Материалдар / Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер.Синтаксис слайд
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер.Синтаксис слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер.Синтаксис слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2024
466
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис

1 слайд
Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис

«Бір ауыз сөз» әдісі

2 слайд
«Бір ауыз сөз» әдісі Бұл суреттердің сабағымызға қандай қатысы бар?

«Миға шабуыл» Ой қозғау сұрақтарын ұжым

3 слайд
«Миға шабуыл» Ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мәтінмен жұмыс. Оқылым.  «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны айтуға табиға

4 слайд
Мәтінмен жұмыс. Оқылым.  «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі жоқ» деп, табиғаттың тілсіздігі үшін қынжыламыз. Жоқ, табиғаттың да тілі бар. Оны да адамзат қолдан жасады. Ол – Қызыл кітап...  Бізге Қызыл кітаптың неге дәл солай аталғаны қызық болып тұр. Неге дәл қызыл түс?  Халықаралық Табиғатты Қорғау Одағы 1948 жылы кеудесінде жаны бар тіршілікті қорғауды қолға алды. Бір жылдан соң, сирек кездесетін түрлерді қорғайтын комиссия құрылды. Комиссияның қызметі жойылып кетудің аз-ақ алдында тұрған өсімдіктер мен жануарларды зерттеп, зерделеп, қорғауға алу еді және оларды бір кітапқа топтастыру болатын. Комиссия төрағасы Питер Скотт адамдардың қып- қызыл түске назар салып, сәл де болса ойлануы үшін тізімді «Қызыл кітап» деп атауды ұсынды. Ең алғашқы Қызыл кітап 1963 жылы жарық көрді. Бұл адамзаттың табиғатты қорғау үшін жасаған алғашқы қадамдарының бірі болатын.  Қызыл түс әу бастан қауіптің белгісі. «Қызыл кітап» өмірлері қыл үстінде тұрған тіршілік иелерінің төлқұжаты іспетті.  «Қызыл кітапқа» енген тіршілік түрлері жойылып бара жатқан түр, сирек кездесетін түр, қысқартылып бара жатқан түр, анықталмаған түр, қайтып қалпына келе жатқан түр деп бөлінеді. « Қызыл кітаптың» ішінде «Қара кітап» бар немесе қара тізім десек те болады. Жер бетінен мүлде құрып, жойылып кеткен тіршілік иелері осы кітапта хатталып қалған.

Оқылымнан кейінгі тапсырма Жұ

5 слайд
Оқылымнан кейінгі тапсырма Жұптық жұмыс Түрлендіріліп берілген сұрақтарға жауап беріңі з  1.Адамзат неліктен табиғаттың тілсіздігі үшін қынжылады?  2.Қызыл кітаптың неге дәл солай аталғаны қызық...Неліктен қызыл түс?  3.1948 жылы кеудесінде жаны бар жануарлар өмірінде қандай өзгеріс болды?  4.Жануарлардың төлқұжаты іспетті қызыл кітаптың табиғатқа оң және теріс әсері болуы мүмкін бе? Сіз қалай ойлайсыз?  5.1963 жылы табиғат тақиясын аспанға лақтырған күн деп атасақ бола ма? Қ/Б «Екі жұлдыз,бір тілек»

Топтық жұмыс Мәтінде қандай мәселелер көрініс табуда? Ол туралы сіздің пікіріңіз қа

6 слайд
Топтық жұмыс Мәтінде қандай мәселелер көрініс табуда? Ол туралы сіздің пікіріңіз қандай? Мәтіндегі тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің өзіндік орны, қызметі қандай? Топ болып талқылаңыз ,ойыңызды қорғаңыз . 1-топ Постер арқылы мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап,ой тұжырымдайды. Қ/Б Шапалақ

ПОПС формуласы  2-топ ПОПС формуласы арқылы мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап,ой тұжырымдайды. Бірін

7 слайд
ПОПС формуласы  2-топ ПОПС формуласы арқылы мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап,ой тұжырымдайды. Бірінші сөйлем Менің ойымша,... Екінші сөйлем Себебі, мен оны былай түсіндіремін... Үшінші сөйлем Оны мен мына факт, мысалдармен дәлелдей аламын … Соңғы сөйлем Осыған байланысты мынадай қорытынды шешімге келдім ...

3-топ Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің өзіндік орнын, қызметін анықт

8 слайд
3-топ Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің өзіндік орнын, қызметін анықтайды. Қ/Б Шапалақ

Кері байланыс «Табиғатты қалай қорғаймыз деген сұраққа

9 слайд
Кері байланыс «Табиғатты қалай қорғаймыз деген сұраққа идеяларын жазып, «Қорғаныш» жәшігіне салады.