядролық жарылыстар жасауға қарсылық білдірді. Шығармашылық одақтар өкілдеріне үй-пәтер бергендігі үшін Алматының ортасында “қазақ ауылын” құрды деп айыпталды. “Қазақ әдебиеті” газетін жабудан, “Социалистік Қазақстан” газетін “Казправданың” аудармасы етіп шығарылу қаупінен қорғап қалды. “Ұлтшыл” деп айыпталып, Н.Хрущевтің нұсқауымен қызметінен босатылды. 1961-1975 жылдары Шымкент (қазіргі Оңтүстік Қазақстан) облысы атқару комитеті төрағасының орынбасары болды. 1975 жылы одақтық дәрежедегі дербес зейнеткерлікке шықты. Өмірінің соңғы кезеңінде “Қаракөл” ғылыми-зертханалық институтында, Оңтүстік Қазақстан облысы талдау-есептеу орталығында қызмет атқарды. Ленин, Еңбек Қызыл Ту, “Құрмет белгісі” ордендерімен марапатталған. [1]

73 слайд

73 слайд

74 слайд

74 слайд

75 слайд

75 слайд

76 слайд

76 слайд

Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясының, Халықаралық инженерлік академияның, Ресей Федерациясы әлеуметтік ғ

77 слайд
Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясының, Халықаралық инженерлік академияның, Ресей Федерациясы әлеуметтік ғылымдар академиясының академигі. Әл-Фараби атындағы Қазақ мемлекеттік ұлттық университетінің құрметті профессоры. Беларус ғылым академиясының құрметті мүшесі. М.В.Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университетінің құрметті профессоры. Қазақстанның ең жоғары ерекшелік белгісі – ерекше үлгідегі «Алтын Қыран» орденімен, сондай-ақ әлемнің көптеген елдерінің, халықаралық және қоғамдық ұйымдардың жоғары наградаларымен марапатталған.

77 слайд

Қазақстан Республикасы Ұлттық ғылым академиясының, Халықаралық инженерлік академияның, Ресей Федерациясы әлеуметтік ғылымдар академиясының академигі. Әл-Фараби атындағы Қазақ мемлекеттік ұлттық университетінің құрметті профессоры. Беларус ғылым академиясының құрметті мүшесі. М.В.Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университетінің құрметті профессоры. Қазақстанның ең жоғары ерекшелік белгісі – ерекше үлгідегі «Алтын Қыран» орденімен, сондай-ақ әлемнің көптеген елдерінің, халықаралық және қоғамдық ұйымдардың жоғары наградаларымен марапатталған.

78 слайд

78 слайд