Материалдар / Білім тарландары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Білім тарландары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сайыс сабақ
Авторы:
25 Тамыз 2024
107
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін одан әрі тереңдету, шапшаң ойлауға, әр іске логикасы мықты б

2 слайд
Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін одан әрі тереңдету, шапшаң ойлауға, әр іске логикасы мықты болуға бейімдеу. Ұранымыз: Білімдіге – биіктен орын!

2 слайд

Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін одан әрі тереңдету, шапшаң ойлауға, әр іске логикасы мықты болуға бейімдеу. Ұранымыз: Білімдіге – биіктен орын!

Өту жоспары: I-бөлім Танымдық деңгей – Сен білесің бе? (Сұрақ

3 слайд
Өту жоспары: I-бөлім Танымдық деңгей – Сен білесің бе? (Сұрақтар) Алгоритмдік деңгей – Формулаларды жалғастыр Эвристикалық деңгей – Кім жылдам? (жедел-тест) Шығармашылық деңгей – Жоба қорғау. II-бөлім «Қазақтың кемеңгер математиктерінің жолы – бізге үлгі» атты әдеби монтаж.

3 слайд

Өту жоспары: I-бөлім Танымдық деңгей – Сен білесің бе? (Сұрақтар) Алгоритмдік деңгей – Формулаларды жалғастыр Эвристикалық деңгей – Кім жылдам? (жедел-тест) Шығармашылық деңгей – Жоба қорғау. II-бөлім «Қазақтың кемеңгер математиктерінің жолы – бізге үлгі» атты әдеби монтаж.

«Адамның ақыл – ойының кеңейе түсуіне математиканың тигізетін әсерін айтып жеткізу қиын. Математика ой, ақыл шегін кеңе

4 слайд
«Адамның ақыл – ойының кеңейе түсуіне математиканың тигізетін әсерін айтып жеткізу қиын. Математика ой, ақыл шегін кеңейтеді» (О.А.Жәутіков)

4 слайд

«Адамның ақыл – ойының кеңейе түсуіне математиканың тигізетін әсерін айтып жеткізу қиын. Математика ой, ақыл шегін кеңейтеді» (О.А.Жәутіков)

Сен білесің бе? 1) Үшбұрыштың үш қабырғасы берілген: 6см,8см,10см. Үшбұрыштың түрін анықтаңыз. А) доғал бұрышты, С) тең б

5 слайд
Сен білесің бе? 1) Үшбұрыштың үш қабырғасы берілген: 6см,8см,10см. Үшбұрыштың түрін анықтаңыз. А) доғал бұрышты, С) тең бүйірлі доғал Е) сүйір бұрышты В) тік бұрышты, Д)тең бүйірлі сүйір бұрышты 2) Сөйлемді толықтырыңыз: «Кез – келген тақ функцияның графигі ... .... . қатысты симметриялы». А) координатор басына; С) ордината осіне; Е) абцисса осіне В) ОУ оң жарты осіне; Д) ОХ оң жарты осіне; 3) Анықтаманы толықтырыңыз: « ... айнымалының қабылдайтын барлық мәндері функцияның анықталу облысын құрайды.» А) тәуелсіз В) белгілі С) тәуелді Д) белгісіз Е) сәйкес 4) Жұп функцияны анықтаңыз: x cos2xy Ä) xsin2xy B) xsin2xy E) xcos2xy C) xcos2xy À) 2 32   5) Тақ функцияны анықтаңыз: 2 2 22 xx/x/y Ä) x-x/x/y B) x/x/xy E)x x/x/y C) x-x/x/y A)   В А А А С

5 слайд

Сен білесің бе? 1) Үшбұрыштың үш қабырғасы берілген: 6см,8см,10см. Үшбұрыштың түрін анықтаңыз. А) доғал бұрышты, С) тең бүйірлі доғал Е) сүйір бұрышты В) тік бұрышты, Д)тең бүйірлі сүйір бұрышты 2) Сөйлемді толықтырыңыз: «Кез – келген тақ функцияның графигі ... .... . қатысты симметриялы». А) координатор басына; С) ордината осіне; Е) абцисса осіне В) ОУ оң жарты осіне; Д) ОХ оң жарты осіне; 3) Анықтаманы толықтырыңыз: « ... айнымалының қабылдайтын барлық мәндері функцияның анықталу облысын құрайды.» А) тәуелсіз В) белгілі С) тәуелді Д) белгісіз Е) сәйкес 4) Жұп функцияны анықтаңыз: x cos2xy Ä) xsin2xy B) xsin2xy E) xcos2xy C) xcos2xy À) 2 32   5) Тақ функцияны анықтаңыз: 2 2 22 xx/x/y Ä) x-x/x/y B) x/x/xy E)x x/x/y C) x-x/x/y A)   В А А А С

1) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданы оның ... А) табаны мен сәйкес биіктігі көбейтіндісінің жартысына тең; В) табандарының жарты қос

6 слайд
1) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданы оның ... А) табаны мен сәйкес биіктігі көбейтіндісінің жартысына тең; В) табандарының жарты қосындысы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең; С) катеттері көбейтіндісінің жартысына тең; Д) іргелес жатқан екі қабырғасының көбейтіндісіне тең; Е) табаны мен биіктігінің көбейтіндісіне тең; 2) Пифагор өрнектейтін теорема ... А) тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштарын ; В) тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының арасындағы қатынасты ; С) тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын ; Д) кез – келген үшбұрыштың қабырғаларын; Е) тең бүйірлі үшбұрыштың бұрыштарын . 3) y = ax + b функциясының графигі А) түзу В) шеңбер С) парабола Д) гипербола Е) кубтық парабола 4) y = ax + bx + c квадраттық функцияның анықталу облысы А) барлық нақты сандар (R) жиыны Д) натурал сандар жиыны В) рационал сандар (Q) жиыны Е) иррационал сандар жиыны С) бүтін сандар (Z) жиыны 5) Математикаға координаттар әдісін енгізген француз математигі: А) Евклид В) Рене Декарт С) Архимед Д) Лобачевский Е) Фалес 2 С В А А В

6 слайд

1) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданы оның ... А) табаны мен сәйкес биіктігі көбейтіндісінің жартысына тең; В) табандарының жарты қосындысы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең; С) катеттері көбейтіндісінің жартысына тең; Д) іргелес жатқан екі қабырғасының көбейтіндісіне тең; Е) табаны мен биіктігінің көбейтіндісіне тең; 2) Пифагор өрнектейтін теорема ... А) тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштарын ; В) тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының арасындағы қатынасты ; С) тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын ; Д) кез – келген үшбұрыштың қабырғаларын; Е) тең бүйірлі үшбұрыштың бұрыштарын . 3) y = ax + b функциясының графигі А) түзу В) шеңбер С) парабола Д) гипербола Е) кубтық парабола 4) y = ax + bx + c квадраттық функцияның анықталу облысы А) барлық нақты сандар (R) жиыны Д) натурал сандар жиыны В) рационал сандар (Q) жиыны Е) иррационал сандар жиыны С) бүтін сандар (Z) жиыны 5) Математикаға координаттар әдісін енгізген француз математигі: А) Евклид В) Рене Декарт С) Архимед Д) Лобачевский Е) Фалес 2 С В А А В

• a³ + b³ = • a³ – b³ = • sin 2 ά = • cos 2ά= • (x )` = • ∫ x dx = • V призма= • V пирамида= • S ци

7 слайд
• a³ + b³ = • a³ – b³ = • sin 2 ά = • cos 2ά= • (x )` = • ∫ x dx = • V призма= • V пирамида= • S цилиндр = • S конус = n n ))(( 22 bababa  ))(( 22 bababa  cossin2   22 sincos 1  n xn C n x n    1 1 HS HS 3 1 )(2 hRR )(RlR • (a + b)² = • ( a – b)² = • a² –b² = • sin² ά + cos ²ά = • S∆ABC = • S тік төртбұрыш = • Sтрапеция = • Sпараллелограмм = • Sквадрат = • V тік параллелепипед = 22 2baba  22 2baba  ))(( baba  1 2 ah h ba   2 ah 2 a ba abc

7 слайд

• a³ + b³ = • a³ – b³ = • sin 2 ά = • cos 2ά= • (x )` = • ∫ x dx = • V призма= • V пирамида= • S цилиндр = • S конус = n n ))(( 22 bababa  ))(( 22 bababa  cossin2   22 sincos 1  n xn C n x n    1 1 HS HS 3 1 )(2 hRR )(RlR • (a + b)² = • ( a – b)² = • a² –b² = • sin² ά + cos ²ά = • S∆ABC = • S тік төртбұрыш = • Sтрапеция = • Sпараллелограмм = • Sквадрат = • V тік параллелепипед = 22 2baba  22 2baba  ))(( baba  1 2 ah h ba   2 ah 2 a ba abc

1.Теңдеуді шешіңіз: 2y +8y³ = 0 А) – 2; 0; 2 В) 0; 2 С) – 2; 2 Д) 0 Е) 4 1. Есептеңіз: (1/3 + 0,75) : (2/3

8 слайд
1.Теңдеуді шешіңіз: 2y +8y³ = 0 А) – 2; 0; 2 В) 0; 2 С) – 2; 2 Д) 0 Е) 4 1. Есептеңіз: (1/3 + 0,75) : (2/3 + 5/12) A) 2 B) 4 C) 1 D) -1 E) 5 2. 120 – дан 30% табыңыз А) 47 В) 36 С) 59 Д) 24 Е) 66 2. Функцияның туындысын табыңыз: 2 2 2 x 26x - E) x 2 Ä) 3- Ñ) x 2 - B) 3x A) 32 )(    x x xf 5

8 слайд

1.Теңдеуді шешіңіз: 2y +8y³ = 0 А) – 2; 0; 2 В) 0; 2 С) – 2; 2 Д) 0 Е) 4 1. Есептеңіз: (1/3 + 0,75) : (2/3 + 5/12) A) 2 B) 4 C) 1 D) -1 E) 5 2. 120 – дан 30% табыңыз А) 47 В) 36 С) 59 Д) 24 Е) 66 2. Функцияның туындысын табыңыз: 2 2 2 x 26x - E) x 2 Ä) 3- Ñ) x 2 - B) 3x A) 32 )(    x x xf 5

3.Радиусы 10 м болатын шеңбер ұзындығын табыңыз А) 40 π м В) 35 π м С) 20 π м Д) 30 π м Е)10 π м 3. Х – ті табыңыз: (5х +

9 слайд
3.Радиусы 10 м болатын шеңбер ұзындығын табыңыз А) 40 π м В) 35 π м С) 20 π м Д) 30 π м Е)10 π м 3. Х – ті табыңыз: (5х + 2) / 9 = 1 / 2 А) 12 В) 15 С) – 0,3 Д) 0,2 Е) 0,5 4.Түбірді табыңыз: cb0,15a E) b5a Ä) 0,3c b5a C) c ba B) 0,3c b5a A) 0,027c b125a 32 32 62 22 32 3 3 96 4.Арифметикалық прогрессияның алтыншы мүшесін табыңыз 3 E) 5 Ä) 4 C) 6 B) 8 A) 321na n 

9 слайд

3.Радиусы 10 м болатын шеңбер ұзындығын табыңыз А) 40 π м В) 35 π м С) 20 π м Д) 30 π м Е)10 π м 3. Х – ті табыңыз: (5х + 2) / 9 = 1 / 2 А) 12 В) 15 С) – 0,3 Д) 0,2 Е) 0,5 4.Түбірді табыңыз: cb0,15a E) b5a Ä) 0,3c b5a C) c ba B) 0,3c b5a A) 0,027c b125a 32 32 62 22 32 3 3 96 4.Арифметикалық прогрессияның алтыншы мүшесін табыңыз 3 E) 5 Ä) 4 C) 6 B) 8 A) 321na n 

5.Үшбұрышты тік призманың табан қабырғалары 10см, 17см, 21 см, ал биіктігі 18 см.Призманың көлемін табыңыз: 5.Үшбұрыштың ек

10 слайд
5.Үшбұрышты тік призманың табан қабырғалары 10см, 17см, 21 см, ал биіктігі 18 см.Призманың көлемін табыңыз: 5.Үшбұрыштың екі сыртқы бұрышы 100 және 150. Үшбұрыштың үшінші сыртқы бұрышын табыңыз: А) 120 В) 110 С) 130 Д) 105 Е) 90 3 3 3 3 3 1742ñì E) 1217ñì Ä) 1625ñì C) 1410ñì B) 1512ñì A)

10 слайд

5.Үшбұрышты тік призманың табан қабырғалары 10см, 17см, 21 см, ал биіктігі 18 см.Призманың көлемін табыңыз: 5.Үшбұрыштың екі сыртқы бұрышы 100 және 150. Үшбұрыштың үшінші сыртқы бұрышын табыңыз: А) 120 В) 110 С) 130 Д) 105 Е) 90 3 3 3 3 3 1742ñì E) 1217ñì Ä) 1625ñì C) 1410ñì B) 1512ñì A)

Жоба қорғау 1.Пирамида табаны – қабырғалары 6см және 8см болатын тік төртбұрыш. Пирамида биіктігі 12см. Барлық бүйір қырлары

11 слайд
Жоба қорғау 1.Пирамида табаны – қабырғалары 6см және 8см болатын тік төртбұрыш. Пирамида биіктігі 12см. Барлық бүйір қырлары тең. Бүйір қырларын табыңыз. 1. Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 41 см-ге, ал оның ауданы 180 см – ге тең. Осы үшбұрыштың катеттерін табыңыз. 2

11 слайд

Жоба қорғау 1.Пирамида табаны – қабырғалары 6см және 8см болатын тік төртбұрыш. Пирамида биіктігі 12см. Барлық бүйір қырлары тең. Бүйір қырларын табыңыз. 1. Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 41 см-ге, ал оның ауданы 180 см – ге тең. Осы үшбұрыштың катеттерін табыңыз. 2

12 слайд

12 слайд